המחזור השלישי בפרמיירליג: Sea Song

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/9/20.

  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    להגיד שאברטון יכולה לסיים טופ 4 עם אחלה סגל שבעולם ומאמן אדיר, שלוולבס יש סגל לא פחות טוב משל ארסנל (בטח כשמדובר בקישור ובהגנה) ושלסטר טובה מארסנל בכל עמדה בערך (כבר כמה שנים אגב) זה הזוי.

    אבל להגיד שטיירני המגן השמאלי השני או השלישי הכי טוב בפרמיירליג אחרי שהוא שיחק בערך 5 פעמים בעמדה הזאת מאז שהוא נמצא פה זה רציני..
    להגיד שגבריאל הוא בלם פותח במנצ'סטר יונייטד וצ'לסי אחרי שראינו אותו כולה 2 משחקים בפרמיירליג שהם מול ווסטהאם ופולהאם זה רציני..
    להגיד שאוואר מגיע וסוחב על הגב שלו את ארסנל לטופ 4, משהו שכנראה יצריך ממנו לתת עונה ברמת הדה בריינה או סלאח לפני שראית אותו במשחק פרמיירליג אחד זה רציני..

    אני יכול להמשיך ככה שעות, להשאיר את התבנית ולהחליף את השמות באנדומבלה, מנדי, לקאזט (שכמעט מצא את עצמו בדרך החוצה) ועוד עשרות שמות של שחקנים שבסוף לא קיימו רבע ממה שהבטחת לנו.

    שלארטטה יהיה את הסגל של סולשיאר אני אשפוט אותו באותה חומרה, לדעתי הסגל של ארסנל הוא בערך מקום 7-8 בליגה ולפי זה אני שופט אותו.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    לא שמעת, אולי קראת.
    תתאמץ קצת יותר תראה אותי לא פעם אחת מגחך מזה. רק תזכור שעם טיירני הוא שיחק 4 פעמים כבלם.
    הוא שיחק 4 פעמים בעונה שעברה כבלם אצל ארטטה. שיחק בלם שלישי אתמול. ראית אותו סוגר את סלאח באגף כשניילס לא היה שם כי זה מה שבלם שלישי משמאל עושה. הוא לא עלה פעם אחת קדימה, הוא לא ניסה לכדרר על האגף מה שבדרך כלל כמגן הוא עושה.

    אני מבין שהשקר זה כבר אובססיה אצלך, תנסה כדורים שתחזור אלינו מהר.
    5 פעמים שיחק כמגן? הוא שיחק 4 פעמים כבלם בעונה שעברה.
    בשאר הפעמים שיחק מגן שמאלי ווינג בק שמאלי. אבל תמשיך לשקר ולהגיד את זה עוד פעם כדי שזה יראה יותר אמין. הוא החמיץ הרבה ימים עם פציעות אבל בזמן ששיחק כמגן שמאלי הוא נראה כמו המגן השמאלי השני הכי מוכשר בליגה, בטח בכל מה שקשור להתקפה.

    אברטון אחלה סגל ומאמן אדיר? אם המאמן שלה כזה אדיר למה רק אברטון ירקה לכיוון שלו?? אני כמובן אחכה עם כל המחמאות לאברטון. לא מחזיק כל כך מרוב הסגל שלהם ובהחלט רואה את הבלון מתפוצץ שם בשלב יחסית מוקדם בעונה, נחיה ונראה.

    עכשיו לוולבס יש סגל לא פחות טוב משל ארסנל, גם אחרי שג'וטה עוזב אותם ודוהרטי מוחלף ב40 מליון פאונד על סמאדו? שוב, ההנמת ציפיות פה מדהימה.
    לפחות אחרי 6-7 הודעות שלא אמרת כלום(חחח אתה לא מכיר את קאמיבנגה, חחח אנדומבלה, חחח לאקזט ומה שעשה בצרפת לפני 8-9 שנים, חחח מנדי של לפני הפציעה במונאקו חחח , לא) חוץ מסיסמאות אתה חושף את הקלפים שהחזקת קרוב לחזה אתה אשכרה חושב שזה הקבוצה עם הסגל ה7-8 בליגה.
    כלומר בסיטואציות מסוימות גם מקום 8-9 זה בכלל לא כשלון לשנה שנייה בתפקיד.

    כמו שאמרתי אתה חייב להחליף מקצוע ולעבוד ביח"צ אצל ארטטה, אתה עושה עבודה מדהימה.
    איתך לצידו הוא יכול למכור חצי עשור של כלום ומקום 8 ואיכשהו ידברו איתנו על פוטנציאל, מיצוי של סגל וכל מיני קלישאות שהמון נוכלים מכרו לנו במהלך השניה.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    זה שני הפרמטרים שלך? פלא שאחוזי הפגיעה כ"כ נמוכים?

    מה עם, נגיד, תארים? עמידה טקטית? התקדמות הדרגתית עם הזמן? גרף למידה? פרגמטיות?

    ראיונות לפני ואחרי המשחק זה מה שמעניין? זה מה שמביא לך מנהיגים אימפוטנטיים בכל רחבי העולם. רטוריקה ויכולת להתראיין אלה תכונות כ"כ אוברייטד, למי אכפת? אם הוא כריזמטי מספיק בחדר ההלבשה כדי שהשחקנים ירוצו בשבילו, זה כל הכריזמה שהוא צריך. התקשורת זה סתם משחק של להגיד את הדברים הנכונים כי יודעים שהשחקנים והקהל יקראו את זה אח"כ, לא קשור לכלום. זה בונוס נחמד, וגם אני מתלהב כשקלופ יוצא על קין או אומר משהו שנון, אבל זאת אחת התכונות האחרונות לפיהן אני שופט אותו.
     
    oranfu ו-Clichy אוהבים את זה.
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    ברור שלא, אתה יודע שאני הרי מתייחס לכל הפרמטרים האלה גם כן בכל שבוע בערך מאז שהוא מונה.
    אני בכל שבוע כמו אחרים פה מנסה לנתח ולהתייחס להיבטים הטקטיים במשחק שלהם.
    לברזלים שהם לוקחים או לא לוקחים כולנו מתייחסים(ויודעים לקחת את זה בפרופורציות הנוכונות כי בוא...גביע אנגלי ומגן קהילה...אם אני לא טועה זה מהתארים האלה שמוריניו יודע להציג לך כעונה של דאבל...או סליחה אם תוסיף גם ליגה אירופאית אז היה פה טראבל..) וברור שמאמנים יכולים להציג גרף התקדמות ולמידה וכתוצאה מכך גם הדיעה עליהם תשתנה.
    אני בהרבה מקרים לא מזהה פה גרף למידה, בטח לא במשחקים האלה אם הוא אשכרה בוחר את אותן הבחירות, אותו מערך ואותם שחקנים ולמרות שהוסיף שני בלמים חדשים לסגל(אחד מהם ראה אם אני לא טועה סגל משחק פעם אחת ולא בליגה), אז הביקורת מבחינתי מתבקשת.

    אני לא בוחן אותו בתקשורת לפי הרטוריקה אלא לפי כמות השטויות שהוא מוכר לך.
    כשכתב שואל אותו איך אתה שם את גבריאל(שהיה הבלם הכי מרשים אצלו עם הכדור ובלעדיו מתחילת העונה) על הספסל במשחק כזה אז הוא מציין שלואיז מביא נסיון בלתי נגמר, מה אתה מצפה שנגיד על זה? אמן כן יהי רצון הוא יודע מה הוא עושה? ואז אותו לואיז מסדר במחצית אחת 3 מצבים לשער ומוסיף נסיון חיסול שהיה שווה אדום, מה אתה מצפה שנגיד? שנהיה מופתעים שזה קרה?

    כשבסוף המשחק הוא מציין שהקבוצה שלו הגיעה לאחלה מצבי הבקעה(תוך התעלמות מזה שמדובר על מצב אחד+נבדל) והקבוצה השנייה אשכרה יצרה פי 20 יותר מצבי הבקעה טובים באותו משחק, מה אתה מצפה שנגיד? שהוא לא מזלזל לנו באינטילגנציה? כל מאמן ישפט גם על כמות הקשקושים שהוא יפלוט בתקשורת, בטח אחרי משחק שהקבוצה שלו נראית כמו בדיחה ומחזיקה בכדור 34 אחוז מהזמן כאילו מדובר פה בלינקולן ולא בארסנל.
    מצטער שאנחנו לא מסונכרנים בחיים האלה על מה המשמעות של לאמן מועדון בסדר גודל של ארסנל.
    מצטער שלא התיישרתי עדיין עם הקו שמדובר פה במועדון מרכז טבלה לגטימי שהגיע המאמן שהציל אותם מהאסון הזה של לסיים בתחתית הליגה כי זה מה שבימים שחורים הם כנראה שווים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  5. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,729
    סבבה מקבל, לגבי לואיז, ברור שאני מסכים איתך. אבל גם כל הפורום הסכים על מחבלים אחרים כמו לוברן ולוקאס ואובי מיקל ורבים וטובים, ומאמנים אדירים המשיכו להשתמש בהם. עובדתית ללואיז יש יותר ניסיון מלגבריאל. זה שאני ואתה בהסכמה מוחלטת שמדובר בפצצה מתקתקת זה אחלה, זה לא אומר שהוא לא ביי פאר יותר מנוסה מגבריאל.

    לגבי הגניבת דעת על המצבים שלהם, שוב, אני מסכים עם הנקודה הבסיסית שלך. פשוט המשקל שאני נותן לזה הוא לא כ"כ גדול. אם זה היה המאמן שלי זה היה מעצבן אותי יותר אבל בסוף, זה כלפי חוץ. יש מצב שבחדר הלבשה הוא אומר דברים אחרים לגמרי.

    אחרי ההודעה הזאת אני מבין ההבדל המרכזי בינינו הוא הסבלנות. אני גם חושב שאם ארטטה ימשיך עם החלטות כאלה הוא חופר לעצמו את הקבר, אבל אני כן בתחושה שהוא ילמד. בוא נראה.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,457
    לגבי לואיז, יש כאן נקודה שאולי היא הסיבה למה הוא הועדף.
    ברור שלא משנה מי ישחק, אנחנו נתקוף נון סטופ והלחץ על החלק האחורי יהיה גדול מאוד.
    גבריאל אולי בלם טוב יותר (אנחנו לא באמת יודעים עדיין) אבל הוא הגיע ממש לא מזמן וארטטה החליט שהוא מעדיף שחקן שכבר התאמן בקו הגנה הזה ומכיר את השחקנים האחרים מאשר אחד שרק הגיע?
    מה גם שללואיז יש משחק רגל מצוין. אנחנו לוחצים בטירוף ושחקן שיכול להניע כדור בחלק האחורי זה חשוב נגד זה.

    מלכתחילה הסיכויים של ההגנה להתמודד לא טובים, אבל למעט ההרחקה בגול השלישי, היו עוד פאשלות של לואיז? כי אני לא שמתי לב.

    אני כנראה הייתי מעדיף לשחק עם גבריאל אם הייתי ארסנל, אבל אולי בכלל במקום הולדינג.

    בכל מקרה, זה מעורר תהיות איך גבריאל לא משותף במשחק כזה. עד כדי כך לא נראה טוב באימונים?

    אגב, איפה הבלם הצרפתי שקנו קיץ שעבר? לא היה אמור להיות כישרון גדול מאוד?
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    סאליבה היה נראה לי פעם אחד בסגל למשחק במגן הקהילה.
    איפה הוא? שאלה טובה, הוא לא בסגל וזה גורם לאנשים פתאום לחשוב שהסגל של קבוצת המילואים בוולבס עשיר יותר בשחקני כדורגל.

    אני מתייחס נטו לביקורות שכתבו פה אוהדי ארסנל ואוהדי ארסנל החמיאו לגבריאל בעיקר על משחק הרגל מתחילת העונה.
    אז גם אם נניח העדפת את לואיז בגלל משחק הרגל שלו, למה לא לשחק לפחות עם גבריאל לידו? היה שם בלם עם משחק רגל לא קיים ועוד מגן ששיחק בלם. על כל הבחירות האלה הוא קיבל ביקורת וימשיך לקבל ביקורת וזה מוצדק ונכון.