המחזור השמיני בפרמיירליג: היא לא תשוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏6/11/20.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    וואלה כן. ברור שהערך של בית/חוץ ירד, במיוחד בשבוע שאנחנו יוצאים לברגאמו ונותנים 5-0, אבל לדעתי זה לא נעלם לחלוטין. יש כל מיני אפקטים פסיכולוגיים של לשחק במגרש הביתי שלך גם אם לא כאלה אובייס כמו הקהל. בנוסף, עניינים פרקטיים כמו גודל המגרש, אורך דשא, כמה מרטיבים את הדשא וכו' משפיעים על איך שקבוצה משחקת.

    אז כן, אני שמח שיצאנו מהאתיחאד עם נקודה. אם המשחק הזה היה באנפילד הייתי יותר מתבאס שלא ניצחנו, לצורך העניין.

    אגב, 90 דקות ראשונות שאני רואה של רובן דיאז, לא התרשמתי. לא היה רע אבל בטח לא משהו יוצא דופן. אם על זה כל הטררם אני מבסוט לאללה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/11/20
  2. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    בקשר למשחק שלנו: הופעה טובה מאוד במחצית הראשונה, מחצית שנייה גרועה. אבל, כן הצלחנו כמעט לחלוטין לבטל את סיטי. העמידה הטקטית שלנו הייתה טובה מאוד בהתחשב בזה שזו פעם ראשונה העונה שאנחנו משחקים ב4-4-2.

    מאטיפ וגומז במשחק טוב מאוד, סגרו מצוין את הרחבה, ומנעו מסיטי כמעט כל הזדמנות של הכנסת כדור לרחבה.
    אליסון היה אדיר היום, שלט לחלוטין בכל מה שהגיע לאזור רחבת ה-5. איזה שוער שמייצר הבדל.

    לא מבין את התלונות להנדרסון או ווינאלדום. שניהם במשחק מצוין היום. התפקיד שלהם לשמור על דה בריינה? איך בדיוק זה אמור לעבוד כשהם תמיד בחיסרון מספרי? סיטי הייתה עם שלישיית קישור של רודרי-גונדוגאן-דה ברויינה, ובכל פעם שעברו את קו ההתקפה שלנו הם הגיעו עם יתרון מספרי. כשלוקחים בחשבון שסטרלינג ופראן טורס כמעט ולא שיחקו על הקו - להנדרסון ו-ווינאלדום היו שטחים עצומים לסגור.
    בעיניי היום הם עשו עבודה טובה מאוד.

    פירמינו מזעזע, אני כבר מתחיל להשתכנע שזה לא רק ירידה בכושר, אלא שחקן שפשוט איבד חלק ניכר מהאיכות שלו. לא הצליח למסור אף מסירה נורמלית קדימה, לא משתלט טוב על הכדור. באמת שכרגע אין לו שום סיבה להיות על המגרש.

    חבל על הפציעה של טרנט, נקווה שזה לא קרע חמור, ונוכל לקבל עוד בערך חודש חזרה על המגרש. הוא חלק עצום בהתקפה שלנו, ולמרות היכולת הבאמת רעה שלו מפתיחת העונה, בשבועיים האחרונים הוא נראה מעט יותר טוב.


    מה שקורה השנה בליגה הוא באמת חסר תקדים. למעט 4 קבוצות - יש באמת תחושה שבכל משחק, כל קבוצה יכולה להוציא נקודות נגד כל קבוצה. אסטון וילה, סאותהמפטון ולידס של השנה נותנות המון רעננות. יחד עם טוטהנאם, לסטר ואברטון המשופרות, יש בכל מחזור בערך 12 קבוצות שמשחקות אחלה של כדורגל.
     
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הנדרסון היה טוב מאוד, לא היו יותר מ-3 שחקנים שלנו שהיו טובים ממנו. וויינאלדום במחצית ראשונה פשוט מזעזעת, מחצית שנייה עוד השתפר. אבל היכולת שלו להיתקע עם הכדור היא באמת מיוחדת. שחקן שחושב כל כך לאט, זה מוציא מהכלים. לצערנו על קייטה אי אפשר לסמוך הגנתית וקרטיס רחוק מלהיות מסוגל לשחק במערך כזה כקשר מרכזי, לא הייתה לנו יותר מדי ברירה.

    לגבי אליסון, אמנם זה הסטנדרט שהוא עצמו הציב, אבל משחק בינוני שלו לדעתי. מבחינת עצירות נתן הכל אבל distribution מתחת לממוצע, הייתה לו גם מכירה אחת במחצית הראשונה שהובילה לבעיטה של דה בריינה.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני חושב שקראתי שהיו מחקרים על זה שהראו שהאפקט של לשחק בבית הוא מעבר לאוהדים. זה סביבה מוכרת, זה להגן על בית ששייך לך וכו'. פסיכולוגית זה לא אמור להיות זניח.

    ועם כל זה... אין ספק שהקהל עושה את רוב העבודה. אני אהיה האיש של המספרים האמפיריים הפעם ואגיד שלדעתי רק ככה אפשר לתת תשובה אמיתית. ואני לא הסתכלתי עליהם (אם בכלל יש מספיק משחקים כדי לספק את הסטטיסטיקה).
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הנדרסון היה סבבה.

    ווינאלדום שחקן זוועה. היתה לו פעולה אחת מצוינת במחצית השניה שפתאום נתן ספרינט ולקח לסטרלינג כדור במתפרצת, אבל חוץ מזה... הוא פשוט מזעזע. זה מדהים כמה שהוא גרוע עם הכדור. המסירות הכי מתבקשות וטריוויאליות לוקחות לו שעה לראות אותן (וגם אז, אם זאת מסירה קדימה הוא לרוב מחרבן אותה).
    בגול שלהם הוא פשוט קיבל החלטה מטומטמת לצאת לסגור את ווקר רחוק מהשער באגף במקום לשמור על המיקום שלו באמצע והשאיר את דה-בריינה לבד שם. החלטה מטומטמת.
    לא יכול לחכות כבר שנחליף אותו בעונה הבאה.

    טרנט טוב מאוד במשחקים האחרונים. סטרלינג שיחק עליו היום, מישהו שם לב לסטרלינג?


    פירמינו "סוחב" את היכולת העלובה הזאת כבר דיי הרבה זמן. זה לא העניין של החמצות (גם היום, דקה ראשונה חירבן 3 על 1 על אדרסון...) אלא שהוא פשוט נראה גמור לגמרי. לא מפעיל לחץ, לא משתלט על כדורים, לא מסוגל לעשות דריבל, כל המסירות גרועות. לא יודע מה יש לו, אבל זה ברור שגם קלופ רואה את זה. הוא הפך להיות חילוף פחות או יותר קבוע במשחקים האחרונים ואם לא יהיו פציעות בהתקפה זה עניין של זמן עד שהוא כבר לא שחקן הרכב. אי אפשר להתעלם מזה.
    אם הוא לא יתאפס בחודשים הקרובים אני מקווה שבמועדון יפעלו אקטיבית להחליף אותו בקיץ. אני אוהב אותו, אבל אי אפשר להתעלם ממה שנהיה ממנו בחודשים האחרונים. הוא פשוט עושה לנו נזק כשהוא על הדשא.
     
    modric19 אוהב/ת את זה.
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    פירמינו היה חלש מאוד כמו הרבה משחקים לאחרונה באיזור השער, אבל אני ממש לא הרגשתי שהיה גרוע גם בלחץ ובירידות לקישור. היו לו גם נגיעות טובות שפתחו את הלחץ, לא היה כזה זוועה. למען האמת שאקירי בדקות חלשות ולא אופייניות היה חלש ממנו לדעתי והרגשנו את ההיעדרות שלו בהיבטי השליטה על המשחק. יכול להיות שזה היה קורה גם איתו על המגרש, ואני הייתי מבסוט על החילוף במקור, אבל בדיעבד יש סיכוי שהיה קשר.

    זה לא משנה את העובדה שאם ג'וטה ימשיך להיראות כמו שהוא נראה (למעט היום ולדעתי כי היה מחוץ לעמדה), ובהנחה שפאביניו ותיאגו חוזרים, הוא יירד לספסל. נהיה מאוד לא חד בשליש האחרון מכל הבחינות.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    הרגשנו את ההיעדרות כי כבר היינו עייפים יותר.

    הוא רע מאוד. כשהוא מקבל כדור כבר אפשר לחזור לעמדות הגנתיות כי הוא יאבד אותו. הוא מאוד מזכיר לי את טורס אחרי שעבר לצ'לסי. פשוט לא אותו שחקן ואפילו לא מזכיר את עצמו. מרגיש לי כאילו הוא השחקן שהכי פחות עובד על הדשא בחודשים האחרונים, וזה הזוי.
    אולי זאת שחיקה מזה שמשחק שנים בלי הפסקה, אולי יש איזה בעיה רפואית, אולי שחיקה מנטאלית. לא יודע, אבל הוא פשוט הפך להיות נזק על הדשא.
    עם כל כמה שקלופ אוהב אותו - זה שהוא הפך להיות מוחלף ראשון אצלנו (ובשלישי אפילו לא פתח) אומר המון לדעתי. זה שחקן שלא היה יורד מהדשא כמעט אף פעם אצלנו, ועכשיו הוא מוחלף באופן קבוע כבר באזור דקה 60-65.
     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הבמה הייתה מסודרת עבור קייטה להשתלט על הקישור שלנו כבר מזמן.
    תדמיינו את היציאות האלה קדימה עם עוד קשר שיודע מה לעשות עם הכדור.
    זה היה הייעוד של קייטה והוא נכשל לחלוטין.
    יש פה אספקט במשחק שלנו שפוספס, אולי ברכישה היחידה שלנו שלא עבדה כמו שציפינו.

    אתמול תסתכלו כמה חצאי מצבים סידר החלק הקדמי שלנו, חצאי מצבים שהתחרבנו על נגיעה קצת פחות מדוייקת של פירמינו.
    אם היה מגיע קייטה שחשבנו שהגיע, הייתה פה פשוט קבוצה לא נורמלית.
    הבניה של הסגל כל כך מדוייקת שאתה ממש רואה מה היה התפקיד של כל רכישה והפספוס הזה על קייטה הוא זה שמפספס לנו את חצאי המצבים.

    כרגע אנחנו במצב טוב אבל בעונה שכזאת גם טוטנהאם וצ'לסי רלוונטיות.
    המחזור הבא יהיה מאוד מעניין, אנחנו נגד לסטר וסיטי נגד טוטנהאם.
    אני אופטימי יותר מאשר הייתי לפני אתמול.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    ראיתי שוב את התקציר בMOTD. לא מבין מה שאקירי ניסה לעשות שם עם הכדור החופשי בסוף תוספת הזמן. שחקנים שלנו עוד לא הספיקו לעלות לרחבה והוא מרים, ישר לראש של שחקן סיטי שמנקה בלי שום לחץ. טמטום כזה לא ראיתי הרבה זמן.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אין ספק שקייטה נפילה וחסר לנו שחקן עם איכויות של יצירת מצבים מהקישור.

    מקווה שבקיץ נדאג לשחקן כזה כי אני כבר לא מצפה מקייטה לכלום. גם אם יתחיל לשחק טוב (וכן יש לו השפעה טובה עלינו כשהוא משחק לדעתי) - הוא כל הזמן נפצע, אי אפשר ככה.
     
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הביצוע היה גרוע כן אבל תשים לב שיש שם הוראות מהספסל שלא לעלות עם הרבה שחקנים. פחדו מאיזה קאונטר זריז.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  12. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    זה ברור ואין לי בעיה עם זה אבל הוא ניסה להפתיע את סיטי עם כדור מהיר מדי ולא הבין שהוא מפתיע גם את השחקנים שלנו.

    ראיתי את הפנדל שלסטר קיבלה מול וולבס (זה שוארדי כן הבקיע) וזה היה אפילו יותר מגוחך מהפנדל שסיטי קיבלה עם גומז. מי ששינה את החוק לגבי היד כנראה לא שיחק כדורגל יום בחייו. כנראה שהוא אפילו לא רץ יום בחייו. איך שחקנים אמורים לשמור על הידיים צמודות כשהם באמצע ספרינט חזרה להגנה? במקום שהVAR ייתקן עוולות הוא מכפיל ומשלש אותן בחסות החוקים של האנגלים המטומטמים האלה. קשה כבר לקחת את הכדורגל בליגה ברצינות העונה.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    לא ברור מה שאקירי ניסה לעשות. ראו שהשחקנים לא סגורים על מה לעשות בכלל כשהנדרסון קרא למאטיפ לעלות ונראה שהיה שם בילבול.


    מצד אחד הפנדלים האלה קצת דפוקים כי ברור שהשחקנים לא ניסו לגעת בכדור ואפילו ניסו להזיז את היד. הרי שחקן לא יכול לרוץ כשהידיים שלו צמודות לגוף ואין ממש איך להימנע מזה.
    מצד שני, אני כן חושב שהפנדלים מוצדקים. השחקנים בבירור נגעו ביד, בבירור מנעו מהכדור להיכנס לרחבה. זה מצב בעייתי אבל אני הייתי מתעצבן אם לא היו שורקים על דבר כזה פנדל לטובתי.
     
    LFC-Gerrard1 אוהב/ת את זה.
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    לא יודע מה היה בלסטר, הנגיעה של גומז היא פנדל ברור לדעתי. היד שלו לא הייתה צריכה להיות שם, הוא לא סתם היה באמצע ספרינט, הוא קפץ לנסות לחסום את הכדור... היה חייב להוריד את היד מוקדם יותר. גם בעונה שעברה זה פנדל, לא קשור לחוקים החדשים (שלמיטב הבנתי שונו כבר בחזרה לא מזמן).
     
    LFC-Gerrard1 ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  15. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    ברצינות? גומז בבירור מנסה להזיז את היד אחורה מהמסלול של הכדור. מה לעשות שקד"ב נותן קרוסים ב100 קמ"ש?
    אין שום דבר שהוא יכול היה לעשות אחרת כדי להימנע מלגעת בכדור ולכן דבר כזה לא צריך להיכלל תחת ההגדרה של עבירה.

    לסטר קיבלה פנדל על כדור שנבעט על יד של שחקן ממרחק של 3.5 מטרים. זה מגוחך.