המחזור התשיעי בפרמיירליג: ליברפול מנצחת את צ'לסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏24/10/08.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    עוד סוף שבוע מגיע ואיתו כמובן מחזור של הפרמיירליג, במרכזו יעמוד משחק העונה עד כה: המוליכה הדורסנית צ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' את השנייה בטבלה, ליברפול, שעד כה מפגינה יותר אופי מאשר יופי.

    עוד השבוע: סנדרלנד וניוקאסל ייפגשו במפגש שנבחר לפני מספר שנים לדרבי האיזורי החם ביותר באנגליה באצטדיון האור, ארסנל תגיע לאפטון פארק ומנצ'סטר יונייטד לגודיסון פארק. כמובן שהשעשועון השבועי "עד כמה מגוכחת יכולה להיות טוטנהאם" לא ייעדר מהמסכים השבוע, הפעם בולטון תגיע לוייט הארט ליין.

    שימו לב: ביום ראשון בריטניה עוברת לשעון חורף והמשחקים חוזרים לשעות הרגילות. שני משחקים השבוע ייערכו בשעות בהן בד"כ לא נערכים משחקים: המשחק בין אברטון ליונייטד ייערך בשבת בשעה 13:00, והמפגש בין פורטסמות' לפולהאם ייערך ביום ראשון בשעה 19:00.

    אברטון-מנצ'סטר יונייטד, שבת, 13:00, גודיסון פארק
    סנדרלנד-ניוקאסל, שבת, 13:45, אצטדיון האור
    ווסט ברומיץ'-האל, שבת, 16:00, הורת'ונס
    בלקבורן-מידלסברו, שבת, 18:30, איווד פארק

    צ'לסי-ליברפול, ראשון, 15:30, סטמפורד ברידג'
    מנצ'סטר סיטי-סטוק, ראשון, 17:00, סיטי אוף מנצ'סטר
    טוטנהאם-בולטון, ראשון, 17:00, וייט הארט ליין
    וויגאן-אסטון וילה, ראשון, 17:00, JJB
    ווסטהאם-ארסנל, ראשון, 18:00, אפטון פארק
    פורטסמות'-פולהאם, ראשון, 19:00, פראטון פארק.

    מחזור מהנה, מי שרוצה לעזור בפרוויואים מוזמן לפנות למנהלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/08
  2. NUOVA GUARDIA Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    255
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצפה מחזור סוער במיוחד שבמוקד: צ'לסי נגד ליברפול. עוד משחק מעניין הוא שמנצ'סטר יונייטד תתארח באברטון. אני חושב שהניצחון של צ'לסי אתמול על רומא 0-1 באלופות נתן לה מין דחיפה קטנה לקראת המפגש עם ליברפול, שסיימה רק ב1-1 בויסנטה קלדרון נגד אתלטיקו מדריד. אברטון מגיעה מאוכזבת אחרי ההפסד באימרויות, במשחק שיכלה לצאת עם 3 נקודות ולא יצאה עם שום דבר. היונייטד מתחילים להיכנס לעניינים וב2 משחקיה האחרונים מאזנה עומד על 7 כיבושים ו0 ספיגות.
     
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    כל-כך חבל שהדרבי בין סנדרלנד לניוקאסל נופל על המשחק של יונייטד. אני מקווה שאחרי שיונייטד יגמר יהיו לינקים טובים באינטרנט.
     
  4. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי מחזור די חלש בשבוע שעבר, יש לנו אחלה מחזור הפעם.
    יונייטד בגודיסון זה תמיד מעניין. אברטון בכושר מזוויע, והיא נראתה נורא ב-2 המשחקים שלה העונה מול קבוצות טופ 4. יונייטד מתחברת לה יחדיו, ונראה בכושר נפלא כרגע. אחרי ה-4:0 על בלקבורן ו-ווסט ברום, יונייטד תגיע עם המון ביטחון. היא יודעת שיש לה עוד את המשחק החסר, והיא בעמדה מצוינת בזמן שצ'לסי וליברפול תתקוטטנה להן בלונדון. וכן, רוני בכושר מטורף. לא רואה את אברטון מוציאה ולא נקודה.

    הדרבי של הצפון צפוי להיות צפוי. הרבה חום, אבל לכדורגל טוב אי אפשר לצפות. סנדרלנד לא פתחה משהו את העונה, והיא בעיקר קבוצת בית (אז ניצחו בוויט הארט ליין. וואו), ומול ניוקאסל המתפגרת. לפי דעתי תיקו 1 חם מאוד.

    ווסטהאם מארחת את ארסנל לעוד משחק מסקרן. ווסטהאם פתחה טוב את העונה, אבל משהו נתקע לה שם באמצע. קרבישלי התפטר, איסלנד התמוטטה, ו-ווסטהאם נמצאת בסכנת קיום מוחשית. ובין כל זה זולה צריך להכין את הקבוצה שלו לצעירי ונגר. ארסנל מגיעה אחרי 2 ניצחנות רצופים, 3:1 בליגה על אברטון, וה-5:2 הנפלא על פנר באמצע השבוע. וולקוט בכושר נפלא והוא יהיה אחד משחקני המפתח למשחק הזה. אם הוא יבוא ויתן את מה שהוא יודע לתת, לווסטהאם, לפי דעתי, אין תשובה. מצד שני בלאמי היה מאוד חלש מול האל ביום ראשון, ויהיה חייב לתת יותר. במשחק הזה הכל יכול לקרות. בטח שקבוצה כמו ארסנל מוערבת בו. אי אפשר לדעת באיזה מצב רוח היא תבוא. במצב רוח של איצטדיון האור או של המחצית השניה מול אברטון. זה מה שיקבע.

    ה-משחק של המחזור הוא כמובן "משחק העונה" לעת עתה. 2 הראשונות נפגשות כשלשתיהן יש את אותו מספר הנקודות. למרות זאת, אני חושב שצ'לסי פייבוריטית לנצח את המשחק הזה. היא נראית יותר טוב, ובכל משחק, גם אם זה 1:0 קטן (כמו מול רומא), היא משחק יפה לעין. ליברפול, לעומתה, נאבקת בכל משחק, ומתעוררת רק ברבע שעה האחרונה. אם היא תשחק כמו שהיא שיחקה עד עכשיו, היא עלולה להגיע לדקה ה-75 בלי שום סיכוי לקחת נקודות. בלי טורס, יהיה לליברפול מאוד קשה. צ'לסי כבר הוכיחה שלא משנה כמה פצועים יש לה, היא קבוצה מאוד חזקה.

    ויש עוד כמה משחקים מעניינים:
    האל יוצאת לברמינגהאם למשחק מול ווסט ברום, וכמו שהיא נראית היא יכולה להוציא גם משם 3 נקודות. נכון שההפסד היחיד שלה עד כה הגיע מול קבוצה לא גדולה, והניצחנות הגיעו במשחקים הפחות צפויים, אבל אין ספק שהיא פייבוריטית. השאלה איך היא תתמודד עם זה.
    טוטנהאם במשחק של must win, ואני לא רואה אותם לא מנצחים. טוטנהאם חייבת להתחיל לצבור נקודות, ולצבור ביטחון. לפני כשעה היא הפסידה בחוץ 2:0 לאודינזה והמצב ממש לא מעודד. אבל היום רביעי יש לה את ארסנל. אם זה לא יתן מוטיבציה לשחקנים של ראמוס, אז הם יכולים להתחיל באמת לדאוג.
     
  5. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    פרט ל4-2 שנה שעברה בצ'מפיונס, אף פעם לא נהנתי ממשחקים של צ'לסי מול ליברפול, שתי קבוצות שהמשחקים ביניהם הם תמיד סגורים וטקטים, מקווה שביום ראשון נראה קצת כדורגל, אני בכל זאת מהמר על תיקו 0
    הרקורד שלנו בגודיוסן מפלצתי, אבל זה לא מבטיח כלום, תמיד לפני המשחקים שלנו שמה אני חושש, אברטון אמנם לא בכושר טוב אבל יעקובו אוהב להתעלל בהגנה שלנו ובכלל , לדעתי זה רק עניין של זמן עד שאברטון תתחיל ליצור רצף נצחונות, בשנתיים האחרונות זה לא הלך לנו שמה קל בכלל, לפני שנתיים ה4-2 הגדול אחרי שהיינו בפיגור של שני שערים, ושנה שעברה שער ניצחון של וידיץ' בדקות הסיום אחרי משחק לא טוב שלנו

    http://www.youtube.com/watch?v=TrHhimvMjks
    ה4-2, תמיד כיף להיזכר
     
  6. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק מול ארסנל ביום ראשון הולך להיות מעניין מאוד...

    אחרי שפתחנו את העונה בצורה די טובה,לא כדורגל גדול אבל יעיל בהחלט, פתאום גילינו שהתוצאות אכזריות, הפסדנו לשתי עולות חדשות(האל ו-ווסט ברום), הפסדנו בבית לבולטון, ופתאום התחתית שוב צועקת את שמינו.

    ארסנל מגיעה למשחק אחרי תצוגות מרשימות. אחרי אולי שונגר הבין סופסוף כמה קטלני יכול להיות לפתוח יחד עם וולקוט ונסרי, ודי לאבואה כקשר ימני.
    אני די מפחת שארסנל תתפוצץ עלינו, אך התצוגות של ארסנל העונה מלמדות שיכולים להיות שני תסריטים:
    האחד הוא שהם יפוצצו אותנו, והשני, שהם שוב יפשלו. אני מאוד מקווה שהתסריט השני יקרה באפטון פארק, השחקנים חייבים לצבור ביטחון, כולם מחכים למשחק הגדול של קרלטון קול והוא עצמו כבר התבטא שהוא רעב להבקיע. אני מקווה שגם בלאמי יעלה בהרכב, ואולי נצליח בעזרת הצמד הזה להפתיע את ההגנה של ארסנל.

    אנחנו עדיין לא סיימנו משחק בלי לספוג העונה, אני מתאר לעצמי שגם בראשון נגד אחת ההתקפות הפוריות בליגה זה לא יהיה סיפור שונה, והלוואי שנצליח לצאת מהסיפור בצורה מכובדת ויפה, ולא כמו בלקבורן/פנרבחצ'ה/ניוקאסל ושאר הקבוצות אם היו שנדרסו על ידי ארסנל העונה.
     
  7. Claret&Blue Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/06
    הודעות:
    4,149
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא הכדורגל בזמן האחרון השתפר אבל התוצאות לא טובות לצערי, בדיוק ההפך מתחיל העונה. רואים שזולה מנחיל להם כדורגל מרגל לרגל, אפילו את הכדורי שוער אנחנו לוקחים קצר, אבל זה יקח זמן עד שהכל יתחבר ועד שהשחקנים יתרגלו לשיטה החדשה של ה4-3-3.
    במשחק הקרוב אני לא רואה אותנו מוציאים כלום מול אחת ההתקפות היותר טובות באירופה היום, בטח ובטח כשאנחנו מתקשים לשמור על שער נקי. הסיכוי היחיד שלנו הוא לשחק על קול שאני מקווה שיעשה בעיות לגאלאס וטורה באוויר ועל הקרקע.
     
  8. בועז Member

    הצטרף ב:
    ‏24/8/02
    הודעות:
    3,196
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא מצפה מבלאמי שיביא מהניסיון שלו . מקווה מאוד שהוא יצליח לשפר את קול, כי לקול יש את הפוטנציאל להיות חלוץ מצויין. אגב ,לא יצא לי לראות את שני המשחקים האחרונים שלנו לצערי, ובשניהם הפסדנו,לפי מה שקראתי כאן ובקאמב, לא הגיע לנו להפסיד בשני המשחקים, אתה מדבר על השיטה של זולה, וזה נכון שהוא נותן למשחק של ווסטהאם מראה מעניין יותר, לא עוד כל התקפה כדור מתעופף לקול, לא עוד סקוט פארקר מוסר רק כדורים אחורה, אבל משהו בסגנון ההוא דווקא , בימים של קרבישלי, הוא מה שהביא לנו נקודות. גם העונה אבל בעיקר בעונה שעברה, שהיינו עם חצי סגל מושבת.
     
  9. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    המשחק הזה יעיד הרבה מאוד על האופי של ארסנל העונה. ביום שלישי נתנו הצגה, שוב רעש, שוב השחקנים מתחילים לדבר יותר מדי. בדיוק כמו אחרי ההצגות מול שפילד ופורטו, שהרמנו שוב יותר מדי את האף, באנו שאננים וקיבלנו בראש מול קבוצות חלשות.
    עוד מקרה כזה, שוב, וזה יעיד לדעתי על חוסר יציבות מוגזם בקבוצה. כך שזה משחק חשוב מאוד. לתת הצגות זה לא שווה כלום, אם לא יודעים לנצח גם את המשחקים הקשים בחוץ בשיניים.

    המשחקים בין הקבוצות תמיד מעניינים, בכל מקרה. לפחות בניגוד למשחקי חוץ קודמים שלנו, נראה גם שתי קבוצות שרוצות להבקיע שער(אני לא תוקף את רוי קין על המשחק ההגנתי, אבל לטעמי זה היה מאוד מוגזם הבונקר שהיה שמה).
    השבוע יש 3 מחזורים בשבוע(שאחד מהם הוא הרבה יותר מ-3 נקודות), וקשה לי להאמין שונגר לא יעשה לפחות שינוי אחד בחלק ההתקפי. אולי נאסרי יקבל את המנוחה, ודיאבי ימשיך בהרכב, יחד עם רובין שיחזור אליו. בהגנה, תודה לאל, קולו וגאלאס חוזרים אחרי התצוגה האיומה בתורכיה, מה שייצב במעט את ההגנה שלנו.

    רק שונגר יעשה את העבודה שלו ויוריד אותם לקרקע.
     
  10. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אברטון-מנצ'סטר יונייטד
    שבת, 13:00, גודיסון פארק
    שופט: אלן ויילי

    קצת לא ברור מה עובר על אברטון הימים אלה. הקבוצה שבשנים האחרונות הפכה לאט לאט, צעד אחר צעד, לחברה קבועה בצמרת, עשתה העונה קפיצה ענקית לאחור. אברטון כרגע מדורגת במקום ה-16 בטבלה, כשהיא רק נקודה אחת מעל הקו האדום. אם זה לא מספיק-אז בכל משחקי הבית שלהם עד כה השיגו הטופי בויז רק נקודה אחת, וגם היא הייתה מול ניוקאסל ואחרי שאיבדו יתרון 2-0. תוסיפו לכל זה את פתיחת העונה המצוינת של ליברפול-ונראה שמישהו למעלה החליט להתעלל באוהדי אברטון לחלוטין השנה.
    אברטון תגיע למשחק עדיין ללא טים קייהיל, זכר לאותה הרחקה בהפסד בדרבי, ואולי ללא טוני היברט-הנ"ל נמצא בספק ויערוך מחר מבחן כשירות. ויקטור אניצ'בה ויוזף יובו חזרו מפציעות והם כשירים.
    דיוויד מויס: "זה משחק שאנחנו מצפים לו. אני חושב שמירב הלחץ יהיה על יונייטד. כמובן שאנחנו צריכים נקודות כדי להתרחק מהצד הלא נעים של הטבלה אבל אנחנו נמצאים במצב שאין לנו מה להפסיד, אני חושב שרוב האנשים יצפו לניצחון של יונייטד ולכן אנחנו צריכים ללכת קדימה ולעשות את המשחק מותח".
    הרכב משוער: הווארד, היברט, יובו, ג'ייאגלקה, לסקוט, ארטטה, אוסמן, רודוול, פייליני, פינאר, יעקובו.
    http://www.4thegame.com/media/00/03/50/tim_cahill.Xxx
    גם השבוע אברטון בלי הקוסם האוסטרלי

    ומהקבוצה שרחוקה ארבעה מקומות מתחתית הטבלה לקבוצה שרחוקה ארבעה מקומות מהפסגה-מנצ'סטר יונייטד. יונייטד נמצאת כרגע בכושר טוב מאוד ועם שישה נצחונות רצופים בכל המסגרות, חמשת האחרונים ללא ספיגת שער. יונייטד מתאוששת מהפתיחה הבינונית שלה והיא כרגע חמישית בטבלה, אבל עם משחק חסר שיכול נכון לעכשיו להעלות אותה למקום השלישי.
    ריו פרדיננד ופטריס אברה, שנעדרו מהניצחון מול סלטיק בליגת האלופות, חוזרים לסגל, וכמוהם גם מייקל קאריק, שבאופן אירוני נפצע בביקור הקודם של השדים האדומים בעיר ליברפול, באנפילד. מי שעדיין פצוע הוא אואן הארגריבס.
    אלכס פרגוסון לא התראיין השבוע, במקומו התראיין אקס-אברטון והשם החם כיום בקבוצה ואולי בכל הכדורגל האירופאי, ויין רוני: "מסיבות מובנות, המשחק הזה חשוב עבורי. זה כבוד גדול לשחקן להגיע ל-100 שערים ואם זה יקרה בגודיסון פארק, איפה שכבשתי את השער הראשון, זה יהיה מאוד מהנה".
    הרכב משוער: ואן דר סאר, גארי נוויל, פרדיננד, וידיץ', אברה, רונאלדו, פלטצ'ר, אנדרסון, פארק, רוני, ברבאטוב.
    http://images.contactmusic.com/dn/wayne+rooney_855_18295341_0_0_7005137_300.Xxx
    האיש שלא מפסיק לכבוש

    עבור ארבעה שחקנים זה יהיה מפגש מול קבוצתם הקודמת-רוני כאמור, ומהצד השני טים הווארד, פיל נוויל ולואיס סאהה.
    בעונה שעברה יוניטד ניצחה 1-0 משער של נמניה וידיץ'. גם אז המשחק נערך בשעה 12:00 שעון אנגליה, גם אז ויילי שפט, וסביר להניח שפרגוסון ישמח לשחזור מדויק של אותו משחק.
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    סנדרלנד-ניוקאסל
    שבת, 13:45, אצטדיון האור
    שופט: מייק ריילי

    לפני מספר שנים נערך באנגליה משאל לבחירת הדרבי האיזורי החם ביותר. למקום השלישי הגיעה היריבות בין פורטסמות' וסאות'המפטון, למקום השני נבחרו המפגשים בין ווסט ברומיץ' לוולבס, ובמקום הראשון נבחר הדרבי של הצפון-ניוקאסל נגד סנדרלנד (אגב, ניתן לתהות מדוע שכחו את המפגש בין נוריץ' ואיפסוויץ', אבל זה לא קשור לעניין). ולראשונה מזה זמן רב, סנדרלנד מגיעה לדרבי כשהיא הקבוצה הבכירה מבין השתיים.

    עם זאת, סנדרלנד בהחלט יכולה להרגיש מתוסכלת בשבועות האחרונים. קודם היא ספגה שער שוויון מפברגאס בדקה ה-93 מול ארסנל שהשווה ל1-1, ובשבוע שעבר היא סיימה ב0-0 עם פולהאם בקרייבן קוטג', במשחק בו פגעה מספר פעמים בקורה. בגזרת הפציעות-רק חדשות טובות לסנדרלנד. ג'יימס נוורסת'י חוזר, ליאם מילר גם כן (אם כי כאן לא בטוח שמדובר בחדשות טובות) וגולת הכותרת-קנווין ג'ונס עשוי לשחק, אחרי שחזר לשחק במדי המילואים באמצע השבוע. גם דוייט יורק חוזר אחרי הפגרה הבינלאומית.
    רוי קין: "האוהדים סבלו הרבה בשנים האחרונות ואנחנו ננסה לתת להם סיבה לשמוח. 28 שנה (שבהן סנדרלנד לא ניצחה את ניוקאסל בבית) הן הרבה זמן והגיע הזמן לגמור אותן. לפעמים בכדורגל יש לך רקורד טוב במפגש מסוים ולניוקאסל יש רקורד טוב מולנו, אבל הגיע הזמן להתחיל ליצור הסטוריה משלנו".
    הרכב משוער: גורדון, צ'ימבונדה, פרדיננד, קולינס, מקרטני, מלבראנק, וייטהאד, מילר, ריצ'ארדסון, סיסה, צ'ופרה.
    http://www.fyrisskolan.uppsala.se/projektarbeten/0708/premier_league/Bilder%5CSunderland%5Csunderland17.Xxx
    הוא חוזר?

    גם בניוקאסל מרגישים תסכול לאחר המשחק מול מנצ'סטר סיטי, משתי סיבות-האחת היא הפנדל שניתן לסיטי והכרטיס האדום לחביב בייה, שניהם לא מוצדקים, והשנייה היא שהמגפייז שמטו יתרון 2-1 לקראת הסיום ואפשרו לסיטיזנס להשוות. ניוקאסל עדיין מדורגת לפני-אחרונה ועדיין נמצאת בצרות.
    הקפטן מייקל אואן ייעדר גם מהמשחק הזה עקב פציעה, לעומתו ג'ונאס גוטיירז וג'ואי בארטון (שחתום על ההצהרה התמהונית של השבוע-"אני רוצה להיות רול-מודל") חוזרים מפציעות. חביב בייה יוכל לשחק לאחר שהכרטיס האדום שלו בוטל.
    ג'ו קיניר: "אני מקווה שנדע לשחק כמו בשני המשחקים האחרונים שלנו. זה לא יהיה קל כי רוי קין עושה עבודה פנטסטית בסנדרלנד. יש לנו המון ביטחון ואני מקווה שזה ימשוך אותנו קדימה. הייתי שותף בהרבה משחקי דרבי ולדעתי זה החם מכולם".
    הרכב משוער: גיבן, בייה, טיילור, קולוצ'יני, באסונג, באט, גאת'רי, ג'רמי, דאף, מארטינס, אמאובי.
    http://soccerlens.com/wp-content/uploads/2007/05/michael-owen.Xxx
    הוא לא חוזר
     
  12. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ווסט ברומיץ' אלביון - האל סיטי

    תאריך: 25 באוקטובר
    שעה: 17:00
    איצטדיון: הות'ורנס, ווסט ברומיץ'
    שופט: לי פרוברט

    אף אחד לא חשב שאחרי תשעה מחזורים בלבד, ההבדל בין שתי העולות החדשות הללו יעמוד על 7 נקודות, כאשר ווסט ברומיץ' נמצאת במקום ה-11, שבע נקודות פחות מהאל שנמצאת במקום השלישי, ונכון לעכשיו ובצדק רב, מוגדרת כהפתעת העונה.

    ווסט ברומיץ' מגיעה למשחק לאחר משחק גרוע למדי נגד מנצ'סטר יונייטד, שמצידה לא התאמצה רבות בשביל להכניע את סקוט קארסון ארבע פעמים. הם הצליחו לשמור על שער נקי (להוציא את השער שנפסל של רוני) במשך המחצית הראשונה, אך ברגע שיונייטד התחילה לעלות הילוך במחצית השנייה, חניכיו של טוני מוברי נשארו ללא מענה. כרגע לפחות, הקבוצה הזאת נראית כקבוצה מאוד מוגבלת, ולא נותנים לה הרבה סיכויים להישאר בליגה. ובכל זאת, זוהי הפתיחה הכי טובה של הבאגיס בכל השנים שלהם במסגרת הפרמיירליג. בגזרת הפצועים, עבדול מייטה יעדר גם מהמשחק הזה בנוסף לפליפה טיישרה החסר מזל, שלא ראה מגרש מאז מרץ בגלל פציעה בברך. הוא חזר להתאמן, אך נפצע פעם נוספת בשרירי השוק באימון הקבוצה.
    http://www.4thegame.com/media/00/04/48/filipe_teixeira.Xxx
    חסר מזל. פליפה טיישרה.

    מנגד, מגיעים האל סיטי שרוצים להמשיך את פתיחת העונה המופלאה שלהם. הטייגרס עוד לא הפסידו בחוץ העונה, וזה למרות שהם נסעו למגרשים לא קלים כמו וויט הארט ליין, סנט ג'ימס פארק או אמירויות. בכול המשחקים האלו הצליחה האל להוציא את מלוא הנקודות, והם לא רוצים לעצור את הרצף בהות'ורנס. למרות הפתיחה הנהדרת הזאת, ולמרות שהם נראים מצוין כרגע (לפחות איך שהם עומדים על המגרש והמשמעת הטקטית שלהם) רבים חושבים שזה בסך הכל עניין של זמן עד שהאל תחזור למקומה הטיבעי, וזה מאבק נגד הירידה לליגה השנייה. כרגע לפחות, ניתן להם להנות מהפתיחה המצוינת הזאת. בגזרת הפצועים האל יכולים להיות גם כן מרוצים מאוד. מלבד קרייג פאגאן, כל השחקנים כשירים, כולל אנתוני גארדנר וסטליוס ג'יאנקופולוס שחוזרים מפציעות, אך הסיכויים שישותפו אינם רבים.
    http://www.4thegame.com/media/00/03/97/anthony_gardner.Xxx
    גארדנר. יחזור ויהרוס את ההגנה של האל?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/08
  13. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    בלקבורן - מידלסברו

    תאריך: 25.10.08
    שעה: 18:30
    איצטדיון: איווד פארק, בלקבורן.
    שופט: מייק דין.

    בלקבורן ומידלסברו יפגשו במשחק ששתיהן ירצו להשתמש בו כדי להשיג מומנטום ולצאת מהכושר הרע שבו הן נמצאות. ניצחון עבור שתי הקבוצות יכול להוות נקודת מפנה חשובה ואף אחת לא תוותר על המשחק בקלות.

    הבעיה של בלקבורן היא חוסר המחץ מקדימה, במיוחד כשהכוכב הפרגוואי, רוקה סנטה קרוז פצוע. הקבוצה עדיין לא הצליחה לכבוש שער אחד כשסנטה קרוז היה מחוץ למגרש והם יתפללו שהוא יצליח להתאושש מהפציעה בזמן למשחק מחר. לאחר 0-0 מאכזב עם בולטון בריבוק סטאדיום, בו הקבוצה לא רשמה בעיטה אחת למסגרת , והפסד ביתי ליונייטד במחזור לפני כן, המנג'ר הצעיר פול אינס כבר משתוקק לחזור למסלול הניצחונות. החוד שכלל את רובי פאולר וג'ייסון רוברטס בשבוע שעבר צפוי להשתנות, כשבנוסף לסנטה קרוז גם בני מקארת'י עשוי לעשות קאמבק. הדרום אפריקאי רשם רק ארבע הופעות במדי הרוברס מאז פברואר, כולן כמחליף, כשהאחורנה ברבע שעה האחרונה נגד בולטון. אינס כבר רמז שהוא בתכניות שלו להרכב: "היו לו כמה משחקים במדי דרום אפריקה שעזרו לו [לחזור לכושר] והוא היה חד כתער באימונים. בני היה טוב כשנכנס ברבע שעה האחרונה נגד בולטון. הוא גורם לי לבעיה בבחירת ההרכב אבל בשביל זה משלמים לי". לאחר התצוגה החלשה של ההתקפה בשבוע שעבר גם מאט דרבישייר הצעיר יכול להיות בתמונת ההרכב.
    אז כאמור סנטה קרוז בספק למשחק וכנראה לא יהיה בהרכב, אבל מלבדו הנעדר היחיד מהסגל של פול אינס הוא דייויד דאן הפצוע. כריסטופר סמבה שהיה בספק כשיר למשחק וצפוי לפתוח במרכז ההגנה.
    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_02/SantaCruzG1608_468x306.Xxx
    סנטה קרוז - חיוני להתקפה של בלקבורן.

    אצל מידלסברו המצב רע מאוד בשבועות האחרונים. בששת המשחקים האחרונים הקבוצה הפסידה 5 פעמים ורשמה ניצחון בודד (1-0 בוויגאן). בשבוע האחרון בורו הושפלה ע"י צ'לסי לפני הקהל הביתי עם חמישייה של הכחולים שהגיעו בהרכב חסר מאוד. סאות'גייט העלה הרכב מפתיע עם אדם ג'ונסון וסטיוארט דאונינג באגפים ואליאדייר ששיחק רוב העונה באגף ימין, בחוד לצד מידו, כשהברזילאי אפונסו אלבס על הספסל. תכנית המשחק נכשלה לגמרי, כשאליאדייר שדווקא נראה לא רע בכלל העונה, היה בלתי נראה לגמרי, ג'ונסון ודאונינג לא הצליחו לייצר כלום באגפים, וגם הכדורים הארוכים למידו לא הניבו כלום. לקראת מחר סביר להניח שנראה את אלבס חזרה בהרכב ואולי גם דידייה דגארד שקיבל הזדמנויות מעטות מאוד בהרכב יחליף את אחד מצמד הקשרים המרכזיים, גארי אוניל ומוחמד שאוקי, שנתנו הצגה מביכה בשבת האחרונה. סנלי טונצ'אי שפתח את העונה בצורה נהדרת ונפצע, סוף סוף כשיר, אם כי עדיין לא בכושר משחק וצפוי לשבת על הספסל. גם הקפטן עמנואל פוגאטץ שריצה עונש השעייה של שלושה משחקים חוזר וצפוי לפתוח במרכז ההגנה. ג'סטין הוייט פצוע מה שכנראה יגרום לסאות'גייט להעביר את דייויד וויט'ר לימין לאחר שג'ונתן גראונדס ששיחק בעמדה הזו נגד צ'לסי לא הרשים במיוחד.
     
  14. Wave Member

    הצטרף ב:
    ‏20/6/06
    הודעות:
    2,625
    לייקים שהתקבלו:
    3
    סהא ויעקובו פותחים בחוד של מוייס, בכלל הרכב מאוד התקפי של אברטון,
    יהיה מעניין
     
  15. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    דווקא נגדנו הוא כשיר? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx