המחזור ה-11 באנגליה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏31/10/03.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    סוף-השבוע כבר בפתח ועימו המחזור ה-11 בפרמיירשיפ:
    מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות':
    מנצ'סטר יונייטד מארחים את פומפי בשבת בידיעה שכל תוצאה חוץ מניצחון תישחב לכשלון אדיר עבורם. לאחר הכשלון המפתיע מול פולהאם בבית בשבוע שעבר, הם ממוקמים במקום ה-3 בליגה בלבד, והלחץ עליהם לנצח הוא גדול. עם זאת, ההפייבוריטיות שלהם לא מוטלת בספק, והם מעודדים מהאופי שהם הראו בניצחון 2-3 בהארכה על לידס יונייטד באמצע השבוע בגביע הליגה. גם פורטסמות' מגיעה למשחק במוראל גבוה, אחרי נצחון 2-4 מרשים על הפורסט בנוטינגהאם בגביע הליגה באמצע השבוע.
    החיסור היחיד המשמעותי בשתי הקבוצות הוא של פול סקולס הפצוע, ואת מקומו בהרכב צפויים לתפוס ניקי באט, אריק דג'מבה-דג'מבה או דייגו פורלאן.
    בעונה שעברה נפגשו השתיים באולד-טראפורד במסגרת הגביע האנגלי, ויונייטד ניצחו 1-4 עם צמד מפנדלים של רוד ואן-ניססטלרוי, שינסה לחזור לכבוש אחרי בצורת מסוימת במונחים שלו.
    [/B]בירמינגהאם-צ'רלטון:
    שתי הקבוצות מגיעות לסט. אנדרוז בכושר בינוני ביותר, כשהבעיה המרכזית אצל שתיהן היא מחסור בשערים. לעומת זאת, ההגנות של הקבוצות הללו היו חזקות לאחרונה, ולכן שתיהן מגיעות למשחק בעמדות די נוחות בטבלה (בירמינגהאם רביעית! וצ'רלטון 9). שתי הקבוצות מגיעות לשמחק עם סגלים מלאים, והמאמנים מקווים לקבל תפוקה טובה יותר מכוכבי ההתקפות של הקבוצות. עקב הביתיות בירמינגהאם הם הפייבוריטים במשחק, ומרבית העיניים יהיו מופנות לכוכבם המושאל מצ'לסי של הכחולים מיקאל פורסל, ששמועות קשרו אותו השבוע למעבר ליריבה העירונית אסטון וילה.
    בשנה שעברה המשחק בין השתיים בבירמינגהא הסתיים בשויון 1-1, כשפול דבלין מבקיע בפנדל לכחולים מול שער של קלאוס ינסן לזכות האדיקס.

    עוד על שאר משחקי המחזור מאוחר יותר....
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בירמינגהאם- צ'רלטון זה ביום שני.

    אברטון-צ'לסי (או לחילופין- מי כאן בדיוק המיליונרים הכחולים? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx)

    הטופי-בויס קצת מקרטעים. בטח שיחסית לעונה היפהפייה בשנה שעברה. מאז הניצחון 4-0 על לידס, אברטון הובסה מול טוטנהאם 0-3, וסיימה בשתי תוצאות 0-0 (בוילה פארק ובבית מול סאות'המפטון), בצורת השערים הזו באה לסיום באמצע השבוע, בניצחון גביע הליגה על צ'רלטון 1:0, משער של טוביאס לינדרוט השבדי, שהיווה זריקת עידוד חשובה לקראת המשחק הביתי הקשה מול החברים של ראניירי מלונדון. מה שפחות יעודד את דיוויד מויס, הוא מצב הנעדרים באברטון. השוער ריצ'רד רייט, לי קארסלי, סקוט גמיל, סטיב ווטסון (מלך השערים של הקבוצה), אלסנדרו פיסטונה וניקלאס אלקסנדרסון כולם פצועים, והחלוץ קווין קמפבל בספק. החדשות הטובות הן חזרתו של תומאס רדזינסקי הקנדי מפציעה, והוא צפוי לפתוח לצד ווין רוני.
    בצ'לסי יודעים היטב מה קרה ליריבתם העירונית, ארסנל, כאשר היא הגיעה לגודיסון פארק בעמדה דומה לזו שלהם, ויצאה עם שער של Wonder-Rooney בדקה ה-90, בדרך למשבר שעצר את הדהירה בצמרת, לכן המשחק מקבל חשיבות נוספת. צ'לסי חייבת לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות. קלאודיו ראניירי צפוי להעלות הרכב חזק מאוד, ויש לו את הפריוולגיה עם סגל כה רחב, למרות שביום שלישי הוא כבר באולימפיקו ברומא, במשחק הצ'מפיונס ליג החשוב מול לאציו. הרנן קרספו בספק גדול למשחק עקב פציעה במפשעה, וראניירי צפוי להמשיך עם החוד שניצח את מנ' סיטי 1:0 בשבוע שעבר- אדריאן מוטו הנפלא, וג'ימי פלויד האסלביינק הנפלא פחות... עמנואל פטי צפוי להיעדר תקופה מסוימת בעקבות בעייה בברך. מרסל דסאיי חוזר, אך לא בטוח אם יעלה בהרכב הראשון.

    לידס- ארסנל (או לחילופין- למי אתה שייך, ג'רמיין פנאנט...?)

    האם אני אחדש למישהו משהו כשאני אגיד שלידס בצרות צרורות? 5 הפסדים ב-6 משחקים, שני הפסדים כואבים במיוחד למנצ'סטר יונייטד (אחד בליגה ואחד בגביע הליגה), ואחרי הפסד באנפילד בשבוע שעבר 1-3, לידס מתחת לקו האדום והחבל על צווארו של פיטר ריד הולך ומתהדק, עד כדי כך שבמקרה של הפסד ביתי נוסף, ייתכן ובתחילת השבוע הבא ריד ימצא עצמו בלשכת העבודה. זה בהחלט לא היה השבוע הגדול של לידס- הקבוצה הודחה בביתה להרכב המשני של מנ' יונייטד, אלן סמית' שוב הסתבך השבוע אחרי שזרק בקבוק לעבר הקהל ופגע באוהדת, וייתכן והוא יעמוד לדין משמעתי. ואם כל זה לא מספיק, לידס דיווחה באמצע השבוע על הפסדי שיא של 50 מיליון פאונד בשנה האחרונה, למרות כל מכירות השחקנים, ולמר מקנזי, פרופסור לכלכלה, תהיה הרבה עבודה להוציא את לידס מהמשבר הנוראי. אחרי שבוע כזה, לידס מגיעה למשחק ביתי מול מוליכת הטבלה שעדיין לא הפסידה בפרמייר ליג. במשחק מול ארסנל, דומיניק מתיאו לא ישחק בגלל פציעה, אבל מארק וידוקה וסלומון אולמבה אמורים לשחק.
    במרכז המשחק היום יעמוד כמובן, ג'רמיין פנאנט, נקודת האור בפתיחת העונה של לידס, מול הקבוצה שהוא עדיין שייך לה (בינתיים?). בתכנון המקורי, פנאנט בכלל לא היה אמור לשחק אחה"צ באלנד רואד, כיוון שהושאל לחודש אחד. הארכת ההשאלה יצרה בעייה אתית לקראת המשחק, האם פנאנט יוכל לשחק מול הקבוצה אליה הוא משתייך? ארסן ונגר קבע שהוא יוכל לשחק, ואפילו פנאנט עצמו אמר שיהיה לו מוזר לשחק מול הקבוצה שבה הוא נמצא מגיל 15 וחצי, ואליה הוא עתיד לחזור בעוד כמה שבועות. אין ספק שהצגה של פנאנט היום מול עיניו של המנג'ר שלו (והכוונה היא לא לפיטר ריד...) עשויה לפקוח לונגר את העיניים ולהבין שפנאנט חסר לארסנל העייפה.
    גם בהייבורי זה לא היה בדיוק שבוע שייזכר לטובה. אחרי התיקו והיכולת המאכזבת בצ'רלטון, דיברו בעיקר על ההצגה של מאט הולנד שהביאה לפנדל של די-קאניו. ביום שלישי מילואי ארסנל מחוזקים באדו ו-וילטורד הצליחו להוציא רק תיקו מנמושות רות'רהאם וניצחו אחרי קרב פנדלים מותח במיוחד בדרך לשלב הבא בגביע הליגה. אך המכה הגיעה ביום חמישי, עם פרסום גזר הדין ב"קרב אולד טראפורד", שהביא לסך של 9 השעיות (שיחלו ב-17 בנובמבר) וקנסות בסכום כולל של 275 אלף פאונד (מתוכם 175 אלף מקופת המועדון). אלכס פרגוסון האשים (בצורה שערורייתית וללא הוכחות) את ארסנל ברקימת עיסקה עם ההתאחדות, מה שגרר הכחשה נמרצת מארסן ונגר, במסגרת מלחמת המילים הבלתי נפסקת בין שני המנג'רים.
    אבל מה לעשות שבשבת גם יש משחק כדורגל, משחק שלארסנל אסור בתכלית האיסור להפסיד. השאריות מההפסד לדינמו קייב ניכרו היטב בתיקו בצ'רלטון, ולקראת עוד מפגש עם קייב באמצע השבוע, שעשוי לחסל באופן סופי ונחרץ את העונה האירופית של התותחנים, ובעיקר לקראת הדרבי היוקרתי מול ספרס בשבוע הבא, ארסנל חייבת להשיג ניצחון באלנד רואד. היא תצטרך לעשות זאת ללא הקפטן פטריק ויירה שכבר סוגר חודש מחוץ לקווים (למעט אותה חצי שעה בקייב בה הוא החמיר את הפציעה) וייאלץ להיעדר עוד שבועיים לפחות ואח"כ עוד מחכה לו השעייה ממשחק אחד. פארלור צפוי להמשיך ולשחק יחד עם ג'ילברטו. גם מרטין קיאון פצוע, וקולו טורה ימשיך לשתף פעולה עם סול קמפבל.
    בשנה שעברה המשחקים בין ארסנל ללידס סימלו את כל העונה של שתי הקבוצות. בספטמבר ארסנל הגיעה לאלנד רואד וריסקה את לידס 4-1, מה שחשף את השבר הגדול בלידס והיה ביטוי לעליונות של ארסנל בפתיחת העונה שעברה. בהייבורי בסיום העונה, לידס הגיעה נואשת לנקודות מחשש לירידה, ניצחה 3:2, העניקה למנ' יונייטד את האליפות, וסימלה את סיום העונה הכושל של ארסנל. המשחקים בין הקבוצות נודעים באלימות הסובבת אותם, והיום לא צפוי משהו שונה במיוחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/03
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל-אסטון וילה (או לחילופין- המשך מסעות שירר במעלה הטבלה?)

    המגפייז מגיעים למשחק מול וילה היום אחרי ארבעה נצחונות ליגה רצופים מאז ההפסד לארסנל בהייבורי. כל שמועות פרשת האונס ודיבורי ההתפטרות של סר בובי נעלמו עם מסע ההתאוששות של ניוקאסל מפתיחת העונה הגרועה, והחברה מסנט ג'יימס' כבר במקום השמיני, עם העיניים למעלה. עם זאת, ההפסד הביתי בגביע הליגה לווסט ברומיץ' מהליגה הראשונה היה תקלה בלתי צפויה, במסגרתה הכוכב הבלתי מעורער ומלך השערים, אלן שירר, ביקש מסר בובי להיכנס למשחק ואולי לשנות את גורל המשחק הרבה לפני הדקה ה-98 בה נכנס בסופו של דבר, אך נתקל בדחייה מצד המנג'ר. האוהדים בהחלט לא אהבו את זה, וכעת ניצחון משכנע על וילה יספק אותם. אלן שירר חוזר כמובן להרכב וישחק לצד שולה אמאובי. בנוסף חוזרים גם אנדי אובריין, גארי ספיד, שיי גיבן וארון יוז שנעדרו באמצע השבוע. אנדי גריפין, הוגו ויאנה ולי בוייר בספק.
    באסטון וילה, הימים שאחרי פרשת זריקת אלפאיי המכוערת מהקבוצה לא נראים כ"כ בהירים. וילה רק במקום ה-14 עם 10 נקודות ו-8 שערי זכות, והיא ממשיכה להיות אחת הקבוצות המשעממות בליגה. היו"ר הותיק דאג אליס והמנג'ר דיוויד או'לירי כבר הצהירו על כך שאסטון וילה תדבר בינואר בפתיחת חלון ההעברות (ומעניין יהיה לראות איך קמצא בר קמצא כמו אליס מסתדר עם בזבזן כפייתי כמו או'לירי...), והדיבורים המעניינים ביותר היו על מיקאל פורסל שעושה חיל ביריבה העירונית, בירמינגהאם, והם יצטרכו לרכוש אותו כמובן מבעליו המקוריים- צ'לסי, בלי שום מילה של סטיב ברוס וחבריו בעניין. היום, במבחן הקשה בסנט ג'יימס' פארק, לאו'לירי יש בעיות: אולוף מלברג, הבלם השבדי המצוין שהפך גם לקפטן וילה, נפצע במשחק הניצחון על לסטר בגביע והוא בספק. גם החלוץ המוביל, דאריוס ואסל, בספק למשחק, ומארקוס אולבק עשוי לשחק במקומו. לי הנדרי עדיין פצוע, והגרמני הצעיר תומס היצלספרגר שכבש את שער הניצחון מול לסטר, עשוי לפתוח בהרכב.

    טוטנהאם- בולטון (או לחילופין- מי יעצור את דיוויד פליט?)

    מאז נכנס לתפקיד הזמני כמנג'ר דיוויד פליט, ספרס התייצבו. 2 נצחונות (בלסטר ומול אברטון) ו-2 תיקו (במנ' סיטי ומול מידלסברו) הוציאו את התרנגולים מהתחתית הבוערת, וכרגע טוטנהאם מדורגים במקום ה-12. באמצע השבוע, טוטנהאם ניצחה בדרבי הלונדוני את ווסטהאם במסגרת גביע הליגה לאחר הארכה, משער בכורה של בובי זאמורה בקבוצה. אוהדי טוטנהאם יכולים לשאוב את האופטימיות שלהם בעיקר בשל ייצוב ההגנה שהייתה מחוררת עם פיטורי גלן הודל- ספרס ספגו רק שער אחד ב-5 משחקים תחת פליט. עם זאת, הכאוס הניהולי בוויט הארט ליין ממשיך לתת אותותיו- דירקטור הכספים הווארד שור, התפטר עקב המחלוקות בהנהלה וסכסוך עם היו"ר דניאל לוי. כל זאת אחרי שבטוטנהאם, אחד המועדונים הבריאים כלכלית ביותר באנגליה, דיווחו השבוע לבורסה על הפסדים של למעלה מ-7 מיליון פאונד. על המגרש, כריסטיאן ציגה שרשם הופעת בכורה אחרי הפציעה הארוכה מול ווסטהאם, שוב נפצע (הפתעה הפתעה), ומאוריסיו טאריקו יפתח במקומו. מלך השערים פרדי קאנוטה, ג'יימי רדנאפ וסיימון דיוויס פצועים ולא ישחקו, אבל גוסטבו פוייט, דין ריצ'רדס ודארן אנדרטון חוזרים למה שאמור להיות חזרה גנרלית לקראת הדרבי הגדול מול ארסנל בשבוע הבא.
    בבולטון, סאם אלרדייס מדגיש את כשלונות קבוצתו במשחקיה בלונדון מאז חזרת הקבוצה לפרמייר ליג. לא רק זה צריך להדאיג אותו- בולטון קיוותה העונה למעט יותר ממאבקי התחתית הקבועים, אבל שוב אחרי כמעט שליש עונה היא מוצאת עצמה מתחת לקו האדום, אחרי הפסד ביתי לבירמינגהאם ותבוסה קשה 2-6 למנ' סיטי, כשהניצחון האחרון של הקבוצה היה ב-13 בספטמבר (על מידלסברו). עידוד מסוים יכולה בולטון לשאוב מהניצחון בגביע הליגה באמצע השבוע על ג'ילינגהאם 2:0, בו כבש הנריק פדרסן הדני שעשוי לפתוח בהרכב, וז'ארדל שוב ימצא עצמו על הספסל. פלוראן לאוויל והבלם אמרסון ייעדרו בשורות הטרוטרס, כאשר יורי דז'ורקף ואיוואן קאמפו בספק.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סאות'המפטון- מנצ'סטר סיטי (או לחילופין- מי מבין השניים הוא התותח?)

    והשניים הם כמובן ג'יימס ביטי, אלן שירר של סאות'המפטון (ואם הוא אלן שירר של סאות'המפטון, אז יש לו מקום בנבחרת!) עם 7 שערי ליגה, מול ניקולה אנלקה של מנ' סיטי, עם 8 שערים והכושר הטוב ביותר שלו מאז נטש את הייבורי. פבריס פרננדז, הקשר הצרפתי המעולה, כבר הזכיר למנג'ר שלו, גורדון סטראכן, מיהו ניקולה אנלקה (כאילו שהוא לא ידע), חברו לקלייר-פונטיין, אקדמיית הכדורגל הנחשבת בצרפת. גם משון רייט פיליפס, שכבש צמד בלונדון מול קווינס פארק ריינג'רס בגביע הליגה, לא יזיק לסוטון להיזהר. אבל דווקא ההגנה, ולא ביטי, הוא החלק הטוב יותר של סאות'המפטון- הקדושים ספגו רק 5 שערים ב-10 משחקים, הרקורד ההגנתי הטוב בפרמייר ליג ביחד עם בירמינגהאם, ולהגנה בראשות קלאוס לונדקוואם ומייקל סוונסון יצפה היום מבחן לא קל מול ההתקפה של קווין קיגן וחבורתו. הניצחון על בלקבורן בשבוע שעבר, שהוכתם בקטטה מכוערת וחילופי מילים קשים בין גרהאם סונס למאמן סוטון, החזיר את הצבע ללחיי סאות'המפטון שעברה משבר אחרי ההדחה המוקדמת בגביע אופ"א, ותוצאות מאכזבות בליגה כולל בצורת של 3 משחקים. אך עדיין, סוטון מוצאת עצמה במקום מצוין בטבלה, המקום השישי שבסוף העונה מוביל לגביע אופ"א (מטרה שהסיינטס השיגו בעונה שעברה רק דרך ההפסד בגמר הגביע לארסנל). לגורדון סטראכן מצפה היום התלבטות בשאלת שותפו של ביטי לחוד, אחרי שברט אורמרוד כבש והרשים בניצחון על בריסטול סיטי בגביע הליגה. לעומתו, קווין פיליפס חוזר מהשעייה. אנטי ניימי, השוער, יהיה החסרון הבולט של הקדושים אחרי שמתח את שריר המפשעה, ופול ג'ונס יחליף אותו. כריס מארסדן ורורי דלאפ יעברו מבחני כשירות.
    אצל מנצ'סטר סיטי שכחו כבר מההפסד לצ'לסי בשבוע שעבר, בעיקר בגלל שסיטי הפגינו מחצית שנייה מעוררת כבוד, ולאחר הניצחון בק.פ.ר בגביע הליגה, קווין קיגן רוצה ניצחון גם בסאות'המפטון, שכנתו בטבלה, כדי לעקוף אותה ולהתמקם בסיום השבת במקום החמישי על חשבון פולהאם. הכושר המצוין של רייט-פיליפס עשוי להוריד את רובי פאולר הפאתטי לספסל, כאשר גם פאולו וואנצ'ופה דוחף למקום בהרכב, לצד אנלקה. סטיב מקמנמן צפוי לחזור להרכב. ברקוביץ'? אפילו לא בקצה התוכניות. זה יהיה משחק השבת.

    מידלסברו- וולבס (או לחילופין- תם המהפך הגדול...?)

    וולבס מגיעה לריברסייד במצב הטוב ביותר שלה העונה. אחרי שכולם כינו אותה הביזיון של הפרמייר ליג, ושלחו אותה בספטמבר לליגה הראשונה, באה התאוששות יפהפייה. תיקו בבולטון, ניצחון על מנ' סיטי, תיקו בפולהאם ומהפך העונה המדהים מ-3:0 ל-4:3 מול לסטר בשבוע שעבר, ופתאום דייב ג'ונס מוצא את הזאבים שלו מעל לקו האדום, ולפני יריבתו היום, מידלסברו. הנרי קמארה סוף סוף התחיל לכבוש אחרי שער הניצחון על לסטר סיטי, ובוולבס מקווים שהרכש הסנגלי יעשה את העבודה. אך לדייב ג'ונס אין רשימת בעיות נקייה לקראת הנסיעה צפונה- השוער מאט מאריי נפצע, והוא ייעדר מספר שבועות, מה שמשאיר את וולבס בבעיה קשה, משום שלמעט מייקל אוקס, שיעלה היום בהרכב, לוולבס אין שוערים מחליפים, והשוער על הספסל אחה"צ יהיה קארל אייקים בן ה-17 מהאקדמיה של וולבס. שון ניוטון חולה ולא יוכל לשחק, וגם חסן קאשלול בספק. הנעדרים הותיקים שלא שיחקו בניצחון על ברנלי בגביע הליגה, פול אינס, דניס אירווין ומארק קנדי, חוזרים.
    בבורו, הצרות לא נגמרות. ייתכן וסטיב מקלארן שמח לצאת מוויט הארט ליין בשבוע שעבר עם 0-0 מול טוטנהאם אחרי 3 הפסדים רצופים (כולל בדרבי היוקרתי מול ניוקאסל), אבל מידלסברו מוצאת עצמה רק במקום ה-17, כאשר בקיץ דיברו על גביע אופ"א, ובסגל נמצאים שחקנים כמו גאיזקה מנדייטה, בודווין זנדן וז'וניניו- אכזבת העונה עד כה. ניצחון החוץ באמצע השבוע בגביע הליגה על וויגאן, מצמרת הליגה הראשונה, העלה את מצב הרוח בבורו, בעיקר לאחר שמנדייטה כבש את שערו הראשון בקבוצה. כריס ריגוט, הבלם שהגיע מדרבי, נפצע במשחק, וייעדר היום, ובמקומו יחזור להרכב קולין קופר הותיק. אוגו אהיוג עדיין פצוע, כך גם סטיוארט פארנבי. בחוד ייאבקו על 2 המקומות מלקולם כריסטי, זילארד נמת' ומאסימו מקארונה. היום זו הזדמנות חשובה למידלסברו לצאת מהתחתית, והיא מגיעה כפייבוריטית.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    פולהאם - ליברפול:

    ביום ראשון ייפגשו שתי הקבוצות הללו בלופטוס רואד, שמגיעות אחרי נצחונות מרשימים (פולהאם אחרי 1-3 על יונייטד באולד טראפורד, ליברפול אחרי 3-1 על לידס ו4-3 על בלקבורן בגביע הליגה). פולהאם נחשבו בתחילת העונה כמועמדים לירידה, בעיקר אחרי שכוכבם הגדול סטיב מארלה עבר למארסיי. אולם חניכיו של כריס קולמן הפתיעו את כולם והם כעת ממוקמים במקום ה-5 המפתיע. נצחונות חוץ מרשימים מול טוטנהאם, בלקבורן ומנצ'סטר יונייטד והפסד ביתי אחד בלבד מציבים את פולהאם בעמדה די שווה לזו של ליברפול במשחק של מחר. מהעבר השני ז'ראר הוייה יכול להיות מעודד מהחזרה לכושר של התקפתו, כשמייקל אואן החלים לגמרי מפציעתו, אמיל הסקי כבש צמד מול בלקבורן באמצע השבוע והצרפתי הצעיר סינמה-פונגול כבש שער בכורה מול לידס והרשים מאוד גם נגד בלקבורן. אנו צפויים לראות מחר משחק פתוח מהנה ואטרקטיבי בין שתי קבוצות שנמצאות במגמת השתפרות. גם המפגש בין השתיים בלופטוס רואד בעונה שעברה היה מהנה ביותר, כשפולהאם הפתיעה את הסקאוזרס בניצחון 2-3, לאחר שכבר הובילה 0-3 מצמד של פאקונדו סאבה ושער של שון דייויס. דידי המאן ומילאן בארוש רק צימקו עבור הקבוצה ממרסיסייד.

    סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי:

    במנצ'סטר בילו את השבוע האחרון בנסיונות להבין כיצד הם הפסידו את המשחק הקשה מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' למרות תצוגה מעולה שלהם. היום צפוי להם משחק קשה נוסף, בסט. מארי'ז מול הגנת הברזל של סאות'המפטון (שלא ספגה כבר חמישה משחקים) והחוד האימתני של ביטי את פיליפס. אנו צפויים לראות פעם נוספת את חבורת הצעירים המוכשרים של סוטון מככבים בקישור, בהנהגת ברט אורמרוד ויואן גריפית'. בעונה שעברה בסט. מארי'ז במפגש בין השתיים הסיינטס ניצחו 0-2 מצמד של אורמרוד, ותוצאה דומה היום לא תפתיע אף אחד באנגליה.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנוגע למשחק החשוב מאוד שיתחיל אוטוטו...

    אין ספק שיש ללידס מזל גדול שהיא מגיעה בכושר רע למשחק מול קבוצה בכושר רע שגם תהיה לחוצה לא פחות ממנה.

    אבל פה נגמר המזל מבחינת לידס. מתיאו לא ישחק מה שמבטיח שרוקה ג'וניור יפתח. פנאנט משחק, אבל אני לא בטוח עד כמה הוא יראה את היכולות האמיתיות שלו מול כל הלחץ של קבוצת האם ממולו. ואמנם אני מרגיש שהקבוצה קצת משתפרת בזמן האחרון, אבל אין ספק שהמוראל הקבוצתי בקאנטים, ואם יכול היה להיות גרוע, אז הכושר של רובו לא ממש מעודד.

    בקיצור, כל תוצאה מלבד הפסד תהיה די מפתיעה.

    עכשיו אני אנצל את הבמה כדי לשאול, לאן דיוויד פלאט נעלם?
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכבים לידס- ארסנל:

    לידס: רובינסון, קלי, זומנה קאמרה, רוקה ג'וניור, אולמבה, סת' ג'ונסון, דיוויד באטי, ג'רמיין פנאנט, מייקל ברידג'ס, לאמינה סאחו, אלן סמית'. ספסל: סקוט קארסון, איאן הארט (רק שלא יעלה מהספסל, יש לו מזל נגדנו), דיוברי, ארון לנון, ג'יימס מילנר. ההפתעה: וידוקה שהיה אמור להיות כשיר, כנראה לא כשיר.

    ארסנל: להמן, קול, לאורן, קמפבל, טורה, ג'ילברטו, פארלור, ליונגברג, פירס, ברגקאמפ, הנרי. ספסל: גרהם סטאק, סיגאן, אדו, וילטורד, אליאדייר. אין הפתעות.

    ודיוויד פלאט הוא מנג'ר אנגליה הצעירה, עד כמה שזכור לי.
     
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לינק ללידס-ארסנל, איכות די גרועה, אבל יותר טוב מכלוםלינק
     
  9. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים כבר 2-0 אחרי שפירס מכפיל את היתרון של הנרי.
    בסה"כ דקה 20...

    אני כבר מחכה לסיכום משחק לראות מי אשם בשערים.
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יכול לומר לך כבר עכשיו- פיטר ריד אשם בשערים.

    שערים שלתיירי הנרי ורובר פירס לא יכולים להיות קלים יותר, בטיול. אבל ארסנל משחקים בכלל לא משהו.
     
  11. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדי, יש עוד לינק ללידס - ארסנל (ערוץ סרבי)... אתה צריך בשבילו ריל פלייר והאיכות שלו גם לא משהו...

    לינק לערוץ הסרבי.

    תבדוק מה עדיף.

    נ.ב
    כבר 3-0 לארסנל.
    1-0 למנצסטר.
    1-1 בין וילה לניוקאסל.
    ו-1-0 לסיטי על סאות'המפטון.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר 4-0, ומי שסופג שערים כאלה מג'ילברטו סילבה, צריך דחוף לפטר את המאמן שלו. זה המשחק הכי ביזיון שראיתי מקבוצה בפרמייר ליג כבר המון זמן. ארסנל משחקת כדורגל בינוני, עם כמה הברקות פה ושם ולא יותר, ו-4:0. אני ממש מרחם על אוהדי לידס. לא חיבבתי אותם מעולם, אבל מדובר במועדון גדול ומכובד, המצב שלהם פשוט עצוב http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx

    תודה על הלינק, ניב, אבל אני אשאר עם הטורקים. גם ככה זה הופך לגארבג' טיים. אגב, הורדתי את הווליום של הטורקים, ואני שומע שידור רדיו של המשחק ברקע. אמנם יש פער של בערך 45 שניות-דקה ביניהם, אבל זה לפחות באנגלית... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx

    האוהדים של לידס שרו עכשיו- We're Leeds, and we're proud of it. עצוב.
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    4-1, אלן סמית'. שער דבילי במיוחד להגנה הנפלאה שלנו.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נקודת אור קטנה לפי מה שראיתי היא אלן סמית' שהיה לא בכלל, אבל חוץ ממנו... חושך.

    ריד יפוטר ככל הנראה היום בלילה או מחר, עכשיו נותר לראות מי יחליף אותו.
     
  15. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/footballcentral/FootballCentral/123294_600X400.Xxx

    היום באנגליה:

    אברטון 0-1 צ'לסי (מוטו).
    לידס (אלן סמית') 1-4 ארסנל (הנרי, פירס, הנרי, ג'ילברטו).
    מנצ'סטר יונייטד (פורלאן, רונאלדו, קין) 3-0 פורטסמות'.
    מידלסברו (מנדייטה, ז'וניניו) 2-0 וולבס.
    ניוקאסל (רוברט) 1-1 אסטול וילה (דאבלין).
    סאות'המפטון 0-2 מנצ' סיטי (פאולר, ונצ'ופה).
    טוטנהאם 0-1 בולטון (נולן).