המחזור ה-12 בבונדסליגה:: באיירן רוצה להתאושש מול לברקוזן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏25/11/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ה-12 התחיל לפני כשעה, לייפציג מובילה 1:3 על העולה השנייה פרייבורג (צמד של ורנר, שער יפה של קייטה) ונראה שתגדיל את הפער מבאיירן, לפחות זמנית, לשש נקודות.

    באיירן, מצדה, נמצאת במשבר (במונחים שלה) והפסידה את שני משחקיה האחרונים, לדורטמונד בליגה ולרוסטוב בליגת האלופות והיא כמובן איבדה את הבכורה בבונדסליגה. הבווארים יפגשו את לברקוזן שחגגה השבוע העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, ויקוו לניצחון על מנת לשמור על פער קטן מלייפציג.

    במשחקים בולטים אחרים - המבורג וברמן ייפגשו לדרבי הצפוני, פרנקפורט תארח את דורטמונד, גלאדבך המאכזבת את הופנהיים והרטה את מיינץ.

    [​IMG]

    לוח משחקי המחזור: config:template:title
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בשיא הכנות, אני לא חושב שדורטמונד מסוגלת לספוג פחות מ2 שערים כל עוד ויידנפלר בשער.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לא מבין למה כל משחק צריך לשנות חצי הרכב. דמבלה נתן משחק מעולה נגד לגיה ורשה, למה לספסל אותו ? למה פוליסיץ' לא רואה דקות ? בשביל מה ההתעקשות על ראמוס ?
    גצה לא קיים מתחילת העונה ואני מקווה שהחזרה של רויס תעורר אותו.
    אני מאוד מתגעגע לגריירו עם כל החולשה בקישור וחוסר התחכום.
     
  4. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    @נעם איך היה הדרבי?

    בלברקוזן כמה הפתעות בהרכב: דראגוביץ׳ וטה סוף סוף ישתפו פעולה (טופראק לא בסגל, כנראה פצוע), פולאנד שהיה שחקן ההתקפה הכי טוב מול צסק״א יורד לספסל לטובת מחמדי שגרוע לאחרונה ובעיקר - האברץ בן ה-17 פותח על חשבון צ׳יצ׳אריטו.

    נראה שיש תחרות מי מפספסת יותר הזדמנויות בקרב כל קבוצות הליגה חוץ מלייפציג וקבוצות התחתית שבכל מקרה אין להן סיכוי. קצת מזכיר את לסטר בפרמיירליג בעונה שעברה, ואני מקווה שבאיירן תעשה עוד פדיחה ושהפער מלייפציג ימשיך להיות 6 נקודות גם אחרי המשחק.

    Stärke Bayer http://www.werkself.de/wcf/images/smilies/svbsmilie.Xxx
     
  5. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    משחק פח, קרוזה ופיזארו נראים רע. שתי הקבוצות נראות כמו קבוצות של ליגה ב'. לא מדוייקים, פסים ארוכים וכן הלאה. מעט מן הנוצץ שנשאר בברמן (גנברי) יעזוב בסוף העונה כשקבוצה כזאת כבר לא יכולה למשוך שחקנים רציניים.
    צריך להפטר ומהר מ - פריץ, גריליטש וסנטיאגו גרסיה. יונוסוביץ מאוד מואד נחלש ונראה כאילו עבר זמנו. לדעתי אין מה להשאר עם ההרכב הנוכחי, צריך לתת לצעירים (אוליסייס גרסיה, היירוביץ, אגשטיין, פרודה) לרוץ ,להתפתח ולבנות על שנה הבאה בליגה ב'. חבל לי על שחקנים כמו ברטלס, שיכל להיות יופי של שחקן בקבוצה אחרת.

    הכי חשוב זה שבחורף מגיע אלינו חיזוק של קשר אחורי בשם Thomas Delaney . לא מאמין שהוא מגיע ממועדון בצמפיונס לגרוטעה הירוקה שלנו (הכי הזוי העונה זה שהשאלנו את קליינהייזלר שעדיף כיום על פריץ בכל פרמטר)

    לדעתי המאמן כבר לא אשם, זה פשוט תמהיל לא מוצלח והגנה שנחלשה פלאים מעונה שעברה (אין את פאפי ואת וסטרגארד). מחכה לחזרה של לוקה קרדיולה...
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  6. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    דווקא היה נראה לי בעונה שעברה שגריליץ׳ מרשים, הוא נחלש העונה או שנפלתי על הופעות נדירות שלו?

    קראתי לא מזמן שעוד שחקן מקופנהאגן, המגן השמאלי השבדי אגוסטינסון, גם במגעים עם ברמן וממה שזכור לי ממנו מהיורו עד 21 לפני שנה ומה שדיברו עליו הוא גם כן נחשב לשחקן טוב שאם יגיע יחזק את ברמן.

    ________

    לגבי לברקוזן, חבל שהפסדנו כי תיקו כנראה היה משקף קצת יותר. גם הגיע פנדל (לא מאשים את צוות השיפוט שלא היה מסוגל לראות את נגיעת היד) אבל בכל מקרה עם המאזן של לברקוזן העונה זה לא היה עוזר :)

    היכולת די טובה ומול יריבות חלשות יותר היא בהחלט תספיק. פולאנד היה מצוין אחרי שנכנס והוכיח שמקומו בהרכב, לנו, צ׳אלנולו ואראנגיס היו הטובים בקבוצה לדעתי והציוות בין טה (כמה רגעים נפלאים שלו, אבל גם כמה פחות מוצלחים) ודראגוביץ׳ היה טוב. האברץ ממשיך להראות פוטנציאל אם כי יש מקום לשיפור אצלו ואני לא בטוח שהוא מתאים להרכב בשלב הזה.

    באיירן קבוצה יותר טובה וכנראה שתזכה באליפות העונה, אבל היא לא מאוד מרשימה. להאם ואלונסו איטיים מאוד, לבנדובסקי ומולר לא מורגשים כמעט ולמרות שליטה מוחלטת בחלקים של המשחק (ושליטה של לברקוזן בחלקים אחרים) היא הייתה מאוד קרובה לאבד נקודות.

    בשורה התחתונה משלושת המשחקים האחרונים לברקוזן השיגה רק נקודה, אבל אני יוצא די מעודד מהם. נקווה לשיפור במצב בטבלה, די חייבים לנצח את שני משחקי הליגה הבאים (פרייבורג והמשחק הכי חשוב עד הפגרה, מול שאלקה) כדי להישאר רלוונטיים.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שחקן טוב, הייתי בטוח שימצא קבוצה חדשה כבר לפני כמה חודשים, העסקה סגורה? אמנם סוג של קשר אחורי, אבל עם יכולת לתרום להתקפה ולא רק בהנעת הכדור מאחורה, נראה לי תפור על הבונדסליגה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  8. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    העסקה סגורה הוא ינחת ב1/1/17 בברמן. בהנחה שנשאר ליגה ותיהיה חבירה לקליינהייזלר, נוכל אוליי סופסוף לקבל קצת שקט..
    גריליטץ יכול להצטייר כהצלחה אבל בפועל הסיבה שההגנה כל כך חלשה והמשחק כל כך לא טוב זה לדעתי הקשרים האחוריים. גריליטץ מאוד מאוד חלבי וחלש (למרות גובהו המרשים) ופריץ מרבה לעשות טעויות ולא להיות מדוייק. שניהם עם סטטיסטיקות נוראיות של zweikampf. המעבר מהגנה להתקפה (שאינו עובד) תלוי מאוד בשניהם. בנוסף, לפי ההתרשמות שלי הם לא מספקים מספיק תמיכה להגנה כדי להמנע משערים. סאנטי גרסייה הוא שחקן עם יכולת טכנית מרשימה והגבהות טובות, אבל הוא לא אגרסיבי מספיק ואיטי ולכן לדעתי אחראי בעקיפין על הרבה מהשערים שאנחנו חוטפים. יונוסוביץ פשוט בתקופה נוראית, הוא צריך להשתחרר מהמנטליות הקשה שהקבוצה נמצאת בה.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.