המחזור ה- 13

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏20/11/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יום שבת

    מנצ'סטר יונייטד- בלקבורן-- מנצ'סטר תארח את בלקבורן במשחק המוקדם של יום שבת, ניצחון אדום יעלה את הביתיים למקום הראשון לפחות לכמה שעות. בלקבורן מנגד תרצה להמשיך את המומנטום הקצר שהיא התחילה אחרי הניצחון 2-1 על אברטון במחזור הקודם. מנצ'סטר יודעת שגורם מכריע מאוד לאליפות יהיו משחקי הבית, אסור לאבד נקודות בטוחות כמו במשחק נגד פולהאם. לא יאומן אבל זה פתיחת הליגה הטובה ביותר של מנצ'סטר והאדומים נמצאים רק במקום השלישי, זה מראה עד כמה האליפות העונה תהיה הרבה יותר קשה להשגה. לפני הניצחון על אברטון היה לבלקבורן מאזן אומלל של ניצחון אחד בתשעה משחקים, כרגע הם נמצאים בסך הכל נקודה אחת מעל הקו האדום ואם הם חושבים עדיין על לשחזר את העונה שעברה שבה הם סיימו במקום השישי הם חייבים להתעורר ולהתחיל לשחק כדורגל שאיפיין אותם בעונה שעברה. אומנם בלקבורן ניחלשה בגלל מכירתם של דמיאן דאף ודיוויד דאן אבל היא הביאה את ברט אמרטון ובארי פרגוסון שיודעים משהו בכדורגל ובחוד עדיין יש דוויט יורק ואנדי קול אז ככה שבלקבורן שווה יותר ממקום 16. במנצ'סטר יחזור לשחק גארי נוויל שהתאושש מהפציעה שלו בעקב אכילס, הוא הספיק לשחק כבר השבוע במשחק הנבחרת נגד דנמרק. עונה שעברה באולד טראפורד פול סקולס כבש את שערו ה-100 ביונייטד בניצחון 3-1 על בלקבורן, אני בטוח שמנצ'סטר תקנה תוצאה דומה גם בשבת אבל הפעם היא תצטרך לנסתדר בלי הפליימייקר הפצוע.

    בירמינגהאם- ארסנל-- ארסנל מקום ראשון, בירמינגהאם מקום 5 לכאורה משחק צמרת אבל כבר 10 נקודות מפרידות בין 2 הקבוצות האלו וזה מראה שיש כבר את הראש חץ הצפוי בצמרת עם ארסנל, צ'לסי והאדומים מהצפון. כמובן שאת בירמינגהאם זה לא מעניין והם בשמחה היו קונים מקום 5 בסוף העונה לא משנה כמה פער יהיה לה מהמקום הראשון השני או השלישי. בירמינגהאם רוצה להמנע מחיים קשים בתחתית וכל דבר אחר זה בונוס כמובן שהעפלה לאירופה תיחשב להצלחה יוצאת מן הכלל. בירמינגהאם נמצאת למעלה וכבר מתחילים דיבורים על חיזוק הקבוצה בינואר על מנת להגיע יותר גבוה ולהבטיח מקום ודאי באירופה, אבל בקבוצה מכחישים ונותנים גב מלא לסגל הקיים וכמובן שיש שם את כל הסיבות לעשות זאת. למרות ההצלחה הכללית בירמינגהאם מגיעה אחרי 2 תוצאות מאכזבות, הפסד בית לצ'רלטון ותיקו בחוץ נגד וולבס. אז בבירמינגהאם לא רוצים להכנס למערבולת שלילית של תוצאות לכן ארסנל לא באה לה בדיוק בזמן אבל אומרים שאין על לצאת מתקופה לא טובה מול קבוצה גדולה. ארסנל תגיע בלי המושעים מהמשחק המפורסם באולד טראפורד. לאורן, מרטין קיאון, ריי פרלואר ופטריק ויירה שבכל מקרה פצוע, עוד שחקן שכנראה לא ישחק זה הברזילאי ג'ילברטו סילבה שחוזר ממשחק נבחרתו וונגר לא רוצה לסכן אותו בפציעה ושומר אותו לאינטר ביום שלישי. כמובן שזה משחק לטובת המקומיים שיעשו הכל על מנת שתוצאת ה- 4-0 מינואר לא תחזור.

    אברטון- וולבס- - מה שנקרא- מפגש על 6 נקודות. 2 הקבוצות מתחת לקו האדום עם אותו מספר נקודות במפגש חשוב מאין כמוהו, המנצחת כנראה תזכה לטפס מעל הקו האדום. 2 הקבוצות עם 10 נקודות בסך הכל מתוך 12 המשחקים הראשונים של העונה. הקבוצות באות במצב קצת שונה. אברטון עם ניצחון אחד מתשעה המשחקים האחרונים ואספו רק 2 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים. מנגד וולבס התחילה להזיז עיניינים אחרי הפתיחה הגרועה והיא אספה 9 נקודות מתוך 6 המשחקים האחרונים שלה. 2 המנג'רים בטוחים בקבוצה שלהם, דייב ג'ונס יהיה מרוצה מתיקו כמובן שהעיקר לא להפסיד ודיוויד מויס אומר שהמשחק הזה נגד קבוצה מהתחתית בבית זה קלאסה כדי לצאת מהמשבר. אברטון תגיע למשחק עם 2 הצעירים שכבשו במשך השבוע במדי נבחרתם. וויין רוני כבש לאנגליה בהפסד לדנמרק וג'יימס מקפאדן כבש לסקוטלנד נגד הולנד ביום שבת (כמובן שאחרי 4 ימים הוא חטף עונש על ההתקף לב שעשה לי). כמו בלקבורן, אברטון מתקשה לשחזר את העונה שעברה המצויינת ובקבוצה עדיין לא איבדו תקווה להשתלב בצמרת אבל בשביל זה הם צריכים להתעורר ועכשיו. נראה שוולבס הצליחה להסתגל פחות או יותר לחיים בליגה האמיתית והתקופה האחרונה נותנת לאוהדים תקווה בקשר לסיכוים להשאר בליגה למרות שעם הכל הקבוצה עדיין מתחת לקו האדום והדרך כמובן עוד ארוכה, ארוכה מאוד. המפגש האחרון בין הקבוצות היה באוקטובר 1991 במשחק גביע הליגה שבו ניצחה אברטון 4-1 בגודיסון.

    לידס- בולטון-- לידס תנסה להתאושש ולצאת מהמקום האחרון תחת ניהול חדש. פיטר ריד הגיע למסקנה שהוא הבעיה והלך הביתה לאחר רצף של תוצאות מבישות והאחרונה שבהן הייתה ה- 6-1 לפורטסמות'. אדי גריי לוקח את המושכות זמנית למרות שאין לו שום דיפלומה או משהו כזה של מנג'ר. כמעט כל מאמני בריטניה נקשרו ללידס בשבועיים האחרונים ובינתיים גריי יאמן בקבטצה עד שימצא מחליף לריד. בלידס לא ממהרים ומתכוונים לקחת את הזמן בבחירת המנג'ר החדש כדי שהבחירה תהיה הכי נכונה מבחינתם. לידס, מקום אחרון 8 נקודות ספגה 31 שערים כבר נמצאת אחרי 5 הפסדים רצופים ועם 7 הפסדים מתוך 8 המשחקים האחרונים, עגום למדי. פגרת הנבחרת כנראה באה בזמן באלנד רואד אחרי השישיה בפראטון פארק ומקווים שם שהשחקנים לקחו את עצמם בידיים. ג'רמיין פנאנט נשאר בקבוצה בינתיים לעוד חודש ומארק וידוקה יחזור כנראה להרכב הפותח. אלן סמית' ודומיניק מתאו לא ישחקו בגלל השעייה אחרי שספגו את הצהוב החמישי שלהם במשחק נגד פורטסמות'. מנגד בולטון, ממוקמת במקום ה- 14 עם ממוצע של נקודה למשחק (12 נקודות מ-12 מחזורים למי שלא הבין) ורק 2 נקודות מעל הקו האדום. בולטון הצליחה העונה לשמור 5 פעמים על שער נקי שזה יפה לקבוצה שמתמודדת בתחתית אבל הכניסה רק 9 כדורים לרשת שזה מעט, מעט מאוד. יורי דז'ורקייף חוזר מפציעה וצפוי לעלות בהרכב. מאריו ז'ארדל כבש השבוע את השער השביעי שלו בשישה משחקים בקבוצת הרסירבס, בבולטון מצפים ממנו לעשות אותו דבר בקבוצה הראשונה. דווקא מאריו ז'ארדל וגם אוקוצ'ה היו טובים במחזור האחרון נגד סהות'המפטון במיוחד הניגרי אבל סבלו מיום ענק של אנטי ניימי שוער הקדושים. אלרדייס יודע שבמשחק הזה הוא חייב לנצח כדי לא להסתבך כי אחר כך מצפים לבולטון משחקים נגד ליברפול, ארסנל וצ'לסי.

    לסטר- צ'רלטון-- צ'רלטון לא הפסידה בליגה מאז ספטמבר מגיעה לאצטדיונה של לסטר למרות הבעסה על כך שהפסקת הנבחרות הרסה לה מומנטום טוב מאוד. כנ"ל לגבי לסטר שמגיעה אחרי 2 נצחונות שבהן היא ניצחה 2-0 בבית את בלקבורן ו- 3-0 ענק במנצ'סטר על הסיטי. מיקי אדאמס כנראה באמת סומך על החבורה שלו ומלא ביטחון עצמי כי הוא נתן להם שבוע שלם של חופש אחרי ה- 3-0 במנצ'סטר. השועלים יפגשו קבוצה מלאת ביטחון עצמי גם היא, סקוט פארקר מגיע אחרי שקיבל את ההזדמנות שלו בנבחרת אנגליה וקווין ליסבי מגיע אחרי שכבש שער לזכות נבחרתו, ג'מייקה. אלן קארבישלי שליו כמו תמיד עדיין מדבר קודם כל על לא להסתבך בתחתית למרות המיקום במקום הרביעי. הפעם האחרונה שצ'רלטון הגיעה ללסטר הייתה במרץ 2002 שלסטר הייתה בהישרדות על השארות בליגה והיא קטעה רצף של 6 הפסדים רצופים בתיקו 1-1 נגד צ'רלטון מה שלא מנע ממנה לרדת ליגה בתום אותה עונה.

    מידלסברו- ליברפול-- ליברפול רוצה להמשיך לעלות מעלה מעלה בטבלה ובשבת היא פוגשת יריבה חזקה בדמותה של מידלסברו שנמצאת בכושר מצויין. למרות ההפסד למנצ'סטר ליברפול התחילה לאגור רצף של ניצחונות ולטפס במעלה הטבלה, ודרך אגב... הוייה סוגר כבר 5 עונות בליברפול. לא יאומן. מידלסברו התחילה לא טוב את העונה הייתה לא יציבה ובזמן האחרון נכנסה לתקופה טובה, היא מגיעה אחרי ניצחונות על וולבס ועל אסטון וילה לפני הפגרה והם נמצאים רק 3 נקודות מאחורי ליברפול. המפגש האחרון ביניהן היה בנובמבר 2002, ליברפול הגיעה מהמקום הראשון בלתי מנוצחת אבל אז הגיע 8 דקות לסיום גארת' סאות'גייט הנחיל לליברפול הפסד ראשון ומה שקרה אחרי זה ידוע... התפרקות של ליברפול.

    ניוקאסל- מנצ'סטר סיטי-- גיבור ניוקאסל לשעבר קווין קיגן חוזר שוב לסיינט. ג'יימס פארק בתקווה שחניכיו שכחו בהתבוסה הביתית ללסטר לפני פגרת הנבחרות. כזכור קווין קיגן לקח על עצמו חלק גדול מהאשמה שאמר שהוא טעה בבחירת ההרכב הראשון. אייל ברקוביץ' ואנטואן סיביירסקי פתחו בגלל חסרונם של טרבור סינקלייר, שון רייט פיליפס וקלאודיו ריינה. קיגן אומר שריינה וסינקלייר יהיו כשירים לניוקאסל אבל רייט פיליפס עדיין מושעה. גם דיוויד סימן חוזר לבין הקורות וניקי וויבר חוזר לספסל שניהם מפציעות מה שגרם לכך שנגד לסטר יפתח השוער הצעיר קווין סטור-אלגרד. קווין קיגן שהוביל את ניוקאסל למקום השני לפני 7 עונות לוקח הכל בפרופורציות ואומר שכרגע הם במקום השישי, זה היה יכול להיות יותר טוב אבל אסור לשכוח שזה גם היה יכול להיות יותר גרוע. בניוקאסל יחזרו ג'ונתן וודגייט וקיירון דייר שלא שיחקו בהשפלה נגד צ'לסי. ההפסד בגשר עצר רצף של 5 משחקים ללא הפסד ובובי רובסון מקווה מאוד שזאת הייתה נפילה חד פעמית כי להפסיד אצל צ'לסי זה לא אסון אבל גם להפסיד יש דרך. ל-2 הקבוצות מצפה עבודה לא קלה בהמשך השבוע בגביע אופ"א. כמו וודגייט ודייר גם שירר לא שיחק בצ'לסי והוא יחזור להרכב, הכי חשוב בניוקאסל ללא ספק. לצידו של שירר יפתח אמואבי, בלאמי עדיין מנסה להתאושש מפציעה בברך. בעונה שעברה ניוקאסל ניצחה בבית 2-0.

    סהות'המפטון- צ'לסי-- סהות'המפטון הייתה די עסוקה בפגרה הזאת, שמו של גורדון סטראכן לא הפסיק להיקשר ללידס, ביטי לא זומן בהתחלה לנבחרת אבל אריקסון בסוף נאלץ כן לזמן והדבר הרע זה סיום העונה של מאט אוקלי בגלל פציעה, עכשיו הם צריכים לחזור ולהתרכז בליגה במיוחד שממול מגיעה צ'לסי. סהות'המפטון תנסה להתאושש משתי התוצאות הלא טובות האחרונות, הפסד בית 2-0 למנצ'סטר סיטי ותיקו מאופס אצל בולטון מנגד צ'לסי באה אחרי 2 ניצחונות ענק, 4-0 באולימפיקו על לאציו ו- 5-0 בבית על ניוקאסל. ראניירי שבר שיא נגד ניוקאסל ששמר על אותו הרכב פותח שפתח ימים קודם לכן נגד לאציו, המהלך הזה התברר כמוצלח ונראה שראיניירי מצא את ההרכב שלו כי כנראה שאותו הרכב יפתח גם בשבת נגד הקדושים. גורדון סטראכן מקווה שהקבוצה תתעורר, סוטון לא כבשה בשתי המשחקים האחרונים שמדברים על כיבוש שערים בקבוצה הזאת רק שם אחד עולה לראש וזה ג'יימס ביטי שירצה לחזור ולעשות מה שהוא יודע כל כך טוב לעשות. הפעם האחרונה שצ'לסי הגיעה לסנט. מארי הייתה בספטמבר 2002, הקבוצות ניפרדו בתיקו 1-1.


    ביום ראשון: טוטנהאם- אסטון וילה
    ביום שני: פולהאם- פורטסמות'
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק סוף סוף ניוקאסל תשחק בהרכב טוב.... מול ההתקפה של צ'לסי בלי וודגייט ניוקאסל לא שווה הרבה, ומול ההגנה שלה בלי דייר ושירר גם כן היא לא שווה הרבה...

    עכשיו איתם אני מצפה לניצחון מצד ניוקאסל. השיטי השנה קבוצה טובה מאוד, אבל עדיין עם כל הכבוד אני חושב שחומר השחקנים של ניוקאסל יותר טוב. וודגייט חוזר סוף סוף והוא ישים סוף לבלבולים הרבים וחסר הארגון בהגנה. זה הדבר הכי חשוב. חוץ מזה אמאובי כחלוץ ליד שירר הרבה יותר טוב בגלל שלא מופעל עליו שום לחץ, בניגוד למשחק מול צ'לסי בו הוא שיחק כחלוץ יחיד. אני בהחלט מצפה (וגם מקווה) לניצחון של ניוקאסל.
     
  3. Cristiano~7~ Ronaldo Member

    הצטרף ב:
    ‏21/11/03
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלוצי יונייטד באים עם הרבה ביטחון להיכל החלומות.רוד ואן-ניסטלרוי בגלל השלשער נגד סקוטלנד.
    ופורלאן בגלל הצמד מול ברזיל בריו דה ז'ינריו.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני דברים שאני באמת מחכה לראות מחר במשחק מול בולטון.

    1. מה יהיה ההרכב שאדי גריי יפתח איתו? ובעצם הכי חשוב - האם רוקה ג'וניור יקבל עוד פעם מקום בהרכב הפותח...
    2. האם גריי הצליח להחדיר לחבר'ה מוטיביציה בשבועיים האחרונים...?

    משחק מאוד חשוב, לא בגלל שהוא יקבע משהו לגבי המיקום של לידס בסוף העונה, אלא שהוא יקבע אם ריד היה חלק מהבעייה או שכל הבעייה נעוצה בהגנה והקישור החלשים.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    גלעד זה די ברור שריד הוא לא הבעיה אלא הקבוצה..... גם במשחקים שריד לא פתח עם רוקה ג'וניור (שהוא בהחלט שחקן איום...) לידס עדיין חטפו על הראש בכמויות מסחריות, ואני לא חושב שזומאנה קמארה הכבד מתאים לשחק בהרכב של קבוצת פרמיריירשיפ.... מה שכן אולי העזיבה של ריד תחזיר את וידוקה שהסתסכסך עימו לכושר המעולה של העונה שעברה ותהפוך את לידס לקבוצה עם חוד מהחזקים באנגליה... סמית'י את וידוקה....

    מה שאותי מעניין לראות במחזור הקרוב הוא ההרכב של ונגר למשחק מול בירמינגהאם. הבעיה היא שכל ההשעיות פוגעות בקבוצה בעמדות שהיא גם ככה חלשה בהן, כך שכנראה שהגנת ארסנל תהיה די חדירה בשבת, או שמא ונגר ייתן לכמה שחקנים מקצה הספסל כמו ג'סטין הויט לפתוח בהרכב ויופתע לטובה. הבעיה המרכזית של ונגר היא בהרכבת הקישור, שם פארלור וויירה מושעים, ג'ילברטו עייף (המשחקים האלו בנבחרת ברזיל הם פשוט ברכה... ככה הוא חוזר לאנגליה עייף ולא צריך לראות את האפס הזה משחק... כמובן שהוא היה זה שכבש את השער העצמי במשחקה של ברזיל מול אורוגוויא ביום רביעי) ועדיין לא ברור מי יפתח לצידו של אדו שיחזור אחרי זמן רב להרכב.

    נקווה שאיזו הברקה של הנרי ומשחק הקרבה עילאי יביאו לנו נצחון דחוק. הימור שלי: 1-1
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחן ראשון ולא אחרון לראות איך ההגנה עוברת לחיות בלי המהירות של קולו טורה, האלמנט החיובי היחיד במשחק ההגנה של ארסנל השנה, ועם האיטיות של מרכז ההגנה המורכב מפסקל סיגאן וסול קמפבל. טורה יעבור כנראה לאגף ימין, ואני לא מאמין שהויט יעבור את הספסל. ההגנה הזו תיאלץ לתפקד כך גם במשחק במילאנו בגביע אירופה בגלל שלאורן פצוע (אפשר לחשוב שאיתו זה טוב יותר...). תקלה מחר שתערער לנו את הביטחון לפני מפגש עם הקבוצה שבגללה הביטחון שלנו היה בקרשים חודש וחצי היא לא ממש רצויה. עכשיו זה המבחן לסול קמפבל. עד עכשיו הוא בעונה בינונית מינוס לכל היותר, עכשיו צריך שהוא יוכיח מנהיגות בהגנה. אני בספק אם הוא מסוגל. במרכז השדה אני מקווה שעל חשבון ג'ילברטו הנוראי (שייתכן ומשחקו האחרון מול אורוגוואי היה האחרון שלו במדי ברזיל. לא מפתיע) נראה את דניס ברגקאמפ לצד אדו. למרות שמרכז השדה של בירמינגהאם שכולל שחקנים כדיוויד דאן, רובי "פרא אדם" סאבאג' או סטיבן קלמנס, ייתכן ומצריך פיתרון הגנתי טוב יותר מאדו בלבד,

    שוב חוזרים מפגרה בינלאומית. השאלה היא אם נחזור כמו שחזרנו מול פורטסמות', או כמו שחזרנו מול צ'לסי. את מה שאמרתי לפני טוטנהאם, אני אומר גם לפני בירמינגהאם. לא זכור לי מעולם שקבוצה הגיעה לסוף השבוע השלישי של נובמבר, אחרי 12 משחקי ליגה, בלי הפסד. זה הישג מדהים, ועוד לקבוצה שמשחקת כדורגל שלא מזכיר במאומה את האיכויות שהראתה לפני 2003. אבל גם ההישג המדהים הזה סופו להגיע לסיום. הגיע הזמן להפסיד, לא יכול להיות אחרת.

    והגיוני שזה יגיע מחר. ההשעיות והפציעות כבר כאן, מרכז השדה ללא ויירה נמצא בשחיקה דרסטית, הראש בסאן סירו, והקבוצה בכלל לא נראית בשיאה (היא רק מנצחת ומקבלת עוד "דחיפות מוראליות"... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx ). מולנו עומדת קבוצה במקום החמישי, שמראה הגנה יציבה מתחילת העונה (מת'יו אפסון, האיש החסר מכולם, הטעות הקשה במיוחד של ונגר שגם הוא כבר מכיר בה) ועוד חלוץ פורה במיוחד של צ'לסי- מיקאל פורסל. אמנם התוצאות האחרונות שלה לא מדהימות (תיקו בוולבס, הפסד ביתי מול צ'רלטון), אבל זו ההזדמנות הגדולה שלהם להראות שיש להם מקום בצמרת. אלא אם כן ניתן משחק מצוין, משהו שנתנו העונה אולי פעם אחת- הפסד ראשון (ומקום שלישי), Here we come.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לדעתי אתה מספיד את ארסנל יותר מדי מהר. אולי זה טקטיקה אצלכם אוהדי ארסנל כי עשיתם את זה במיוחד נגד צ'לסי ואתם עושים כמעט לפני כל משחק.


    ארסנל כבר שיחקה העונה בהרכבים חסרים אולי לא ככה אבל שיחקה, ולא הפסידה. בירמינגהאם קבוצה מצויינת אבל ארסנל גם אם הרכב חסר טובה יותר וצריכה לנצח. ונגר בונה השונה יותר קבוצה ממושמעת טקטית מאשר קבוצה שמשחקת כדורגל אטרקטיבי. זה הסיבה שארסנל עדיין בלי הפסד.
     
  8. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    והפעם אני נאלץ להסכים עם עדי הפסימיסט הקבוע.... אנחנו באמת מגיעים למשחק הזה כאנדרדוגים... נקווה שנפתיע....

    ובמנצ'סטר יונייטד דייגו פורלאן כנראה לא יפתח בהרכב מכיוון שהוא עייף ממשחק נבחרתו אורוגוואי מול ברזיל ביום רביעי. את מקומו בהרכב יקבל כנראה דארן פלטצ'ר, שישחק בכנף שמאל או ימין (יתחלף בעמדות עם כריסטיאנו רונאלדו), כשראיין גיגס יעבור לשחק כחלוץ שני לצד רוד ואן גול.

    בבלקבורן אנדי קול מושעה אבל דוייט יורק יחלים מפציעתו ויחזור לשחק נגד קבוצתו לשעבר, כשלצידו בחוד יפתחו מאט ינסן או חלוץ הנוער המבטיח של הרוברס פול גלאגר.

    ובסוטון דני היגינבות'אם הרכש מדרבי קאונטי שהושבת עד כה ע"י פציעה יחזור להרכב ויפתח במרכז ההגנה מול צ'לסקי לצידו של לונדקבאם הנורבגי, מכיוון שמיקאל סוונסון השבדי מושעה.
     
  9. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו לא "טקטיקה" (ובטח לא של כל אוהדי ארסנל, אני די שונה מהרוב...), ואני לא מספיד אף אחד, זו הסתכלות על המציאות. אלא אם כן מדובר בקבוצה גדולה באמת (וזו לא ארסנל הגדולה באמת), כמה עוד אפשר למשוך בלי הפסד? להגיע לסוף נובמבר בלי הפסד זה משהו חסר תקדים, ומניסיון העבר בכדורגל האנגלי, יותר מזה אי אפשר למשוך. תוסיף לכך שהתנאים לא הכי לטובתנו מחר, ולא רק בגלל ההשעיות.

    ונגר לא בנה שום דבר חדש בארסנל לשנה הקרובה. הוא רוצה מהשחקנים שלו קודם כל כדורגל אטרקטיבי, לצד המשמעת הטקטית (משמעת טקטית גם הייתה בעונות קודמות, ואולי אפילו יותר- ראה ימי הדאבל העליזים). הוא מצפה ליותר מהקבוצה שלו מבחינת רמת הכדורגל. אם לא נתחיל להראות את הראשון, גם ונגר יודע שהשני לא יספיק כשיגיע יום הפירעון.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    טוב זה ברור שההפסד יבוא מתישהו ובאמת סיכוי לא רע שזה יבוא מחר, אבל עדיין, ארסנל פייבוריטית. לארסנל יש סיכוים יותר טובים לנצח כי מה לעשות עדיין היא יותר טובה.

    ושאמרתי טקטית, התכוונתי שבעונה שעברה ולפני כן ארסנל שיחקה וניצחה בזכות כדורגל יפה והעונה זה לא קורה הרבה והמשמעת הטקטית יותר בולטת לעין כי זה אחת הסיבות העיקריות לניצחונות של ארסנל.
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני באמת לא מבין מה יש לאנשים נגד קמארה. בכושר הנוכחי שלו הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה (ואני לא מגזים). זה שלצידו כל קומבינציה שילבה או את מתיאו שבכושר נוראי או את רוקה ג'וניור, זה משהו אחר.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ננצח את המשחק הקשה נגד בירמינגהאם בחוץ, יווצר מצב שבו ארסנל תצטרך לשחק עד לסוף הסיבוב משחקים קלים בלבד :

    פולהאם (ב)
    לסטר (ח)
    בלקבורן (ב)
    בולטון (ח)
    וולבס (ב)
    סוטון (ח)

    זה יהיה קשה מאד. מדובר בקבוצה צעירה וחזקה, עם הרבה התלהבות, הגנה חזקה, קישור לוחם וחלוץ מצוין. קצת מזכיר אותנו בעבר, לא? בכל מקרה, בהגנה אני לא רואה בעיה גדולה יותר מבעבר. טורה בהחלט עדיף על לאורן בעמדת המגן הימני, וסיגאן לא כזה בלם גרוע. זכורים לי רגעים מאד טובים שלו, כמו ההרחקה המצוינת מהקו מול רומא באולימפיקו בשנה שעברה, למשל. חסרונו של ג'ילברטו? ברכה. הלוואי שימשיך לשחק במדי ברזיל, כדי שלא יהיה בהרכב ארסנל לאחר הפגרות הבינלאומיות. הבעיה, היא, כמובן, חסרונותיהם של ויירה ופארלור. לאף אחד אין מושג כרגע מי ישחק לצד אדו והאם מישהו בכלל ישחק לצד אדו. ונגר יצטרך קצת יצירתיות בקטע הזה.

    אני צופה ניצחונות למאן יו וצ'לסי. וכן, גם לארסנל.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מבין 3 הגדולות המשחק הכי קל הוא למנצ'סטר, שזה משחק בית שהיא כנראה תנצח. לא כנראה, בטוח. והלוואי שאני טועה.

    לארסנל יש את המשחק הכי קשה אבל גם לצ'לסי לא יהיה פשוט בכלל, סאות'המפטון היא קבוצה טובה מאוד, אומנם היא נמצאת בתקופה לא טובה אבל בכלליות היא קבוצה טובה. סוטון לא כבשה ב- 6 מתוך 8 המשחקים האחרונים שלה. נתון מעניין בהתחשב בעובדה שהחלוץ שלה זה ג'יימס ביטי. להזכיר לכולם סוטון ניצחה בבית העונה את היונייטד, עוד ראיה לכך שיהיה קשה מאוד.
    כמו שכבר אמרתי סוטון בתקופה לא טובה אבל אין כמו לחזור למסלול במשחק בית נגד קבוצה כמו צ'לסי, נגד הקבוצות הגדולות תמיד האדרנלין זורם יותר ותמיד משחקים עם יותר להט במיוחד במשחקי הבית.
     
  14. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ובקישור שלה משחק כריס מארסדן... חלוצים צריכים לקבל כדורים מהקשרים כדי לכבוש, וקישור יצירתי אין ממש לסוטון.... אם תשים לב רוב הגולים שלהם באים מכדורים נייחים/מבצעים אישיים של פיליפס וביטי.... אני צופה ניצחון דחוק לצ'לסקי....
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה לא כל כך מנע ממנו לעשות את שלו ולהבקיע שערים.