המחזור ה-14 בבונדסליגה:: מפגש המאכזבות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י golding, ‏9/12/16.

  1. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לייפציג תנסה להמשיך את הריצה המרשימה שלה כשהיא מתארחת אצל האחרונה בטבלה, אינגולשטאט. במקביל, באיירן תקווה להמשיך להפעיל עליה לחץ במפגש שאמור להיות קל למדי מול וופלסבורג. עוד במחזור, שאלקה מארחת את לברקוזן במפגש מסקרן בין שתיים מהקבוצות המאכזבות ביותר העונה.

    https://s27.postimg.org/cm4fxm3tf/Week_14.Xxx
     
    Die Werkself ו-Franco אוהבים את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא הייתי קורא לשאלקה אכזבה. זו קבוצה שלקח לה זמן להתחבר אחרי הרבה שינויים בקיץ ומאז שזה קרה היא אחת הקבוצות היותר טובות בליגה. מזכירה את גלדבאך של לפני שנה (גם פתחה עם 0 מ5)
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    די, שיילך הביתה. אם אחרי ריאל מדריד הוא עדיין חושב ששמלצר זה הכי טוב שיש לו לעמדת המגן השמאלי אז הוא עיוור. נמאס לי מזה כבר. בכל העמדות האחרות הוא מחליף שחקנים מידי שבוע כמו תחנת רכבת ובעמדה הכי חלשה שמלצר הוא טאבו בהרכב + סרט הקפטן.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה של דורטמונד לא מספיק טובה בעיני. בעונה שעברה היא שיחקה בליגה האירופית שכמובן לא תאמה את מידותיה, והעונה הסיפור בצ'מפיונס יכול להסתיים כבר בשלב הבא אם תהיה הגרלה אכזרית למשל - היא תודח ואז תתחרט כשהיא זורקת את הליגה. משהו רך מידי במרכז השדה למרות ויגל. ברמת התוצאות כמובן: אנחנו מתקרבים לחצי סיבוב והקבוצה מאוד-מאוד לא יציבה. יש את דורטמונד של הליגה שהיא בינונית מאוד ויש את דורטמונד של אירופה, אולם ניפוץ שיא השערים בשלב הבתים של ליגת האלופות וגם העובדה שלא הפסידה לריאל מדריד בשני משחקים וסיימה במקום הראשון די משקר. בברנבאו ריאל החמיצה מצבים קורצים ממש מתוך הרחבה.
    אני מסתכל על הסגל שלה ורואה עומק גדול. גצה לא השחקן שעזב את דורטמונד, זה נכון, אבל דמבלה מכדרר נהדר, הקבוצה לומדת לשחק בלי רויס, יש לה גיוון מקדימה חוץ מאולי מהיעדר סקורר נוסף חוץ מאובאמיינג הנפלא שהוא לא רק מטוס אלא אחלה חלוץ. מקום שישי במרחק 8 נק' מהמוליכות זה לא מספיק טוב, ודורטמונד ניצחה רק מחצית ממשחקיה.
    דורטמונד ניצחה שלושה משחקים רצופים בין מחזורים 3-5: ניצחון 6:0 על דרמאשטט, 5:1 על וולפסבורג ו-3:1 על פרייבורג והיא גם נתנה בראש ללגיה בתווך. אחר-כך היא ניצחה את המבורג 5:1 בחוץ והמשיכה עם 1:0 על באיירן במשחק גדול. זהו-זה, חוץ מזה אין רצף חיובי אחר.

    באיירן חוזרת לעניינים עם הצגה גדולה. אריאן רובן עם 81 שערים ב-153 משחקים בבונדסליגה - לדעתי הקשר עם הרקורד הטוב ביותר חוץ מבאלאק ומולר שהוא לא בידיוק נחשב, ו-121 שערים ב-231 משחקים במדי באיירן. אני מאחל לו שיגיע להופעה ה-250 העונה ולא יפצע. אני סקרן לדעת, סטט' חשובה כזו - כמה גולים של רובן היו 'הגול החשוב' - שערי ניצחון\שיוויון או ה-1:0, השער הראשון, זה שפותח את הדלת להצגות כמו היום.
    אהה, ומזל טוב למולר על שער ראשון בבונדסליגה, פשוט בצורת בלתי-נתפסת. בעונה שעברה בשלב הזה היו לו כבר 14 גולים ב-14 מחזורים. נניח שזו הייתה עונה לא הגיונית אשתקד - אז לפני שנתיים הוא כבש שישה שערים בשלב הזה.

    עריכה: לא יודע מה קרה, התבלבלתי עם הקבוצות. אבל המנטרה היא אותה המנטרה..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/12/16
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    דור, דורטמונד לא יכולה לפגוש את ריאל, ברצלונה או יובה בשלב הבא. גם לא את אתלטיקו. היא סיימה ראשונה בבית. אני לא חושב שמישהו בדורטמונד חושב שזה מסט לעבור את הרבע. הגעה לרבע כן. כל מה שמעבר זה בונוס.

    מהשדר של ARD הבנתי ששורלה לא היה בסגל מסיבות סםורטיביות. מישהו יודע במה מדובר?

    הבצורת של מולר מאוד הגיונית. וגם השבירה שלה מאוד הגיונית.
     
  6. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    סופסוף על האפס!!!!
    אני רק יכול להגיד שמאז שברגפרדה החליף את גריליץ יש לנו מרכז שדה. פיאזרו היה היום אלוהי (נראה לי מעל 90% ובדיוק מסירה). ברטלס, בואר וגם קרוזה במשחק טוב מאוד. הגנה הייתה מאוד יציבה וזה בערך הדבר הכי חשוב עבור הקבוצה עכשיו.
    לעומת זאת, גנברי היה מתחת לכל ביקורת....
    רצף של 2 ניצחונות... איזה אושר!!!
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.