המחזור ה- 15

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏5/12/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יום שבת:
    ניוקאסל- ליברפול
    בירמינגהאם- בלקבורן
    פולהאם- בולטון
    לידס- צ'לסי
    לסטר- ארסנל
    מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה
    מידלסבורו- פורטסמות'
    טוטנהאם- וולבס

    יום ראשון:
    אברטון- מנצ'סטר סיטי
    סאות'המפטון- צ'רלטון
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד שוב שאני מאוכזב שלא משדרים את המשחק, ואני אשמח מאוד אם מישהו יוכל למצוא לינק לשידור ישיר באינטרנט (ניב:)).

    אני מבין שההרכב אמור להיות זהה לזה של השבוע שעבר (אני מדבר על לידס). מנגד, צ'לסי בטח תעלה עם דאף במקום ג'רמי, ואחרי שאני אדע אילו עוד שינויים מתוכננים אצל ראניירי אני אגיב בהרחבה.

    אין ספק שזהו המחזור שאותו מנצ'סטר צריכה לנצל כדי לחזור לעניינים. לצ'לסי וארסנל יש משחקים לא קלים, לעומת משחק מול הקבוצה הגרועה בליגה לדעתי, שיש למנצ'סטר.

    עוד תגובות בהמשך...
     
  3. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד ללידס וללסטר, לשחק מולן בחוץ זה לא עד כדי כך יותר קשה ממשחק ביתי מול אס(ט)ון וילה. זה לא מחזור שאמור להחזיר את יונייטד לעניינים. צ'לסי ואנחנו חייבים לנצח. אם בסוף המחזור הזה אין סטטוס קוו בין קבוצות הצמרת, הקבוצה שתפסיד נקודות תיצא פראיירית גדולה.

    ניוקאסל- ליברפול
    סנט ג'יימס' פארק יארח מחר בצהריים את אחד מהמשחקים האטרקטיביים בלוח השנה של הפרמייר ליג. שתי הקבוצות היו מעוניינות להיות קרובות יותר לקבוצות הצמרת של לונדון ומנצ'סטר, אך ייאלצו להסתפק בקרב על מקום בליגת האלופות. בניוקאסל, סר בובי רובסון בטוח ביכולת הקבוצה להשיג את המקום הרביעי המיוחל, אך מכיר בכך שזהו איננו מרוץ בין ליברפול וניוקאסל בלבד. אם לשפוט לפי התצוגה המצוינת מול מנצ'סטר סיטי לפני שבועיים, הרי שניוקאסל היא המועמדת הטבעית למקום הרביעי. אם לשפוט לפי התצוגה הגרועה בשבוע שעבר במוליניו מול וולבס- לניוקאסל אין יותר מדי מה לחפש. המגפייז צריכים למצוא את היציבות שהובילה אותם לאורך תקופה ארוכה בשנה שעברה למקום השלישי. בוולבס, שוב היה זה המושיע האחד והיחיד, אלן שירר, שהביא לניוקאסל את הנקודה, רק 36 שעות אחרי שהדיחו את פ.צ באזל בגביע אופ"א. ניוקאסל חוזרת הביתה משוחררת מדאגות פציעות, למעט לי בוייר שסובל מבעייה במפשעה (האם זו דאגה בכלל?...). לורן רובר, ג'רמיין ג'נאס והוגו ויאנה חוזרים לסגל הקבוצה, כמו גם אנדי אובריין, שחוזר מהשעייה, אך צפוי להישאר על הספסל כשוודגייט ובראמבל יתפסו את מרכז ההגנה.
    הניצחון 3:1 בשבוע שעבר על בירמינגהאם היה אמור להיות היציאה לדרך החדשה של ז'ראר הוייה וקבוצתו, אבל ההפסד לבולטון באמצע השבוע בגביע הליגה החזיר אותה למעגל ממנו רצתה לצאת. ליברפול השוותה פעמיים, אך ספגה שלושה שערים, והפסידה בדקה ה-90 לפנדל של יורי דז'ורקף שהעיף את מחזיקת הגביע מהמפעל אותו היא אוהבת. מחר היא מגיעה לסנט ג'יימס' פארק במצב מאוד לא אופטימלי. הארי קיוול ספג פציעה בקרסול במשחק באמצע השבוע וייעדר לפחות עד חג המולד. קיוול הוא השחקן החשוב ביותר של ליברפול העונה והמצטיין בשורותיה, וזו מכה קשה לאדומים. הוא מצטרף למייקל אואן, מילאן בארוש, סטפן הנשוז, סטיב פינאן וג'יימי קארגר בקליניקה. אנתוני לה-טלק הצרפתי הצעיר יחליף את קיוול ככל הנראה. ללא אואן וקיוול, היצירתיות של ליברפול עשויה להיפגם קשות.

    לסטר- ארסנל
    השועלים בתקופה טובה. המקום ה-13 הוא מקום השיא שלהם העונה, והם אחרי רצף תוצאות נאה- ניצחונות חוץ אצל מנצ'סטר סיטי ופורטסמות' ותיקו ביתי עם צ'רלטון. אבל גם המנג'ר מיקי אדאמס יודע שהחלק התחתון של הפרמייר ליג צמוד מתמיד, וכי הפסד אחד עלול לדרדר את לסטר ממרומי המקום ה-13 עד אל מתחת לקו האדום. הוא גם יודע שמול ארסנל לא צפויים לו חיים קלים בשמירת המומנטום החיובי שלסטר צברה. החסרון הבולט של השועלים יהיה מאזי איזט, שייעדר בגלל השעייה (5 צהובים). פול דיקוב ואנדרו אימפי בספק עקב פציעות קלות. הם אמורים לעבור מבחני כשירות ועשויים לקחת חלק במשחק. פרנק סינקלייר ומארק ג'ונס עדיין פצועים ולא ישחקו מול ארסנל.
    ארסנל נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה, למרות התיקו המאופס בהייבורי עם פולהאם בשבוע שעבר ואיבוד הפסגה לצ'לסי. על הנקודה היה חתום אדווין ואן דר סאר, ואלמלא יום גדול שלו, ארסנל הייתה ממשיכה להוליך את הטבלה. הזכרונות מסאן סירו עדיין טריים, ובכדי להביא עוד זריקת עידוד במהלך השבוע, ההרכב הצעיר של ארסנל מול וולבס סיפק הצגה נהדרת, בעיקר במחצית השנייה, עם 5-1 על הזאבים. ג'רמיי אליאדייר כבש צמד שערים והצטיין, אך הוא צפוי להיות רק על הספסל, בעוד תיירי הנרי צפוי לפתוח לצד דניס ברגקאמפ. גם קאנו בתמונת ההרכב. ההתלבטות הבולטת של ארסן ונגר לקראת המשחק נוגעת לקפטן, פטריק ויירה. פאדי השלים 90 דקות במשחק גביע הליגה מול וולבס, אך ונגר עדיין לא בטוח האם כדאי לתת לו לשחק משחק שני תוך 4 ימים, כאשר בזכרונו עדיין מהדהד שיתופו של ויירה בקייב בזמן שלא היה כשיר, מה שגרם לדרדור מצבו, דבר שבו ונגר הודה כטעות. גם סילבן וילטורד כשיר והוא עשוי להשתלב. ריי פארלור ולאורן עדיין פצועים (האחרון גם מושעה), בעוד מרטין קיאון חוזר מהשעייתו, אך לא כשיר במאה אחוז.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינתי אסטון וילה היא הקבוצה הגרועה בליגה ולכן משחק מולה בבית הוא המשחק הקל ביותר. ובלי קשר משחקי חוץ בלידס ולסטר הם בטוח לא קלים במיוחד אחרי התצוגות של שתי הקבוצות במחזור הקודם מול יריבות לא רעות בכלל.
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לידס יונייטד - צ'לסי:

    זהו כנראה המיס-מאטץ' הגדול ביותר אי-פעם בתולדות הפרמיירשיפ, לפחות מבחינה כלכלית. השמועות השבוע על שייח' עשיר שיבוא ויגאל את לידס יונייטד מצרותיה הכלכליות הפיחו תקווה בלב אוהדיה, אך בינתיים הם נאלצים להתמודד עם חובות כלכליים גדולים ויכולת לא משכנעת על המגרש, שדרדרה אותם למקום האחרון בטבלה. עם זאת, מצב הרוח בקבוצה השתפר מעט בזכות נצחון שהושג עם הרבה אופי בואלי של צ'רלטון במחזור שעבר. החדשות הטובות עבור לידס יונייטד הוא שרוקה ג'וניור עדיין פצוע. גם לאמין סאקו פצוע וייעדר מהמשחק, ולעומתו ייתכן וסת' ג'ונסון שהחלים מפציעה יחזור לסגל הקבוצה.
    מנגד צ'לסי מגיעים למשחק באופוריה מסוימת, אחרי נצחון יפה על יריבתם למירוץ האליפות מנצ'סטר יונייטד, וייתכן שהראשים של השחקנים לא ממש נמצאים במשחק של מחר, למרות האזהרות של קלאודיו ראניירי מפני שאננות לאורך השבוע. ראניירי אולי יוכל להזכיר לשחקניו את הביקור האחרון של צ'לסי באלנד רואד, בדצמבר שעבר, אשר הסתיים בנצחון 2-0 של הלבנים מלידס (שערים של וודגייט ומילנר בשער בכורה יפהפה שהפך אותו לכובש הצעיר בתולדות הפרמיירשיפ). כנראה שהתוצאה של השנה שעברה לא תחזור על עצמה, מכיוון שצ'לסי לא ספגה כבר 7 משחקים רצופים, וקשה להאמין שההתקפה הבינונית של לידס תערער את ההגנה היציבה של הכחולים. צ'לסי יחסרו מחר את פטי וורון הפצועים, אבל מרבית שחקני המפתח של הקבוצה צפויים להיות רעננים אחרי שקיבלו מנוחה ממשחק גביע הליגה באמצע השבוע מול רדינג (1-0 לצ'לסי).
    הימור שלי: שאננות של צ'לסי תיתן ללידס כמה דקות טובות ושער, אבל בסופו של דבר ייגמר 2-1 לא ממש משכנע לכחולים.

    מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה:

    יונייטד ינסו לחזור לדרך הנצחונות במשחק ביתי קל על הנייר מול אסטון וילה. ביום ראשון מול צ'לסי יונייטד הפסידו תוך כדי הפגנת משחק חלש ביותר, במיוחד בצד ההתקפי, שנראה נטול יצירתיות לחלוטין. תוספיו לזה את ההפסד המאכזב בגביע הליגה באמצע השבוע מול ווסט ברום (אם כי היה מדובר בהרכב חסר ביותר), ותקבלו קבוצה שנמצאת תחת הרבה לחץ. ניתן לצפות להרכב מעט יותר התקפי הפעם מצד סר פרגי, כשאחד משלושת הקשרים בעלי האוריינטציה ההגנתית, כנראה קווינטון פורצ'ן, יוותר על מקומו בהרכב לטובת שחקן יצירתי יותר בדמותו של כריסטיאנו רונאלדו. יונייטד ימשיכו לנסות ולהתגבר על פציעותיהם של שחקני המםפתח פול סקולס וסולשאר.
    בשבוע שעבר האוהדים בוילה פארק סוף סוף נשמו לרווחה, כשקבוצתם נצחה את סוטון 1-0 ורשמה לזכותה נצחון ראשון מאז חודש ספטמבר. מי שנמצא בכושר מרשים במיוחד בוילה הוא דיון דבלין, שכבש את שער הנצחון מול הסיינטס ויטריד מחר את הגנת קבוצתו לשעבר. גם באמצע השבוע וילה ניצחה, 3-0 על קריסטל פאלאס במסגרת גביע הליגה. עוד חדשות מעודדות עבור וילה הן שמארק דלייני, שנפצע מול טוטנהאם, אולי יבצע קאמבק מפתיע להרכב הקבוצה. הם יצטרכו להיות במיטבם גם מחר כדי לשחזר את התוצאה המפתיעה שהם השיגו באולד טראפורד בשנה שעברה - 1-1 (מלברג העלה את וילה ליתרון, פורלאן השווה ליונייטד).
    הימור שלי: יונייטד יפרקו את העצבים מההפסד לצ'לסקי, וילה ימשיכו להיות אפורים כהרגלם. 3-0 לשדים האדומים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/12/03
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איתי סיכמת את זה מצויין. בגלל כל מה שאמרת אני מאמין שלידס תפתיע ותנצח 2-1.

    בכל אופן, הפציעה של סאקחו לא משמעותית, אבל היא גורמת למשהו חיובי. בגללה לא משאילים את ברידג'ס לקבוצה בדיוויז'ן וואן (לא שאני מבין למה שנשאיל אבל אלה הטענות באתרי האוהדים).

    וכן!!!! רוקה ג'וניור עדיין פצוע ואני שוקל לשלם לרופא שלו כדי שידפוק לו את הברך עד סוף העונה. בלעדיו החיים נראים הרבה יותר יפים.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בירמינגהאם- בלקבורן

    בירמינגהאם מגיעה למשחק הזה אחרי 2 הפסדים רצופים ועם 4 משחקים ללא ניצחון, מנגד בלקבורן מתאוששת לאט לאט וניצחה את אברטון וטוטנהאם ובין לבין הפסידה באופן לא מפתיע למנצ'סטר באולד טראפורד. בירמינגהאם דווקא התחילה את העונה בצורה מעולה, אבל משהו קרה שם לאחרונה והקבוצה ניצחה רק פעם אחת בשמונה המשחקים האחרונים. שבוע שעבר באנפילד בירמינגהאם הספיקו להוביל אבל לא החזיקו מעמד וחטפו 3 על הראש. בירמינגהאם זקוקה לדוגארי טוב, הצרפתי שהיה המפתח בסוף העונה שעברה יותר מבלה בטיפולים מאשר במגרש אבל לאט לאט הוא מתגבר על הפציעה שלו. עוד סימן לתקופה של בירמינגהאם- עד המחזור ה-8 הקבוצה ספגה רק 6 שערים אבל בששת המחזורים האחרונים הקבוצה ספגה 9 שערים וכבשה רק 4. בירמינגהאם הפסידה העונה רק 2 משחקי בית מתוך 7 משחקים ומנגד בלקבורן רק אם ניצחון חוץ 1. בלקבורן כאמור פתחה רע אבל אולי סוף סוף נכנסת לעניינים והיא רק 6 נקודות מתחת לבירמינגהאם מה שיכול להפוך ל-3 ולהקריב את בלקבורן יותר לחלק העליון.פול גאלאגר הצעיר המוכשר של הרוברס יפתח כנראה לידו של אנדי קול בחוד.
    הימור שלי: תיקו או ניצחון של בלקבורן


     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ניוקאסל- ליברפול

    התוצאות האחרונות ביניהן:
    ניוקאסל- ליברפול- 1-0
    ליברפול- ניוקאסל- 2-2
    ליברפול- ניוקאסל- 3-0
    ניוקאסל- ליברפול- 0-2
    ליברפול- ניוקאסל- 3-0
    ניוקאסל- ליברפול- 2-1

    מייקל אואן מתמחה בשערים נגד ניוקאסל, יש לו כבר 12 כאלה לעומת זאת שירר כבש רק 3 פעמים נגד ליברפול.

    בירמינגהאם- בלקבורן

    תוצאות אחרונות:
    בלקבורן- בירמינגהאם- 1-1
    בירמינגהאם- בלקבורן- 0-1
    בירמינגהאם- בלקבורן- 0-2
    בלקבורן- בירמינגהאם- 2-1

    פולהאם- בולטון

    תוצאות אחרונות:
    בולטון- פולהאם- 0-0
    פולהאם- בולטון- 4-1
    פולהאם- בולטון- 3-0
    בולטון- פולהאם- 0-0
    פולהאם- בולטון- 1-1
    בולטון- פולהאם- 0-2

    לידס- צ'לסי

    תוצאות אחרונות:
    צ'לסי- לידס- 3-2
    לידס- צ'לסי- 2-0
    צ'לסי- לידס- 2-0
    לידס- צ'לסי- 0-2
    לידס- צ'לסי- 0-0
    צ'לסי- לידס- 1-1

    גודיונסן אוהב לשחק נגד לידס, 4 פעמים הוא כבש נגדה והשער האחרון כולנו זוכרים.

    לסטר- ארסנל

    תוצאות אחרונות:
    לסטר- ארסנל- 1-3
    ארסנל- לסטר- 4-0
    לסטר- ארסנל- 0-0
    ארסנל- לסטר- 6-1
    לסטר- ארסנל- 0-0
    ארסנל- לסטר- 0-0

    הנרי וברגקאמפ כבשו 5 פעמים בעבר נגד לסטר.

    מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה

    תוצאות אחרונות:
    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד- 0-1
    מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה- 1-1
    מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה- 1-0
    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד- 2-3
    אסטון וילה- מנצ'סטר יונייטד- 1-1
    מנצ'סטר יונייטד- אסטון וילה- 2-0

     
  9. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל התוצאות- הפוך...

    חדשות רעות לקראת המשחק בווקר'ס סטדיום: תיירי הנרי בחוץ, עם פגיעה בשריר ברגלו, חומרת הפציעה לא כ"כ ברורה, ולא ידוע אם הוא יוכל לשחק ביום רביעי מול לוקומוטיב מוסקבה. בנוסף, ארסן ונגר הודיע חגיגית כי פטריק ויירה לא ישחק מול לסטר.

    ההרכב הצפוי היום: להמן, טורה, סיגאן, קמפבל, קול, אדו, ג'ילברטו, ליונגברג, פירס, ברגקאמפ, קאנו.

    אחרי שהסתדרנו בהיעדרו של ויירה, האם נסתדר גם בנוסף בהיעדרו של הנרי? פירס וברגקאמפ המזדקן יספיקו? לא בטוח.
    אף אחד בקבוצה כיום לא יכול לתת את מה שתיירי הנרי נותן, גם אחרי ההתלהבות מכשרונו של ג'רמי אליאדייר. לכן צריך לנסות לחפש את הפיתרון במקום אחר. לדעתי, כדי להתגבר על החיסרון של הנרי, אנחנו צריכים קישור התקפי דומיננטי, וזה אומר לוותר על ג'ילברטו או על אדו (אם תשאלו אותי, זה לוותר על ג'ילברטו. אם תשאלו את ונגר, זה לוותר על אדו), ולהכניס את סילבאן וילטורד או ג'רמי אליאדייר. כניסה של וילטורד תביא אותו לשחק באגף הימני ותעביר את פרדי ליונגברג לשמאלי (למרות ששניהם יכולים בכיף לשחק בתפקידים הפוכים, וזה אפילו עדיף שפרדי יישאר בימין) ותכניס את רובר פירס למרכז. כניסה של אליאדייר עדיפה לדעתי, כי כך הוא ישתף פעולה עם קאנו בחוד, וברגקאמפ יירד לקישור. כמובן שאפשר גם להכניס את וילטורד בתור חלוץ, אבל על כך אני אומר- לא תודה.

    אני חושש שאם ונגר לא יעשה שינוי בקישור, נתקשה לשמור על הפער מצ'לסי, וגם נעוף מליגת האלופות (אם הנרי לא יהיה כשיר).
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על הלינקים ניב, נקווה שהאינטרנט שלי לא יעשה יותר מדי בעיות ולפחות נוכל לראות בכלליות מה קורה.

    חדשות רעות לכל אוהדי לידס בפורום (כלומר, אני). דיוויד באטי נפצע באימון ולא בטוח שישותף במשחק. מול קישור דומיננטי כמו של צ'לסי באטי הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים. נקווה שהוא יהיה כשיר. אם לא, מתיאו יישאר בקישור וג'ונסון יצטרף אליו לקישור דפנסיבי מאין כמוהו.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    1-0 לליברפול משער בדקה ה-5 של דני מרפי. מחצית.

    לצ'לסי אסור למעוד היום, צריך לנסות ולשמור על המקום הראשון כי השבוע שאחרי הוא הכי חשוב. לראות אם הקבוצה יכולה להתמודד עם לחץ המקום הראשון. קל לא יהיה לידס רוצה לצאת לדרך חדשה אחרי הניצחון המפתיע בוואלי שבוע שעבר. אומנם משחק קצוות אבל אני בטוח שלא יהיה משחק חד צדדי.

     
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    1-1... ניוקאסל כובשת מפנדל של אלן שירר. הפנדל נראה קצת מפוקפק. קירקלנד לכאורה הכשיל את לורן רובר, אך רואים בריפליי שרובר החל את הנפילה עוד לפני המגע של קירקלנד. בכל אופן שויון די מוצדק במשחק שלא מתעלה לרמה גבוהה במיוחד, אם כי הוא אנרגטי ביותר ועם קצב טוב.
     
  14. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכב ארסנל- להמן, טורה, קול, קמפבל, סיגן, ג'ילברטו, אדו, ליונגברג, פירס, ברגקאמפ, אליאדייר. ספסל: סטאק, קיאון, קלישי, וילטורד, קאנו.

    ונגר לא מאמץ את מה שכתבתי קודם לגבי השינוי בקישור, חבל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ניוקאסל - ליברפול:
    ובכן ניוקאסל וליברפול נפרדו בתיקו 1-1, שממנו ניוקאסל יכולה לצאת די מאוכזבת. היא החזיקה בכדור לאורך רוב שלבי המשחק, יצרה מספר מצבים אך כל זה הספיק לה לשער אחד בלבד. מנגד ליברפול נהנו מטעויות בהגנה של ניוקאסל (בעיקר של טיטוס בראמבל שהיה זוועתי כהרגלו...), שנתנו להם גול ועוד הזדמנות מעולה לשמיצר במחצית השנייה.
    המשחק עצמו היה רדום ברוב שלביו, ובדקה ה-6 כדור ארוך של ליברפול עבר את ג'ונתן וודגייט, סינמה-פונגול וברמאבל שנתקלו זה בזה והגיע לדני מרפי, שניצל את ההגנה הפרוצה של המגפייז כדי להגיע לאחד על אחד מול גיבן ולגלגל בקלות לרשת. 1-0 לליברפול בהתקפה המשמעותית הראשונה שלה. ליברפול ירדו אחרי השער להגנה, וניוקאסל לא ממש הצליחו לפרוץ את מרכז ההגנה של הסקאוזרס, שנהנו מיום טוב של סמי היפיה ובעיקר של איגור בישקאן. אמאובי קיבל לבסוף הזמנות מצוינת להכניע את קירקלנד באחד על אחד, אבל בעט ברשלנות היישר על גופו של השוער הצעיר.
    במחצית השנייה ניוקאסל נראו קצת יותר מסוכנים כתוצאה מכניסתו של נולברטו סולאנו במקומו של ארון יוז המגן, אבל זו היתה ליברפול שפתחה בסערה, כשבדקה ה-50 גיבן עצר בעיטה טובה של סינמה-פונגול, הריבאונד של בעיטה נפל שוב לצרפתי הצעיר, שהרים אותו לסטיבן ג'רארד שבעט נפלא מהאויר, אבל גיבן עצר מצוין פעם נוספת. בדקה ה-58 ניוקאסל קיבלה כדור חופשי על קצה הרחבה, ולורן רובר בעט אותו סנטימטרים מהמסגרת. בדקה ה-61 הגיע הישועה למגפייז - דאייר מצא את לורן רובר בכדור עומק מצוין, והצרפתי ספק הוכשל/ספק זרק את עצמו בעימות אחד על אחד מול קירקלנד, אבל המגפייז זכו בפנדל. את הפנדל שירר בעט חזק חמשקוף ופנימה. שויון מוצדק. ניוקאסל לא נרגעו אחרי השער וליברפול נזקקה לשתי הצלות מהקו של ריסה ומרפי כדי לשמור על השויון. אבל דווקא בדקה ה-75 בניגוד למהלך המשחק הסקאוזרס כמעט כבשו, כששגיאה גסה של טיטוס בראמבל נתנה לולדימיר שמיצר להגיע לאחד על אחד מול גיבן, אבל הצ'כי בעט בפאלש מזוית די קשה החוצה. גיבן נאלץ למתוח את איבריו בדקה ה-83 כשדידי המאן בעט כדור אדיר מהאויר ברגל שמאל (תראו את זה בתקצירים בעיטה אדירה בנגיעה) לפינה, אבל גיבן בזינוק מצוין ירד היטב והדף. ניוקאסל עוד איימו על השער לקראת הסיום, אבל ליברפול החזיקו מעמד. 1-1 בסיום.

    ליברפול: קירקלנד, ריסה, בישקאן, היפיה, אוטסמובור (הופעת בכורה בהרכב למגן הימני הצעיר), מרפי, המאן, ג'רארד, סינמה-פונגול (שמיצר 52), הסקי.

    ניוקאסל: גיבן, ארון יוז (סולאנו 45), וודגייט, בראמבל, ברנארד, דאייר, ג'נאס, ספיד, רובר, שירר, אמאובי.

    צהובים: בראמבל (ניוקאסל), קירקלנד, אוטסמובור, המאן, דיוף (ליברפול).