המחזור ה-16 בפרמיירליג: הרבי ג'ו כפרה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏11/12/14.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    במוקד המחזור ה-16 עומד המשחק שהוא עדיין, וכנראה יישאר לנצח, הכי גדול בכדורגל האנגלי: מנצ'סטר יונייטד מארחת את ליברפול. שתיהן מציגות כדורגל מזעזע לאורך העונה, אבל בעוד אצל האורחת זה בא לידי ביטוי בתוצאות והיא מגיעה אחרי שבוע שכלל הדחה מליגת האלופות ותיקו ביתי מאכזב עם סנדרלנד, יונייטד מגיעה דווקא אחרי חמישה נצחונות רצופים, הישג שטרם נראה כמותו מאז פרישת פרגוסון, והיא מתמקמת לה במקום השלישי. אפשר לומר שמדובר במשחק העונה עבור ליברפול-ניצחון מול היריבה השנואה יחזיר אותה לתמונת המאבק על ליגת האלופות וימלא אותה בביטחון. הפסד-והפער מיונייטד יהפוך לדו ספרתי, והלחץ סביב רודג'רס ימשיך לגדול. אצל יונייטד יש פחות לחץ, אבל אחרי התוצאות האומללות מול ליברפול בעונה שעברה, באולד טראפורד רוצים לחזור ולנצח את הסקאוזרים.

    משחק מסקרן נוסף ייערך בין ארסנל וניוקאסל. ניוקאסל הייתה הראשונה שניצחה את צ'לסי, וכעת היא רוצה לשחזר את ההצלחה גם באמירייטס מול המארחת שהובכה בשבוע שעבר בסטוק. שתי המוליכות משחקות מול קבוצות המדורגות מתחת לקו האדום-צ'לסי מארחת את האל ומנצ'סטר סיטי יוצאת ללסטר.

    ברנלי-סאות'המפטון, שבת, 17:00, טרף מור
    צ'לסי-האל, שבת, 17:00, סטמפורד ברידג'
    קריסטל פאלאס-סטוק, שבת, 17:00, סלהרסט פארק
    לסטר-מנצ'סטר סיטי, שבת, 17:00, קינג פאוור סטאדיום
    סנדרלנד-ווסטהאם, שבת, 17:00, אצטדיון האור
    ווסט ברומיץ'-אסטון וילה, שבת, 17:00, הות'ורנס
    ארסנל-ניוקאסל, שבת, 19:30, אמירייטס

    מנצ'סטר יונייטד-ליברפול, ראשון, 15:30, אולד טראפורד
    סוונסי-טוטנהאם, ראשון, 18:00, ליברטי

    אברטון-ק.פ.ר, שני, 22:00, גודיסון פארק

     
    yonmu ו-alexshw אוהבים את זה.
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הפסד של ליברפול בצירוף ניצחון של ווסטהאם ככל הנראה יסתום לה את הגולל על המקום הרביעי. למרות שהליגה עוד ארוכה קשה לי לראות את ליברפול בכושרה הנוכחי מצליחה להדביק פער כה גדול מהטופ פור, אם זו הייתה ארסנל עוד הייתי יכול להאמין אבל במקרה של ליברפול הניסיון של השנים האחרונות מלמד שברגע שהצמרת מתחילה לברוח לה היא לא מצליחה להשיג אותה.
    מנצ'סטר יונייטד אומנם נראית רע מאוד אבל כשהתוצאות בסופו של דבר מגיעות זה לא ממש משנה ובמיוחד עכשיו שהקבוצה סובלת מגל פציעות והיעדרויות של שחקני מפתח, ניצחון על יריבתנו השנואה יבסס אותנו במקום השלישי וכל עוד ניצור פער בינו לבין המקום החמישי זה יהיה מעולה ואף יותר מזה המקום השלישי(שמוביל אוטומטית לצ'מפיונס)ייראה הרבה יותר בר השגה מהמקום הרביעי.

    אם ניוקאסל תדהים ותנצח באמירויות אני בהחלט חושב שצריך לקחת ברצינות את הקבוצה הזו בכל הקשור למאבק על המקום הרביעי, בעונה בה ארסנל וליברפול כל כך גרועות הכל יכול להיות וקבוצה כמו ניוקאסל בהחלט יכולה לעשות את הבלתי ייאמן.
     
  3. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    כמו שאומרים הרבה אוהדי ארסנל (ואני לא אתפלא אם סטטיסטיקאים) גם אם אסטרואיד יפגע באמרייטס וימחק אותו בזמן שהקבוצה משחקת. כל עוד ארסן ונגר על הקוים ארסנל תסיים בטופ 4.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    גם איכותית אני לא רואה יותר מ - 3 קבוצות שיותר טובות מארסנל. ככה שזה הגיוני.
     
  5. מזגן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    4,458
    לייקים שהתקבלו:
    394
    זה כל מה שמעניין את ונגר. והוא בעזרת כספים אדירים מרכיב הרכב יקר להחריד כדי להשיג את המטרה הזאת בלבד (ואם אפשר לגנוב את המקום השלישי ואז לגנוב דעת אז מה טוב).
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מה שיש לארסן ונגר בשנים האחרונות זו כבר נראית לי בעיה פסיכיאטרית שדורשת טיפול. אם הייתי אוהד ארסנל הייתי מייחל בעונה הזו רק לכישלונות ולמקום חמישי ומטה כדי שההנהלה תועיל כבר בטובה לבעוט אותו החוצה.

    ואגב אם הרבה אוהדי ארסנל טוענים שאין תקדים בשום מקום בעולם לונגר ששורד כל כך הרבה זמן על הקווים בלי להביא שום תואר אז תתנחמו בכך שיש מישהו שהחזיק הרבה יותר שנים ממנו במשך זמן של 44 שנים! קוראים לי גי רו שאימן את אוקזר בין השנים 2005-1961.כמות התארים בפרק הזמן החסר תקדים: אליפות אחת וארבעה גביעים...יש יותר גרוע מונגר!
     
  7. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    לדעתי אחת הסיבות המרכזיות לירידה ביכולת של סוטון היא הפציעה של שניידרלין. עם כל הכבוד לטאדיץ' ופלה המוכשרים, הקשר הצרפתי החזיק לה את מרכז השדה והוא השחקן הכי חשוב שלה. בלעדיו הקבוצה נראית די מבולבלת ומול שלוש יריבות חזקות זה עלה לה בהפסדים. מחר יש להם משחק קל יחסית ואני מאוד מקווה בשבילם שהם יחזרו לנצח.
     
  8. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    בוא אני יחסוך לך את החישובים. הגלולה של ליברפול נסתמה ממזמן. הנזק כבר נעשה. הקבוצה לא מסוגלת להבקיע גולים. אין ספק כאשר דניאל סטארדג' יחזור הוא יוכל לעזור אבל הוא לבד זה לא מספיק. בינואר ליברפול תהיה חייבת לפתוח את הכיס ולהביא חלוץ מוכח בסכום גבוה אך זה גם לא מבטיח כלום. לדעתי ליברפול ככל הנראה תסיים את העונה במקומות 6-7. הלוואי שאני אוכל את הכובע.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ליברפול גם ככה מתקשה לעמוד בדרישות הפייר פליי, לא? אני לא מאמין שתהיה איזו רכישה מפוצצת.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בשורה לאוהדי ליברפול, די מריה ימשיך להיעדר כך לפי הודעת ואן חאל.
    בלעדיו ראינו יונייטד גרועה יותר מבחינת איכות המשחק שלה. הוא המוסר הטוב בקבוצה.
    בכללי ליברפול בכל מצב באה במוטיבציית שיא למשחק הזה. אפילו בעונת הינשוף הם הצליחו לחזור מפיגור שני שערים ב -ot ויונייטד נזקקה למאמץ רב כדי לנצח למרות שהיה אז פער גדול מאוד בען הקבוצות.
     
  11. StevenGerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    1,860
    לייקים שהתקבלו:
    459
    השאלה היא מאיפה בדיוק תבוא ה-"מוטיבציית שיא" אם לא ראינו אותה כמעט כל העונה. אני מנסה להיזכר אם הראנו אותה בדרבי באנפילד אבל הדבר היחיד שנשאר לי בזכרון מאותו משחק זה פלאשבק מקולל לשער העונה של פיל פאקינג ג'אגיילקה בדקה ה-91.

    ברור שהיעדרות של שחקן חשוב זה יתרון ליריבה, לא משנה מי השחקן ובאילו קבוצות מדובר, אבל אני לא חושב שהשחקנים יראו את הטים-שיט לפני המשחק, יראו שדי מאריה לא משחק וזה מה שיתן להם דחיפה מנטלית. אם הם לא מגיעים למשחק אחרי שבוע של אימונים לקראתו עם מוטביציית שיא אז הם פשוט שבורים מנטלית, ושוב, זה בדיוק מה שאנחנו רואים כל העונה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כשמתפרסם לו"ז המשחקים בקיץ אז בשני המועדונים קודם כל מחפשים מתי המשחק הזה. מדובר במשחק הגדול של הפרמייר ליג והיריבות הכי גדולה.
    לא חושב שקשה מדי פה לחפש סיבות למוטיבציה בשני הצדדים.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    משבר פציעות חריף בהתקפת השכנים גורם לפלגריני לפתוח עם החלוץ הספרדי הצעיר פוסו שהגיע לפני שנתיים ממחלקת הנוער של ריאל מדריד ועשה את הבכורה שלו החודש, נגד סנדרלנד.

    למפרד משיג את הנרי בשערי פרמייר ליג
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/14
  14. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    ווסטהאם לא תסיים בטופ4 על חשבוננו, לא מבין מה הקשר אליהם. זה פשוט לא יקרה. אם הם יסיימו מעלינו זה רק כי אנחנו היינו כל כך גרועים שסיימנו 7-8. כמו שסוטון לא תגנוב מקום בצ'מפיונס, האיכות פשוט מאזנת את הדברים בסוף. אמרתי לפני 4 משחקים שבואו נחכה עד אמצע העונה לפני שנותנים מחמאות גדולות כל כך לקדושים, והנה הגיעו 4 הפסדים רצופים...

    לגבי מחר - כן, יש לנו נטייה להרים את היכולת שלנו בתקופות גרועות במחזור הזה. להגיד שאפשר לבנות על זה? ממש לא. אחד המשחקים הבודדים נגד יונייטד בשנים האחרונות שאני ממש חושש ממנו, עם ההגנה המסננת שלנו והקילריות של יונייטד זה יכול להיות לא נעים. אנחנו בעיקר נצטרך הברקות של אחד מבין סטרלינג-ג'רארד-קוטיניו(אם בכלל ישחק) בשביל להבקיע. המזל שגם ההגנה של יונייטד לא מאוד יציבה ובעיקר חסרה מאוד לקראת המחזור הזה (או שאני טועה?).
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    ליונייטד הגנה כל כך בינונית פרסונלית, שאי אפשר לציין שחיסרון כזה או אחר משמעותי.
    פשוט זה גורם לואן חאל להחליף כל הזמן ציוותים וזה לא בריא להגנה. אולי שואו זה סוג של אבדה, אבל היתר לא.
    יונייטד סופגת כל משחק כמעט ודה חאה ללא ספק מצטיין העונה עד עכשיו. זה אומר הכל על החלק ההגנתי שלה.
    יונייטד רחוקה מלהיות הקבוצה המאיימת ומרתיעה של פעם, פשוט נמצאת במומנטום טוב מאוד וזה נותן תקווה לעתיד שיחזרו להיות כאלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/12/14