המחזור ה-19 בבונדסליגה:: באיירן מארחת את שאלקה, דורטמונד את לייפציג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏3/2/17.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    המחזור ייפתח היום בהמבורג, כשהקבוצה המקומית הלא ממש מצליחה תארח מאכזבת אחרת, לברקוזן. פויאנפאלו לא בסגל למשחק, כך שלברקוזן תצטרך למצוא אחרים שינצחו עבורה את המשחק - ואולי זה יהיה הרכש הטרי ביילי שעל הספסל.

    שני המשחקים המרכזיים של המחזור יתקיימו בשבת. המוקדם מביניהם ב-16:30, כאשר באיירן מינכן תארח את שאלקה 04. למרות האיום המזרח גרמני והיכולת הטעונה שיפור, באיירן היא ללא ספק הקבוצה הטובה בליגה ונראית בטוחה בפסגה. לקראת המשחק הקרוב אנצ׳לוטי אמור להיות מרוצה, מאחר ומי שלדעתי השחקן הטוב ביותר של האלופה העונה, טיאגו, חוזר מפציעה (אם כי לא צפוי לפתוח בהרכב אלא על הספסל). מנגד, קימיש ייעדר מהמשחק.

    האורחים מגלזנקירשן סובלים כרגיל מכמה פציעות, כשבין היתר בורגשטאלר שהצטרף בינואר וכבש במשחק הבכורה שלו בספק למשחק. קולאשינאץ׳ יישאר בקבוצה לפחות עד הקיץ ויפתח בהרכב, אך אם הכושר הנוכחי של ה״קוניגסבלאו״ יימשך לאורך זמן לא ברור אם גם המאמן ויינצרל ישרוד עד לסיום העונה. משחק חוץ במינכן, אלא אם היה מדובר במשחק גביע מול מינכן 1860 ושלל הסקנדלים שרובצים סביבה, הוא לא הזדמנות נוחה עבור שאלקה להתאושש.


    מי שרוצה (אוהדי באיירן), מוזמנים להיזכר במחזור האחרון והסופר דרמטי של עונת 2000/01 ובמאבק האליפות בין באיירן ושאלקה

    המשחק השני שככל הנראה יגרור רייטינג גבוה יחל ב19:30 ויפגיש בין דורטמונד ללייפציג. רובנו זוכרים את המפגש הקודם (והראשון בהיסטוריה) בין הקבוצות, אז שער של נאבי קייטה נתן לעולה החדשה 3 נקודות מפתיעות. מאז, לייפציג הוכיחה שמדובר בקבוצה נהדרת בעוד דורטמונד לא שמרה על יציבות, כך שערב המחזור הפער בין השתיים עומד על 11 נקודות (!) לטובת מועדון משחקי הכדור.

    דורטמונד לא סובלת מהיעדרויות רבות ולרשות טוכל יעמוד סגל כמעט מלא, מינוס סוון בנדר, נורי שהאין (שממילא בקושי משחק) והרכש בן ה-17 איזק, בעוד ראלף האזנהיטל ייאלץ להתמודד לא ארבעה שחקני הרכב קבועים - פושברג, דייגו דמה, טימו ורנר ומרסל זאביצר. שניים שצפויים ליהנות מההפקר ולזכות להזדמנות נדירה בהרכב לייפציג הם דייבי סלקה, שלרוב מציג יכולת טובה מהספסל אך לא מאיים על מקומו של ורנר המצוין בהרכב, והאח הפחות מוכשר לבית משפחת ח׳דירה, ראני.

    http://a.espncdn.com/combiner/i/?img=/photo/2016/0910/r124144_1296x729_16-9.Xxx&w=738&site=espnfc
    קייטה אחרי השער שכבש במפגש הקודם בין דורטמונד ולייפציג

    משחקי המחזור:
    שישי, 21:30:
    המבורג - לברקוזן

    שבת, 16:30:
    באיירן - המבורג
    הרטה - אינגולשטט
    גלאדבך - פרייבורג
    הופנהיים - מיינץ
    קלן - וולפסבורג

    שבת, 19:30:
    דורטמונד - לייפציג

    ראשון, 16:30:
    אוגסבורג - ברמן
    פרנקפורט - דרמשטט
     
    Roma ו-Franco אוהבים את זה.
  2. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    משחק גרוע בהמבורג מסתיים בהפסד נוסף של לברקוזן. אני תוהה אם שמיט יפוטר בקרוב, או שפלר and co יתנו לו צ'אנס עד המפגש מול אתלטיקו, בתקווה שעד אז המצב בליגה ישתפר.
    אני לא פוסל אפשרות שהוא יסיים את העונה כמאמן, אבל גם לא באמת יודע מה עובר בראשם של מקבלי ההחלטות בלברקוזן.

    עם זאת, מודה שאני לא בטוח שהייתי מפטר אותו בשלב הזה, רגע לפני המשחקים מול אתלטיקו - בדרך כלל מול קבוצות חזקות לברקוזן יותר טובה. לבאיירן, דורטמונד, טוטנהאם ומונאקו עשינו חיים קשים העונה (והמאזן מול ארבעת הקבוצות האלו חיובי ואפילו מרשים).
    הבעיה העיקרית היא שאין מחליף מתאים באופק, במיוחד בשלב הזה של העונה, מה שאומר שבמקרה של פיטורים מי שיחליף אותו כנראה יהיה מתוך המועדון. זה ממש לא בהכרח דבר רע, אבל אני לא יודע על מישהו שנחשב ל״עילוי״ ויש לו סיכוי להפוך למאמן הבא במידה ושמיט יפוטר.

    המבורג עם הופעה לא רעה, פאפאדופולוס איש המשחק ללא ספק - מעבר לשער הוא הגן בצורה מצוינת וגם בלי השער כנראה שהייתי נותן לו את התואר. החגיגה שלו, שכללה נשיקה על הסמל, היתה קצת מעצבנת (במיוחד כשהוא אמור לחזור ללברקוזן בקיץ), אבל אם זה היה מול קבוצה אחרת הייתי שמח בשבילו.

    בלברקוזן קאמפל המצטיין. כל השאר סבירים מינוס.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    נאגלסמן>אנצ׳לוטי
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,310
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    איזו קבוצה אימפוטנטית, אלוהים ישמור. 5 מצבים של אחד על אחד במחצית אחת (כל אחד מהם מצב כיבוש יותר טוב מהנגיחה האקרובטית של אובמיאנג שהסתיימה ברשת) לא מספיקים בשביל לסגור משחק ובסוף היינו צריכים עירנות יוצאת דופן של הקוון שראה נבדל של 2 סנטימטר (או שסתם ניחש) כדי לצאת עם הניצחון.

    רויס בכושר נוראי ואולי הגיע הזמן לקצת ספסל, בטח עם ההופעות של דמבלה ופולישיץ' היום.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  5. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    התחלתי לצחוק כשהבעיטה של פלאסיוס מרטינס (הופעת בכורה בבונדסליגה) נכנסה, לרגע חשבתי שאחרי כל ההחמצות דורטמונד תאבד נקודות.

    מבאס שדווקא בעונה חלשה של באיירן אין אף אחת שבאמת תאיים עליה.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נראה אם דמבלה ישמור על יציבות, מקווה כי זה פשוט שחקן שכיף לראות בימים הטובים שלו (כמו היום). לייפציג לא הצליחה להתקרב לרמה של היריבה היום, יצאו בזול
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    גם היום היו לו כמה רגעים ״טעוני שיפור״ (בעיקר קבלת החלטות לא טובה), אבל אין כ״כ ספק לגבי הפוטנציאל העצום שלו, בנוסף לכך שכבר עכשיו הוא אחד מהקיצוניים המלהיבים בליגה.