המחזור ה-22 בפרמיירליג: Some Velvet Morning

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/1/20.

  1. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    סיטי לא ויתרה על הליגה...?
    לא הבנתי,היא אמורה לעלות לכל משחק ולהפסיד כאילו...?מה...?
     
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    https://media.giphy.com/media/Jk6y1xj36lFjG/giphy.Xxx

    דיי בטוח שזה נכתב בסרקזם בתגובה לכל אוהדי הקבוצות האחרות שממשיכים לפמפם לנו שזה גמור.
     
  3. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    גמור תאורטית כן,מתטמיטית לא.
    מבין את אוהדי ליברפול שמעדיפים לא לחגוג עד שזה לא גמור סופית.

    השאלה מה ליברפול תעשה השנה בליגת האלופות,האם היא תוכל להשלים דאבל אלופות+אליפות?
    והאם היא תזכה בגביע הFA CUP,שזה כמובן לא מזיז לאף אחד.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    בצ'מפיונס אני חושב שהמכשול הכי גדול זה אתלטיקו, דיברנו על זה בזמן ההגרלה אבל מבחינת סגנון זאת קבוצה שיהיה לנו מאוד קשה נגדה. מגנים מאוד עמוק, שתי שורות של 4 שחקנים שכולם יורקים דם על המגרש + 2 חלוצים שיכולים לעשות לנו צרות (דגש על קוסטה בעיניי). אם נעבור את אתלטיקו הסיכויים שלנו טובים מאוד לדעתי, בטח ובטח אם המצב בליגה יישאר אותו דבר עד אז. בסופו של דבר קלופ עוד לא הפסיד בפורמט בית-חוץ באירופה מאז שהגיע לליברפול, אז ניתן לשער שנלך רחוק גם העונה. אבל שוב - אתלטיקו לדעתי יהיה לא פשוט בכלל.

    בשביל לזכות בגביע הFA יצטרכו לקרות הרבה דברים, בראשם שהילדודס יעברו את הסיבוב הנוכחי וגם את זה שאחריו, כי קלופ לא יעלה שם הרכב ראשון בחיים. אם נגיע לרבע גמר + המצב בליגה יישאר ככה, יש מצב שנראה כבר את ההרכב הראשון משחק שם.

    דיי ספקולטיבי סה"כ. קודם כל צריך לדאוג שאנחנו מזיינים את יונייטד ביום ראשון.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דייגו קוסטה פצוע כל הזמן ואני לא אתפלא אם ייפצע שוב, בקושי אפשר להגדיר אותו כשחקן כדורגל, מה גם שעם כל הכבוד לרביעייה נגד ריאל מדריד במשחק ידידות ועוד איזה צמד בסופר קאפ האירופי שנה לפני - הוא אכזב לא מעט במדי אתלטיקו. ליברפול עצמה כקבוצה היא טובה יותר מריאל מדריד בוודאי (בעונות בהן רונאלדו הפך לרגל מסיימת התקשנו מאוד ליצור מצבים חוץ ממרסלו, הקשרים שלנו באמצע היו מאוד מוגבלים) וגם מברצלונה של העונות האחרונות שניזונה מקסם של מסי, הגיוון שלה (ליברפול) בהתקפה הוא מטורף. קשה מול צ'ולו אבל הוא לא בלתי מנוצח, אתלטיקו בנסיגה, גם שנה שעברה אף אחד לא חשב שיובה תיתן שלישייה בגומלין וזה קרה. היא השתפרה בצד ימין כי טריפייר מצוין וחוץ מזה היא פחות טובה מאשתקד.

    ליברפול לא צריכה לחפש לשבור אף שיא של נקודות או ניצחונות, לא רואה סיבה שקלופ לא יעשה רוטציות מרחיקות לכת. באנפילד לדעתי ליברפול מתחילה עם 0:1 בגלל הקהל גם אם רק שחקן התקפה בכיר אחד משחק. זה לא שסיטי תנצח עד סוף העונה.

    שורה תחתונה: חלום הטרבל חי וקיים, כמובן שבכדורגל אין תוכנית ביטוח אבל זה מרגיש שליברפול תמיד תנצח, תשיג את השער החשוב שלה כמו בגביע הליגה, כמו במשחקים פחות מרשימים העונה (לא מצפה שכל משחק יהיה 0:5 כמו לסטר, 90 דקות של חשמל), אבל הבנתם את הכוונה.
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    חלום הטרבל חי וקיים בעיקר אצל אוהדים של קבוצות אחרות. אני לא מכיר אוהד ליברפול אחד שהוציא את המילה הזאת מהפה שלו בכלל, פשוט כי אנחנו -לא- חולמים על זה. אנחנו חולמים על דבר אחד בלבד כרגע.

    לגבי אתלטיקו,
    אני אכן פחות מעורה בFORM שלהם, שים לב שכל מה שכתבתי שם התייחס בעיקר לסגנון שבו הם משחקים. מהבחינה הזאת מדובר בקבוצה שמשחקת בצורה שאנחנו מתקשים נגדה יותר מהרגיל.
    לגבי קוסטה, כשכתבתי "יכול לעשות צרות" האמת שלא בדיוק התכוונתי לכיבוש שערים, אלא יותר למוסר העבודה וליכולת לזכות בכדורים לפני גומז/ואן דייק. גם אם הוא לא יכבוש זה חלוץ שיכול להפריע לנו הרבה עם כל השטיקים והלכלוכים שלו בקיצור.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.