המחזור ה-24 בפרמיירליג: Ohio

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏20/1/20.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא הגיע לוולבס להפסיד את זה, אבל ליברפול יעילה בטירוף העונה, קצת מוזר לי שקלופ לא עושה רוטציות בפער כל כך מבטיח, מסתכן בפציעות שיכולות לפגוע בליברפול במאבק באלופות בהמשך.
     
  2. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    יש הרבה נקודות להתייחס אליהן אז אפריד:
    1. הסיבה שקלופ לא עושה רוטציות היא שהליגה לא גמורה. אתמול מאנה נפצע, יכולת לא לנצח ואז ברביעי אתה מסתבך בווסטהאם ונגיד מפסיד בסיטי ובלי לשים לב אתה מהר מאוד מגיע למצב שאתם איבדתם אליפות ממנו , 8 הפרש ב5 מחזורים אחרונים. אז גמור זה לא. לכן רוטציות מוחלטות לא ניתן לבצע כרגע. אני כן מסכים מן הסתם שהמצב מצוין ויש מקום לחשוב איך מתקדמים באלופות ובגביע כי הליגה 98% שלנו ואי אפשר להתעלם מזה ולהתייחס לזה כאילו זה 60%.
    2. התגובות על סלאח לא מוגזמות כי אלה תגובות שנכתבו סמוך למשחק, אתם לא קיללתם אותם בזמן המשחק? מישהו לא קילל אותו? זה מה שקורה בזמן משחק, זה אמוציונלי, זה לא לוגי. הוא לא מוסר לצ'מברליין (היה חייב למסור נקודה) ומחריב עוד מצב ואתה עוצר ואומר לא רגע רגע רגע הוא משולב ב88 שערים בשנתיים או וואטאבר, אני לא אקלל אותו. לא...זה לא עובד ככה. אתה מקלל אותו ואתה אחר כך גם מסוגל לעלות לפורום את הקללות, למה? כי כולנו ילדים קטנים פה.
    3. בניתוח לוגי של סלאח, שלאחר כמה שעות מהמשחק וגם משחק אותו ניצחנו וזה הכי נוח כמובן, היה חייב למסור לפחות ב2 התקפות, לפחות. גם פעם אחת מאנה פנוי לגמרי והוא בועט על שחקן שצמוד עליו, גם פעם אחת לצ'מברליין שהיה פנוי לחלוטין בדקה 70 בערך. שם כבר הרגשתי שהוא לוקח מאיתנו את המשחק עם האנוכיות שלו. זה היה מוגזם.
    4. הנדרסון כרגע בטופ 3-4 שחקנים שלנו. היה טוב, נתן פס חשוב לגול ה2, נתן את הגול ה1, היה מצוין משחק קודם והוא בכושר הכי טוב שאני זוכר אותו מאז 13-14. תזמון מושלם. כשיש מאבק אליפות הוא נמצא.
    5. אי אפשר להתעלם מנתון הספיגות מאז שגומז חזר, הוא בלם עם פוטנציאל עצום, המהירות שלו מסחררת, הוא מכסה שטחים שמאטיפ ולוברן לא יכולים לכסות. רשמתי מזמן כשכדי שיחזור לשיא שהיה לו בתחילת 18-19 הוא יצטרך למצוא ריצה בהרכב, זה קרה בזכות פציעות של אחרים ועכשיו הוא בתקופה מעולה. השילוב שלו עם ואן דייק מפחיד.
    6. רוברטסון כמו סלאח, חלש מאוד כרגע. ממשיך לחפור לכולכם על הצורך -הדחוף- במגן טכני שיהווה גיבוי לארנולד ורוברטסון, אנחנו הולכים להישרף שם, עניין של זמן שזה יקרה. מישהו ימתח שריר ולא יהיה לנו פיתרון לזה. צריך שחקן טכני שיכול לשחק ב2 הצדדים, זה לא קריטריון כל כך מטורף, יש כאלה מבוגרים, צריך אחד כזה. חשוב שיידע לצאת קדימה גם אם יכולות ההגנה שלו לא יותר מסבירות.
    7. 94/96 64/66....אין מילים כבר על הקבוצה הזאת, Klopp: “We could lose six games? I vomit when I hear that” אין מילים. עצומים.
    8. ניצחון קשה מאוד במגרש קשה מאוד. לא הרגשתי שהניצחון הזה בא משום מקום, היו לנו מצבים ולהם היו מצבים, היה משחק של תיקו ואנחנו סיימנו יותר טוב את המצבים ולכן ניצחנו.
    9. מינמינו התקשה לפעמים עם פעולות מאוד פשוטות. ייתכן שמוקדם מדי לצפות ממנו לתרומה משמעותית.
    10. מקווה שהפציעה של מאנה לא קשה.
    11. מקווה שההרכב מול שרוסברי יהיה סביר. אני חם על אלופות והגביע. מצפה לראות את פאביניו בהרכב למשל, אוריגי, אולי מינמינו שווה עוד ריצה אם הוא כשיר.
     
    oranfu, yakov_y, Esomech ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  3. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    עוד עדות לרתיעה של שחקני התקפה מואן דייק - היה איזה רגע ב1-1 שטראורה קיבל כדור שמולו רק ואן דייק ואליסון, ובמקום לדהור לשער ולנסות לעבור את ההולנדי הוא העדיף לבעוט מרחוק ומזווית לא נוחה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני גם לא הבנתי מה שקרה שם בדיוק.
    ואן דייק חסם לו את צד שמאל משום מה, אולי כי הייתה שם זווית מסירה?
    כל ימין היה פתוח לטראורה והוא לקח ישר בעיטה.
    ואן דייק באמת מפחיד, הוא שדרג את המשחק שלו לטעמי מימי סוטון, לא ראיתי שהוא כזה בלתי-עביר שם.
    בכלל בלם כל כך מצוין שעובר לקבוצה רצינית רק בגיל 27? אין הרבה דוגמאות כאלה.
     
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,886
    לייקים שהתקבלו:
    2,291
    ואן דייק נתן אתמול עוד הופעה לאספנים. היה איזה שלב שחימנז רץ ימינה על סף הרחבה כדי להכין את עצמו לבעיטה, ואן דייק עם הצעדים הגדולים והבטוחים שלו עקב אחריו בסבלנות ושלח את הרגל בדיוק בשנייה הנכונה כדי לחסום את הבעיטה.

    רוברטסון הגיע אתמול לשיאה של התקופה הלא טובה שלו כשטראורה עשה לו פשוט סחרחורת. ועדיין אני לא יכול לבקר אותו כשברור שהוא מותש מאובר יוזינג. אפילו מסירות פשוטות לא הולכות לו. צריך לסחוב איתו בזהירות עד לפגרה שאחרי סאות'המפטון ונקווה שהמנוחה שם תעזור לו להתאפס.

    ה2-1 הגיע מהוצאת חוץ אז ראיתי ששוב מדברים על מאמן הוצאות החוץ שקלופ הביא, אבל מה נגיד על המצבים הנייחים? חשבתי שאי אפשר להתעלות על מה שעשינו בגזרה הזאת בעונה שעברה, אבל גם העונה אנחנו פשוט יעילים בטירוף. כבודה של הימינת של טרנט במקומה מונח אבל הוא חייב הרבה מאוד מטור האסיסטים שלו לשני העוזרים של קלופ שמטפלים בנושא הזה. יש לי אנשים שיעידו ש5 שניות לפני השער של ואן דייק מול יונייטד אמרתי בקול:"טרנט-ואן דייק-גול".
     
  6. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    הכדורים של טרנט מהנייחים זה ברמות הכי גבוהות שיש... ברור שיש פה מימד של אימון כמו בכל דבר, אבל אם אני מסתכל על קב' שהיו קטלניות ברמה כזאת מנייחים בעבר, המכנה המשותף שתמצא זה דליברי מושלם. גם אצלנו זה היה ככה ב2014 עם סטיבי (כבר טבעי להזכיר אותו כשמדברים על הילד). + יש פה מימד נוסף מאוד מרשים וזה הגובה של השחקנים שהוא מכוון אליהם, ההרכב שלנו נמוך ושוכחים את זה, וזה לא שלוירג׳יל יש הרבה גולים העונה (גם לא למאטיפ או לפאביניו). שחקנים כמו בובי, מאנה והפעם הנדו מקבלים כדורים שנוחתים להם בדיוק על הפדחת בתוך צפיפות כזאת...
    איזה ילד.
     
    oranfu, yakov_y, Liverpool-Forever ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    ביום שסלאח יתן מבט אל הספסל, ויראה שם שחקן שיכול בכיף להוריד אותו לספסל (טימו ורנר ?), כל הבעיות של ליברפול ייפתרו. זו הבעיה היחידה שיש לקבוצה הזאת, עם זאת, זו צרה של מיליארדרים.
    המזל שלנו זה שהקשרים כולם העלו את הרמה שלהם בכמה דרגות + נותנים מספרים.
     
  8. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,379
    לייקים שהתקבלו:
    3,800
    אגב, הגולים של פירמינו אתמול ומול טוטנהאם שניהם הגיעו בעקבות חוץ, עם תרגיל של הטעייה וקבלת הכדור עם הפנים בזמן תנועה לתוך הרחבה. מהדברים הקטנים שעושים את ההבדל.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    WHITERM, Esomech, yakov_y ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אגב, אין ספק שיש אצלנו סימנים מדאיגים מבחינת פורם של כמה שחקנים - אנדי וסלאח הכי חלשים לדעתי כבר תקופה לא מבוטלת, טרנט מתחיל להיראות עייף לעיתים, מאנה ובובי נעלמים לדקות יותר ארוכות במהלך המשחק. אבל אשכרה הגענו למצב שזה מרגיש שזה לא משנה, המכונה תמשיך לעבוד, אם X יהיה חלש אז Y ייתן את הגול, אם ההתקפה פתאום ביום חלש אז הקשרים ייקחו את הנטל, אם הכדורים של טרנט ואנדי לא מדויקים אז נשחק דאבל פאסים באיזור הרחבה, אם גם זה לא הולך ניתן גול במצב נייח... יש פתרון ותוכנית לכל תרחיש. ואתמול היה אחד המשחקים היותר חלשים שלנו ולצד זאת אחד המשחקים היותר טובים של יריבה שלנו. עדיין לקחנו 3 נק'.
    הפציעה של מאנה משמעותית מאוד מבחינת ההתקפה, ברגע שיצא הרגשנו הרבה פחות מאיימים. למינאמינו היו כמה נגיעות חמודות בכדור אבל לא היה במשחק רוב הזמן, הוא כנראה יצטרך עוד קצת השתפשפות באימונים לפני שיהיה רלוונטי. הזדמנות טובה בשבילו בראשון בשרוסברי לקבל עוד בטחון.

    בובי פשוט עצום עם התפוקה שלו במאני טיים. גולים העונה בליגה:
    השני בסוטון במשחק שנגמר 2-1 (אינגס שם אחריו).
    השלישי בברנלי.
    השני בצ'לסי (קאנטה 2-1 אחריו).
    שער ניצחון בפאלאס דקה 85.
    צמד בלסטר.
    השער היחיד בטוטנהאם.
    שער ניצחון בוולבס דקה 84.

    Si Se‌ñor. כשהוא סוף סוף יבקיע באנפילד העונה זאת תהיה חגיגה אמיתית.
     
    Liverpool-Forever אוהב/ת את זה.
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    כמה נקודות נוספות על המחזור:
    1. פיקפורד - עלוב כהרגלו, חלק ב2 השערים שאברטון ספגה בסיום. תראו איפה הוא עומד בגול ה2, ליצן. יהיה השוער מספר 1 של אנגליה ליורו למרות שהיטון ופופ עושים פחות שטויות ממנו. כנראה מאוחר מדי לשינוי בעמדה, אני גם לא יודע אם היטון יהיה כשיר ממילא.
    2. זאהא - תקוע באגף של פאלאס, בעיקר במריבות עם שופטים ושחקנים. שחקן כל כך מבוזבז אצל מאמן מיושן ועייף. מזמן מזמן היה צריך כבר לעבור טרנספורמציה בקריירה שלו לאמצע, אין לשחקן עם כל כך הרבה יכולות כאלה מה לחפש כל הזמן ליד הקווים, הוא יכול לתרום הרבה יותר מהמרכז. נמאס לי כבר לראות אותו מקבל כדור, יש עליו 2 והוא מחזיר אחורה. אני כבר מרחם עליו כשאני רואה את כל הקריירה שלו נזרקת לפח. הוא צריך מעבר דחוף דחוף.
    3. תנו לארטטה זמן, איזה תיקו עם 10 שחקנים ופיגור אצל צ'לסי...לא הפסיקו להילחם ולקחו נקודה. אני יודע שגם אמרי הוציא משהו מאסטון וילה עם 10 שחקנים אבל עדיין מעניין אותי מה הוא מסוגל לעשות עם תקציב כדי להפוך את הסגל הדי מחורבן הזה שהשאירו לו. איך ייראו רכישות אצלו? האם הוא מבין איפה הבעיות הכי גדולות של הקבוצה?
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  11. WHITERM Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/18
    הודעות:
    1,218
    לייקים שהתקבלו:
    252
    מין:
    זכר
    השאלה איזו קבוצה תהיה מוכנה לזרוק 80מיליון+ עליו,הרי הוא לא יעזוב בגרושים ועדיין יהיה סיכוי שהוא יהיה בלוף.
     
  12. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    לא פשוט. הצד של הקבוצה לא פשוט. הצד של השחקן פשוט מאוד - הוא הולך ומת שם.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    המעבר המוקדם מדי ליונייטד יתכן ופגע לו בקריירה.
    מה גם שהוא היה חסר מזל ליפול בין הכסאות ביונייטד.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    זה בטוח, בדיעבד.
    גם זה שיש סביבו קבוצות ברמה של פאלאס שמביאות מאמנים זרים שמשנים קצת דברים ומביאים שחקנים טכניים בזמן שהוא תקוע עם דינוזאורים וקבוצה שמשחקת באותה צורה כבר 10 שנים. זאת מכה גדולה.
    היה אמור כבר ללמוד בגיל 27 לשתף פעולה עם שחקנים טכניים רציניים, לשחק במרכז יותר ופחות בקו, אלה דברים שחשוב לצבור בהם ניסיון כשהמחיר שלך הוא כל כך גבוה ואתה בגיל כזה. קבוצות גדולות בטח מרגישות שהן יקבלו כישרון עצום אבל מוח כדורגל מוגבל וזה גורם להן לחששות לגבי המחיר.