המחזור ה-25 בפרמיירליג: משמרת לילה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏29/1/18.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    עדיין לא הסבירו סיבה מניחה את הדעת למה היה דחוף כל כך להפרד מפואל שם.

    אדי האו נראה לי כמו היורש הטבעי של פוצי בטוטנהאם. בורנמות תהיה בבעיה קשה כשהוא יתקדם והוא ראוי לכך.
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אדי האו לטוטנהאם? נראה לי שקצת נסחפת, האו אומנם מאמן מצויין אבל טוטנהאם של היום היא לא הטוטנהאם של לפני 8-7 שנים והיא יותר קרובה ברמתה ליונייטד ואפשר לומר שהיא טובה ושאפתנית יותר מארסנל וליברפול. לדעתי קבוצה ברמתה תהיה גדולה על מידותיו של האו, בשביל להגיע לטוטנהאם הוא יצטרך לדעתי קודם להתחשל בקבוצות שהן לא יותר מסבירות כמו למשל אברטון או ווסטהאם ולעבור את אותו מסלול שעבר פוצ׳טינו עד שהגיע (בצדק) לטוטנהאם.
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מה יש להתחשל באברטון ו-ווסטהאם? הקבוצות האלה לא מעניינות יותר מבורנמות׳ בשנים האחרונות, וזה לא שבטוטנהאם מוציאים סכומים מטורפים.

    מה ש-KDB עשה בשני השערים הראשונים של סיטי.... לא נורמלי פשוט.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,327
    שחקן העונה בלי ספק.

    התחיל קצת חלש אבל הוא שם בשביל סיטי בכל יום בשנה מאז(טוב חוץ מבדרבי, שם הוא לא היה צריך להזיע שלא לומר לרוץ או לגעת בכדור, כשהיריבה מאפשרת לך 15 אחוז החזקה בכדור מצידה, אצלה בבית זה כנראה היום הקל בשנה).
    בישולים, חופשיות, נגיעות קסם, שערים.
    כל כך מגוחך שאוהדים של יונייטד מריצים את הבדיחה החוזרת הזאת בפייסבוק שלפוגבה ולו יש אותו מאזן בישולים בליגה רק שפוגבה שיחק פחות... לא שווה תגובה אבל המפגרים האלה עסוקים בלרדת על כל קבוצה בליגה חוץ מלהתעסק בבררה שהקבוצה שלהם תקועה בה.

    אני חושב שהמאמן הבא בטוטנהאם יהיה צריך להיות כזה שילקח בחשבון אם הוא יכול להיות דמות שתתקבל בחדר הלבשה של שחקנים שהם ספרה אחרת כבר מהשחקנים שהיינו רגילים לקבל בטוטנהאם בעבר.

    חלקם כבר עברו בקבוצות עם שם באירופה(נניח סון ולוקאס), חלק אחר כבר כוכבים בליגה, או כמו סאנצ׳ז בדרך הברורה לשם.

    זה אומנם לא סגל שנשפכים עליו מאות מליונים כדי לבנות אותו אבל זה סגל של שחקנים שתפסו שם ורובם כבר עשו וטעמו תמרת גבוהה כנראה עונה שלישית ברציפות.

    לא יודע עם האו זה האיש.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    טוטנהאם קבוצה שמפחתחת שחקנים ותודות למאמן הם הופכים לטופ או קרובים לכך. זה לא מועדון שמביא כוכבים מוכנים.
    לא רואה בעיה להאו בעניין שהוא נראה לי הפרופיל שדומה לארגנטינאי ובדיוק מה שטוטנהאם אמורה לחפש. כמובן גם מבחינת סגנון. צריך להבין שבורנמות אולי בעלת האמצעים הצנועים בליגה וגם מבחינת הסגל על הנייר והם משחקים כדורגל שכיף לראות יחסית לכך.
    55 שערי זכות בעונה שעברה.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ליבי עם מוריניו שהכין את הבונקר של החיים אולי לקראת המשחק וקיבל אותה בראש כבר אחרי 11 שניות, לא פשוט. ובכל-זאת, ברצינות: לגיטימי להפסיד לטוטנהאם במשחק חוץ, היא קבוצה נהדרת, אבל כמובן שאיך שיונייטד הגיבה או יותר נכון לא הגיבה - זו בעיה גדולה. אני רואה את יאנג ו-ולנסיה בהרכב, ותוהה אם אנחנו לא ב-2012 לצורך העניין, וואלה הייתי חוזר לשם.

    לטוטנהאם עכשיו יש משחקי חוץ קשים מאוד מול ליברפול וארסנל. לכל קבוצה יש הבדלים ביכולת אבל לדעתי הפערים שלה בין הבית והחוץ מאוד גדולים. אני מוציא לרגע מהמשוואה את המשחק נגד מנצ'סטר סיטי שהיא רמה מעל הליגה, וטוטנהאם אולי לא הובסה ביתר המשחקים אבל ראיתי ממנה כדורגל רע מאוד והם פשוט ויתרו בחצי השני באולד-טראפורד וספגו לקראת הסוף, הייתי משוכנע שינצחו את ארסנל בדרבי באימרויות וטעיתי ועוד ועוד. לדעתי הקבוצה חוזרת לכושר הטוב שאפיין אותה סביב המשחקים נגד ריאל מדריד בצ'מפיונס בזמנו והצירוף של לוקאס מורה מעולה, שאפו.

    בגדול הצמרת נראית לי לא מספיק טובה. ארסנל לא פקטור והיא תסיים שישית, אני מדבר על היתר. צ'לסי התחזקה אבל זה לא מספיק, אסור להציג יכולת מבישה כזו במשחק בית והסגל קצר, ליברפול לטעמי נחלשה בסופו של דבר - העזיבה של קוטיניו קריטית וההגנה כל-כך גרוע שבלם אחד זה לא מספיק. אני עדיין מהמר על יונייטד כשזו שתהיה שנייה ואלכסיס זו תוספת כוח משמעותית.
     
  7. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    ולנסיה השחקן הכי טוב שלנו העונה , פרט לדה חאה כמובן.
    והוא נהדר לחלוטין.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,975
    לייקים שהתקבלו:
    6,327
    קצת הגזמה.

    מצד שני אין באמת מישהו שהוא טוב פרט לדה חאה.

    לכמה שחקנים היו תקופות טובות, כמה מהם שומרים על סטט׳ מכובדת (םוגבה, מארסיאל, לינגארד, ראשפורד) ולוקאקו פתח כמה חודשים נהדרים, האט, נפגע אבל על הקצב העונתי שלו פלוס מינוס.

    ולנסיה לא בולט יותר מהשמות שהזכרתי בצד השני של המגרש והוא גם החסיר כמה שבועות טובים במצטבר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה לא קרה במשחק נגד טוטנהאם אבל ראיתי כבר את מוריניו עולה עם שלושה בלמים ואני לא אוהב את הטקטיקה הזו. מבחינתי זה מסתכם בדבר אחד: אשלי יאנג לא מספיק טוב כקשר, נניח, אז בואו נקבל ממנו תרומה התקפית כמגן. יאנג כישלון חרוץ ביונייטד ולגבי זה אין מה להתווכח. ולנסיה שחקן ששומר לרוב על יציבות, הוא גם בגיל 40 יוכל לשלוח כדור קדימה ולהגיע עם המהירות והפס האחרון שלו מעולה, אבל גם לגביו צריך לומר את האמת: אני לא כמו המגזימים שקוראים לו 'המחליף של כריסטיאנו', אבל הוא הגיע על תקן קשר אגף מוכשר שאמור להביא ערך מוסף והוא מעולם לא עמד גם בציפיות היותר ריאליות שהיו(להוציא את העונה הראשונה) השיבוץ כמגן זה גם להיטיב איתו וגם בגלל בעיות אחרות של יונייטד.

    לגבי פוגבה - המספרים טובים, אבל אני רוצה לראות אותו לוקח אחריות במשחקים הגדולים, לוקח כדור ושולח פצצה לחיבור גם כקשה ובמשחקים שבלעדיו כביכול לא מסוגלים לנצח. זה עדיין לא קרה. גם אם לא נוח לו במאה אחוז לפעמים בעמדה שלו - צריך לצפות.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    לא יקרה. הוא לא טיפוס כזה. פוגבה צריך התאמות מאוד מסוימות כדי להצליח וצריך שטף משחק.
    מוריניו לא ימצה את מלוא הפוטנציאל ממנו.
    יונייטד צריכה לבחור בין שניהם.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk