המחזור ה-26 בפרמיירליג: Hey Hey, My My

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏11/2/16.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,450
    לייקים שהתקבלו:
    6,383
    קבוצה חכמה באמת תשקיע בו את הכסף בקיץ בזמן שהאחרות נאבקות על וארדי ומאהרז. איפשהו באמצע העונה כשהתחלתי להאמין שלסטר זה על אמת התחלתי לעקוב אחריהם והוא השחקן הראשון שצד לי את העין. קלוד מקאללה של העשור הנוכחי.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    בוא ניתן לו עוד איזה כמה עונות בשביל תארים כאלה, כולל מעבר לקבוצה בה הוא ישחק לצד שחקנים ברמה הכי גבוהה.
    אני קצת מבואס ששמתי לב אליו מאוחר, לא לקחתי את לסטר ברצינות כדי לראות מספיק משחקים שלהם עד החודשיים האחרונים.

    לגבי האליפות זה עדיין נראה לי הזוי שסיטי לא תיקח את זה, אבל אחרי היום זה כבר יהיה מאוד קשה בשבילם.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,035
    לייקים שהתקבלו:
    6,741
    סיטי, אלמלא צ'לסי ומה שקרה לה, הייתה הקבוצה הכי אנדר-פרפורמרית בליגה העונה. זאת בושה לפלגריני שהסגל הזה חוטף מכל הגדולות ועוד בבית פעם אחר פעם, אני לא אתפלא אם הם יסיימו במקום הרביעי.
     
  4. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    המשחקים היום במיוחד והעונה הזאת בכלל עם כל כמה שהליגה האנגלית כביכול מרגשת מבחינת מתח וסיפורים רומנטיים כביכול הרמה שם מזעזעת קבוצות בינוניות ואנטי כדורגל כמו לסטר וטוטנהאם של העונה שבליגה האנגלית החזקה של 2007-2009 היו מקסימום מגרדות את מרכז הטבלה פתאום מובילות את הטבלה. צלסי,יונייטד ליברפול וסיטי ביכולת מזעזעת, ארסנל של השנה חלשה שנות אור מבחינת כדורגל בהשוואה לקבוצות שהיו לה ב 2002/2004/2006/2008 ועדיין נמצאת בצמרת.
    בקיצור האיכות של הליגה האנגלית מדרדרת והאנגליות ימשיכו לעוף בשלבים מוקדמים בתדירות אפילו יותר גבוהה וזה מדהים עד כמה הפרמייר ליג מנוהלת נכון מבחינה שיווקית וכלכלית אבל איכות הכדורגל ממשיכה להדרדר לבינוניות מזעזעת. אני חושב שהעונה הליגות בספרד,איטליה וגרמניה חזקות מהליגה האנגלית והיא הדרדרה לרמה שהיא מתחרה עם הליגה הצרפתית על המקום הרביעי מבחינת איכות הכדורגל.
    מספיק לראות כל שבוע את ברצלונה,ריאל מדריד,אתלטיקו מדריד,פריז סן זרמן,באיירן מינכן,יובנטוס,נאפולי ובורוסיה דורטמונד כדי להבין שאף קבוצה אנגלית לא מתקרבת לרמה של אף אחת מהקבוצות האלה ולראייה העובדה שארסנל וצלסי בקושי העפילו מבתים חלשים לשמינית גמר הצמפיונס ויונייטד בכלל עפה מבית חלש.
    לדעתי לאור איכות הכדורגל של הקבוצות האנגליות השנה ארסנל עלולה לחטוף בקלות שישייה מברצלונה בשמינית הגמר,צלסי גם לעוף די בקלות ע"י פריז סן זרמן וגם סיטי עוד עלולה איכשהו לעוף ע"י דינמו קייב ואז יווצר מצב שלא יהיו אנגליות ברבע הגמר!!! וזה לא תסריט הזוי לאור הכדורגל שהם מציגות העונה. וזה עוד עלול להחמיר שנה הבאה שטוטנהאם ולסטר יהיו בליגת האלופות ולדעתי יעופו כבר בשלב הבתים. ולחשוב שהיו שנים שהיו 3 אנגליות בקביעות כמעט בחצי גמר
    הכדורגל האנגלי והליגה האנגלית חייבים לעבור מהפכה כוללת גם מבחינת איכות הזרים שמגיעים לליגה האנגלית,גם מבחינת כמות המאמנים הכושלים בליגה הזאת אנגלים וזרים (ונגר/פלגריני/ואן חאל/ראניירי/מקלארן/מרטינז/טוני פוליס ועוד כמה מאמנים בריטים ליצנים כדוגמת אלכס ניל) וגם מבחינת גידול שחקנים אנגלים שכבר שנים אין שחקנים אנגלים ברמה עולמית וכל שחקן אנגלי בינוני שהבקיע במקרה כמה שערים הופך להיות מראדונה/פלה/מסי או כל השוואה מטומטמת אחרת שנותנים באנגליה לכל שחקן אנגלי בינוני להחריד כדוגמת קיין/דלה אלי/הנדרסון/סטארידג/סטרלינג/בארקלי ועוד כמה כוכבים ל 2 דקות שרחוקים מהרמות הגבוהות באמת (אני עוד זוכר שקראוץ פעם הבקיע לליברפול במספרת בליגת האלופות כבר השוו אותו למראדונה ולהארי קיין הבינוני נתנו את הכינוי ההזוי White Pele חחחח) .
    ואני מתערב שאנגליה לא עוברת את שמינית הגמר ביורו והיא גם תעלה בקושי מהבית המצחיק שהיא קיבלה (היא תפסיד לדעתי לרוסיה,ותנצח בקושי את ווילס וסלובקיה).
    בקיצור הליגה האנגלית והכדורגל האנגלי חייבים מהפכה וכל מי שאוהב כדורגל אנגלי חייב לדאוג מהמצב של הפרמייר ליג שנמצאת בשפל חסר תקדים מבחינת איכות הכדורגל.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  5. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    אני חושב שאתה נסחף, לכל ליגה יש את השנים החלשות שלה. בין 4 הליגות הגדולות יש תמיד התחלפות של "דור זהב", אם נקרא לזה ככה.
    סוף העשור הקודם האנגליות שלטו ביד רמה, האיטלקיות והגרמניות לא היו קרובות לשם אפילו, עכשיו התהפך קצת.

    אם כבר מגמה שהכדורגל הולך אליה זו שליטה טוטאלית של מספר קבוצות קטן מכל ליגה. ספרד יש 3, גרמניה 2, איטליה תאלכס יש 1 (מדי פעם הבלחות כמו נאפולי השנה, אבל כמה חוץ מיובה הצליחו בזירה האירופית?), צרפת גם כן 1. האנגליות כרגע מחוץ למעגל הזה, אבל מספיק קבוצה אנגלית אחת או שתיים שישתפרו מספיק (לא בשמיים שזה יקרה, נכון?) והמצב ישתווה לליגות אחרות בקטע הזה. עצוב לי מאוד על הליגות המקומיות שכבר לרוב משמשות כשטיח לגדולות (חוץ מהפרמיירליג כמובן), אבל ליגת האלופות רואה איכות מדהימה בשלבים המאוחרים. אולי שווה לשנות שם את השיטה כדי לראות קבוצות ענק משחקות בתדירות יותר גדולה אחת מול השניה, אבל אני בספק שזה יקרה.

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    בשנות התשעים אומנם הקבוצות האנגליות לקחו 4 תארים באירופה, אבל אפשר להגדיר את העשור הזה כעשור מפלות והדחות מביכות לעיתים מול קבוצות שכולם לא ידעו על קיומן לפני. הרגשתי אז שלקבוצות האיטלקיות והגרמניות יש עליונות טקטית הרבה פעמים על האנגליות ועדיין התאהבתי בכדורגל האנגלי. פרט לעניין הרמה הטקטית יש גם את רמת העניין שמייצרת הליגה.
    הסיפורים והמתח שיש העונה על רקע בהחלט יכולים לכפות על ירידה ברמה של הגדולות. הליגה האנגלית מאוד מעניינת לטעמי.
    כפי שהאנגליות עלו לגדולה באירופה בעשור הקודם אני חושב שזה יקרה בסופו של דבר שוב.
    צריכים להיות מודאגים מהרמת המשחק ללא ספק, יחד עם זאת אין פה משהו שלא היה בעבר, שהיו תקופות עם רמה פחות טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/16
    Sir Alex Ferguson ו-Eric Cantona אוהבים את זה.
  7. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    מחזק את הדברים ורק אוסיף שבנוסף שינוי זכויות השידור הוא גיים צ'ינג'יר ואת השינוי נרגיש תוך שנה שנתיים. הרבה כוכבים ינחתו באנגליה, יהיה קשה לשאר הקבוצות בשאר הליגות להתמודד עם הסכומים שיוצעו להם באנגליה (בעיקר קבוצות הבטן וקבוצות התחתית). גם אלו שיקנו סתם ואלו שלא יפגעו נכון מקצועית ברכש, עדיין יהיו בעלי סגל עמוק ואיכותי מאוד. אחרות שכן ירכשו חכם יהיו בעלי פוטנציאל להתחזק ממש. הכוכבים יתחלקו בין באיירן, בארסה וריאל לשאר אנגליה. חלק לדעתי גם יצליחו לקחת מאותן 3 גדולות. שאר קבוצות הבטן באנגליה יתנו נוק אאוט לשאר קבוצות הבטן בליגות האחרות, שם הבדלי הפערים בתקציבים כבר היום לא קטן ויהיה כל כך גדול שהם יוכלו להרשות לעצמם אפילו לבזבז סתם בחלק מהרכישות. תנו לזה שנה-שנתיים.
     
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    גם היום קבוצות אמצע הטבלה באנגליה עשירות יותר מהמקבילות שלהן בליגות האחרות. אני לא בטוח שהן טובות יותר מהקבוצות באיטליה, ספרד או גרמניה. כלומר, יכול להיות שבסגלים שלהן יש יותר כישרון, וקיים סיכוי טוב שהיתרון שלהן מתבטא בתחרותיות שהן מפגינות, ספציפית, בליגה האנגלית, אבל מי אמר שבליגות אחרות הן יסיימו במקומות גבוהים יותר? ומי אמר שבולוניה, וולפסבורג או סוסיידאד לא יכולות לתת פייט דומה בליגה האנגלית?

    צריך לזכור שברוב המקרים, מלבד כל מני עסקאות מפוקפקות עם צדדים שלישיים וסוכנים ערמומיים, הכסף נשאר בתוך הכדורגל. כשקבוצות כמו ווסט האם ונוריץ' משלמות לקבוצה צרפתית או הולנדית סכום מופרז עבור שחקנים, אותן קבוצות יכולות לעשות בכסף הזה שימוש מספיק טוב כדי לכפר על העזיבה של אותו שחקן ואולי אפילו להתחזק.

    אני לא חולק על כך שכסף הוא יתרון, אבל כסף לא שווה דבר כשההתנהלות היא חובבנית. ברגע שהכסף מעוור אותך ובזבוז = שאיפות אז העתיד הורוד שכולם מדברים עליו ממשיך להתרחק. לדעתי כמובן (מספיק לראות איך קבוצות בליגה הזאת מתנהלות; ניוקאסל, סנדרלנד ווילה הן דוגמאות טובות לכך).
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לאור היכולת העלובה שלנו השנה תחת ואן חאל, מה שנשאר זה רק להחזיק אצבעות ללסטר/טוטנהאם במאבק האליפות.
    מצד אחד הייתי שמח שלסטר, סינדרלה אמיתית, תקח את התואר. מצד שני אני גם חושב שמגיע לאוהדי טוטנהאם, מועדון גדול שעשה במכנסיים בכל פעם שהיה קרוב להישג בשנים האחרונות, לחגוג אליפות.
    בכל מקרה, מחזיק אצבעות שהמאבק בסוף הדרך יהיה בין לסטר לטוטנהאם, למרות שאצל שתיהן חוסר הניסיון במאבקים האלה יכול להיות מכריע בישורת האחרונה.