המחזור ה-27 בפרמיירליג: The Importance Of Being Idle

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏3/3/17.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מוריניו של העונה הראשונה באינטר לא היה שונה ממוריניו של עכשיו, ההבדל זה החוזק של הקבוצות ביחס לליגה. שיחקנו הרבה פחות טוב מאשר אתם משחקים כיום והתלות בזלאטן הייתה הרבה יותר גדולה, לפחות ממה שאני זוכר.

    אני הייתי מעדיף לראות את מוריניו נשאר בלי זלאטן מאשר להחליף את שניהם. כמו שמיליטו ואטו שיפרו את אינטר כשהחליפו את השבדי, זה יכול לקרות אצלכם עם שחקנים אחרים.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    אלכס, גם בלי זלאטן לא הייתם משחקים כדורגל מעניין כי זה פשוט לא מוריניו. יש סיבה למה הוא העדיף את זלאטן על פני רכש אחר ויש סיבה למה הוא כל כך לא מחיק ממרסיאל וראשפורד.
     
  3. Gunner_ForeveR Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/08
    הודעות:
    1,526
    לייקים שהתקבלו:
    43
    ו...לסטר חוזרת לסורה. גם עם ראניירי הם נתנו תצוגות גדולות פה ושם מול הגדולות.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    יכול לקרות הרבה בקיץ. גם השקעה של 150 מיליון פאונד כפי שציינתי. תסביר לי מה ערך המוסף של מוריניו?

    אני חושב שהוא אחד הסיבות המרכזיות ל -39 שערי זכות בלבד בליגה. קבוצה שמתקשה להבקיע שערים היא אוטומטית אצלי מקוטלגת כקבוצה משעממת.

    הקבוצה הזו אפילו לא מסוגלת להרים קרנות בצורה נורמלית. לא זוכר אף משחק פרט לזה של לסטר שיונייטד הייתה מסוכנת מקרנות.
     
  5. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    אני מופתע שאתה לא ציני. חלק גדול מניסיון של קבוצה לנצח משחק הוא בניצול מצבים. אם הוא טוב, זה מגדיל את הסיכויים לנצח. אם הוא גרוע, זה מגדיל את הסיכויים לאבד נקודות ואף להפסיד. המאמן עומד בראש, הוא נמצא באימונים, הוא אומר לשחקנים מה לעשות, הוא אחראי, ואם הוא רואה שהשחקנים שלו לא מצליחים לנצל מצבים במשחקים\אימונים, הוא צריך לאמן אותם יותר על ניצול מצבים ולגרום להם להיות יותר קרי רוח מול השער. ואם צריך להביא מאמן חלוצים ( מתחשק לי שיביאו את RVN. זה יהיה מרגש. ) אז שיביאו.

    אם אתה חושב שהמאמן נקי מאשמה כשהשחקנים שלו לא מפסיקים להחמיץ אבל במצב הפוך כשהשחקנים מבקיעים הרבה גולים זאת הצלחה של המאמן זאת סתירה.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    מפתיע...

    אבל יש סיבה למה מוריניו בנה על זלאטן. הוא חלוץ שמייצר לעצמו שערים עם הטכניקה והפיזיות שלו. מוריניו לא יודע\רוצה לשחק בצורה אחרת.
     
    k_700 ו-alexshw אוהבים את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אף אחד לא אמר שאם הייתם מבקיעים את כל המצבים מוריניו היה לוקח את כל הקרדיט.

    דבר שני, זו ממש לא סיבה הגיונית בעיניי. מוריניו צריך לעבוד עם שחקנים ברמה הזו על דברים בסיסיים ולהביא מאמן חלוצים?
     
  8. Footballover Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    2,101
    לייקים שהתקבלו:
    1,402
    מדהים אותי שזלאטן לא הורחק, וידהים אותי עוד יותר אם הוא יורחק רטרואקטיבית. הרי מה הסיכוי שיעשו את זה לשחקן שהפך להיות הבייבי הלאומית של הממלכה? אם זה היה קוסטה הוא היה על נענש בהגליה...

    מסכים במאה אחוז עם מי שאומר שזלאטן לא מספיק טוב עבור יונייטד, ראו את זה מהרגע הראשון. הוא לא מתאים לשאיפות של יונייטד, שיטת המשחק הזאת של לשחק על חלוץ החוד פשוט מיושנת ולא יכולה לעבוד בליגה הזאת. הוא כ"כ תוקע את המשחק שלהם שהשערים שלו פשוט לא מפצים על כך.
    כ"כ הצחיק אותי הראיון איתו אחרי גמר הגביע. "באתי לכאן כדי לנצח ואני מנצח." משפט כ"כ תלוש מכל מציאות ומה שיותר מצחיק זה שאני גם בטוח שהוא מאמין בזה בלב שלם. שחקן פשוט עצום אבל השחצנות שלו מגעילה אותי. הוא ומוריניו מכניסים יותר מדי לכלוך למערכת וטוב יהיה ליונייטד אם תיפטר משניהם בקיץ כי מכאן הדרך היא רק למטה.
     
    avdz7 אוהב/ת את זה.
  9. אדום של פעם Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/17
    הודעות:
    164
    לייקים שהתקבלו:
    39
    מין:
    זכר
    הקטע עם המאמן חלוצים היה בציוניות, לא באמת חשבת שאני מצפה שיביאו את רוד או מישהו אחר בסגנון. וכתבתי לפני כמה הודעות שהצלחה או כישלון של קבוצה חלה על כולם. לא רק על המאמן או רק על השחקנים.
     
  10. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    EO, זה קצת מזכיר לי את העונה של ליברפול עם דלגליש (רק עם חלק קדמי פי 100 יותר נכה). שוברים שיאי משקופים וקורות של 50 שנה, כל משחק נגד קבוצה קטנה השוער של היריבה יוצא גדול, מחמיצים מצבים טובים וכו'.
    בדיעבד המסקנה שלי הייתה היא שלמרות הסטטיסיטיקה, כנראה שהמצבים האלה לא באמת טובים כל כך. אם מסתכלים על איך קבוצות התקפיות מעולות משחקות, הן מגיעות להמון מצבים של overload מול ההגנה כש4-5 שחקני התקפה מגיעים עם הפנים לשער והכדור על הדשא. כמה מצבים כאלה יש למנ' יונייטד? מעט מאוד. רוב המצבים שלהם מגיעים מקרוסים או כדורים שקופצים ברחבה ונופלים מהראש של זלאטן לכל מיני שחקנים. שני המצבים האלה של פוגבה בסיום היו די במזל, אני לא חושב שמדובר במצבים טובים מבחינה "איכותית" גם אם בזמן המשחק זה נראה קרוב מאוד לגול.
     
    k_700, avdz7, אלעד ו-4 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מפני שהתרבות שמושרשת בקבוצה שזו הקבוצה של זלאטן ורק זלאטן ושוב פעם זלאטן. רוב הכדורים הולכים אליו, הכל בנוי עיקר על איזה צד הוא יקום. לכן בקבוצה כזו רק זלאטן באמת יפיק תועלת. תועלת אישית.

    יונייטד לחלוטין מקדשת אגואיזם ואינדיבידואליות. אני שונא את הדברים האלה. מבחינת טובת הכדורגל אפילו טוב שזה לא עובד.

    הדמות שהיום ראויה להיות הפנים של המועדון אם מחפשים כזו היא דה חאה ולא זלאטן שעוד מישהו מעז להשוות אותו לקנטונה. שזה חוסר הבנה הכי גדול שיכול להיות.
     
  12. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    זה חצי מצב, רק ביונייטד משתגעים איך ה"מצבים" האלה לא נכנסים, בכל קבוצה אחרת בעולם אלה מצבים שיכולים להכנס ויכולים לא להכנס.
    ועזוב שמן הצד השני, אם רק היה לי שקל על כל שער מזליקי והזוי שנכבש במועדון הזה הייתי מליונר. אני זוכר איזה עונת אליפות אחת שאשכרה "שער עצמי" היה אחד הכובשים המצטיינים שלהם. אולי עם העזיבה של פרגוסון הגיעה גם הקארמה.

    אגב, גם אם יונייטד הייתה מייצרת הרבה מצבים אמיתיים (והיא לא, משחק ההתקפה שלה פשוט לא מספיק טוב) ומחמיצה אותם בקביעות, יש בהחלט מקום לשאול מה החלק של המאמן בזה, גם לדעת לשים את הכדור ברשת זה חלק ממשחק כדורגל וזה משהו שהמנג'ר והצוות שלו צריכים ללמד ולאמן על מגרש האימונים.
     
    avdz7, אלעד, oranfu ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,259
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    באותה עונה של דלגליש כמות ההחמצות והקורות שלנו היתה פשוט הזויה, משהו קיצוני מאוד. רק מה, רוב מכריע של ההזדמנויות ההן היה אחרי שסוארז לבד ביטל איזה 3-4 שחקני הגנה והיה צריך לבעוט כשעוד איזה אחד תלוי לו על הכתף. זה לא היה כתוצאה של כדורגל התקפי, איכותי אלא זה שהכל היה לחלוטין תלוי בסוארז.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אתם צודקים, גם היום מי שם לב לא מעט התקפות יונייטד לא הגיעה פשוט עם מספיק שחקנים לרחבה וזה מול בורנמות בבית וכשהיא עוד משחקת חצי מהמשחק עם 10 שחקנים
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    @Walkon
    אני מסכים עם הפסקה הראשונה שלך (פחות מתחבר לשנייה), אבל מצד שני קשה לי לבוא בטענות אל האוהדים שמשתגעים מזה. גם אני השתגעתי איך דאונינג סיים את העונה עם 8 משקופים אבל 0 שערים או בישולים. אבל אחרי 2013/14 או 2016 תחת קלופ, ברור לי לגמרי שאי אפשר להשוות את משחק ההתקפה "חסר-המזל" שהיה לנו עם דלגליש אז למשחק התקפה איכותי באמת. כשאתה נמצא בתוך זה קשה לך להעריך את זה אחרת.
    הבעיה היא שהמצבים האלה באמת נרשמים בסטטיסטיקה כמצבים מעולים, בפועל גם לשחקן טכני מאוד כמו פוגבה קשה להשתלט על כדור כזה מקרי ולסיים בחלקיק שנייה.
    לא מקרי לדעתי שהתקופה הכי טובה של מנ' יונייטד השנה הייתה כשמחטריאן נכנס לעניינים - שחקן שרגיל לשחק בהתקפה איכותית על הדשא. גם מאטה כזה אבל הוא איטי, ומרסיאל יכול להיות כזה. רוני ופלאייני הם שחקני פינבול ברחבה, וזלאטן הוא שחקן פינבול אבל שחקן גדול.
     
    oranfu, אלעד ו-alexshw אוהבים את זה.