המחזור ה-28 בבונדסליגה:: שני מפגשים בתחרות על אירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Die Werkself, ‏1/4/16.

  1. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    אחרי פגרה מייגעת ומשעממת, הליגות חוזרות וכמובן שהבונדסליגה ביניהן.
    להזכירכם, הטבלה טרם המחזור.

    המחזור ייפתח היום עם משחק מעניין בין לברקוזן לוולפסבורג. לברקוזן תהנה מחזרתם לסגל לאחר פציעות ארוכות של לארס בנדר, קפטן הקבוצה שלא שיחק מאז אוקטובר, ושל צ'ארלס אראנגיס, אחד מהרכשים הבולטים של לברקוזן הקיץ שנפצע לפני שהספיק לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, אם כי סביר להניח ששניהם יפתחו על הספסל. עם זאת, מצב ההגנה של לברקוזן לא מעודד והיא צפויה לפתוח עם חוליית הגנה שהשחקן הותיק ביותר בה בן 22 (וונדל).
    גם אצל וולפסבורג יש שחקן שיחזור מפציעה לסגל והוא השוער דייגו בנאליו, אך גם במקרה שלו לא ברור אם יפתח או שקון קסטילס ימשיך לעמוד בין הקורות. צ'יצ'אריטו ולואיס גוסטבו, כל אחד בקבוצתו, בספק למשחק בגלל הגעתם המאוחרת לאימונים - השניים חזרו רק אתמול לגרמניה מנבחרותיהם. המפגש לא עוסק רק בפצועים אלא גם במאבק על אירופה, כאשר שתי הקבוצות מאכזבות יחסית העונה ומתקשות לשמור על יציבות, וחייבות להתעשת כדי לשפר את סיכויהן במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות.

    בשבת, אינגולשטט - שאמנם כובשת הרבה יותר מאשר שכבשה בתחילת העונה (הפעם האחרונה שהיא לא כבשה הייתה לפני קרוב לחודשיים) אך עדיין לא הבטיחה את הישרדותה ועשויה למצוא את עצמה בקרוב במאבקים נגד הירידה - תארח את שאלקה, שתקווה שראלף פהרמן ימשיך בכושר הנפלא שלו ויוליך אותה לניצחון.
    המאבק נגד הירידה ממשיך, ופרנקפורט תנסה לשחזר את התוצאה מהסיבוב הראשון (תיקו מאופס) כשתפגוש את באיירן, בעוד האנובר, שסיכוייה לשרוד קלושים, תארח את המבורג. שטוטגרט, תצא למשחק חוץ בדרמשטט, מיינץ תפגוש את אוגסבורג ותנסה להמשיך במאבק על הכרטיסים לאירופה ולסיכום היום דורטמונד תארח את ורדר ברמן.

    בראשון, בורוסיה מינשנגלאדבך תארח את הרטה ברלין לקרב בין החמישית לשלישית. גלאדבך סובלת ממכת פציעות כשרפאל, תורגאן הזאר ופביאן ג'ונסון בספק רב למשחק, והרטה תנסה לנצל זאת כדי לשפר עוד יותר את מצבה ולהתקרב להבטחת המקום בין ארבעת הראשונות. עם זאת, ניצחון של גלאדבך ישנה את התמונה ואף יעמיד בסכנה את סיכויי הרטה למקום באירופה בכלל. לסיום המחזור הופנהיים תארח את פ.צ. קלן.

    לוח משחקי המחזור:
    לברקוזן - וולפסבורג (שישי, 21:30)
    באיירן - פרנקפורט (שבת, 16:30)
    אינגולשטט - שאלקה (שבת, 16:30)
    האנובר - המבורג (שבת, 16:30)
    דרמשטט - שטוטגרט (שבת, 16:30)
    מיינץ - אוגסבורג (שבת, 16:30)
    דורטמונד - ברמן (שבת, 19:30)
    גלאדבך - הרטה (ראשון, 16:30)
    הופנהיים - קלן (ראשון, 18:30)

    זה מה שקרה בפעם האחרונה שלברקוזן אירחה את וולפסבורג:
     
    Roma ו-Franco אוהבים את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    עוד דרבי והאולימפיקו יהיה חצי ריק עקב מחאת האולטרסים משני הצדדים שעדיין נמשכת.
     
  3. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הופעה מצוינת, ניצחון מרשים על יריבה על הכרטיסים לאירופה (עכשיו הפער מוולפסבורג כבר שבע נקודות), בנדר חזר להרכב, יורצ׳נקו עם שער בכורה נהדר ולקינוח אראנגיס שיחק כמה דקות :)

    איש המשחק שלי הוא לא בהכרח המצטיין (המצטיין זה כנראה בראנט), אבל אנדרה רמאליו היה נהדר וארק טעות די קשה שכמעט והובילה לגול פגעה קצת. בכל מקרה זה כנראה המשחק הטוב ביותר שלו מאז שהגיע לקבוצה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מה ההתרשמות מיורצ'נקו? יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן משמעותי בכדורגל אירופי?
    חבל שבזבז המון זמן במילואי שחטאר.
     
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    משחק נהדר. ברמן בקושי עברו את החצי אבל קיבלו שתי מתנות מההגנה.
    ראמוס הופך לסופר סאב מאוד יעיל.
    רויס ממשיך לאכזב. לא סתם הוא הופך להיות החילוף הראשון של טוכל. הוא פשוט לא נראה קשור לשטף המשחק. כל קיץ עד עכשיו פחדתי שדורטמונד תאבד אותו, אבל במצב הנוכחי הוא השחקן הבכיר הראשון שהייתי משחרר אם תגיע הצעה טובה. לא שאני רוצה שיעזוב, אבל כרגע אני מעדיף לראות אותו עוזב על פני אובמיאנג/וייגל/מיקיטריאן/גינדוגאן (שסביר להניח שבכל מקרה יעזוב).
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בורוסיה מגלה העונה אופי בכמויות אדירות, כבר הפסקתי לספור את הפעמים שהיא הצליחה לחלץ ניצחון ממש מאוחר במשחק שנראה בדרך להפסד/תיקו.

    מגמה מאוד חיובית לאחרונה זה שהקבוצה משחקת טוב גם כשאילקאי בחוץ, למעשה הוא היה חודש בחוץ והחיסרון שלו לא הורגש בכלל. יוליאן וייגל הפעם איש המשחק שלי. גם קסטרו למרות השער העצמי (שלא באשמתו) היה מעולה.

    פוליסיץ' נראה כמו אטרקציה שהיה שווה לוותר בשבילה על יונאס הופמן. העתיד נראה מאוד מאוד ורוד.
     
  7. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הגיע בקיץ 2014 תמורת סכום נמוך, 250 אלף אירו, ובתור גיבוי (לברקוזן באותו הקיץ סגרה את קבוצת המילואים). במשחקי ההכנה הוא היה טוב מאוד וכבש לא מעט אבל במהלך העונה כמעט ולא שיחק - לפי טרנספרמרקט רק 54 דקות בכל העונה, והרבה משחקים לא היה בכלל על הספסל.

    את העונה הנוכחית הוא התחיל במעמד עוד יותר נמוך ולא היה בסגל פעם אחת עד אוקטובר, אח״כ שיחק פה ושם 5-10 דקות. במרץ לברקוזן סבלה ממכת פציעות קשה ומול שטוטגרט (ב20.3) הוא פתח בהרכב כקשר אחורי (במקור הוא קשר התקפי) והיה לא רע בכלל. מול וולפסבורג שוב הרשים, הפעם כמחליף.

    אני לא חושב שיש לו פוטנציאל להפוך לשחק משמעותי בכדורגל האירופי, אבל זה תלוי בהגדרה שלך לשחקן משמעותי. יש לו יכולת טכנית טובה, מוסר טוב, בעיטות טובות מאוד מרחוק אבל לא מהיר או חזק. סוג של גרסה פחות טובה (לא בפער עצום) של צ׳אלנולו מבחינת הסגנון (מינוס החופשיות). לדעתי הוא יכול להפוך לשחקן הרכב בקבוצה עם שאיפות להעפיל לאירופה בבונדסליגה, אבל לא יותר מזה.

    החוזה שלו בלברקוזן נגמר בקיץ, אני הייתי שמח לראות אותו ממשיך בקבוצה ויש שמועות שלברקוזן מתכוונים להציע לו חוזה חדש, אבל הקישור המרכזי עמוס מאוד בלברקוזן כשכולם כשירים (בנדר, קראמר, קאמפל, אראנגיס). לברקוזן משחקת העונה לרוב במעין 4-4-2 ולכן אין לו יותר מדי איפה לשחק (צ׳אלנולו שיחק העונה בעיקר בשמאל, לפעמים כקשר התקפי ב4-2-3-1 כמו מול וולפסבורג). אם צ׳אלנולו יעזוב ולא יגיע מחליף ישיר, יהיה ליורצ׳נקו מקום בלברקוזן כשחקן רוטציה. אחרת אין לו יותר מדי מה לחפש בלברקוזן, במקום שיושאל עדיף לו לחפש קבוצה חדשה בה הוא ישחק יותר. עד סוף העונה אני מניח שנדע יותר, תלוי כמה הוא ישחק בזמן הקרוב כשהפצועים חזרו/חוזרים בקרוב.

    אגב, סתם נתון נחמד - לברקוזן עוד לא הפסידה במשחק שיורצ׳נקו שיחק בו.
     
    Franco ו-alexshw אוהבים את זה.
  8. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    כל השערים מהמחזור האחרון, כולל כמה נהדרים (וכמה שהובקעו בעזרת הגנות פחות נהדרות):
     
    Franco אוהב/ת את זה.