המחזור ה-29 בפרמיירליג: Everyday Is Like Sunday

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏6/3/20.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ברונו נראה כמו שחקן מצוין ולא צריך הרבה כדי להבין איך הוא הגיע למספרים המפלצתיים בספורטינג. חכם, טכני, נוח עם הכדור תחת לחץ, משחק מהר, הצטרפות מעולה לרחבה ובעיטה פגז, תרתי משמע. כמו במקרה של דה ברוינה לא הייתי מתחכם ומזיז אותו לעמדה אחורית. רק 10 מאחורי החלוץ; מול סיטי אם היו סביבו שחקנים יותר חכמים ופחות אנוכיים הוא היה מסיים עם צמד קל. אפילו את ההזדמנות לבעוט לא קיבל.

    upgrade ברוטציה ההתקפית וסוס עבודה מאחוריו לצד מקטומיניי ויש פוטנציאל טוב מאוד למשחק מעבר מהיר מוצלח בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/3/20
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,913
    לייקים שהתקבלו:
    6,319
    ברונו גם בניגוד לכל הפליימקרים ההתקפיים בתפקיד שלו עושה המון הגנה(חוטף המון, יורד מהר להגנה, מתקל מצוין).

    האימפקט הכי רציני בברונו בעשרה משחקים הראשונים שלו(מינוס 80 דקות כשנכנס 10 דקות לסוף באירופאית) זה באיך שהוא מרים את רמת המשחק של הקשרים לידו ובסה"כ את של כל הקבוצה.
    פחות או יותר כל קשר ששיחק לידו נראה יותר טוב גם אם הרמה הכללית שלו לפני ההגעה של ברונו היא מינוס 700.
    הייתי אומר שהאידיאל זה להביא בוקס טו בוקס רציני יותר במקום פרד הטיפש כדי שמקטומיני ובוקס טו בוקס ישחקו מאחורי ברונו אבל אני כבר מבין מה מנסים לעשות פה.
    אם פוגבה ימכר בסכום שרוצים יביאו MARQUEE SIGNING ברמת המדיסון או שחקן שיעלה מספיק כסף אחר כדי להרגיע את הפאשלה עם פוגבה.
    לא בטוח בכלל שיש בצוות המקצועי שלנו, כולל הקודקוד(סולשאייר) את ההבנה שאת הקבוצה הזאת, המשחק שלה, הסגל שלה צריך לבנות סביב ברונו.
    לדעתי בטוחים שהוא כל כך אול אראונד שהוא יסתדר בכל פורמציה, בכל תפקיד כמעט ואם רק יוסיפו עוד כשרון לידו אז המצב ישתפר.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,913
    לייקים שהתקבלו:
    6,319
    אגב סיטי,
    אם אני פפ אני בכלל לא חושב על מגנים בקיץ הקרוב.
    חושב איך לעשות הכל כדי להשיג את אפאמיקנו הזה.
    גם צרפתי שזה פוטנציאל לחיבור טוב עם לאפורט וגם פחות או יותר לגנוב אותו לכל הגדולות האחרות באירופה מתחת לאף.

    אומרים לי שצריך לעשות הכל כדי להשיג את קוליבאלי, פייר? ראיתי לא מעט את נאפולי העונה, כל החצי הראשון זה נראה כמו בלם בעונה לא טובה(על חצי מהטעויות שלו למשל הרגו את מגוויר).
    אפאמיקאנו הזה נראה כמו הפרוספקט הכי מעניין על המדף.
    אם כבר להוציא כסף גדול על ההגנה לשם הם צריכים לכוון.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,523
    לייקים שהתקבלו:
    18,433
    אני מבין שהמצב שם קשה, פפ יכול לקבל רק שחקן אחד...

    הוא צריך לעבוד במגבלות תקציב קשות. שמעתי הוא שוקל להביא רק בלם בקיץ, עפרי ארד המועמד המוביל. פפ רוצה את מיגל ויטור אבל אין לו מספיק כסף.
     
    Sir Alex Ferguson ו-modric19 אוהבים את זה.
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,713
    לייקים שהתקבלו:
    6,965
    כמו בנוגע לדיון על אדאמה טראורה, האם באיכות העלובה של יונייטד/טוטנהאם/צ'לסי היום, גם מקצועית וגם מבחינת הסגל יש להם מקום בסגל? ברור שכן.
    ליונייטד נניח יש בסגל ולפעמים גם בהרכב את פראיירה, לינגארד ומאטה, יש למישהו ספק שמדיסון טוב מהם?
    לאותה יונייטד יש בעמדת המגן שמאלי שחקן שהוא חור הגנתי (שואו) וילד עם בסיס נחמד אבל עדין לא שם (וויליאמס), יש למישהו ספק שצ'ילוול כשחקן חופשי/במחיר שפוי היה מהראשונים שהיינו מחתימים?

    אבל זאת בעצם הבעיה (של הגדולות כן). שעם זכויות השידור והכסף שנכנס לכדורגל האנגלי קבוצות כמו לסטר או קריסטל פאלאס נניח, לא צריכות למכור שחקנים כדי לשרוד. ולא רק זה, הם גם יכולות לפתות את השחקנים המובילים שלהם בהארכת חוזה עם שכר יפה מאוד מה שגם מונע הבאה של אותם שחקנים בסוף חוזה.
    ואז אנחנו מגיעים למצב שבאינפלציית המחירים הקיימת, יש קבוצה מבוססת כלכלית שלא רוצה ולא צריכה למכור, ולאור החוקים השונים עדין הקבוצות צריכות שחקנים אנגליים, ואז מגיעים למצב שעבור בלם כמו מגווייר, שהוא בלם טוב אבל בטח לא בלם משנה קבוצה כמו ואן דייק, צריכים לשלם 80 מיליון פאונד רק כי הוא אנגלי שנרכש מקבוצה אנגלית.
    המציאות היא שבשוק של היום, השחקנים האנגליים נמכרים במחירים של שחקנים שוברי שיווין, גם אם בפועל הם לא כאלה. גם אם בפועל הם רק שחקני סגל, או שחקנים משלימים או שחקנים טובים אבל לא יוצאי דופן.

    קחו שחקן כמו מילנר נניח, שחקן שהוא לא שובר שיווין, אבל כשהגיע לסיטי כן היה שחקן שמשפר את הסגל וטוב מהרבה משחקני הסגל. סיטי רכשו אותו במחיר של 18 מיליון פאונד, מחיר שמביא לך היום את דניאל ג'ימס מהליגה השנייה.
    ואנחנו מדברים על עולם שבו לפי הדיוווחים לטים וורנר יש סעיף שחרור של 40 מיליון פאונד.

    אז כן, מקצועית הם בהחלט שם, כמו גם זאהה, עוד שחקן שבעבר היה מוצא את עצמו מזמן בקבוצה גדולה אבל בגלל המציאות היום נתקע בפאלאס בגלל שאף קבוצה לא תשים עליו 80 מיליון פאונד.

    במציאות הנוכחית, אני חושב שאנחנו נראה הרבה ניסיונות למצוא שחקנים כמו דניאל ג'ימס, כלומר במחיר נמוך מליגה נמוכה, שחקן שיכול להתפתח לשחקן סגל ראוי ואפילו מעבר לכך, וכמובן ניסיונות להביא שחקנים אנגלים בסוף חוזה או בשנת חוזה אז אולי המחיר יהיה שפוי יותר.
    לדעתי גם יהיו יותר ניסיוניות לשלב שחקני אקדמיה כדי לעמוד בחוקים, וכמובן גם לנצל ירידת ליגה של קבוצה כדי לרכוש שחקן במחיר מופחת. המחיר של גריליש למשל ירד משמעותית אם וילה תרד ליגה ואז אולי הוא כן יהיה אופציה רלוונטית עבור קבוצה כמו יונייטד.
    כמובן שיהיו גם שחקנים אנגלים שישלמו עליהם מחיר מופקע, בטח ביונייטד הנוכחית שלא מנסה לחשוב מחוץ לקופסא, אבל זה יהיה רכש נקודתי, ובטח לא כמו שהיה לפני הכסף הגדול שראינו שכמעט כל שחקן אנגלי שבולט מחוץ לגדולות ישר נרכש על ידם.