המחזור ה- 32+ סיכום המחזור!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏4/4/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בולטון- מנצ'סטר סיטי-- משחקי הבית של בולטון לאט לאט נגמרים והם חייבים ביום שבת לנצח ולקחת 3 נקודות במשחק הקריטי מאוד הזה מבחינתם. יום שבת צפוי משחק שבו בולטון תעלה עם מקסימום כח ורצון לכבוש כמה שיותר מהר ז"א שצפוי משחק עם שליטה של המקומיים שחייבים ניצחון. בולטון נמצאת 2 נקודות מהקו האדום ורוצה להמשיך את המומנטום בליגה אחרי ניצחון על טוטנהאם במחזור האחרון, ניצחון של בולטון יסבך חזק את לידס ובירמינגהאם. 7 מחזורים לסיום ולבולטון מצפים 4 משחקי בית שעליהם בונה הקבוצה מאוד- יום שבת יהיה המבחן הראשון. בולטון לוקחים בחשבון שעוד מצפים להם מפגשים עם ארסנל וצ'לסי החזקות מה שהופך את המשחק נגד הסיטי להרבה יותר קריטי. מנגד לחבורה של קיגן היו שבועיים להתאושש מהחמישיה שספגו בסטמפורד ברידג'. הסיטי למעשה גמרו את העונה ולקיגן מאוד חשוב לסיים בכל זאת בחצי העליון של הטבלה מה שיחשב בכל זאת להצלחה. הסיטי תחסר את סון ג'יאהי המושעה וכנראה גם את טיאטו הפצוע אבל אייל ברקוביץ' כנראה יהיה כשיר. בסיבוב הקודם הסיטי ניצחו בבית 2-0.
    הימור: בולטון

    מנצ'סטר יונייטד- ליברפול-- קרב מעניין ביותר, וחשוב מאוד לשתי הצדדים צפוי לנו ביום שבת באולד טראפורד. למנצ'סטר מצפה תקופה קשה ביותר מפגשים בליגה עם ליברפול, ניוקאסל וארסנל ועוד מפגשים עם ריאל מדריד בליגת האלופות, תקופת מבחן לשדים האדומים. למנצ'סטר לא ישאר זמן לתקן- זה עכשיו או לעולם לא. מנצ'סטר צריכה לנקום בליברפול על הפסד בגמר גביע הליגה ולואן ניסטרלוי יש חוב קטן פתוח עם דודק. דודק נעל את השער באצטדיון המילניום, אבל ההולנדי המעופף בא עם הרבה מאוד ביטחון אחרי שלושער נגד פולהאם ואחרי שכבש פעמיים השבוע במדי הולנד. לפרגוסון מצפה סגל מלא וכשיר עם חזרתם של קין, ורון ווס בראון מפציעות. מצד שני ליברפול חייבת ליגת האלופות שנה הבאה אחרי הכישלון השנה. היא רק 2 נקודות מאחורי צ'לסי וגם בשבילה לא בטוח שישאר מספיק זמן לתקן אז ככה שאסור לפשל כבר ואסור לה לשכוח שבמחזור האחרון העונה היא תהיה ב... סטמפורד ברידג'. ליברפול השנה יודעת שהיא משחקת יותר טוב בחוץ ואפילו הוייה ציין זאת כנקודת מבט לאופטימיות. והנה קצת סטטיסטיקה מעניינת- ליברפול ניצחה באולד טראפורד בשנתיים האחרונות, ו... בשבע מפגשים האחרונים בין הקבוצות ניצחה ליברפול בשישה.
    הימור: מנצ'סטר

    אסטון וילה- ארסנל-- ארסנל יודעת שהיא עלולה לבוא למשחק הזה שהיא שוב במקום השני מכיוון שמנצ'סטר משחקת לפניה בצהרי יום שבת. זה הולך להיות עוד סוף שבוע מכריע בפרמייר ליג לשתי הקבוצות- כל אחת וסיבותיה היא. אסטון וילה חייבת נקודות כדי לא להתקרב ולסבך את עצמה בתחתית מצד שני ארסנל לא רוצה לראות את עצמה במקום השני אחרי המחזור. בתקופה הזאת של העונה אין כבר משחקים קלים לא חשוב נגד מי אתה משחק וארסן ונגר יודע שהליגה זה הדבר החשוב באמת שנשאר אחרי המכה שחטפו בולנסיה. פירס שנפצע במשחק נגד צ'לסי עדיין לא כשיר ולא ישחק. כמובן שגם אשלי קול עדיין לא יכול לשחק אבל גם מחליפו, ואן ברונקהורסט נפצע במדי הולנד השבוע ולא יוכל לשחק, מי שיפתח הוא כנראה קולו טאורה. אסטון וילה מרוחקת רק 6 נקודות מהקו האדום והפסד לתותחנים יצרף אותם ללא ספק למאבק על ההשארות בליגה. אבל זה לא נראה טוב- אסטון וילה הוציאה רק נקודה אחת מ- 15 האחרונות. בוילה יעדר האיסלנדי ג'וי גודיונסן אחרי המושעה מה"קרב על בירמינגהאם"
    הימור: ארסנל

    צ'רלטון- לידס- אז פיטר רידסדייל הלך הביתה לשמחתם של כמעט כל אוהדי לידס ועכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל נטו ולא בצרות מסביב, לידס צריכה להתעורר ומהר. לידס זהיא אכזבת העונה מגיעה לאחת מהפתעות העונה ללא ספק והאורחים צריכים להתעלות על עצמם כדי להשיג משהו במשחק הזה. לידס שנכנסה לצרות מכאן ועד להודעה החדשה צריכה להסתכל על צ'רלטון שהיא דוגמה מצויינת לאיך שקבוצת כדורגל צריכה להתנהל- עונה מוצלחת עוברת על צ'רלטון וזה מבלי להכנס לצרות והוצאות פיננסיות גדולות. בשנתיים האחרונות צ'רלטון סיימו את העונה במקום ה- 14 אבל העונה צ'רלטון מוצאת את עצמה מועמדת לסיים בשישיה הראשונה מה שאומר שנה הבאה- אירופה. המנג'ר אלן קארבישלי לא אוהב את לשמוע את המילה הזאת כל כך הרבה והוא פוחד שהשחקנים שלו ירגישו שהם כבר עשו את שלהם העונה. השינויים שהביא איתו פיטר ריד לאלנד רואד הם שהוא החזיר את הארי קיוויל לעמדה המקורית שלו לקישור השמאלי ההתקפי והחזיר את אלן סמית' לחוד. מי שראה משחקים של לידס העונה היה יכול לחשוב שאלן סמית' מתופקד שבלם או כקשר אחורי. פיטר ריד יעשה הכל כדי לנצח מה שיתן לו הרבה מאוד שקט במועדון אבל בשבת מה לעשות הם באים כאנדר דוג.
    הימור: תיקו

    מידלסברו- ווסט ברומיץ' - גארי מגסון, מנג'ר ווסט ברומיץ', זקוק לנס על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה. בשביל זה היא צריכה לנצח אצל מידלסברו שעדיין חולמת על מקום באירופה, וניצחון בשבת ישאיר את החלום הזה עדיין בחיים. מידלסברו נמצאים ברצף של שישה משחקים ללא הפסד אבל עדיין מצפה להם הרבה מאוד עבודה אם הם רוצים אופ"א. מידלסברו כרגע ממוקמת במקום ה- 11 מרוחקת 8 נקודות מהמקום השישי ששם נמצאת צ'רלטון. מצד שני ווסט ברומיץ' במצב באמת אנוש מרוחקת 11 נקודות ממקום מבטחים ואני בספק אם יש שם מישהו שעוד מאמין שהקבוצה יכולה להשאר בליגה. במפגש הקודם ניצחה ווסט ברומיץ' 1-0.
    הימור: מידלסברו

    סהות'המפטון- ווסטהאם-- בשביל כמה קבוצות חודש אפריל מסמל את סוף העונה שבו כבר הכל סגור מבחינתן. אבל בשביל סהות'המפטון ווסטהאם העונה האמיתית רק מתחילה עכשיו יש להם הרבה מאוד על מה להלחם- הרבה מה להפסיד והרבה מה להרוויח. לווסטהאם יש מלחמת עולם על השארות בליגה בעוד שלסהות'המפטון מצפה קרב על מקום 6 שמוליך לגביע אופ"א ויש להם גם בונוס קטן- חצי גמר הגביע האנגלי. הקדושים נותנים עונה גדולה הרבה בזכות ג'יימס ביטי שהגיע לגבהים וקבע סטנדרטים שבסהות'המפטון לא היו רגילים לראות. למרבה ההפתעה ביטי עדיין לא זוכה לקרדיט ממנג'ר הנבחרת אך עדיין לא אבדה תקוותו. סהות'המפטון ממוקמת במקום ה-9 ויכולה להגיע לאירופה גם דרך הליגה וגם דרך הגביע האנגלי ששם מצפה לה בחצי הגמר ווטפורד מן הליגה הראשונה. מנגד בווסטהאם חושבים שלמרות מיקומם מתחת לקו האדום הם הקבוצה החזקה ביותר בתחתית ומאמינים ללא ספק שהם ישארו בליגה. ווסטהאם סבלה לאורך כל העונה ממכת פציעות ונראה שלקראת התקופה החשובה באמת השחקנים יהיו החשובים יהיו כשירים. לי בוייר ופאולו די קאניו שהיו בספק כשירים וככל הנראה יפתחו, קאנוטה שהיה פצוע החלים אבל עדיין לא כשיר בכדי לפתוח בהרכב. גם לסטראכן יש בעיות בריאות בקשר להרכב- קווין דיוויס וג'ו טסם בכושר מצויין ונלחמים בניהם על מקום בהרכב. אז מה שמצפה לנו בשבת באצטדיון מארי הקדושה זה מלחמת עולם ואני צופה שזה יהיה אחד המשחקים הטובים והמעניינים של השבת.
    הימור: ווסטהאם

    סנדרלנד- צ'לסי-- לסנדרלנד נשאר ככל הנראה לשחק על הכבוד שלהם, לא נראה לי (ואני לא היחיד) שסנדרלנד מסוגלת לעשות קאמבק בכדי להשאר בליגה. מיק מקארתי בא על מנת להכניס בשחקנים את רוח הלחימה שלו אבל זה כנראה היה מאוחר מדי בכדי להציל את הקבוצה מירידה. צ'לסי קבוצה טובה יותר ומן הסתם יש להם שחקנים טובים יותר ועל הנייר לא נראה שלצ'לסי צריך להיות בעיה השבת אבל אולי דווקא שגורלם כבר נחרץ סנדרלנד ישחקו יותר משוחרר וטוב. דווקא נגד צ'לסי הולך לסנדרלנד לא רע- מתוך 9 מפגשים האחרונים ביניהן צ'לסי ניצחה 4, סנדרלנד גם ניצחה 4 ומפגש אחד הסתיים בתיקו. אבל בשלוש מפגשים האחרונים בניהן סנדרלנד לא הצליחה לכבוש- הפסד 3-0 בסיבוב הקודם- הפסד 4-0 בשנה שעברה בסטמפורד ברידג' ותיקו 0-0 באצטדיון האור. ושימו לב, סנדרלנד מצאה העונה את הרשת בבית רק 9 פעמים!! קווין פיליפס עדיין מאמין שזה אפשרי למרות מרחק של 13 נקודות ממקום מבטחים וצוטט כאומר שהוא עדיין מאמין בקבוצה, אבל השבת היא פוגשת עוד קבוצה שיש לה הרבה על מה לשחק. צ'לסי ביתרון 2 נקודות בלבד על ליברפול ויתרון 4 על אברטון ובמרחק 7 מניוקאסל אז ככה שהמקום ה-3 לא נראה כרגע כניתן להשגה. אחרי שניצחה שבתי המשחקים האחרונים בליגה עם הפרש שערים 7-0 הכוחולים המלונדון רוצים להמשיך ברצף ולהשאיר את האכזבה מהגביע האנגלי מאחוריהם.
    הימור: צ'לסי

    טוטנהאם- בירמינגהאם-- חניכיו של סטיב ברוס מגיעים לבירה במטרה לעשות עוד צעד קטן אבל משמעותי בדרך להשרדות. ברוס מאמין שחניכיו ישארו בליגה אבל מזהיר מביטחון יתר. דארן פורס שלא ראה דשא מדצמבר החלים ועשוי לשחק כבר בשבת. אבל בירמינגהאם יהיו בליח רובי סאבאג' שנפצע בשבת במשחק של ווילס נגד אזרבאייג'אן. אז המוראל אצל ביאמינגהאם גבוה מה שאי אפשר להגיד על יריבתה-טוטנהאם שהשמועות על עזיבתו של גלן הודל בתום העונה גוברות, תגובתו של הודל- "שטויות". טוטנהאם למרות ההפסד במחזור האחרון לבולטון לא ויתרה על החלום להחזיר את הכדורגל האירופי ל"ווייט הארט ליין" שנה הבאה. בטוטנהאם יחזרו סטפן איברסן ודין ריצ'ארדס שהיו פצועים. ברמינגהאם ניצחה 3 מארבעת משחקי הליגה האחרונים כולל ניצחונות על ליברפול ויריבתן הגדולה אסטון וילה.
    הימור: בירמינגהאם

    אברטון- ניוקאסל- - אחרי ששיגע את הגנת הטורקים ועשה הרבה כותרות בכל רחבי אירופה שיגעון-רוני חוזר ל"גודיסון פארק". אחרי שהחזיר את אנגליה לעניינים מצפים מרוני שיעשה את אותו דבר לאברטון שפוגשת את ניוקאסל שעדיין יש לה ציפיות מסיימות וחלומות על אליפות. למרות שפתח בנבחרת עדיין לא ידוע לי עם רוני אמור לפתוח בשבת (מי שיודע שיכתוב כאן בבקשה). חלוץ העבר של אנגליה, אלן שירר, רוצה ללמד יום ראשון את וויין רוני הצעיר דברים שעדיין רק הוא מסוגל. אברטון עדיין חולמת על מקום בגביע האלופות אבל לא רוצים שיקרה מצב שאפילו גביע אופ"א לא יהיה להם, לכן הם צריכים לסיים את העונה בצורה משכנעת. אברטון הפסידה העונה רק פעם אחת בבית ורוצה להמשיך את המומנטום והיא יודעת שניוקאסל באה במומנטום אחרי שניצחה 5-1 את בלקבורן לפני פגרת הנבחרות. ניוקאסל יודעת שאם היא חושבת על אליפות עליה לנצח באברטון שזה מבחן מאוד חשוב וקשה. לניוקאסל יש הרבה נציגים בנבחרות השונות ויום ראשון הם יחסרו את הוגו ויאנה, גארי ספיד ונולברטו סולאנו הפצועים. לאברטון חשוב לחזור ולנצח כי היא לא רוצה לסיים את העונה המדהימה הזאת בלי שום דבר ביד.
    הימור: תיקו
     
  2. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקדים המחזור ממש טוב "אדום בנשמה", אבל הרשה לי לתקן אותך במספר פרטים קטנים.

    אני לא יודע מה לגבי הקבוצות האחרות. אך במשחקינו נגד הסיינטס, קאנוטה ובוייר לא החלימו מפציעות, אלא חזרו מהרחקות. קאנוטה הורחק בהפסד באלנד רואוד לאחר שהכשיל את סת' ג'ונסון והורחק לשלושה משחקים, בוייר פשוט צבר 10 צהובים העונה והורחק לשני משחקים.

    גם לא הייתי מהמר עלינו בסט. מאריס... :?
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צודק, טעות שלי.


    ובקשר לווסטהאם אני חושב שווסטהאם קבוצה מאוד חזקה ובמחזורים הקרובים אני מצפה מהם גם להראות את זה, זה נכון שסהות'המפטון הוכיחה את עצמה לאורך כל השנה אבל פשוט יש לי הרגשה שווסטהאם הולכת לחזור עם כל שלוש הנקודות.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ווין רוני יפתח מול ניוקאסל? אני לא מאמין. באברטון כבר הצהירו שאין בכוונתם ליצור עומס משחקים על ווין רוני בליגה אגרסיבית כל כך (במיוחד לא לאחר פגישה עם הבלמים הטורקים) בגלל שהוא בכל זאת בן 17. תזכרו מה קרה למייקל אואן.

    לדעתי ארסנל כל כך מרוויחה מהמשחקים הבאים של מנצ'סטר, שהם הקשים ביותר. ארסנל בוילה פארק יכולה וצריכה להביס את הוילאס העלובים, מנצ'סטר יונייטד עדיין בתעלומה מול ליברפול לאור המאזן של הסקאוזרים מול מנצ'סטר במשחקים נגדם. תיקו מוציא את מנצ'סטר מתמונת האליפות, כי אין סיכוי שהיא תנצח את ארסנל, ניוקאסל וסאות'המפטון בחוץ.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    הימורים משלי - תרגישו חופשי להצטרף

    בולטון - סיטי: ברקוביץ' לא ישחק, הוא בספק אפילו לסגל הסופי. טיאטו גמר את העונה. בולטון חייבת להוציא נקודות בבית אחרת הסוף שלהם יגיע מוקדם מהצפוי. 1-0 בולטון. הלוואי ומאנדי הצרפתי הצעיר יהיה זה שידפוק את קיגן שוויתר עליו...

    מאן יו - ליברפול: כמו שאמרת קרב גורלי. מייקל אוון בספק גדול למשחק. לדעתי זה משחק של תיקו. אולי הרבה מצבים ודרמות גדולות אבל בסופו של עניין תיקו, אולי 1-1. סקולס חוגג 15 כיבושים ושיא כדי שאבי מלר יוכל לישון בשקט.

    אסטון וילה - ארסנל: החבר'ה של ונגר בעיקר נחו במשחקי הנבחרות והם יגיעו כדי להוכיח שהעובדה שיונייטד חזרה למירוץ לא משפיעה עליהם. דאריוס ואסל יחזור לעשות מה שהוא מצטיין בו, להחמיץ. 3-1 לתותחנים. דיון דאבלין כובש לוילנס'.

    צ'ארלטון - לידס: הפרופסור ישב לראשונה כיו"ר ביציע ויראה את לידס שומטת יתרון. כל הבלאגן שחגג השבוע באלנד רואד לא יעזור ללידס. קונצ'סקי מבקיע בכדור חופשי. 2-1 לחבורה של קירביצ'לי.

    בורו - ווסט ברום: הקבוצה מהריוור סייד היא אחת הרכות בהיסטוריה. לדעתי הם הולכים לחטוף מהביריונים של ברומיץ'. 2-0 לקבוצת התחתית, שוורצר מציל פנדל.

    סוטו - ווסט האם: ווסט האם חייבת דחוף נקודות כדי לא ליפול למאבקי התחתית, הקבוצה מסיינט מאריס' חייבת לחזור לעצמה ומהר אם היא רוצה אירופה בעונה הבאה. ביטי ממשיך להוכיח לאריקסון שמקומו בנבחרת. צמד לביטי, 2-1 לקדושים.

    טוטנהאם - בירמינגהאם: אני מאוד אוהב את ברמינגהאם. בעיקר את הלחימה והמשחק המעט מלוכלך. נראה מה זה שווה בוויט הארט ליין. אני הולך על תיקו 1-1. פוייט כובש.

    אברטון - ניוקאסל: דיוויד מויס לא שם זין על אף אחד, אין מצב שהוא נותן לרוני לפתוח. מצד שני אני הרי מלך הנחס ככה שיותר סביר שיפתח ויכבוש http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx אברטון חייבת נקודות כדי להישאר במאבק על הצ'מפיונס, ניוקאסל באה להוכיח שהיא יותר מהאחות החורגת במאבק על התואר, לדעתי יגמר בתיקו. 1-1. בלאמי מורחק.

    סנדרלנד - צ'לסי: אין תגובה.
     
  6. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מאוד מקווה שאתה צודק... :wink: אני עצמי לא כל כך אופטימי.. :?

    לגבי רוני, הוא ככל הנראה פותח. רדזינסקי פצוע ואם מוייס לא יחליט פתאום להרכיב את דאנקן פרגוסון, אז רוני יפתח, וטוב שכך.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    טוב שוב אנו חוזים במפגש בין שתי קבוצות הפאר של הליגה האנגלית בכל הזמנים:
    היוניטד עם 14 אליפויות מול ליברפול עם 18.
    האליפות האחרונה של ליברפול הייתה בעונת 1989-1900.
    בעוד שהאליפות האחרונה של השדים האדומים הייתה בעונת 2000-2001.
    המאזן השנה בין הקבוצות הוא 1-1,ליברפול ניצחו את יוניטד בגמר גביע גביע הליגה 2-0,בעוד שהיוניטד ניצחה בחוץ,אצל ליברפול 2-1 בסיבוב הראשון עם מצד של פורלאן.
    המשחק הזה סוחב אחריו היסטוריה ארוכה של מפגשים מותחים ומענינים,וגם הפעם למרות שהקבוצות נלחמות על דברים אחרים זה יהיה קרה אמיתי.
    יוניטד מצדה נלחמת על האליפות עם ארסנל וכבר הבטיחה את מקומה בליגת האלופות,ליברפול שפתחה את העונה בצורה טובה,אבל מאז הידרדרה נילחמת על המקום הרביעי ואחרון לליגת האלופות.
    ההימור שלי: יוניטד מנצחת,גם בגלל שזה משחק בית,גם בגלל שאנחנו צרכים את הנקודות למירוץ לאליפות,וגם משום שהשנה כשיוניטד רוצה באמת, היא לוקחת.
    תגובות?
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה תגובות...

    קודם כל, לידס לא תנצח לדעתי, צריך קצת זמן לגיבוש. אני מקווה שלפחות תיקו נסחט, זה גם משהו בעונה כזאת, והתקדמות לעבר הבטחת מקום בליגה הבכירה גם בעונה הבאה.

    ווסטהאם אמנם מתחזקת, אבל אני לא צופה ניצחון שלה. אני לא מתלהב מבוייאר כידוע וחזרה שלו להרכב אינה בגדר חיזוק מנקודת ראותי.

    בקשר ל-משחק של המחזור, יש לי הרגשה שסטיבן ג'רארד לא יוותר כל כך מהר. הוא נראה די טוב מול טורקיה, וימשיך את המומנטום. אני מקווה שיהיה משחק מעניין, זה הכל מבחינתי.

    ומשה, תגיד, מה זה "כשיונייטד באמת רוצה היא לוקחת"? אתה חושב שהם לא רוצים לנצח כל משחק? אם אתה חושב שלא אז אתה אידיוט. עובדה שמנצ'סטר כבר נפלה בכמה וכמה משחקים די גורליים העונה, אז אני לא חושב שמה שאתה אומר נכון, מה גם שאם הוא היה נכון אז לא הייתה ליגה בכלל באנגליה, הרי כשהם רוצים...
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    LUFC אתה טועה,ובגדול.
    בעשור הקודם השליטה של יוניטד הייתה בלעדית,לטוב או לרע,מאז שהיוניטד לקחו את ליגת האלופות הם כל שנה רוצים שוב לזכות בו בכל מחיר,איבוד הגביעים,האליפות,לא משנה רק להשיג את ליגת האלופות.
    וזה הרצון שעליו אני מדבר,כי אתה חייב להודות שיוניטד במשחקים הגדולים שלה השנה,במיוחד בליגת האלופות,ששם היא מציגה יכולת נהדרת שאין לה אח ורעה בכל אנגליה,וספק עם חוץ מריאל בכל אירופה.
    אז לכל שונאי יוניטד,אנחנו נראה איך יוניטד יעלו למגרש,ואם הם יעלו עם אש בעינים,עם הברק שכבר ראינו הרבה פעמים,לליברפול פשוט אין סיכוי.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, דבר ראשון אתה יכול לקרוא לי פולדש.

    דבר שני, אני ממש לא מסכים איתך. ליכולת של השדים האדומים אין אח ורע השנה (חוץ מריאל)? אני ראיתי כמה משחקים מלהיבים של ארסנל, מילאן, ולנסיה ואחרות... אני לא יודע למה אתה מתכוון, יכולת התקפית או הגנתית אבל בנוגע לשני היכולות יש קבוצות עדיפות, גם במצטבר. יכול להיות שהיום מנצ'סטר ינצחו, אבל זה לא בגלל שהם החליטו ככה זה אני יכול להבטיח לך.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    ואני מבטיח לך שאם היוניטד היו עפים מליגת האלופות(מה שלא קרה)הם היו לוקחים את האליפות באופן כמעט בטוח,ועוד דבר,שוב כשיוניטד במיטבה לא חשוב הרמה של הקבוצה השנייה היא תנצח,ושוב אולי חוץ מריאל,ולכן אני אומר המשחק בידים של היוניטד,הם באמת ירצו לנצח,זה מה שיהיה.
     
  12. the_secand Member

    הצטרף ב:
    ‏14/10/02
    הודעות:
    288
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ח-ב-ל
    זה פשוט המילה היחדיה שאני מוצא לתאר את מה שהיה אמור להיות משחק נהדר בין שני קבוצות טובות אחרי 3 ניצחונות רצופים אבל שטות של הופיה כבר אחרי 4 דקות העניקה פנדך למאן ועשרה שחקנים לליברפול וםה ליברפול עוד החזקיה מעמד יפה ואפילו סיכנה את השער אבל ז פנדל שני פשוט חוסר מזל......
    רוד לא מפספס משווה את השערי שלו משנה שעברה(כל הכבוד אחרי פתיחה לא משהו!)
    2-0 אני סוגר תטלויזיה בנתיים שמעתי שניגמר 4-0!
    פשוט חבל!!!!!!!
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני ראיתי רק את המחצית השנייה וממה שראיתי ליברפול ממש לא היוותה יריב למנצ'סטר וכנראה שהמשחק נסגר כבר בדקה ה-4 עם ההרחקה של הופייה.

    יותר מוקדם בולטון עשתה צעד מאוד משמעותי לקראת השרדות בליגה אחרי שניצחה את מנצ'סטר סיטי 2-0, ברקו שיחק 90 דקות.
     
  14. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בולטון ניצחה את מנצ'סטר סיטי!! :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry: :cry:

    ...We're on our way down
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בהחלט תוצאה איומה בשביל ווסטהאם, זה אומר שווסטהאם בכל מקרה תישאר מתחת לקו האדום אחרי המחזור הנוכחי. הפסד שלה לסהות'המפטון יסבך אותה בצורה קשה מאוד.