המחזור ה- 36. האם הסטטוס קוו ישמר? נפרדים מווסטהאם?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/4/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בולטון- ארסנל-- בולטון מקווים להיות גורם מכריע על האליפות ולקלקל לארסנל את התוכניות וכמובן במקביל להבטיח לעצמם עוד עונה בפרמייר ליג. זה משחק הבית החשוב ביותר של בולטון, ומה גם שבולטון תמיד היוותה יריב קשה לתותחנים הם מקווים להשיג את כל שלושת הנקודות. סאם אלרדייס מלא ביטחון שהקבוצה תשאר בליגה למרות התיקו 0-0 מול בלקבורן ולמרות הניצחון של ווסטהאם. בולטון רחוקה 4 נקודות מווסטהאם וביג סאם אומר שבמצב כזה הקבוצה חדורת מוטיבציה בצורה בלתי רגילה. בולטון בתקופה מצויינת ובשישה המשחקים האחרונים היא ספגה רק שער אחד ומול ארסנל ההגנה חייבת להיות במיטבה. ניצחון אחד יבטיח לבולטון ככל הנראה את ההשארות אבל מצד שני ארסנל צריכה 4 מתוך 4 ולקוות שאולי מנצ'סטר תמעד בלפחות משחק אחד. זה הקרב על האליפות הצמוד ביותר זה שנים באנגליה והקבוצות נושמות אחת בתוך השנייה ומי שתהיה יותר לחוצה תפסיד. בשלב זה של העונה שכל קבוצה חייבת את הנקודות לא בטוח שפער הנקודות בין הקבוצות יהווה גורם כי בולטון לא תוותר בקלות ומבחינתה הפסד זה כמו יריה לעצמה ברגל.
    הימור: ארסנל

    ברמינגהאם- מידלסברו-- ברמינגהאם מארחת את מידלסברו במשחק בין 2 קבוצות שלמעשה סיימו את העונה שלהם, ברמינגהאם לא תירד ומידלסברו כבר לא תשיג את המקום ה-6. ברמינגהאם תאורטית עדיין יכולה לרדת, היא רחוקה 9 נקודות מווסטהאם כאשר יש 9 נקודות בקופה... ברמינגהאם השיגה ביום שני את הניצחון השישי שלה בשמונה משחקים אחרי ניצחון 3-2 על סהות'המפטון. דוגארי שהגיע בינואר מהווה גורם חשוב מאוד בתקופה הטובה הזאת אחרי שכבש צמד במשחק והוא גם כבש בשבת בניצחון 2-0 על צ'רלטון. ברמינגהאם אחרי 3 נצחונות רצופים ואוהדים בסנט. אנדרס מחכים לניצחון הרביעי. מידלסברו הפסידה בשבת לארסנל בהפסד די ידוע מראש אבל ההפסד ביום שני לווסטהאם היה מיותר ואם במידלסברו רוצים לסיים את העונה יפה הם צריכים להתאושש ולנצח. מקלארן אומר שהמטרה היא להוציא 7 נקודות ואז זאת תהיה העונה המוצלחת ביותר של מידלסברו. אבל במשחקי החוץ הבורו פשוט לא מתפקדים רק 12 נקודות מתוך 11 משחקים ורק 3 ניצחונות. הפעם האחרונה שמידלסברו הגיעה לסנט. אנדרס הייתה בפברואר 98 כאשר שתי הקבוצות היו בליגה הראשונה, התוצאה הייתה 1-1.
    הימור: ברמינגהאם

    צ'רלטון- סהות'המפטון-- צ'רלטון מצפה לסיים רצף איום של 7 משחקים ללא ניצחון במשחק שבו היא מארחת את סהות'המפטון. אחרי שכבר הייתה בעמדה מצויינת למקום בגביע אופ"א צ'רלטון נחתו בצורה דראסטית אחרי שהשיגה רק נקודה אחת מתוך 21 האפשריות והם נמצאים במקום ה-12, 2 נקודות אחרי סהות'המפטון. מצד שני הקדושים עם עין אחת פוזלת לכיוון גמר הגביע האנגלי. לסהות'המפטון מובטח כבר מקום באופ"א בעונה הבאה. אצל צ'רלטון הבעיה הגדולה היא בהתקפה, בשבעה המשחקים האחרונים היא כבשה רק 3 שערים והכובש השני שלה הוא קלאוס ינסן רק עם 5 שערים, אחרי ג'ייסון יואל. כנראה שבצ'רלטון התחילו כבר לחשוב על העונה הבאה ויש שם דיבורים על חיזוק אפשרי של גבריאל באטיסטוטה לעונה הבאה. מצד שני גם סהות'המפטון בירידה והבעיה של הקבוצה היא בהגנה, היא ספגה 10 שערים בחמשת המשחקים האחרונים. עוד סיבה לתקווה אצל צ'רלטון זה הנתון של משחקי החוץ של סהות'המפטון- רק 3 ניצחונות כאשר הניצחון האחרון היה בסוף ינואר. החמישה המפגשים האחרונים מתוך שישה הסתיימו בתיקו בין שתי הקבוצות. זה יהיה מפגש בין שתי קבוצות שבליגה סיימו כנראה את הסיפור שלהם אבל הן היו 2 ההפתעות היפות של הליגה יחד עם אברטון.
    הימור: צ'רלטון

    צ'לסי- פולהאם-- שתי הקבוצות נמצאים איפה שהן היו רוצות להיות, אבל יודעות שמעידה שלהן יכולה להביא לסיום העונה עם אכזבה. צ'לסי השיגה את המקום השלישי אחרי הניצחון היפה 4-1 על אברטון אבל עדיין ליברפול וניוקאסל במרחק נגיעה ממנה. צ'לסי קבוצת בית טובה ואסור לה בשום פנים ואופן לפשל מול פולהאם. פולהם ניצחה בשבת את ניוקאסל אחרי תקופה איומה אבל הפסידה שוב ביום שלישי ללידס ועדיין היא לא יכולה לנוח על זרי הדפנה. במפגש הקודם הקבוצות ניפרדו בתיקו 0-0.
    הימור: צ'לסי

    אברטון- אסטון וילה-- דיוויד מויס הזהיר את שחקניו שבסוף העונה הם יכולים למצוא את עצמם בלי מקום באירופה בעונה הבאה. אברטון הפסידה בבית בדרבי והובסה אצל צ'לסי ובכך חלומות הצ'מפיונס ליג שלה נגוזו. מויס חושש שאפילו גביע אופ"א לא יהיה להם עכשיו כאשר בלקבורן רחוקה רק 3 נקודות ממנה. חוץ מהמשחק הזה בשבת נשארו לאברטון משחקים נגד פולהאם ומנצ'סטר יונייטד כדי לסיים במקום ה-6 ולהביא אירופה לגודיסון פארק אחרי 7 שנים. תומאס רזינסקי חוזר מפציעה ויחזור להרכב הפותח כנראה על חשבונו של רוני שפתח בחמשת המשחקים האחרונים. אסטון וילה סיימה את העונה וגרהאם טיילור מנצל את סיום העונה כדי לתת לצעירים לשחק ומחפש אחר כישרונות פוטנציאליים לקראת העונה הבאה. השם החם הוא פטר וויטינגהאם ששיחק בתיקו 1-1 עם ניוקאסל ושיחק טוב מאוד, הוא החליף את גארת' בארי שלא שיחק.
    הימור: אברטון

    לידס- בלקבורן-- לידס מקווה להבטיח את ההשארות בליגה יום שבת במשחק שבו היא תארח את בלקבורן שרוצה לשפר את מעמדה במאבק על המקום השישי. אחרי הניצחון הדחוק על פולהאם פיטר ריד רוצה ניצחון בית על הרוברס מה שיבטיח לה סופית עוד עונה בפרמייר ליג. מצד שני את בלקבורן לא ממש מעניין כל חגיגת ההשארות הזו של לידס והם רוצים מקום באירופה והם באים לאלנד רואד כפייבוריטים. בלקבורן פיספסה הזדמנות גדולה להתקרב עוד יותר לאברטון לאחר ההפסד שלהם בצ'לסי אבל בלקבורן עשו רק תיקו ביתי מול בולטון, ללא ספק תוצאה מאכזבת מבחינתם. בשלב זה של העונה יש הרבה משחקים לפרוטקול בלבד אבל לא כזה המשחק הזה, לשתי הקבוצות יש על מה לשחק וצפוי קרב מעניין. במפגש הקודם ניצחה בלקבורן 1-0.
    הימור: תיקו

    סנדרלנד- ניוקאסל-- העונה של סנדרלנד הסתיימה אבל הם עדיין יכולים להוציא הרבה כבוד עם ינצחו את ניוקאסל שאסור לה לאבד שוב נקודות. התקופה האחרונה של ניוקאסל שמה אותם במצב לא טוב והם הפכו להיות בסימן שאלה גדול במאבק על ליגת האלופות. סנדרלנד רוצים למנוע את הפסדם ה-13 ברציפות מה שייתן להם שיא שלילי, והם צריכים לצבור 6 נקודות כדי לא להיות הקבוצה שסיימה עם הכי פחות נקודות בפרמייר ליג. מיק מקארתי עדיין לא השיג נקודה ואפילו תיקו נגד המגפייס יתקבל בברכה והמון המון אהבה. מצד שני ניוקאסל חייבים ניצחון אחרי שצברו רק נקודה אחת בארבעצ המשחקים האחרונים. הם נעקפו ע"י צ'לסי וליברפול רק נקודה אחת מאחוריהם. בלאמי שקיבל השעייה במשחק נגד מידלסברו יוכל לשחק והוא יפספס את המשחק האחרון של העונה. בפעם האחרונה שסנדרלנד ניצחה בבית את ניוקאסל הייתה לפני 13 שנה. במגש הקודם ניצחה ניוקאסל 2-0.
    הימור: תיקו

    ווסט ברומיץ'- ליברפול-- ווסט ברומיץ' כבר ירדה ונשאר לה לשחק רק על הכבוד בעוד שלליברפול זה משחק גורלי בקרב על ליגת האלופות. אחרי הניצחון בדקות הסיום על צ'רלטון הוייה מאמין שקבוצתו תסיים ברביעייה הראשונה תודות לאופי החזק של הקבוצה. ליברפול כמובן יותר טובים ואסור להם לאבד נקודות במשחק שכזה. אמיל האסקי פתוע וכנראה לא ישחק. למפגש הקודם בין הקבוצות ליברפול הגיעה כאשר היא עדיין הייתה בלתי מנוצחת וניצחה 2-0.
    הימור: ליברפול

    מנצ'סטר סיטי- ווסטהאם-- מנצ'סטר סיטי מארחת את ווסטהאם במשחק הלפני אחרון שלהם במאין רוד לפני המעבר לאצטדיון החדש בעונה הבאה. אחרי הרבה זמן הסיטי חזרו לחלק העליון של הטבלה, למקום ה-10, אחרי ניצחון 3-0 על נועלת הטבלה. הסיטי שהיו בתקופה איומה ונוראה התאוששו והם אחרי שני נצחונות רצופים ואחרי 3 משחקים בלי ספיגת שער. קיגן מצפה שוב לשמור על שער נקי ביום ראשון מול ווסטהאם שחייבת ניצחון ועכשיו זה ברור שאם היא לא תנצח היא תיפרד סופית מהפרמייר ליג. אחרי ההפסד בבולטון העסק נראה גמור אבל ניצחון על מידלסברו החזיר את הצבע לשחקני ולאוהדי הקבוצה והסיכוי להישאר עדיין קיים. גלן רודר כנראה סיים את תפקידו בווסטהאם לאחר שהתמוטט והובהל לבית החולים ובמקומו לוקח פיקוד העוזר פול גודארד. במפגש הקודם בין 2 הקבוצות לא הובקעו שערים.
    הימור: ווסטהאם

    טוטנהאם- מנצ'סטר יונייטד- - אחרי שהודחו מליגת האלופות ע"י ריאל מדריד למנצ'סטר יש מטרה אחת ברורה- אליפות. אם הם לא יקחו את האליפות הם יסיימו עוד עונה עלובה בלי כלום ביד. טוטנהאם בעונה סבירה נמצאת במרחק 6 נקודות מהמקום השישי ועדיין יש להם סיכוי אבל באמת קטן להגיע לגביע אופ"א, הם רוצים יותר מכל לנצח כדי לתת לאוהדים עוד סיבה לחייך. טוטנהאם רוצה במיוחד לנקום במנצ'סטר על ההפסד בעונה שעברה אחרי שטוטנהאם הובילה כבר במחצית 3-0 אבל אז במחצית השנייה מנצ'סטר התעוררו לחיים וניצחו 5-3, זה היה הניצחון הראשון של מנצ'סטר בוויט הארט ליין אחרי 4 שנים. מנצ'סטר תבוא למשחק שהיא כבר יודעת מה עשתה ארסנל ביום שלפני כן ואם ארסנל תאבד נקודות בבולטון את תהיה הזדמנות טובה למנצ'סטר לפתוח פער מהתותחנים. אם ארסנל תנצח השדים האדומים יודעים שאסור להם לאבד נקודות. מנצ'סטר הרשימה יום שבת כאשר ניצחה את בלקבורן בבית 3-1, אבל הפרש השערים שיכול להיות מכריע עדיין נוטה לזכות ארסנל.
    הימור: מנצ'סטר יונייטד
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה מחזור מצויין...

    אני מקווה שלידס תשלים את ההישארות בליגה, אבל למי אכפת??

    העיקר יהיה כשהחתולים השחורים יזרקו את ניוקאסל מכל המדרגות היישר לגביע אופ"א...

    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
     
  3. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל... !!COME ON YOU GUNNERS:oops: :oops:

    צריך להלחם עבור גלן, שהתמוטט משבץ מוחי. חייבים לקחת את הנקודות מסיטי שכבר גמרה את העונה.

    בכל האתרים של הפטישים צויין שהפחד העיקרי הוא מברקוביץ', הוא בכלל כשיר?
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן אתה מאזוכיסט?

    כלומר כבודו (נניח..) של רודר מונח במקומו, אבל נסחפת קצת... אם אתה רוצה שהקבוצה שלך תישאר ליגה היא צריכה להילחם בשביל המועדון לא בשביל המנג'ר האפס שדרדר אותה עוד ועוד ועוד.

    אני לא מבין אותך, אשמח אם תסביר לי...
     
  5. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שההתמוטטות שלו הכניסה את הכל לפרופוציה. אחרי הכל, הוא אחד משלנו וכנראה שהוא לקח הכל ללב כי היה אכפת לו בדיוק כמו שהיה אכפת לכל אוהד ביציע.

    אני בטוח שכל אותם אוהדים ששרקו בוז כשהכרוז באפטון פארק אמר את שמו של רודר, וכל אותם אוהדים ששינו את המסורת ארוכת השנים של קריאת שם המאמן ולאחר מכן claret and blue army לeast london's claret and blue army, עכשיו מצטערים מאוד, כי היה להם חלק ניכר בכל האירוע המצער הזה.

    אין ספק שהוא לא מנג'ר טוב, ושהוא זה שדרדר אותנו למצבינו העגום, אבל אני עדיין לא הגעתי למצב שאני שונא אותו עד בכדי שלא אתפלל לשלום אדם, שהוא בכל זאת חלק מקבוצתי.

    אני גם לא יכול להסתיר את שמחתי שהאירוע בעצם הדיח אותו מתפקידו ושבעונה הבאה נאלץ לחפש מנג'ר חדש (מישהוא אמר דייויד אולירי? 8) ).

    תחשוב על זה ככה, אם דייויד רידסדייל היה חוטף שבץ מוחי (עוד כשהוא היה בתפקיד), לא היית מתפלל לשלומו?
     
  6. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיטר לא דייוויד.
    אבל ערן אתה כתבת את ההודעה כאילו אתם צריכים לנצח בשביל רודר ורק בשביל רודר כאשר אתם חייבים לנצח בשביל להשאר בליגה מטרה חשובה מאוד לא?
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ערן, בדיוק כמו שרועי אמר... אני לא מבין אותך, אין לי בעייה שתתפלל לשלומו אבל לנצח למענו...?
     
  8. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעות שלי סליחה :oops:

    הכוונה היא כמובן לנצח עבור המועדון, שמקומו בפרימיירשיפ ולא בניישונוויד, אבל כשהמנג'ר נמצא בביה"ח חסר הכרה, זו צריכה להיות המטרה של השחקנים, בשבילו צריך לנצח, כדי להעלות חיוך על פניו (אם הוא בכלל מצליח לשמוע מה שאומרים לו במצב כזה).

    אני שמעתי מספר פעמים שחקנים מתראיינים באתר הרשמי ובסקיי ניוז, כולם דרוכים, לא מפסיקים לחשוב על רודר.

    אם יש סיכוי הכי קטן שנצחון על סיטי יעיר את רודר, אז חייבים להתאבד על המגרש על מנת להשיג זאת, וזו צריכה להיות המנטרה של השחקנים במגרש, להלחם עבור המנג'ר בין אם הוא שם איתם על הקווים או גוסס בביה"ח.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    פרגוסון אמר היום שהם באים לטוטנהאם יום ראשון במטרה לשפר את ההפרש השערים שלהם וכך יגדל הסיכוי שלהם לאליפות.

    לדעתי התבטאות מיותרת לחלוטין של פרגי הוא אומר את זה כאילו הניצחון מובטח ומונח להם כבר בכיס, טוטנהאם לא פראיירים.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, פאגי (חחחח פאגי!!!) אומרת דברים כאלה כל הזמן. תגיד, אתה לא מת על הפרצוף שלו כשהוא נאלץ לאכול את הכובע (והנעל)?

    ובאמת מוזר, תמיד ארסנל ומנצ'סטר מנצחות באותו הפרש שערים.משחק במגרש נייטראלי בין שתי הקבוצות? נשמע מעניין, אני בעד.
     
  11. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זו ללא ספק הרמה מצוינת להנחתה של סר לוזר - והלוואי שארסן ונגר והתותחנים שלו ידעו לתת את הסמש וולי ביום ראשון.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אכן זה כיף לראות אותו אוכל את הלב ואומר משפט עלוב כמו- "אני גאה שהיינו שותפים למשחק שכזה" בכיין!!!!!!!!!!!!

    ולמה "פאגי"...?
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא יודע מה זה פאג???
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נו כבר.... תגיד. אין לי כח ללחשוב.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    fag = faggot = fairy = הומו = פרגי...

    מייק סנס.

    בכל מקרה, פאגי (באמת נחמד) ממשיך עם הזיוני שכל שלו. אני אומר לכם, אתם תראו! אסף הוא אלכס פרגוסון!