המחזור ה-37 בפרמיירליג: Love Will Tear Us Apart

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏12/5/17.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה לגמרי מה שכתבת. בתור מאמן, גם אם סגנון הכדורגל שלו לא בהכרח מתאים לכולם, הוא מאמן טוב מאוד לכל הפחות וגם אם הוא לא נמצא בשורטליסט של ה-TOP 5 של המילניום, הוא לבטח נמצא איפשהו בשורה השנייה, עם שלושה גביעי אירופה ועוד כמה תארים מקומיים בספרד ובאנגליה.
    בסך הכל מדובר גם באדם די נחמד שזוכה בצדק לפופולאריות עצומה באזור החיוג של מרסיסייד, עם המון תרומה לקהילה וכו'. בשבוע שעבר הוא הגיע למירוץ למען נפגעי הילסבורו ועמד במשך למעלה משעה להצטלם עם אוהדים באיזו פינה נידחת, בטח לא כחלק מיח"צ של האירוע אלא סתם כדי להביע תמיכה. איכשהו הוא לגמרי לא מצליח לעשות את המעבר הזה מהחיים האמיתיים לזירות עם היררכיה (חדר הלבשה, מסיבת עיתונאים), כאילו בקורס מאמנים סיפרו לו שלהיות עצמו זה בעייתי אז הוא מנסה להתנהג כמו איזה cunt קשוח וחסר רגשות.

    מוריניו, לעומת זאת, תמיד ידע איך לשחק עם התקשורת. הביקורת שאני קורא עליו לפעמים בדיון של מנ' יונייטד היא הזויה, אבל לא פחות מזה הזויה השתיקה המוחלטת של התקשורת בכל הנוגע לכשלון שלו. אפילו גווארדיולה נשמע הרבה יותר מפוכח כשאמר שאם העונה הבאה תמשיך כמו הנוכחית הוא מצפה לקבל בעיטה בתחת.
     
    Liverpool-Forever, oranfu ו-אלעד אוהבים את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    יתכן ובניטז הוא אדם נחמד, וגם היו לו הצלחות כאלה ואחרות בקרירה (אליפות ספרד וליגת האלופות, מצטער מזכייה בליגה האירופאית אני פחות מתרשם, סביליה עשתה את זה כמה שנים ברצף והיא לא קבוצה מהדרג הראשון וגם לא מהדרג השני באירופה), אבל להשוות אותו למוריניו ולהצלחה של מוריניו לאורך הקרירה? לטעון שגם מוריניו צריך למצוא את עצמו בעתיד הקרוב בקבוצה מהליגה השנייה באנגליה? זה לדעתי הקצנה גדולה.
    גם אם הקדנציה של מוריניו ביונייטד תסתיים בכישלון, זה עדין לא אומר שהוא לא יכול לקבל קבוצות דרג ב' באירופה או נבחרת כמו פורטוגל אחרי שסנטוס יעזוב.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    לא יודע איך הוא בחיים. בכדורגל הוא ידוע כבעל יחסי אנוש מחורבנים ביותר. לא זכורים לי מילים טובות של מי ששיחק אצלו אולי פרט מבולנסיה.

    מוריניו לא בנוי למועדוני דרג ב'(מבחינה כלכלית). אולי כסוג של פנסיה יקח את נבחרת פורטוגל אבל זו נבחרת של כשרונות צעירים בחלקה ומדינה בה גדלים כל הזמן כאלה. מוריניו בערך האיש האחרון להוציא את המיטב מהם. לתת להם קרדיט.
    גם איך הוא בדיוק יסתדר במקום בו לא יהיו לו חלונות להוציא סכומים מטורפים על שחקנים גם לא ברור.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,965
    לייקים שהתקבלו:
    6,660
    אני רק פה בשביל להזכיר שכל ההשוואה המיותרת הזאת בין בניטז למוריניו היא ספין של @Sir Alex Ferguson בכדי להסיט את האש ממוריניו. ממש איש יחצי ציבור שלו פה בתוך הפורום שלנו...

     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    להסיט את האש ממוריניו? עונה מאכזבת שלנו תחתיו, שלא עמדה בציפיות ולא תחשב בעיני כמוצלחת גם אם נזכה בליגה האירופאית.
    ועדין, אני בניגוד לאחרים לא מוחק למאמן 12 שנים שבהם הוא היה אחד המאמנים הטובים בעולם רק בגלל שנתיים לא מוצלחות והופך אותו לבניטז 2 או לחסר מושג בכדורגל.

    לא יודע מה הדעה של התקשורת נכון ליום זה, היו פרקים העונה שקטלו אותנו וביקרו אותנו גם כשהיה שיפור ביכולת ובתוצאות בגלל פתיחת העונה החלשה, אבל מנצ'סטר יונייטד זה לא עוד מועדון, זה לא מועדון שאפשר לגנוב בו דעת או להיכשל לאורך זמן ושזה יעבור מתחת לראדר או שזה לא יתגלה, לא משנה אם קרואים לך מוייס, ואן חאל או מוריניו, במועדון כמו יונייטד שמסוקר כל כך הרבה ושכל כך הרבה עיניים מסתכלות עליו ובוחנות אותו בזכוכית מגדלת בסופו של דבר הכישלון יצוף ומי שצריך יישא באחריות...
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    היחס לזבל שראינו מהקבוצה העונה ומהשנייה הראשונה מוריניו זכה לביקורת הכי עדינה שקיבל מאמן בליגה הזאת בעשור האחרון, אולי למעט המדיה הפרטית ששנים שירתה את ונגר והייתה עדינה איתו(אבל כבר לא) וגם ונגר את המינימום היה משיג בכל שנה.

    הביקורת תמיד הייתה עם כוכבית-״תהליך, לוקח לו לפחות חצי שנה להכיר את הסגל״, ״מגיעה לו ההזדמנות לחזק ולתקן בינואר״, ״באיי אמור לצאת לאליפות אפריקה״, ״באיי פצוע״, זלאטאן פצוע, זלאטן גמר את העונה, ״למוריניו מגיע הצ׳אנס לבצע ניקוי אורוות והוא צריך עוד חמישה שחקנים״(הגניבת דעת העכשווית, אגב), עומס יש לו 73 משחקים בעונה מול סט אטיין ורוסטוב, הכי הרבה מאז שנת טרפפו, ״יש לו עוד סיכוי לטופ 4 ואולי למקום שני, בעצם שלישי, טוב רביעי״( במקום לשאול אם זה לא קצת מוקדם לצאת ממירוץ האליפות לפני היום הולדת שלי ב20 לאוקטובר, כן בדיוק בניסוח הזה).

    והכי מצחיק שהדרך שהוא שולט בתקשורת היא גועלית ויחודית אפילו לסטנדרטים הנמוכים שלו(תשאלו את שדר הקווים המסכן של הביביסי שכבר אכל ממנו אולי שלוש פעמים העונה) אבל מה? זה עובד.

    הוא לגמרי פריק קונטרול בכל מה שקשור לתדמית, המדיה של מנצ׳סטר מגוייסת ולגמרי בכיס שלו.


    ולפני שיקפצו ויגידו שוב שהביקורת שלנו עליו הזויה וחסרת פרופורציות, נזכיר-
    מדובר בהתקפה התשיעית בטיבה בליגה, קבוצה שבמשחקי בית הבקיעה פחות שערים מהאל סיטי, יותר משחקים שלא ניצחה בבית מנצחונות. אנחנו מדברים על מנצ׳סטר יונייטד, לא ברנלי או סטוק, כן?

    ודממה ביציע, עונה שבסך הכל כבר לא תחשב למוצלחת אבל שששש אנחנו מאמינים בני מאמינים והרקורד של מוריניו הולך לפניו, 12 שנים של מלכות, הוא בטוח יוציא אותנו מזה, הוא מיוחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/17
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אין צורך למחוק את עברו כפי שלא היה צורך לואן חאל. יש צורך להסתכל קדימה.
    מוריניו היום מבייש את המקצוע מסיבות שכבר הזכרנו לא פעם.
    המשותף למוריניו וואן חאל פרט למיושנותם זה שפרט ליונייטד כבר אף מועדון מהדרג הזה לא בדיוק הסתכל עליהם.
    אני חושב שוודי מעולם לא ביצע בחינה באמת רחבה של מועמדים וגם אין לו כלים לכך.
    מינויים של שמות גדולים על הנייר אבל חסרי מעוף. מאמנים שאין להם מה לתרום לכדורגל אלא רק להפריע. הכדורגל שהקבוצה שלהם משחקת ארכאי ולא רלוונטי לרמה הזו. לא במהירות, לא בתנועה, לא בצירופים. לא בביטוי שניתן לשחקנים. לא בציוותים במגרש.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אלכס, ואן חאל מבוגר במוריניו ביותר מעשר שנים. ואני יודע שלאור הכישלון של ואן חאל, הסבלנות אצלנו כלפי מאמנים היא אפסית, אבל אני לא חושב שזה נכון באופן אוטומטי להגיד שמוריניו=ואן חאל ושמוריניו הוא מיושן ומעבר לשיא.
    זה לא שמוריניו עשה עבודה טובה השנה, אבל מצד שני אני עדין חושב באיזה שהוא מקום שיש אפשרות שמוריניו יפיק לקחים ויתקן את המצב ונראה קבוצה אחרת בשנה הבאה.

    הבעיה היא שיש אנשים שבשלב מסוים כבר סימנו X על מוריניו, החליטו שהוא מעבר לשיא, אתה הגדלת לעשות ואמרת שגם אם יזכה באליפות בשנה הבאה זה עדין לא יהיה הישג מבחינתך כי אנחנו מועדון שמקבל תקציב גדול בקיץ (בניגוד לצ'לסי וסיטי העניות שמתחרות איתנו על התואר וצריכות לקבץ נדבות מידי קיץ), כלומר יש אצלנו אנשים שכבר פיתחו אנטי למוריניו, ולכן אני מניח שלא משנה מה אכתוב, ובמקרה שלך גם מה יהיו ההצלחות של מוריניו בעתיד, זה לא ישנה לך. בדיוק כמו שלא שינה לך כמה שערים זלאטן כבש אצלנו מרגע שננעלת על המחשבה שהוא רכש שיווקי ולא מעבר לכך סימנת עליו X ובזה נגמר הסיפור.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,256
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    ברור שיש מצב שמוריניו יפיק לקחים. העניין הוא שלמעט חצי עונה בצ'לסי לפני כשנה וחצי, הוא נראה אותו דבר כבר משהו כמו 4-5 שנים.

    אז הוא יוסיף עוד כמה כשרונות ב200 מיליון הקיץ ובעונה הבאה כתוצאה מזה הוא יתמודד בצמרת אבל נשאלת השאלה אם בשביל זה צריך את מוריניו?
    ז"א, מאמן יצטרך לעשות עבודה כל כך כל כך גרועה עם סגל כזה על מנת לא להתמודד בצמרת שזה בלתי נתפס בכלל.

    השאלה שצריכה להישאל, לדעתי, היא מה המאמן מפיק מהכלים שיש לו. קונטה הוציא הרבה מאוד, קלופ הרבה מאוד, פוצ'טינו הרבה מאוד, ונגר בערך מה שיש, פפ מעט מדי (מעט מאוד) ומוריניו אפילו בלי הבלחות בודדות העונה מוציא 0.
    אני מדבר על תוצאות בעיקר אבל גם מבחינת כדורגל הרי יהיה קשה מאוד למישהו לטעון שיונייטד לא מזעזעת ובטח ובטח שלא משחקת כמו מועדון גדול שמשופע בשחקנים מובילים.

    ושוב, אני משוכנע שהעונה הבאה תהיה טובה יותר עבורכם כי אי אפשר לחרבן עד כדי כך סגל חזק. אפילו פאקינג גרנט כמעט לקח אליפות וליגת אלופות.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    איפה אני טעיתי לגבי זלאטן? זה רכש שדפק לנו את כל ההתקפה כמובן בעזרת הפילוסופיה של מוריניו. לוודי כמובן היה נוח עם זה בדיוק מהסיבות שהזכרת.
    מאסתי בכל הסיפורים - הוא השתנה, הוא יפיק לקחים וכו'. יש פילוסופיה וגישה שהוא פיתח בשנים האחרונות ומזה לא תברח.
    כפי שאורן כתב מעליי אז הוא יכול לקבל במקרה הכי טוב סגל מצוין וסופר יקר. אז זו התקווה העיקרית לקיץ.
    מוריניו לא מאמן מעניין ולפי סטנדרט שהיה צריך להיות ביונייטד, כלל לא אמור להמשיך. מה שיהיה בפועל זה בעיה של המועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/17
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני אגיד משהו מפציץ.

    צריך באמת כשרון מיוחד כדי לא להצליח להצית למעלה קבוצה שעל הסגל הקיים שלה תוסיף עוד איזה 4 קראקים רמה עולמית(גריזמן, אמבמפה, בייל אולי או נאיינגולן), אני לגמרי סומך על מוריניו שיצליח לעשות את זה.

    לא רואה את עצמינו נאבקים על אליפות בעונה הבאה.
    לי המסקנה מהעונה הזאת ברורה, אי אפשר באמת לתקן עם אותו מנג'ר את מה שקרה העונה, זה לא בר תיקון.
    בטח כשברור לגמרי שהבן אדם לא אומד בצורה מציאותית את תוצאות העונה ואחרי שבמשך עונה שלמה אנחנו לא רואים קבוצה שבכלל משחקת כדורגל על הדשא, אלא פינג פונג.

    הלחץ בשנה הבאה יהיה מכופל, הסבלנות?? הרבה יותר קצרה.
    אם תהיה ליגת אלופות אז פתאום באמת יהיה לחץ של עומס משחקים(ה73 משחקים העונה, שרובם משחקים שסגל כזה צריך לצלוח בלי בעיות, לא מרשימים אותי כתירוץ), מתכון קל להימור מדהים על כשלון הרבה יותר גדול מהעונה הזאת.

    מוריניו הוא בגדר מומיה כרגע, זה לא משהו שאתה מתאושש ממנו.
    הכדורגל כל כך התקדם והוא כל כך נשאר מאחור וזה מבלי להתייחס בכלל להיבטים מנטליים ושפיות של העוסק בדבר.

    הימור ממש קל לדעתי שהקריסה תהיה ענקית בעונה הבאה והוא יפוטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/17
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בצ'מפיונס בין תחילת שלב בתים לגמר יש שני משחקים פחות, אבל רמת היריבות והאינטנסיביות היא אחרת.
    מה שכן שעות המשחקים נוחות משמעותית. חמישי זה היום הכי חרא לשחק בו כדורגל.

    בלי שום קשר העומס כלל לא תירוץ ולא יהיה תירוץ ואגב מונאקו משחקת רק שני משחקים פחות מיונייטד(62 מול 64) והתמודדה בהצלחה עם סגל שמורכב ברובו מצעירים מול קבוצה עם תקציב עתק כמו פריז ומן הסתם גם העונה עם אחוזי הצלחה גבוהים בליגה.
    מונאקו גם עשתה קמפיין נהדר על הדרך וללא שום ספק בצ'מפיונס השקיעה יותר מאמץ מיונייטד בליגה אירופית.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אני מרחם על קבוצות שמשחקות 60+ משחקים דרך ליגת אלופות.
    אני לא מרחם על קבוצה שהיא אמורה להיות בעל הבית במפעל הזה, שהיא ביי פאר הכי עשירה במפעל, עם הסגל הכי טוב ועמוק במפעל, שלא באמת נאבקה על אליפות שנייה אחת במדינה שלה, שלא הגיעה רחוק במפעל הגביע האנגלי(גביע הליגה נגמר מוקדם) ומשחקת כמו כזאת של משחקים.

    זה תירוץ עלוב ביותר, גיגס ואואן גיחכו כששמעו אותו מתבכיין שוב על כמות המשחקים והעומס(מי ישמע ב9 משחקים בחודש האחרון כמה מהם באמת היו חשובים לנו בהתחשב בזה שכבר לפני ארבעה משחקים החלטנו להודיע לעולם שסיימנו את חלקינו בליגה).

    מונאקו עברה עומס אמיתי כי עם הסגל שלה והמגבלות הגיעה לחצי גמר ליגת אלופות, יובנטוס עוברת עומס, ריאל מדריד עברה עומס.

    מנצ'סטר יונייטד? מתעסקת בלבכות ולחפש תירוצים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה הזו של יונייטד היא כישלון הרבה יותר גדול מהעונה הקודמת, דווקא כי לא נעשתה שום התקדמות למרות שהושקע הון עתק ברכש. אני לא זוכר את מנצ'סטר יונייטד כזו משעממת ועלובה, מלכת התיקו, רבים מהם הסתיימו גם ב-0:0, האולד-טראפורד כלל לא מפחיד. למרות זאת אני חושב שמוריניו זכאי לעוד עונה למרות התירוצים המגוחכים והכישלון העצום. לגבי זלאטן - בלעדיו המצב היה הרבה יותר גרוע, שחקן כמו מרסיאל שבלט לטובה בעונה שעברה - עשה צעד ענקי לאחור. מקטיריאן השתלב מאוד מאוחר ודווקא חואן מאטה היה שחקן הטוב בקישור בחלקים גדולים מהעונה והוא לאו דווקא היה בתוכניות.

    בניטס שייך לעבר, הוא נכשל כבר כמה שנים, וכן - גם בריאל מדריד, למרות טונות האגו של סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו. לא רלוונטי לקבוצה גדולה לדעתי, מאחל לו עונה שקטה עם ניוקאסל בפריימרליג.
     
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,565
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
    חשבתי שכמו בסוף העונה שעברה, טוטנהאם יאבדו גובה ברגע שהאליפות תסגר. בסוף הם נראים טוב יותר. 83 נקודות ב37 מחזורים, שנה שעברה לסטר לקחה אליפות עם 81... צריכים לעבוד שם בספרס על הטיימינג.

    ציפינו שבתור אלופה כה מפתיעה לסטר תשבור כמה שיאים שליליים, היום זה כמעט קרה- 6-1 זה אמנם ההפסד הגדול ביותר של אלופה מכהנת בבית, אבל זה כבר קרה שלוש פעמים בעבר. פעם אחרונה ב-2011 כשסיטי חגגה באולד טראפורד.

    מסכן לוקאקו, חצי עונה הוביל את טבלת הכיבושים, בסוף גם את זה לקחו לו. אגב נתון נחמד- אם תורידו לאברטון את כל 24 השערים שלו, הם עדיין במקום השביעי.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.