המחזור ה-37

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מנצ'סטר יונייטד- צ'רלטון-- פתאום הכל נראה שוב כל כך טוב בשביל מנצ'סטר יונייטד. אחרי ההדחה מליגת האלופות ואחרי שארסנל הובליה כבר 2-0 באצטדיון ריבוק זה היה נראה כאילו מנצ'סטר הולכת לסיים עונה שנייה ברציפות ללא תואר. 2 השערים של בולטון הפכו את הקערה על פיה ועכשיו מנצ'סטר רחוקה נגיעה מן האליפות שיכולה להיות שלה כבר ביום ראשון אם היא תנצח וארסנל לא תנצח. אחרי פתיחת עונה צולעת ביותר לצד פתיחה מרשימה מאין כמוה של ארסנל, מנצ'סטר עכשיו היא הקבוצה החזקה באנגליה לצד ארסנל שכנראה לא מסתדרת עם הלחץ הגדול שעליה. השמות החמים כרגע באולד טראפורד הם רוד ואן ניסטלרוי ופול סקולס שמביאים את האליפות כמעט לבד, ההולנדי כבש בכל שמונת המשחקים האחרונים והגיע כבר ל-40 שערים העונה, הג'ינג'י לא רק שכבש שש גולים בארבעת המשחקים האחרונים אלא גם בונה את ההתקפות של מנצ'סטר שכולם עוברות דרכו. צ'רלטון תצטרך להסתדר עם השניים האלה אם לא מצפה להם יום שבת מאוד ארוך וקשה. בשביל צ'רלטון זאת הייתה עונה די הפכפכה. אחרי פתיחה לא טובה באה תקופה מצויינת שהביאה את הקבוצה למאבק ממשי על מקום באירופה, אבל אז באה התפרקות שכוללת הפסד בית 6-1 ללידס והפסדים לבלקבורן, בירמינגהאם וליברפול. השבת הם חזרו לנצח אחרי 2-1 על סהות'המפטון והם לא רוצים שוב לחזור ולהפסיד. במפגש הקודם בין השתיים ניצחה מנצ'סטר 3-1.
    הימור: מנצ'סטר יונייטד

    אסטון וילה- סנדרלנד-- אסטון וילה עדיין צריכה להבטיח את השארותה בליגה ובשביל זה היא זקוקה לניצחון על היורדת סנדרלנד כי בוילה פארק לא רוצים מחזור אחרון מותח ועצבני. למרות החשיבות של המשחק צפויים לפתוח בשתי הקבוצות שחקנים צעירים, המנג'רים מנצלים את מחזורי הסיום כדי לקדם צעירים לקראת העונה הבאה. מאז שמקארתי הגיע לקבוצה הוא נותן לצעירים לפתוח ומקווה שבעונה הבאה הניסיון הזה ייתן לקבוצה מימד חדש ומרענן שיעזור לקבוצה לחזור לפרמייר ליג כמה שיותר מהר. מיק מקארתי יקבל בחזרה את גווין מקאן וקווין פיליפס שלא שיחקו נגד ניוקאסל בגלל פציעה. מיק מקארתי לא רוצה לסיים את העונה בלי ניצחון והוא מאוד רוצה לסיים את העונה לפחות עם ניצחון אחד בכיס האישי שלו. כל דבר פרט לניצחון יהפוך את סנדרלנד רשמית לקבוצה הגרועה בתולדות הפרמייר ליג והפסד של אסטון וילה יכול להפוך את המשחק במחזור האחרון אצל לידס לגורלי ביותר. במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה סנדרלנד 1-0 מאז הקבוצה צברה 13 הפסדים רצופים.
    הימור: אסטון וילה

    בלקבורן- ווסט ברומיץ'-- בלקבורן עדיין לא ויתרה על להשיג את גביע אופ"א והיא יודעת שבשביל להשיג את המטרה הזאת אסור לה ליפול במשחק שכזה, מצד שני ווסט ברומיץ' יודעת שבלקבורן קבוצה חזקה ולא רוצה שתוצאה כמו בשבוע שעבר תחזור על עצמה מה שבהחלט עלול לקרות. דיוויד דאן שנפצע באלנד רואד החלים מהפציעה ויפתח כנראה. קרייג שורט שגם הוא נפצע סיים ככל הנראה את העונה. גם המגן המושאל ורטיסלאב גרשקו נפתע באלנד רואד וגם הוא גמר את העונה. גרהאם סונס הביע כעס על שחקני לידס בסיום המשחק על התיקולים הלא ספורטיביים שלהם לטענתו. בלקבורן יודעת שמנצ'סטר צריכה להגיע לאברטון ובבלקבורן מקווים שמנצ'סטר תגיע למשחק הזה שעדיין האליפות לא הובטחה לה כדי שהיא תתאמץ במשחק ותנצח את אברטון. ווסט ברומיץ' רחוקה 5 נקודות מסנדרלנד ובקבוצה לא רוצים לסיים את העונה במקום האחרון. בכל מקרה זה קשה לראות איך ווסט ברומיץ' תתמודד עם ההתקפה הכישרונית של בלקבורן. גארי מגסון אמר השבוע שהתבוסה 6-0 לליברפול הייתה האירוע הקשה בחייו והשחקנים לקחו אותה באמת קשה. זאת היתה התבוסה הקשה ביותר בבית של ווסט ברומיץ' ב-125 שנים האחרונות וההפסד התשיעי מתוך עשרת המשחקים האחרונים. בין הקבוצות יש היסטוריה ארוכה של תוצאות גבוהות- 6-2, 5-2, 5-1, 7-6 ו-5-0 השבוע מן הסתם בלקבורן פייבוריטית ךנצח בתוצאה דומה לאחת מהתוצאות האלה.
    הימור: בלקבורן

    פולהאם- אברטון-- משחק חשוב לשתי הקבוצות, אברטון רוצה להבטיח מקום בגביע אופ"א בעוד שפולהאם עדיין זקוקה לנקודות כדי להבטיח את השארותה בליגה. דיוויד מויס יודע שבכדי שהעונה הזאת תהיה באמת מושלמת הקבוצה תצטרך להעפיל לאירופה אחרת זאת תהיה עונה עם פיספוס ענק והרבה טעם מר. כריס קולמן הבוס החדש של פולהאם אומר שהוא נהנה בנתיים מכל רגע בקבוצה ושהוא מאוד מרוצה מהתוצאה שהקבוצה הוציאה בסטמפורד ברידג'. בקבוצה די מאמינים שהם לא ירדו ליגה ומתחילים לתכנן את העונ הבאה כאשר המועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא ההולנדי לואיס ואן חאל. אברטון יודעת שבמחזור הנעילה צפוי לה קרב קשה מאוד מול מנצ'סטר יונייטד לכן כדי למנוע הפתעות מיותרות הקבוצה חייבת לנצח בשבת.
    הימור: תיקו

    ליברפול- מנצ'סטר סיטי-- רוב הדיבורים על המשחק סובבים סביב שני שחקנים- מייקל אואן ורובי פאולר. שתי החלוצים ששיתפו פעולה לא מעט בעבר יפגשו בשבת כאשר פאולר בא לאנפילד לפגוש את קבוצתו לשעבר תחת שרביטו של קווין קיגן. מצד שני מייקל אואן בא אחרי רביעייה שהחדיר לרשתה של ווסט ברומיץ' המסכנה והוא מקווה להמשיך ביכולת הטובה ולהמשיך להבקיע שערים. מנצ'סטר סיטי סיימה למעשה את העונה ובשבוע הבא מצפה לה משחק בית מול סהות'המפטון שיסמל משחק בית אחרון במאיין רואד לפני המעבר לאצטדיון החדש. קווין קיגן מאוכזב משחקניו שעד לפני כמה זמן היו יכולים להגיע למקום השישי אבל אז באה תקופה איומה שממנו הקבוצה לא יוצאת. מצד שני ליברפול רוצה לסיים בפוש חזק את העונה כדי לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות מה שהיה נראה לפני כמה זמן כחלום רחוק. ליברפול מאז ההפסד 4-0 באולד טראפורד נמצאים ברצף של 4 ניצחונות רצופים והוייה רוצה עוד ניצחון לפני הקרב הענק מול חניכיו של ראניירי במחזור הנעילה. למעשה ליברפול השיגה 21 נקודות משמונת המשחקים האחרונים ובאנפילד יודעים שאם לא התקופה השחורה באמצע העונה הקבוצה הייתה יכולה להאבק על האליפות. קיגן רוצה לסיים את העונה יפה וזה כולל ניצחון באנפילד. ההיסטוריה אומרת שהסיטי לא ניצחו באנפילד מאז 1981 ולא ניצחו בכלל את ליברפול כבר 8 שנים. במפגש הקודם בין הקבוצות ניצחה ליברפול 3-0.
    הימור: תיקו

    מידלסברו- טוטנהאם-- מידלסברו פוגשת את טוטנהאם במשחק האחרון שלהם העונה באצטדיון ריברסייד במטרה לנצח ולסיים רצף של 3 הפסדים רצופים. סטיב מקלארן יודע שהוא עשה עונה טובה מאוד במידלסברו ולא רוצה לסיים עם הרגשה לא טובה את העונה ובכדי לנצח הם חייבים לכבוש מה שהם לא עשו במשך 4 משחקים רצופים. טוטנהאם הפסידה 3 פעמים, ניצחה 2 ועשתה תיקו אחד בששת המשחקים האחרונים שלה, ביום ראשון האחרון היא נפלה קורבן ליכולת טובה של מנצ'סטר והפסידה בבית 2-0 לסקולס ולואן ניסטלרוי. ההפסד הזה הפסיק לטוטנהאם סופית את החלום על גביע אופ"א עכשיו כאשר היא 6 נקודות מאחורי בלקבורן. במפגש הקודם ניצחה מידלסברו בחוץ 3-0.
    הימור: מידלסברו

    ניוקאסל- בירמינגהאם-- 2 הקבוצות נפגשות כאשר כל אחת נמצאת בתקופה מנוגדת לשנייה. בירמינגהאם התעוררה בזמן הנכון מבחינתה והבטיחה את השארותה בליגה עם 7 ניצחונות מתוך תשעה משחקים. בעוד שניוקאסל השיגה רק 4 נקודות מתוך 5 משחקים באפריל. בירמינגהאם ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים הרבה בזכות יכולת מעולה של המושאל הצרפתי כריסטוף דוגארי שבבירמינגהאם עושים מאמצים כדי להשאירו עוד עונה בקבוצה. בשביל ניוקאסל זה משחק חשוב מאוד אחרי שחזרו למסלול הניצחונות אחרי ניצחון דחוק על סנדרלנד, במשחק נפצע הכוכב אלן שירר שסיים את העונה. את מקומו יתפוס שולה אמואבי שכבר שיחק העונה נגד בירמינגהאם ואף כבש. המצב של ניוקאסל די טוב בגלל העובדה ששתי יריבותיה על הכרטיסים לליגת האלופות, צ'לסי וליברפול, נפגשות ביניהן ראש בראש במחזור הבא. לורנט רובר שנפצע במשחק נגד מנצ'סטר חזר השבוע לאימונים ומקווה להיות משותף במשחק. בסיבוב הראשון ניצחה ניוקאסל 2-0. המפגש האחרון בין שתי הקבוצות בסנט. ג'יימס פארק היה לפני 10 שנים ששתי הקבוצות שיחקו בליגה הראשונה, הקבוצות ניפרדו בתיקו 2-2.
    הימור: בירמינגהאם

    ווסטהאם- צ'לסי-- צ'לסי מגיעה לאפטון פארק במטרה אחת ברורה לנצח ולהגדיל את סיכוייה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. לווסטהאם יש גם מטרה אחת ברורה והיא לקחת את שלושת הנקודות בכדי להישאר בליגה. ווסטהאם היא הפייבוריטית לירידה שבתמונה נמצאות עוד בולטון, פולהאם, אסטון וילה ולידס, כאשר המטרה הגדולה של ווסטהאם היא בולטון שבניהם יש רק 2 נקודות. ווסטהאם צריכה לצפות מעצמה לנצח את שתי המשחקים הנותרים אחרי הניצחון החשוב במנצ'סטר על הסיטי, ווסטהאם השיגה 18 נקודות בתשעה המשחקים האחרונים שלה. בכלליות מאזן הבית של ווסטהאם הוא לא טוב- רק 4 ניצחונות מ-18 משחקים. אבל היא ניצחה 3 משחקים בבית מארבעת האחרונים, נקודת אור. ווסטהאם הפסידה רק פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים וחטפו רק 5 שערים בשמונת המשחקים האחרונים. טרבור ברוקינג אופטימי ומאמין שהסוף של המשחק ביום שבת יהיה שמח כמו הסוף במאיין רואד. צ'לסי איבדה 2 נקודות יקרות מפז בבית מול פולהאם והיא מקבלת את ווסטהאם במצב לא טוב מבחינתה כי ווסטהאם תילחם על החיים שלה, הפסד של צ'לסי יגרום לה לבוא בשבוע הבא למשחק מול ליברפול בידיעה שהיא חייבת ניצחון. צ'לסי לקחה 13 נקודות מ-18 האפשריות לאחרונה. בצ'לסי יחסר יספר גרונקיאר הפצוע.
    הימור:צ'לסי

    סהות'המפטון- בולטון-- בולטון מגיעה לסנט. מארי בידיעה שאם היא לא תנצח היא עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור הנוכחי. בולטון מגיעה למשחק עם 40 נקודות וסם אלרדייס חשב לא מזמן ש-41 נקודות יספיקו להו להשארות אבל לא בטוח שכך יהיה. הסטטיסטיקה אומרת שאף קבוצה שהשיגה 41 נקודות ומעלה לא ירדה. בולטון שתסיים את העונה במשחק בית נגד מידלסברו הפסידה רק משחק אחד משבעת המשחקים האחרונים שלה. בולטון מגיעים לסהות'המפטון שכבר מצפה לגמר הגביע שיהיה הרגע הגדול שלהם אחרי 27שנים. המצב של סהות'המפטון עלול לשחק לטובת בולטון מכיוון שהשחקנים של סהות'המפטון יודעים שהם כבר הבטיחו את מקומם בגביע אופ"א והשחקנים שם כבר פוזלים לעבר גמר הגביע.
    הימור: תיקו

    ארסנל- לידס-- כשארסנל תבוא למשחק היא עלולה להיות 8 נקודות מתחת למנצ'סטר ואז אי ניצחון שלה על לידס יתן למנצ'סטר את האליפות באופן סופי ומוחלט. לארסנל יש בעיה חמורה היא תשחק ללא ויירה, ליונברג, אדו וכנראה גם לאורן וסיגאן בגלל פציעות וכמובן גם בלי קמפבל שמושעה עד לסיום העונה. התיקו בבולטון גרם להרבה אנשים להאמין שהמירוץ נגמר ומנצ'סטר כבר לקחה אליפות. כרגע חובת ההוכחה היא על ארסנל שתצטרך כנראה לשחק עם לוז'ני, איגור סטפנובס ומרטין קיאון בהגנה, מצב קשה לתותחנים. על הנייר זה אמור להיות ניצחון קל לארסנל בגלל שלידס בעונה של מכות אחת אחרי השנייה ובמפגש הקודם בין השתיים ניצחה ארסנל 4-1 את הקבוצה של טרי ונבלס, פיטר ריד בא ואפשר לומר שיש שיפור ממש קל בקבוצה אבל היא עדיין בסכנת ירידה. לידס תגיע ללא אלן סמית' שמושעה עד לסיום העונה אבל עם מארק וידוקה שנמצא בכושר הבקעה מצויין, בדיוק מה שחסר לארסן ונגר. במפגש הקודם בהייבורי ניצחה לידס 2-1 אבל זאת הייתה לידס שונה לחלוטין, קבוצה צעירה שאפתנית וחזקה.
    הימור: ארסנל
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד על הסיכום המעולה, ישר כוח!

    ארסנל מול לידס? אני אגיד לכם את האמת, אני הכי מפחד מסת' ג'ונסון, נראה לי כמו שחקן חיה. 7 מליון פאונד שילמו על הבחור, אז בטח הוא יהיה זה שינצח את המשחק, לא?

    לאורן, סיגאן, ווירה וקמפבל לא ישחקו - כלומר, חוץ מאשלי קול כל ההגנה לא תשחק, ומול קבוצה שבנויה רק על קיואל-סמית'-וידוקה (וגם רובו), זאת תהיה מכה אנושה להרכיב את אולג לוז'ני - אחד השחקנים הגרועים שאני זוכר ששיחק בארסנל בשנים האחרונות. החיסרון של אדו לא כל כך משמעותי לדעתי. בכל מקרה, אני בטוח שארסנל תיקח דאבל עדיין, והיא תנצח את לידס. 100%.

    בקשר לדרבי החם בין צ'לסי לווסטהאם, אני דווקא הייתי מהמר על ווסטהאם - במשחק כל כך חם, כשהקבוצה נאבקת על חייה, והיא בתנופה גדולה, היא יכולה לנצח את צ'לסי. אפשר לראות שווסטהאם תישאר בליגה. פשוט רואים את זה.

    מנצ'סטר באמת לא תתקשה מול צ'רלטון באולד טראפורד, אבל פאגי ייאלץ לבוא למגרש נייטראלי לאחר המשחק מול אברטון בחוץ. לדעתי אתה צודק וליברפול לא תצליח להכניע את שיטי, וגם ניוקאסל לא תנצח את דוגארי וחבריו.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אמרתי את זה לא כי אני ממש מאמין בזה אלא בגלל שאני אוהד צ'לסי... (בקשר לליברפול ולניוקאסל).

    ובקשר לסיכום... תודה ומה עוד לא התרגלת..? מהמחזור ה-20 זה ככה....
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיין מגיעה לך איזו מחמאה.

    וכן, שכחתי שאתה אוהד צ'לסי. טינופת, שירו סקאד על אפטון פארק :evil:.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    וגם אמרתי יותר מפעם אחת שאני מקווה מאוד שווסטהאם לא ירדו ליגה אז שינצחו במחזור האחרון ולא עכשיו כי אנחנו זקוקים לשלוש נקודות.

    וחוצמזה לא נראה לי שבולטון תנצח אצל סהות'המפטון אז ככה שהסיכוי ישאר עם ווסטהאם.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב - אני רק רוצה להכריז שאם אנחנו מנצחים את ארסנל ווידקה יזכה לקטילות אינסופיות במשך חודשים.


    -------------


    וזה לא יקרה. למרות שסת' הגדול יפתח כנראה בהרכב.
     
  7. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע מה איתכם, אני מעדיף שווסטהאם תרד ליגה. לבולטון פשוט יותר מגיע.
    קבוצה כמו ווסטהאם, שמתבססת על גידול כשרונות ומכירתם, מקומה בליגת המשנה. לבולטון לעומת זאת, יש סגל טוב ויציב, שמקומו בפריימרליג. ראינו גם כמה משחקים טובים מאוד שלהם העונה, שהוכיחו (לפחות לי), שיש להם קבוצה מצויינת. הניצחון 1-0 על מאן יו בתחילת העונה היה אחד מהם.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ווסטהאם מתבססת על גידול כישרונות ומכירתם כי מה לעשות הם מועדון קטן וזה טבעו של הכדורגל. ולווסטהאם אין סגל טוב ויציב? דיוויד ג'יימס, מייקל קאריק, ג'ו קול, פרדי קאנוטה, ג'רמיין דפו... ועוד הם שחקנים פשוט מעולים שיש להם מקום בכמעט כל קבוצה בליגה הזאת ואני לא מבין איך ווסטהאם נקלעה למצב הזה. ווסטהאם תישאר בליגה היא קבוצה מוכשרת וטובה שאומנם נקלעה למצב אנוש אבל היא תוכיח שמגיע לה להשאר והיא תיצא מזה. ועובדה לכך שהיא מתעוררת ברגעים החשובים האלו וניצחה את מידלסברו ומנצ'סטר סיטי.
     
  9. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוב השחקנים ה"יציבים" של ווסטהאם הם כשרונות צעירים (שלושה מבין החמישה שהזכרת מתחת לגיל 21!), שיעזבו במוקדם או במאוחר למועדון גדול יותר. כלומר, ווסטהאם לא יציבה כלל, ומסתמכת יותר מדיי על הכשרת צעירים ומכירתם.
    ווסטהאם נקלעה למצב הזה בגלל המאמן הגרוע שלהם, וטוב שכך.
    אגב, אם דיברנו על סגל, תראה כמה שחקנים מבולטון:
    איבן קאמפו, פלורנט לביל, יורי דג'ורקף, קווין נולן, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה ומייקל ריקטס.
    אלה שחקנים שיכולים לשחק ברמות הגבוהות ביותר, וחלקם אף הגיעו לרמות האלה.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מייקל ריקטס עבר למידלסברו.

    שמע בקשר לבולטון גם לה יש סגל לא רע אבל לא יותר טוב מזה של ווסטהאם. רוב השחקנים של בולטון הם מבוגרים שעשו כבר את שלהם אבל שחקני ווסטהאם הם צעירים ורעבים וחבל יהיה אם הקבוצה תירד ליגה ואז כל הכישרונות יתפזרו כי ממש לא נראה לי שהם ישארו לשחק בליגה השנייה. אם ווסטהאם ישארו מה שאני מאמין שיקרה נראה את השחקנים האלו משתפים פעולה לפחות עוד עונה אחת ואני מבטיח לך שהם לא יקלעו שוב למצב הזה, הם ילמדו לקחים.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מייקל ריקטס עבר למידלסברו.

    שמע בקשר לבולטון גם לה יש סגל לא רע אבל לא יותר טוב מזה של ווסטהאם. רוב השחקנים של בולטון הם מבוגרים שעשו כבר את שלהם אבל שחקני ווסטהאם הם צעירים ורעבים וחבל יהיה אם הקבוצה תירד ליגה ואז כל הכישרונות יתפזרו כי ממש לא נראה לי שהם ישארו לשחק בליגה השנייה. אם ווסטהאם ישארו מה שאני מאמין שיקרה נראה את השחקנים האלו משתפים פעולה לפחות עוד עונה אחת ואני מבטיח לך שהם לא יקלעו שוב למצב הזה, הם ילמדו לקחים.
     
  12. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי שהוא עבר.

    ודווקא תגובתך מחזקת את טענותיי.
    שחקני בולטון מנוסים ברמות הגבוהות, וירידה לליגה השנייה לא באה בחשבון מבחינתם (זה נוגע גם לחלק משחקני ווסטהאם. קאנוט הצרפתי למשל). לעמות זאת, ירידה של ווסטהאם תוביל לעזיבה של הכוכבים הצעירים לקבוצות גדולות, שם מקומם.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מה זאת אומרת ששם מקומם???

    ווסטהאם מגדלת כישרונות וזכותה להנות מהם כמה שנים ואז למכור אותם ע"פ רצונה.

    ירידה של ווסטהאם תאלץ אותם לשחרר את הכוכבים גם אם הם ירצו וגם אם לא.

    ווסטהאם קבוצה טובה שמקומה בפרמייר ליג ושמע אולי לא בולטון תירד, אולי זאת תהיה פולהאם שלה באמת מגיע לרדת...
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מה זאת אומרת ששם מקומם???

    ווסטהאם מגדלת כישרונות וזכותה להנות מהם כמה שנים ואז למכור אותם ע"פ רצונה.

    ירידה של ווסטהאם תאלץ אותם לשחרר את הכוכבים גם אם הם ירצו וגם אם לא.

    ווסטהאם קבוצה טובה שמקומה בפרמייר ליג ושמע אולי לא בולטון תירד, אולי זאת תהיה פולהאם שלה באמת מגיע לרדת...
     
  15. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור לכולם שכוכביה הצעירים של ווסטהאם יעברו לקבוצות גדולות, וזה רק עניין של זמן. לווסטהאם, בליגת המשנה, לא מגיע להחזיק את אותם כשרונות אצלה.
    קבוצה עם סגל טוב כמו של ווסטהאם, שצריכה להיאבק על מקום באופ"א, אך נאבקת על הירידה, צריכה לרדת ליגה. העונש על חוסר אופי ונחישות כבד מאוד, אך מוצדק.
    ואם בולטון לא תרד, זו תהיה לידס שתירש את מקומה.