המחזור ה-4 בפרמייר ליג!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/8/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בסוף השבוע הקרוב יוצא לו לדרך המחזור הרביעי עם לא מעט מפגשים מעניינים מאוד.

    משחקי יום שבת

    אברטון- ליברפול- אברטון מארחת את הדרבי הראשון של העונה במשחק נדש ליברפול ובדרבי ה-169 של העיר ליברפול. ליברפול תנסה להוציא ניצחון ראשון העונה ודווקא ניצחון בדרבי יהווה דחיפה יותר משמעותית מאשר סתם ניצחון ושלוש נקודות. ליברפול חטפה רק 2 שערים בשלושת המשחקים הראשונים אבל הבקיעה רק שער אחד כולם במשחק נגד צ'לסי ותוסיפו את זה לתוצאות התיקו המאופסות במשחקים נגד אסטון וילה וטוטנהאם ותקבלו פתיחת עונה מאוד לא מעודדת מבחינתם של האדומים. אמיל האסקי פצוע וכנראה לא ישחק, מילאן בארוש יפתח לצידו של מייקל אואן שלמרות שכבש את השער היחיד של ליברפול העונה הוא היה רק בפנדל, אואן בלי שער שדה ב-270 הדקות הראשונות של העונה. מאחוריהם ישחקו הארי קיוול וסטיבן ג'רארד שחוזר מהפציעה שלו וינסה להוסיף לליברפול את כנראה מה שהיה חסר לה בתחילת העונה. ריסה יחזור להרכב אחרי שהודח מההרכב מול טוטנהאם ודודק כמובן ינסה לשחזר את היכולת הטובה שלו משני המשחקים האחרונים בהם עשה את העבודה שלו בצורה מעולה. וויין רוני ינסה לתת לקבוצתו ניצחון שני העונה אחרי השער המצויין שלו באמצע השבוע בתיקו 2-2 נגד צ'רלטון. אברטון תחסר את לי טיי המושעה ואת גמיל הפצוע. בחוד יפתחו וויין רוני ולצידו תומאס רדזינסקי והעל הספסל יחכה דנקן פרגוסון שחוזר מהשעייה. קווין קמפבל פצוע.
    הימור: אברטון

    אסטון וילה- לסטר- אסטון וילה מגיעה למשחק הבית השני שלה העונה ויודעת שכל דבר פרט לניצחון יחשב ככישלון. במשחק הבית הראשון הוילה הסתפקו בתיקו מאופס עם ליברפול. אסטון וילה הפסידה בשני משחקי החוץ שלה העונה ואולירי מקווה שהניצחון הראשון והתנופה תתחיל מהמשחק בית הזה. מנגד לסטר הסתפקה בינתיים בשתי תוצאות תיקו ביתיים ותוצאה טובה מול צ'לסי למרות ההפסד. לסטר נראים לא רע ובקבוצה רוצים ומצפים לחזור הביתה מוילה פארק עם ניצחון. בתשעה המשחקים האחרונים בין הקבוצות בוילה פארק לסטר הפסידה רק פעם אחת. אולירי כנראה ימשיך לבטוח בשחקנים שעשו תיקו עם ליברפול ונילחמו יפה נגד ארסנל באמצע השבוע. אולוף מלברג המצטיין בינתיים העונה של וילה ימשיך להנהיג את ההגנה אבל השבדי השני מרקוס אלבאק לא יהיה כשיר. מיקי אדמס מנג'ר לסטר יפתח גם הוא עם הרכב זהה לזה שפתח באמצע השבוע. לז פרדיננד עדיין פצוע.
    הימור: תיקו

    בולטון- צ'רלטון-- בולטון בינתיים מאכזבת ונמצאת רק עם נקודה אחת העונה והיא מגיעה למשחק אחרי התבוסה 4-0 לפורטסמות'. בולטון חטפה כבר רביעייה במחזור הראשון נגד מנצ'סטר אבל שיחקה לא רע בכלל, ובמחזור השני הייתה כבר קרובה לניצחון אחרי שכבר הובילה בבית 2-0 על בלקבורן, אבל ב-25 הדקות האחרונות בלקבורן כבשה שניים והשוותה. גם צ'רלטון סבלה וקיבלה בראש בדקת האחרונות וזה היה באמצע השבוע מול אברטון ווויין רוני. על שני הקבוצות מונח הרבה לחץ הן יודעות שהפתיחה מאוד חשובה להמשך ואסור להפסיד נקודות מיותרות, במיוחד על בולטון שהתחילה ממש לא טוב את העונה ומנגד צ'רלטון התחילה די סביר ויש לה 4 נק', יש מקום לשיפור.
    הימור: בולטון

    צ'לסי- בלקבורן-- צ'לסי מגיעה לגשר ביום שבת עם המון המון ביטחון עצמי אחרי ההגעה של החלוץ הארגנטינאי המצויין הרנן קרספו וההגעה הצפויה של קלוד מקללה. צ'לסי חזרה לבמה האירופית הגדולה מכולם, הצ'מפיונז ליג, אחרי 4 שנים ויש בצ'לסי הרבה דיבורים על כל מיני תארים השנה אבל הם חייבים לתת לרגליים לדבר על המגרש. צ'לסי בינתיים עם 100 אחוזי הצלחה בליגה ובבית עם צריכה לנצח את בלקבורן אבל כמו שניוקאסל למדה ביום רביעי בכדורגל הכל יכול להיות. קרספו, מוטו, האסלביינק וגודינסן זה הקאדר שיש לראניירי בהתקפה. כאב ראש לא קטן. עדיין לא בטוח שקרספו יעשה את הבכורה שלו בשבת, תלוי באישור הבינלאומי שלו. גרהאם סונס איבד בקיץ את היהלום הכי גדול שלו, דמיאן דאף, ובבלקבורן מתרגלים להסתדר גם בלי הקשר דיוויד דאן. סונס מנסה להביא את בארי פרגוסון וקלאודיו ריינה אבל בינתיים ללא הצלחה וסונס בינתיים הסתפק בחיזוק להגנה בדמותו של מרקוס באבל. בינתיים השוער בראד פרידל לא מזכיר את השוער המצויין מהעונה שעברה ונגד מנצ'סטר סיטי נתן משחק חלש מאוד. סונס לא מתרגש ומרבה לשבח ולהכניס ביטחון עצמי בשוער.
    הימור: דיבורים על המגרש....

    מידלסברו- לידס- מידלסברו ולידב יפגשו באצטדיון ריברסייד במטרה לחפש אחר הניצחון הראשון העונה. דני מילס השחקן החדש של מידלסברו יערוך הופעת בכורה מול קבוצתו לשעבר. דני מילס יכנס להרכב על חשבונו של השחקן הצעיר סטיוארט פארנאבי. מידלסברו צברה נקודה ראשונה העונה באמצע השבוע נגד לסטר בחוץ, גאיזקה מנדייטה עשה רושם יפה מאוד על המנג'ר שלו במשחק הבכורה ומקלארן רק שיבח את הספרדי. מקלארן מקווה שהתוספת החדשה תיתן את הדחיפה המיוחלת אחרי 2 ההפסדים במחזורי הפתיחה. גם בצד של פיטר ריד מחפשים 3 נקודות אחרי שצברו רק 2 נק' מתוך 9 אפשריות. פיטר ריד רגוע ואומר שהוא דווקא מרוצה ובטוח שזה עניין של זמן עד שהעסקים בלידס יראו אחרת לגמרי. ג'ודי מוריס שהגיע מצ'לסי בינתיים משתף פעולה בצורה משביעת רצון עם סת' ג'ונסון ומוריס שמח להיות בלידס, מקום שבו סבוף סוף נותנים לו להיות חלק חשוב בקבוצה.
    הימור: תיקו

    ניוקאסל- בירמינגהאם-- בירמינגהאם מגיעה לניוקאסל אחרי שפתחה את העונה בצורה טובה, לעומת זאת ניוקאסל תנסה להתאושש מהשוק של יום רביעי ותחפש ניצחון ראשון העונה בליגה. בירמינגהאם עם 4 נק' מתוך 6 אפשריות וסטיב ברוס יודע שנקודה קטנה גם תספיק במשחק הזה. אבל בניוקאסל המצב ממש גרוע ובירמינגהאם יכולה לנצל את זה ולחזור הביתה עם כל הקופה. 2 הקבוצות נפגשו במאלזיה במשחקי הקדם העונה שם ניצחה ניוקאסל 2-1. במשחק הזה יציין בובי רובסון 201 הופעות כמנג'ר ניוקאסל. וודגייט בספק למשחק ובלאמי בטוח בחוץ. אמואבי כנראה יקבל עוד קרדיט בהרכב הראשון לצידו של שירר מה שאומר שצ'ופרה שוב יחכה להזדמנות שלו מהספסל. אצל בירמינגהאם דוגארי יעדר לפחות עד אמצע ספטמבר מה שאומר שבחוד יפתחו כנראה ג'יוף הורספילד וסטרן ג'ון. קלינטון מוריסון מתגבר על הפציעה שלו וימתין על הספסל. בבירמינגהאם עוד יחסרו השוער ניקו ואסן והמגן מרטין גיינגר. בירמינגהאם הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים נגד ניוקאסל ומקווים שהפעם יהיה שונה.
    הימור: תיקו

    טוטנהאם- פולהאם-- טוטנהאם רוצה לשפר את פתיחת העונה הסבירה שלה ותפגוש בבית את פולהאם שבינתיים נמצאת עם ניצחון והפסד. טוטנהאם שברה מנחוס קטן באמצע השבוע, התיקו שהוציאה באנפילד היה הנקודה הראשונה שלה שם מאז 1996. הודל היה מרוצה מהמשחק ותוסיפו לזה את הניצחון על לידס בסוף השבוע האחרון וטונהאם מתחילה לא רע את העונה למרות ההפסד במחזור הפתיחה. הודל מרוצה מהרוטציה שיכולה להיות בהתקפה ומחשיב את זה כסיבה הכי גדולה שלו לאופטימיות להמשך העונה. שלושת החלוצים החדשים הלדר פוסטיגה, בובי זאמורה ופרדי קאנוטה שיחקו באנפילד והיו טובים. אנדרטון חזר לסגל ושיחק כמחליף באנפילד ונראה שיפתח בשבת. עם טוטנהאם רוצה לסיים באחת מששת המקומות הראשונים משחק ביתי מול פולהאם הוא בהחלט משחק שטוטנהאם חייבים לנצח. פולהאם שהפסידה בשבת האחרונה 3-1 לאברטון לא שיחקה באמצע השבוע והיה לה זמן לנסות ולהשתפר, תוך 35 דקות אברטון כבר הוליכה 3-0. החלוץ הצרפתי סטיב מארלה הושאל למארסיי השבוע ולמרות זאת בפולהאם מאמינים שיש שם סגל מספיק טוב ולא מתכננים להיות פראיירים בוויט הארט ליין.
    הימור: טוטנהאם

    וולבס- פורטסמות'-- שתי הקבוצות אומנם עלו ביחד לפרמייר ליג אבל הן נראות כל כך שונה אחת מהשנייה. וולבס נראית ממש על הפנים למרות שהפסידה רק 1-0 באולד טראפורד אבל לפני כן חטפה תשיעייה בשני משחקים. לעומת פורטסמות' עם שתי ניצחונות ותיקו נראית מצויין. אם וולבס עדיין חושבים על להאב' בכבוד העונה משחק כזה הם פשוט חייבים לנצח, משחק בית מול קבוצה שעדיין לא נחשבת מאריות הליגה. אבל פורטסמות' תגיע עם ביטחון עצמי מאוד גבוה אחרי ה- 4-0 הנהדר על בולטון בראשותו של טדי שרינגהאם שכבש שלושער. וולבס הקבוצה היחידה שעדיין ללא נקודות חייבת להשיג במשחק הזה לפחות נקודה שעלולה להיות מאוד חשובה למוראל. אמרסון הברזילאי אולי יעשה את השינוי המיוחל למרות ששיתופו במשחק עדיין בספק בגלל שהעיסקה עדיין לא הושלמה. אחרי שחטפה תשעה שערים בשני מחזורים הגיעה לאולד טראפורד והפסידה 1-0 במשחק שבו ההגנה שלה תיפקדה טוב מאוד ובהתקפה היו לא מעט בעיות, נייתן בלייק והנרי קמארה החמיצו הזדמנויות לכיבוש שער. בפורטסמות' העיניים נראים שדופקים טוב מהמצופה. טדי שרינגהאם נראה טוב ויחד עם פטריק ברגר שחוזר לעצמו פורטסמות' נראית טוב.
    הימור: פורטסמות'

    משחקי יום ראשון

    סהות'המפטון- מנצ'סטר יונייטד- שתי הקבוצות שניפגשות בסנט. מארי עדיין ללא הפסד העונה. סוטון עם 3 תוצאות תיקו והיונייטד עם 100 אחוזי הצלחה. גורדון סטראכן מרוצה מהיכולת של השחקנים שלו ומאמין שגם הניצחונות יגיעו, אין כמו לנצח ניצחון ראשון את מנצ'סטר יונייטד. קווין פיליפס וג'יימס ביטי ינסו לעשות חיים קשים להגנת מנצ'סטר וללא ספק נראה שהם מסוגלים לזה. שחקן שיחסר בסוטון הוא רורי דלאפ שנפצע במשחק נגד לידס. אם מנצ'סטר תשחק כמו שהיא שיחקה ביום רביעי, היא תהיה בצרות. צמד החלוצים של סהות'המפטון יענישו את הגנת מנצ'סטר על טעויות ולא יתנו להם לצאת מזה בקלות כמו התקפת וולבס. פרגוסון יודע שאסור לקבוצתו לחזור על המשחק של יום רביעי אבל הוא בטוח שביום ראשון זה יהיה שונה. בכלליות מנצ'סטר נראית טוב מאוד העונה. גיגס, סקולס וואן ניטלרוי מנהיגים את התקפת הקבוצה טוב מאוד, רוי קין שולט כמו שימים הטובים שלו במרכז המגרש וזה נותן סיבות לאופטימיות אצל המנג'ר הסקוטי.
    הימור: סהות'המפטון

    מנצ'סטר סיטי- ארסנל- המשחק מול ארסנל בא למנצ'סטר סיטי בזמן מצויין מבחינתה. המגרש הביתי החדש יארח קבוצה גדולה לראשונה ובינתיים מנצ'סטר סיטי נראית טוב מאוד והתחילה את העונה עם 7 נק' מתוך 9 אפשריות. להזכירכם רק המפגש האחרון בין הקבוצות בבית של הסיטי הסתיים בניצחון קליל של ארסנל 5-1, הפעם בסיטי יכולים להבטיח שהתסריט יהיה שונה לחלוטין. ארסן ונגר מרוצה מאוד בינתיים מקבוצתו וכל עוד הקבוצה מנצחת ומשחקת טוב ונגר מאמין שהשנה הזאת הסוף יכול להיות שונה ומתוק יותר. ארסנל בינתיים לא מתקשה לנצח ובאמת נראית טוב. הצד החשוב שבמנצ'סטר סיטי צריכים לשים עליו דגש הוא בהגנה. סימן מול קבוצתו לשעבר צריך להיות במיטבו וההגנה צריכה לשים לב על הנרי וכמובן לא להזניח את פירס וליונברג. ניצחון של מנצ'סטר סיטי יכול לאותת לנו על שינוי גדול העונה בסיטי. מנגד משחק מאכזב יכול להחזיר את הקבוצה הזאת למציאות.
    הימור: ארסנל
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מעניין בין פורטסמות לוולבס..כמו שאמרת..שתי עולות חדשות אבל נראות שונות..
    לאחת 7 נקודות לשנייה 0..
    האחת כובשת וכובשת והשנייה אותו דבר רק ההיפך..
    מצד שני אולי פורטסמות יבואו עם יותר מדי פוזה ואז יחטפו בראש..
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נוט ורי לייקלי.
    אני מהמרת: ניצחון קליל של פורטסמות'
    למרות ששתיהן עולות חדשות הן לא משחקות הוא נראות או בכלל עשויות מאותו חומר שחקנים/מאמן/הנהלה של אותה הליגה. פורטסמות' עלתה אחרי שהתעללה בליגה הראשונה האנגלית ו-וולבס... יש לה המון המון בעיות ואני לא צופה לה יותר מדי הצלחה בפרמיירליג בלשון המעטה, בוא נגיד שהיא הקבוצה הבטוחה ביותר לירידה חזרה לליגה הראשונה, דבר שממש אי אפשר להגיד כרגע על פורטסמות' שנכון לעכשיו רק מתחזקת (מישהו אמר סמרטין?- לבריאות).
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד תיקו ללידס אתה אומר? אני קונה...

    עשיתי חישוב ואם נעשה רק תוצאות תיקו מעכשיו והלאה זה מספיק להישאר בליגה... :)

    ורק תיקון קטנטן, כי את התגובה הרצינית אכתוב מאוחר יותר...

    גאיזקה ייעלב אם תקרא לו ספרדי... באסקי.
     
  5. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אברטון ; ליברפול יום שבת, שעה 14:30, שידור ישיר בספורט5+:

    מכה קשה נחתה על אברטון השוער ריצ'רד רייט נפצע והוא בספק למשחק, רייט התווסף לרשימה גדולה של שחקנים שייעדרו בגלל פציעות כבר מתחילת השנה. ככל הנראה, השוער השלישי - סטיב סימונסן יחליף אותו בין הקורות. למה סימונסן אתם שואלים? כי אברטון השאילה את השוער השני שלה פול ג'רארד לשפילד יונייטד למשך שלושה חודשים ועכשיו היא בבעיה. תומאס גראבסן חוזר לסגל הקבוצה לאחר שהתאושש מפציעה והוא צפוי להיות משותף המשחק. לי קרסלי, סקוט גמיל וקיווין קמפבל ימשיכו להעדר, דנקן פרגסון חוזר לאחר עונש השעייה.

    מנג'ר ליברפול נמצא בלחץ מחריד, והמשחק הזה יכול להיות המשחק הגורלי עבורו.
    סטפן הנצ'ו ואמיל האסקי יערכו מבחן כשירות לפני המשחק, כמו כן מנג'ר ליברפול יחזיר להרכב הקבוצה את גון ארנה ריסה ואת דני מארפי לאחר שהדיח אותם מההרכב מול טוטנהאם.

    אסטון וילה ; לסטר יום שבת, שעה 17:00.

    דריוס ואסל וגווין מקאן יחזרו להרכב הקבוצה בשבת.
    ואסל, שלא פתח בהרכב הקבוצה נגד ארסנל, בגלל שיקולים טקטים של מנג'ר הוילה - דיוויד אולירי, שהעדיף על פני החלוץ את הקשר מרק קינסלה. יעשה את השיקול ההפוך במשחק הקרוב ויוריד את קינסלה לספסל ודאריוס ואסל יפתח בעמדת החלוץ.
    כמו כן, גם גווין מקאן, חוזר להרכב לאחר פציעה, והוא יחליף את דה לה קרוז.

    לסטר תחסר את שני שחקני ההגנה פרנק סינקלאר ומאט אליוט בלל פציעות.
    החלוץ, לס פרדיננד, יערוך מבחן כשירות לפני המשחק, בגלל פציעה שהוא סוחב עוד מהמחזור הראשון.

    בולטון ; צ'רלטון , יום שבת, שעה 17:00.

    למנג'ר בולטון, סם אלדרייס, יש כאב ראש לא קטן בנוגע לחוליית הקו האחורי שלו, וזאת בעקבות פציעותיהם של צמד הבלמים - ברונו אנגוטי ואנטוני בארנס. הקשר גארט פאראלי צפוי לפתוח לאחר שהרשים בקבוצת המילואים וכבש שלושער.

    פאולו די קאניו ,בספק למשחק, בגלל שנפצע במשחק הנצחון 4-0 על וולבס, החלוץ האיטלקי התאמן השבוע אבל נראה כי הוא לא צפוי לפתוח באיצטדיון ה"רייבוק" של בולטון.
    קאברישלי , מנג'ר צ'רלטון, ימשיך לתת את הקרדיט לצמד החלוצים גייסון יואל ושון בארטלט, וזה אומר שגם במידה והחלוץ האיטלקי יעבור את מבחן הכשירות הוא ישב על הספסל יחד עם קרלטון קול.
    הבלם גארי רואואט מחוז לבגל בגלל פציעה, ריצ'רד רופוס חזר לאימונים, אך ייתכן שיחזור לפעילות במגרשים רק בעוד שבוע.

    וולבס ; פורטסמות' - יום שבת, שעה 17:00.

    השחקן החדש ג'ואי גודיונסון אמור להיות בסגל הקבוצה ולחזק אותה במשחק עצמו.
    הנרי קמארה צפוי להמשיך בהרכב הפותח לאחר שהיה מצויין באולד טראפורד.
    לוולבס יש רשימת פציעות ארוכה מאוד שכוללת את – דין סטארידג', השוער מאט מוראי, מרק קנדי, גוליון לסקוט, קני מילר וגורג נדאח. גם שון ניוטון ואולג לוזני עדיין פצועים וצפויים לערוך מבחני כשירות לפני המשחק.

    אלכסיי סמרטין, הרוסי הבינ"ל שהואשאל מצ'לסי, צפוי לערוך הופעת בכורה מיידית במדי "הפומפיי".
    הבלם האוסטרלי, היידן פוקס, חוזר לפעילות וככל הנראה - יפתח על ספסל הקבוצה, לאחר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים.
    בפורטסמות' ייעדרו טים שרווד, מאט טיילור וסווטוסלב טודרוב.

    מידלסבורו ; לידס ; יום שבת, שעה 17:00.

    המגן השמאלי, דני מילס, שהושאל מלידס לבורו ייפתח בהרכב ויערוך את הופעת הבכורה שלו נגד קבוצתו. גייקזה מנדייטה הספרדי גם יפתח בהרכב לאחר ששיחק נפלא ב-0-0 בלסטר והוא גם צפוי לערוך הופעת בכורה בריברסייד,
    לבורו יש מכת פציעות ארוכה שכוללת את הוגו אייוג, מאסימו מקארונה, קולין קופר וכריס ריגוט.
    .
    בלידס יחזרו לוקאס רדבה ודידיה דומי לסגל הקבוצה, רדבה החמיץ את המשחק נגד הסאיינטס עקב פציעה. דידיה דומי, יערוך מבחן כשירות לפני המשחק ורק אז יוחלט אם יפתח. כמו כן, איאן הארט, ג'ודי מוריס ופרייזר ריצ'רדסון יהיו בסגל למרות פציעות קלות שסחבו מהמשחק נגד סאותהמפתון.

    טוטנהאם ; פולהאם ; יום שבת, שעה 17:00.

    חלוץ טוטנהאם, פרדריק קאנוטה ,יערוך הופעה ביתית ראשונה בהרכב הפותח, וזאת לאחר שנעדר במשחק נגד ברמינגהאם ונכנס כמחליף נגד לידס . מאוריסיו טאריקו הצטרך לעבור מבחן כשירות לפני המשחק בגלל שנפצע במשחק נגד ליברפול.גלן הודל יצטרך להחליט מי יהיה השוער השני בגלל שניל סאליבן השוער השני עבר לצ'לסי ויצטרך להחליט בין רוב בארץ', השוער של נבחרת אנגליה עד גיל 20 לבין השוער הקנדי לארס הירסצ'פלד.

    סילביאן לגווינסקי ומרטין דג'אטו חזרו מפציעות בזמן ויהיו כשירים למשחק בשבת.
    שון דיוויס עדיין פצוע וסטיב מרלה ייעדר מכיוון שהושאל למארסיי הצרפתית עד לתום העונה.

    צ'לסי ; בלקבורן ; יום שבת, שעה 17:00, שידור ישיר בספורט 5+.

    צ'לסי נמצאת במרוץ אחרי הזמן וזאת על מנת להצליח ולהשיג את אישורו של הרנן קרספו מההתאחדות האיטלקית לפני המשחק בשעה 17:00, בינתיים לא הגיע האישור, ובמידה והוא יגיע עד מחר לפני המשחק ייתכן מאוד כי קרספו יערוך את הכורה שלו בצ'לסי, במידה ולא הוא יגיע, ככל הנרארה קרספו יראה את חבריו מהיציע.
    ווילאים גאלאס הצרפתי סוחב פציעה ויערוך מבחן כשירות לפני המשחק.
    דמיאן דאף, הקשר האירי, שהגיע העונה מבלקבורן, נרגש מאוד לפני המשחק מול קבוצתו הקודמת, אך טוען כי במשחק עצמו כל הרגשות יירדו והוא התרכז רק בכדורגל.

    בארי פרגסון לא בסגל הקבוצה למרות הבדיקות הרפואיות שערך, המגן הגרמני, מרכוס באבל, בסגל הקבוצה וככל הנראה ישב על הספסל.
    מאמן הרוברס, גרהאם סונס, נחוש בדעתו להוציא לפחות נקודה במשחק, וכפי שזה נראה עכשיו יפתח בהרכב מאוד הגנתי.

    ניוקאסל ; ברמינגהאם ; יום שבת, שעה 17:00.

    ניוקאסל תעלה למגרשה הביתי עם תחושת החמצה אדירה לאחר ההדחה המשפילה בליגת האלופות שגרמה להפסדים של כ-19 מיליון פאונד בקבוצה.
    קרייג בילאיימי, בספק למשחק ויערוך מבחן כשירות לפני המשחק. לי בוייר צפוי לחזור להרכב לאחר ההפסד לבלגראד, טיטוס ברמבל גם צפוי לחזור להרכב המגפייס.

    מיקאל פורסל, החלוץ הפיני בן ה-22, שעבר בהשאלה ל-4 חושים מצ'לסי יפתח ככל הנראה על הספסל.
    כריסטוף דוגארי עדיין פצוע וייעדר מהמשחק, גם דארן פורס, לשעבר בלם הנבחרת עד גיל 21, פצוע ולא יטול חלק במשחק.

    משחקי יום ראשון:

    סאותהמפתון ; מנצ'סטר יונייטד ; יום ראשון, שעה 16:00

    שני הקבוצות מגיעות עם אותן תוצאות שפתחו עימם את השנה מנצ'סטר שלושה נצחונות והסיינט שלושה תיקויים.
    השוער של סאותהמפתון אנטי ניימי יחזור לסגל הקבוצה יחד עם כריס מרסדן לאחר שהצליחו להתאושש מפציעות. אנדראס סוונסון צפוי לפתוח בקישור.
    לסיינטס יש מספר רב של שחקנים שיעדרו בגלל פציעות, השחקנים הם מריאן פהארס, פיץ הול, דארן קנטון, רורי דלאפ ואגוסיטן דלגאדו.

    מנצ'סטר יונייטד מגיעה למשחק לאחר מאזן מושלם, אבל משחק חלש מאוד נגד וולבס.
    פול סקולס בסגל הקבוצה למרות שצפוי לעשות ניתוח השבוע. ריו פרדיננד, מיקאל סילבסטר וריאן גיגס צפויים לחזור להרכב למרות מחלה של פרדיננד ופציעות של סילבסטר וגיגס.
    ניקי באט ןקווינטון פורצ'אן פצועים והם לא נמצאים בסגל הקבוצה, גם פביאן בארטז מחוץ לסגל הקבוצה.

    מנצ'סטר סיטי ; ארסנל , יום ראשון, שעה 18:05, שידור ישיר בספורט5+.

    רובי פאולר יחזור לפעילות, לאחר שהיה פצוע בשבועיים האחרונות ונעדר מסגל הקבוצה.
    ג'ון מקאן מחוץ לסגל, לעומתו פאולו וואנצ'ופה התאושש מהפציעה שלו וצפוי לפתוח על הספסל.

    סול קמפבל מחוץ לסגל של ארסנל בגלל השעייה לשלושה משחקים שתחל מיום ראשון. את קאמפבל יחליף הבלם הותיק והמנוסה, מרטין קיאון. כמו כן גם פרנסיס ג'פרס מחוץ לסגל בגלל עונש השעייה.
    פסקל סיגן חוזר לסגל אך ככל הנראה יישב על הספסל למקרה חרום, בגלל שיש חסרון גדול בשחקנים שיכולים לשחק במרכז ההגנה.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    סבבה אחי אתה מוזמן כל שבוע לעשות ככה גם אם אני עושה וגם אם לא. זה רק מוסיף.

    אני מאוד מקווה שקרספו יוכל לשחק אני מת לראות אותו כבר במדים הכחולים של צ'לסי.... טוב מאוד שבארי פרגוסון לא בסגל ואני לא מבין למה באבל לא פותח... אבל אני מה אכפת לי.
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קיאון וטורה במרכז ההגנה... איזה מזל שאנחנו נגד מנצ'סטר סיטי...

    שילוב של קרספו ומוטו... אם ראניירי יעשה בחוכמה וישאיר את ג'ימי בוי וגודיונסן על הספסל, צ'לסי פשוט תדרוס את בלקבורן. שלא לדבר על מה יקרה אם מקאללה ישחק... :?
     
  8. chelsea4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/03
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי מקאללה עוד לא חתם העסקה נקליה למבוי סתום.
    כולם היו בטוחים שהוסכם על סכום של 13.8 אבל לא וגם אם הוא יוחתם עד שבת הוא לא ישחק בטוח.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו, להרגע שם!
    לצ'לסקי יש עוד דרך, למרות כל הכוכבים שהיא מביאה, היא צריכה לבנות הרכב, היא צריכה עכשיו לחשוב על פתרון איפה להרכיב את כל הכוכבים שהיא קנתה שחלקם נופלים אחד על המשבצת של השני, היא צריכה למצוא כימיה, היא לא יכולה לעלות על המגרש ולעשות קסם.
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני קראתי נכון? אתה באמת מהמר שסאות'המפטון תנצח את יונייטד?! אם יהיה תיקו, הסיינטס יהיו מאושרים עד הגג. יונייטד אוהבת לשחק בסנט מרי'ז, וכהרגלה, תנצח שם. 2:0 או 3:1.


    אתה בטוח שזו השעייה ל-3 משחקים? אני די משוכנע שמדובר בהשעייה למשחק אחד לפחות כרגע (זה היה כרטיס אדום ישיר נגד אברטון, אז זה משחק אחד, לא?), כיוון שאמרו שכשסול יקבל השעייה בועדת המשמעת, זה יהיה ל-3 משחקים, כלומר- ריצוי של 4 בפועל.

    בכל מקרה, זה לא קרה מול בורו- זה יקרה מול סיטי. להמן-קיאון-טורה. תסריט האימים מתרחש לראשונה, ודווקא מול אנלקה הבן ז***. רק שהכלב בן כלב לא יכבוש, זה כל מה שאני מבקש. אה, ויהיו שערים, תהיו בטוחים בזה...

    ציון לשבח: כל הכבוד לספורט 5+ שאחרי 3 מחזורים נטולי שידורים באופן יחסי, המחזור הקרוב גדוש ב-3 משחקים מרתקים: הדרבי של ליברפול (Come on you Toffees!) וצ'לסי-בלקבורן באחלה שבת, ומנצ'סטר סיטי-ארסנל להשלים את סוף השבוע בצורה יפה. שימשיכו ככה, אמן.
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב תשמעו יש לנו בעייה.

    כל אנגליה בטוחים שמנדייטה הוא ספרדי, ולא באסקי.

    כל כך קשה להפנים את זה???
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    פולדש..... מנדייטה משחק בנבחרת.... הבאסקים? לא. הוא משחק בנבחרת ספרד. הוא ספרדי.


    זה כמו שתגיד על באדיר שהוא לא ישראלי.... הוא ישראלי אבל ערבי. זה כבר משהו אחר.
     
  13. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מנדייטה באסקי אבל ארץ הבאסקים היא חלק מספרד ולכן הוא יכול לשחק בנבחרת ספרד ולכן הוא גם משחק בה.
     
  14. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש שידור של אברטון - ליברפול עכשיו באינטרנט ב (ישיר)RT2:
    http://www.rts.co.yu/rts2live.ram
    חייבים ריל וואן פלייר.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    יש ב- 5+....