המחזור ה-5 בפרמייר ליג!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏12/9/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    המחזור ה-5 ישוחק בסוף השבוע, יעקובו ושרינגהאם ינסו לעצור את התותחנים, רוני ינסה להשאיר את ניוקאסל בבוץ, הדרבי החם של לונדון בין התרנגולים למאפייה הרוסית. ועוד....

    משחקי יום שבת

    ארסנל- פורטסמות'-- עושה רושם שפורטסמות' מתאקלמת יוצא מן הכלל בפרמייר ליג, אחרי 4 מחזורים הקבוצה עדיין בלתי מנוצחת אבל בשבת מחכה לה מבחן גדול מאוד מול הקבוצה היחידה שעדיין עם 100 אחוזי הצלחה, בהייבורי. ארסנל כאמור עם 4 מתוך 4 רוצה לעשות את הניצחון החמישי, זה ההתחלה הטובה ביותר של ארסנל מאז עונת 1947/48. כנראה מה שבינתיים עושה לונגר את פתיחת העונה למוצלחת היא היציבות. הקבוצה לא השתנתה בכלל בקיץ למעט בשער וזה כנראה מוסיף רק לטובה שהשחקנים כבר מגובשים ומכירים טוב מאוד אחד את השני בניגוד למשל מה שקורה בצד השני של העיר אצל צ'לסי. לשמחתו של ונגר לא נפצעו לו שחקנים במשחקים הבינלאומיים השבוע ולכן ההרכב שיפתח יהיה כנראה זהה לזה שפתח בניצחון במשחק האחרון על מנצ'סטר סיטי 2-1. המשחק האחרון של פורטסמות' היה בתיקו 0-0 אצל וולבס במשחק שיזכר יותר בגלל ההרחקה של מנג'ר פורטסמות' הארי רדנאפ שהורחק לראשונה ב-25 שנותיו כמאמן. אז אולי נראה משחק שקול בין 2 קבוצות צמרת או שמה לעשות פורטסמות' עדיין לא מהווה מכשול לתותחנים.
    הימור: תיקו

    בלקבורן- ליברפול-- ליברפול יוצאת לאיווד פארק למשחק חוץ קשה ותנסה להמשיך את התנופה אחרי ה-3-0 הגדול בדרבי נגד אברטון. מנגד גרהאם סונס וחניכיו ינסו לשחזר את היכולת מול צ'לסי ובבלקבורן רוצים ניצחון על ליברפול, את הכלים בטוח יש לה. בלקבורן עם התקפה מצויינת, 11 שערים ב-4 משחקים. יש לה את הכלים לעשות צרות להגנת ליברפול עם מאט ינסן ומלך השערים של הפרמייר ליג אנדי קול עם 4 שערים. ברט אמרטון שנפצע לפני 3 שבועות נגד מנצ'סטר סיטי עדיין בספק אבל בבלקבורן יעשו הכל כדי שהוא יעלה לשחק. גם בלי אמרטון לבלקבורן יש קישור חזק, היא התחזקה עם שחקנים טובים. בארי פרגוסון המצויין ודינו באג'יו המנוסה. תוסיפו לזה את דיוויד תומפסון ואת מרקוס באבל בהגנה שיפתח ולבלקבורן יהיה הרכב כמעט מלא אבל בטוח חזק. 2 המשחקים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו בתוצאות תיקו ואני די בטוח שגם בשבת נראה קרב עיקש ושקול בין הקבוצות. ליברפול התחילה את העונה לא טוב וכבר הספיקה להיות מתחת לקו האדום אבל הניצחון בדרבי העניק רוח חיים חדשה באנפילד. אמיל האסקי שנתן מחצית מצויינת נגד מקדוניה יאבק עם מילאן בארוש שכבש נגד הולנד על מקום בהרכב לצידם של מייקל אואן והארי קיואל. המאן ייעדר כמה חודשים מה שאומר שבמרכז המגרש יתפסו פיקוד סטיבן ג'רארד, דני מרפי וולדימיר שמיצר.
    הימור: בלקבורן

    בולטון- מידלסברו-- 2 הקבוצות ביחד השיגו רק 3 נקודות בארבעת מחזורי הליגה הראשונים ובשתי הקבוצות מקווים שפגרת הנבחרות נתנה לשחקנים זמן לנסות ולהשיג סוף סוף נקודות וניצחו ליגה ראשון. סטיב מקלארן חיזק את הקבוצה מאוד אבל הקבוצה בינתיים נראית גרוע עם 3 הפסדים ותוצאת תיקו. הנקודה החלשה ביותר אצל מידלסברו בעונה שעברה הייתה במשחקי החוץ והעונה מקלארן מאוד מקווה שהתסריט הזה לא יחזור על עצמו. בולטון עם 2 הפסדים -2 תוצאות תיקו אבל ההתקפה במיוחד לא מתפקדת. רק 2 שערים בינתיים העונה ולשם כך הביאו את מאריו ז'רדל הברזילאי אבל עדיין אין לשחקן כושר משחק מלא ולא נראה שהוא יפתח מכיוון שלא מסוגל לשחק 90 דקות.
    הימור: תיקו

    צ'רלטון- מנצ'סטר יונייטד-- בספטמבר שעבר מנצ'סטר הגיעה לצ'רלטון בתקופה גרועה שבה כבשה 2 שערים בארבעה משחקים, עברה שנה והנה מנצ'סטר שוב מגיעה לצ'רלטון אחרי שתי תצוגות נפל בליגה. רוד ואן ניסטלרוי כבש בשני המחזורים הראשונים אבל בשניים שבאו אחר כך לא כבש. בלי בקהאם וורון העונה נראה שקצת יותר קשה לואן ניסטלרוי שבינתיים פרט למשחק נגד בולטון לא הראתה מנצ'סטר משחק התקפי שוטף וטוב. מכה קשה שנפלה על פרגי הוא החיסרון של פול סקולס הפצוע. סקולס הוא השחקן שעליו תיפול העונה רוב האחריות בהתקפה והוא בורג בין החשובים במערך של השדים האדומים אם לא החשוב מכולם. ללא ספק חיסרון בולט. צ'רלטון בינתיים התחילה את העונה בצורה מוזרה- הפסד בית 3-0, ניצחון חוץ 4-0 ושתי תוצאות תיקו. צ'רלטון צריכה להתחיל לשמור על יציבות אם היא רוצה לשחזור את ההישגים של העונה שעברה. פאולו די קאניו וקרלטון קול צפויים לפתוח בחוד של צ'רלטון במטרה להעשות את העבודה מול ההגנה של האדומים.
    הימור: תיקו

    צ'לסי- טוטנהאם-- צ'לסי שעשתה כל כך הרבה רעש בשוק השחקנים עשתה השבוע גם רעש גדול בענייני ההנהלה ש"חטפה" את פיטר קניון ממנצ'סטר יונייטד. בשבת מגיעים לגשר אורחים לא רצויים, היריבה העירונית טוטנהאם. רומן אברמוביץ' עדיין לא זכה לראות ניצחון ממש משכנע בליגה ולראות ניצחון כזה מול טוטנהם יהיה הרבה יותר מסתם ניצחון. לרשות ראניירי יעמוד סגל מלא והאיטלקי צריך לעורר את ההגנה שלו אחרי התיקו מול בלקבורן שבו צ'לסי ספגה 2 שערים שהיא לא צריכה לספוג. קלוד מאקללה הצטרף לחבורה הכחולה אבל עדיין לא ברור אם יפתח בשבת. הכאב הראש הכי גדול של הודל צריך לבוא מכיוון החוד של צ'לסי שיאויש כנראה ע"י 2 הטייקוינים אדריאן מוטו והרנן קרספו. טוטנהאם מגיעה למשחק אחרי שחטפה תבוסה ביתית 3-0 מול פולהאם. אצל טוטנהאם יערוך הופעת בכורה הצרפתי סטפן דאלמה שהגיע מאינטר. הודל יגיע לגשר במטרה להוציא נקודה ולנסות לעקוץ במתפרצות.

    אברטון- ניוקאסל- - שתי הקבוצות חוזרות מפגרת הנבחרות אחרי שחטפו על הראש במחזור האחרון. המצב של שתי הקבוצות הוא לא טוב במיוחד של ניוקאסל שנמצאת עם נקודה אחת משלושה משחקים. ניוקאסל כבר מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה רשמית עם סוף סוף ניצחון אבל היא מתארחת אצל אברטון שגם היא רוצה להתאושש ממכה משלה, כישלון בדרבי והפסד 3-0. ניוקאסל סופגת מכה אחר מכה, הפסד בית נוסף למנצ'סטר, הדחה סנסציונית מליגת האלופות והפסד בית לבירמינגהאם. סר בובי רובסון לא מרים ידיים ונותן לשחקניו ביטחון עצמי והוא בטוח שזה רק תקופה טובה רעה שתעבור ובניוקאסל מנסים לגמור כבר ללקק את הפצעים ולצאת לדרך חדשה. אברטון שנתנה עונה שעברה עונה טובה אבל סיימה עם כאב לב אחרי שהפסידה מקום באירופה לבלקבורן התחילה את העונה בצורה מאכזבת אחרי שרף הציפיות עלה אחרי העונה שעברה. אברטון רוצה לנצח אבל היא צריכה קודם כל להשתדל לא לספוג, 8 שערים ספגה כבר אברטון. קרייג בלאמי יפתח בניוקאסל וישתתף במשחקו ה-2 בסך הכל העונה. שיי גיבן שנפצע במשחק נגד רוסיה במדי אירלנד בשבת יהיה כשיר ויערוך את משחקו ה-95 בפרמייר ליג. אצל אברטון ריצ'רד רייט בספק מה שאומר שנייג'ל מרטין שמושאל מלידס אולי יערוך הופעת בכורה. שחקן נוסף שאולי ישחק הוא פרנסיס ג'פרס שמושאל מארסנל ואולי יפתח לצידו של וויין רוני.
    הימור: אברטון

    משחק נוסף בשבת: סהות'המפטון- וולבס

    משחקי יום ראשון: מנצ'סטר סיטי- אסטון וילה
    בירמינגהאם- פולהאם

    משחק ביום שני: לסטר- לידס
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן ובניוקאסל באמת מקווים לנצח לראשונה העונה בליגה. להזכירכם שלושת המפלות שלה בשבוע היו כולן בבית, אבל בחוץ ניוקאסל העונה שיחקה רק פעמיים, ניצחה פעם ועשתה תיקו.

    שירר חתם השבוע על חוזה עד לסיום עונת 2004-2005, שככל הנראה תהיה העונה האחרונה שלו כשחקן. שירר התחייב בפני האוהדים להביא להם תואר עד הפרישה.

    בנוסף כמו שלירן ציין בלאמי יחזור לחוד מה שאומר אמאובי שמאוד איכזב בהזדמנויות שניתנו לו כשבאלמי לא שיחק יירד לספסל.

    בעונה שעברה הניבו המפגשים בין הקבוצות משחקים מהנים. בסט. ג'יימס פארק הוליכה אברטון 1-0 משער של קמפבל, ולאחר עשרים ומשהו דקות הורחק יובו הבלם. ניוקאסל לחצה ולחצה, ונראה היה שהיא הולכת להפסיד, אולם בדקה ה87 הוריד אמאובי כדור בנגיחה אחורה לשירר שכבש בטיל מהאוויר ממרחק של 25 מטר, אחד השערים היפים בעונה שעברה. רק דקה חלפה ובלאמי פרץ משמאל, ומזווית קשה מאוד הצליח להכניע את השוער, 2-1 לניוקאסל.
    בגודיסון פארק נפגשו הקבוצות במשחק שהיה אמור להיות ההזדמנות האחרונה של ניוקאסל לא לפספס את האליפות, אולם היא הפסידה אותו 2-1, למרות שער נהדר של לורן רובר בדקה ה-40. הוא בעצמו בראיון לאתר הרשמי של ניוקאסל מבטיח מלחמה, ומצפה בקוצר רוח למשחק.

    יאללה ניוקאסל!
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו
    המשחק בין פורטסמות לארסנל באמת מעניין אותי, כי לא משנה מה תהיה התוצאה, מאזן של אחת הקבוצות יפגע. אני מקווה מאוד שזה יהיה של פורטסמות, אם כי אני לא חושבת שגם אם ארסנל תנצח אותה, זה יהיה בהפרש שערים אסטרונומי.

    אני שמחה שבמחזור הזה ללידס יש יחסית יריבה קלה מאוד. לסטר. זה בדיוק מה שהיא צריכה כרגע.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחזית שלי לשאר המשחקים..:

    ארסנל - פורטסמות':
    למרות הנצחונות של ארסנל, למעט הניצחון על הבורו היא לא כל כך מרשימה. אבל זה ההבדל הגדול של ארנל מהעונה שעברה לבין ארסנל של העונה, שהיא לוקחת נקודות לא רק מהמשחקים שבהם הגיע לה לנצח 7-0 (והיו לא מעט כאלה...), אלא גם ממשחקים שבהם היא לא מבריקה. לעומתה מגיעה פורטסמות' - קבוצה שהליגה כל כך שמחה לקבל: מלהיבה ביותר. יעקובו ושרינגהאם הם חוד אטרקטיבי למדיי.
    הימור: ארסנל, ובשיניים.

    בלקבורן - ליברפול:
    בלקבורן אמנם הורידה את אמרטון לספסל, אבל עדיין עם אמורוסו הנהדר ועוד שחקן ריינג'רס לשעבר, בארי פרגוסון, היא נראית כקבוצה לא רעה בכלל. בלקבורן היא הקבוצה היחידה בינתיים שלא הפסידה לצ'לסי, מה שיריבתה כבר "זכתה" לעשות. יכול להיות שליברפול התחילה להיכנס לעונה אחרי ה3-0, ויכול להיות שזו הייתה אפיזודה חולפת.
    הימור: בלקבורן.

    בולטון - מידלסבורו:
    בורו לאחר ההפסד המביש והעלוב ללידס רוצה להראות שהיא יודעת לשחק כדורגל. מנדייטה ינסע לפרוע שטרות, כשלצדו ישחק כמובן ז'ונינו המצוין. בולטון למרות התבוסה 4-0 למנצ'סטר במחזור הפתיחה נראתה לא רע בשאר המשחקים, למרות שהנקודות לא בדיוק הגיעו.
    הימור: תיקו במשחק מרתק.

    צ'רלטון - מנצ'סטר יונייטד:
    בלי סקולס, קלברסון וגיגס הקישור של היונייטד יהיה רע מאוד בלונדון. לעומת זאת רוד ואן גול עדיין ישחק, וההגנה תופיע בהרכב מלא. צ'רלטון הלא יציבה תנסה להפתיע עם די-קאניו.
    הימור: מנצ'סטר.

    צ'לסי - טוטנהאם:
    צ'לסי תופיע עם כל הכוכבים, כולל מקאללה שהוצג רשמית. קרספו ומוטו בחוד, מקאללה ו-ורון מאחורה וביניהם דאף וגרונקיאר אמורים לחורר את הגנת התרנגולים הידועה כגרועה גם ככה. למרות החוד הנהדר של הספרס, שכולל 4 חלוצים מעולים, קשה לי לראות אותם כובשים מקסימום יותר משער אחד בזכות טרי וגאלאס, מה שבטוח שצ'לסי תכבוש יותר מאחד.
    הימור: צ'לסי.
     
  5. Argentina Member

    הצטרף ב:
    ‏7/9/03
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבריה, אני לא מבין כמוכם הליגה הזו...
    אבל יש פה תקצירי משחקים של ספורט5 ורשום שם העדרויות רבות של שחקינ יונייטד 8 במספר כולל 3 שחקני הגנה, יש כל מיני שטויות כאלה אז אם בא לכם להציץ כנסו לכאן יש פה שלושה תקצירים של משחקים שתוקצרו בצורה הטובה ביותר:

    http://www.sport5.co.il/Articles/Article.a...&ArticleID=6719
     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז היום המבחן, הא?...:wink: קשה, קשה להחליט בעד מי להיות בדרבי היום...

    בכל מקרה, אצלנו ג'ילברטו סילבה לא ישחק. קשה לומר שזה עד כדי כך מפריע לי... חוץ מזה, צפוי הרכב מלא. אני מסכים עם דאייר שקצת מגזימים לגבי פתיחת העונה שלנו. נכון, 4 ניצחונות רצופים זה יפה, אבל חוץ מחצי שעה פנטסטית בבורו לא בדיוק הרשמנו עד כדי כך. אני מודאג מאוד משרינגהאם המתועב, יותר משאני מודאג מיעקובו. בכלל פומפיי עושים רושם טוב.

    אנחנו ידועים בתור קבוצה שחוזרת לא משהו מפגרות בינ"ל. זכורה במיוחד הפגרה בשנה שעברה אחרי הבליץ המטורף בספטמבר, כשבאנו לאברטון וחטפנו רוני בראש ונכנסנו לסדרת הפסדים. היום חייבים לנצח, כי אחרי פורטסמות' אנחנו נכנסים לסדרת משחקים שכוללת את אינטר, מנצ'סטר יונייטד בחוץ, ניוקאסל, לוקומוטיב מוסקבה בחוץ, ליברפול בחוץ וצ'לסי. לא טוב לבוא לכזו סדרת משחקים אחרי תקלה מול פומפיי.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0

    בעונות שעברו..דווקא שהיו לה הכי הרבה פציעות מנצסטר נתנה תקופה מצויינת..אולי גם עכשיו זה יעזור..
    לפחות רוד ואן עדיין משחק וזה כבר מצויין..
    אולי רונאלדו יפתח עקב כל הפציעות...
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרה-פרה
    בוא לא נדבר על אינטר ומנצ'סטר יונייטד ונתרכז במשחק הקרוב. באמת שרינגהאם הוא די מפחיד, לטדי יש מנהג קבוע לתת את הנשמה במשחקים מהסוג הזה אבל אני בכל זאת חושבת שצפוי נצחון חתום לארסנל במקרה הזה.

    כשנגיע לגשר נחצה אותו, ובגשר מחכים לנו מקאללה ,ורון ושות', אבל לפחות אפשר להתנחם בזה שבאלד טראפורד לא יהיה סקולס. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינטר???זה לא הפורום.. :wink:

    אני מת לראות איך יעקובו יסתדר מול ארסנל..
    זה עוד כמה דקות..די ברור לי שארסנל ינצחו 1-0 או 2-0..
     
  10. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא לא הייתי מהמר שארסנל יחזיקו את פורטסמות' על האפס.
    לצידו של סול קמפבל יפתחו או קולו טורה או מרטין קיאון, וקשה לי להאמין שהם יוכלו לשמור על יעקובו/שרינגהאם. אני מאמין שארסנל תנצח, אבל הכל פתוח במשחק הזה.
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ארסנל פורטסמות 1-1
    לפורטסמות שרינגהאם (אני שונאת אותו כ"כ)
    לארסנל הנרי מפנדל חוזר (שספק אם היה מוצדק)

    אחחחח
    איזה משחק מדאיג
    הכי מדאיג זה באיזה קלות יעקובו עבר את הבלמים
    ....
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית ארסנל פורטסמות 1-1
    לפורטסמות שרינגהאם (אני שונאת אותו כ"כ)
    לארסנל הנרי מפנדל חוזר (שספק אם היה מוצדק)

    אחחחח
    איזה משחק מדאיג
    הכי מדאיג זה באיזה קלות יעקובו עבר את הבלמים
    ....
     
  13. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הודעה לציבור:

    ***משטרת לונדון, מחלק הייבורי ואיזלינגטון, פונה לציבור בחיפוש אחרי קבוצה הנקראת ארסנל. נראתה לאחרונה בעלייה לאיצטדיון הייבורי בשעה 15:00 (שעון אנגליה), ומאז נעלמו עקבותיה. החיפושים יתמקדו בבחור צרפתי עם זקן מעונב העונה לשם רובר "בובי" פירס ובצרפתי נוסף, שחום עור העונה לשם תיירי "טיטי" הנרי. כמו כן, החיפושים יתמקדו במתחם איצטדיון הייבורי. קצה החוט היחידי בחיפושים הוא בחור מקומי ונמרץ העונה לשם ריימונד (ריי) פארלור.
    כל היודע דבר על מקום הימצאם, רצוי שידווח מיידית לפני השעה 16:50***

    אלו היו 45 דקות נוראיות. לפחות אם הייתי מתעצבן על איך שאנחנו נראים, אבל לא הייתה לי ההזדמנות (למעט בדקות האחרונות) משום שאנחנו לא נראים, או במקרה הטוב- נראים חסרי אונים.
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0

    חחחח פארלור לפחות ניסה..נלחם,הגן,תיקל ועוד..
     
  15. zizou Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/03
    הודעות:
    542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת לא כל כך עניין אותי המשחק אז לא ראיתי הכל, אבל איגביני הרשים אותי!!
    הוא באמת משתלב לא רע בליגה הזאת, הוא הכין לעצמו כל כך הרבה מצבים, בחלקם הוא פשוט צחק על שחקני ההגנה של ארסנל או יותר נכון חוסר שחקני ההגנה של ארנסל. בבעיטה המסובבת שלו כשהוא עבר בין שניים פשוט יפה. חבל על ההתרגשות כי אני לא מוצא שום סיבה אחרת שהוא יפספס כזה דבר, הרי נגד קבוצות טובות מארסנל כמו הפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה וכו' הוא הכניס כאלה. הלוא כך? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx