המחזור ה16 בפריימר ליג!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י RE-QL, ‏29/11/02.

  1. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ונתחיל עם המשחק של האלופה ארסנל שמארחת את אסטון וילה המשתפרת. ארסנל נראה שיצאה מהמשבר שלה עם משחק ענק של הנרי באולימפיקו מול רומא בליגת האלופות עם שלושער גדול וארסנל ניצחה 1-3 בליגה הסיפור קצת שונה אחרי ההפסד במחזור האחרון לביטי וסוטון 3-2 ועם פירס וברקאמפ שחוזרים להבקיע ארסנל נראית הרבה יותר טוב ולא נראה שהוילה תהיה משוכה גבוה מידי בשביל הגאנרס הימור: 2-0 לארסנל
    ניוקאסל אחרי התבוסה הגדולה 1-4 בליגת האלופות לאינטר תארח בסט גיימס'ס את ההפתעה הנעימה של העונה ביינתים אברטון. גם שירר וגם בלאמי לא שלטו בעצמם במשחק בליגת האלופות וקיבלו הרחקות בלאמי אדום שירר מורחק משני משחקים באירופה וניוקאסל נראיתה דיי חסרת עונים אבל הג'ורדיס נלחמו במחצית השניה וסיימו אותה ב1-1 לעומת זאת הטופיס נראים מצויין ובמקום השלישי המפתיע מאוד אחרי ניצחון על ווסט ברום 1-0 מחזור שעבר הימור: 2-1 לאברטון.

    האחרונה ווסטהאם תאחר את סאוט'המפטון ותנסה לצאת מהמקום האחרון כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין ווטס ברום אבל מול סוטון והכוכב העולה והמצויין שלה ג'יימס ביטי המשימה לא תהיה קלה מחזור שעבר ביטי כבש צמד לרשתו של סימן והוא כבר עם 8 שערים בפתיחת עונה גדולה שלו סוטון מקום עשירי ונראית יותר טוב הימור: 2-0 של ביטי.

    מנצ'סטר סיטי תארח את בולטון במפגש תחתית הסטי מקום 16 בולטון 18 ושתיהן רוצות לברוח מהתחתית מחזור שעבר הסיטיזנס הפסידו 3-1 בריבר סייד מול הבורו אבל המשחק הזה אמור להיות הרבה יותר קל ונראה שהם ינצחו בו הימור: 2-1 לסיטי.

    לידס אחרי התיקו המאופס בספרד מול מלאגה בגביע אופ"א תארח את צ'רלטון. לידס עם כל הצרות שלה נמצאת כבר במקום ה-14! המאכזב ביותר כשבולטון קרובה במקום ה-15 לידס חייבת ניצחון לאוהדים כבר נגמרת הסבלנות והם את ראשו של ונבלס וגם את של רידסייל והפסד יכול להוריד אותם למקום ה-16 ואולי אפילו ל-17! הימור: 1-2 ללידס שאולי יוצאת מהמשבר.




    אני צריך ללכת למסיבה אז נאי אמשיך מחר...
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש בהחלט לחץ במועדון, אבל החזרה של וודגייט, והחזרות הקרבות של פאולר, וידוקה, מתאו ודני מילס ייתנו דחיפה מוראלית ואני מאמין שבשבועות הקרובים לידס תחזור לעצמה. אתמול במלגה הלבנים שיחקו הרבה יותר טוב, ורק יכולת סיום לא ממש טובה של בוייאר וסמית'י מנעה ניצחון די צודק... נקווה שנמשיך לשחק טוב, ואני מאמין שמול צ'רלטון אפשר להתחיל את הקמבאק...
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    טוב לדעת שיש עוד כמה שחושבים שזו הליגה הטובה בעולם... הרשיתי לעצמי להמר תוסיפו את דעתכם...

    במוקד המחזור, איך לא, המפגש המרתק בין הקבוצות באדום. מנצ'סטר מגיעה לאנפילד אחרי ניצחון שעמד בסימן השער המדהים של ואן ניסטלרוי מה שעזר קצת להשכיח את הרמה הבינונית שהציגו החבר'ה של פרגוסון מול הסינדרלה של אירופה. מצד שני האדומים של ליברפול הוכיחו הרבה אופי וקיבלו חזרה את דודק בניצחון על ויטסה והם תמיד מתעלים במשחקים גדולים... דבר אחד בטוח - יהיה חם. לדעתי, 1-1 או אפס אפס...

    ניוקאסל - אברטון: הטופי בוייז מסתכלים על הטבלה ולא מאמינים שיש מספר דו ספרתי של קבוצות אחריהם. הפתעת העונה עד כה בהנהגתו של המנג'ר דיוויד מוייס יגיעו לסיינט ג'ימס'ס פארק למפגש שבו ינסו ניוקאסל להשיב לעצמם את הצבע ללחיים (הפעם אין קשר לקור) אחרי התבוסה בצ'מפיונס ליג. משחק שנראה כמו חגיגה התקפית בשני הצדדים. לדעתי, 3-2 לניוקאסל...

    לידס - צ'ארלטון: שיעמומון של יום ראשון אחר הצהריים. השחקנים של לידס ינסו לנצח ע"מ להשאיר את המנג'ר שלהם בתפקיד (מה, הם לא מבינים שהוא דביל ועדיף להם בלעדיו???) צ'ארלטון ינסו לעשות את הבונקר הרגיל ולעקוץ. לדעתי, 1/2-0 ללידס.

    ברמינגהאם - טוטנהאם: ברמינגהאם מעודדת אחרי שקלינטון מוריסון גנב נקודות מסנדרלנד וביסס את הקבוצה במקום ה-13, מולם יתייצבו התרנגולות שעוד לא סיימו לחגוג את פסטיבל רובי קיין שנערך כל השבוע החולף בעקבות השער שלו מול קבוצתו לשעבר. לדעתי, 2-2...

    צ'לסי - סנדרלנד: הכחולים מסטמפורד ברידג' הוכיחו אופי שבוע שעבר בריבוק סטדיום עם גנבת נקודה של ג'ימי בדקה האחרונה אבל מתחילים להרגיש את הלחץ התקשורתי הגובר מסביב לקבוצה בעקבות ההצלחה (סיבה שהפילה את הקבוצה פעם אחר פעם בעונות האחרונות). רוב המבטים ביציעים יתמקדו בטורה אנדרה פלו הנורבגי שקרע רשתות במדי הכחולים לא מזמן והפעם ינסה לקחת נקודות שיעזרו לחבר'ה מדרום אנגליה לשרוד בליגה. מטעמי דת אני לא אהמר.

    מנצ'סטר סיטי - בולטון: הסיטי יקחו נקודות שיתנו להם עוד קצת אויר ויאפשרו להם להפסיד בנוחות את שני המשחקים הבאים בליגה. בולטון תעמוד ותנסה לא להפריע יותר מדי. 3-1 לסיטי.

    בלקבורן - פולהאם: הילדים של טיגאנה משחקים טוב ויבואו על מנת להוציא שלוש נקודות באייווד פארק. המקומיים נלחמים בשיניים וינסו לנצל את העורף הדליל של פולהאם. משחק פתוח לגמרי. לדעתי, 2-0 בלקבורן...

    ארסנל - אסטון וילה: התותחנים חוזרים לעצמם. טיירי הנרי חוזר לעצמו. אסטון וילה נשארו אסטון וילה. 3-0 לארסנל.

    ווסט ברומיץ - מידלסברו: בורו באים להוכיח שהם לא סתם תופעה חולפת ושהמיקום הגבוה שלהם באמת משקף. יש להם יתרון במרכז השדה ואם הם יצליחו לנצל אותו הם לא צפויים להיתקל בבעיות. אבל מה? ווסט ברום משחקת כדורגל של דיוויזיון וואן - כלומר דם, יזע ומכות. בורו אף פעם לא מנצחים מלחמות. לדעתי, 1-0 ווסט ברום...

    ביום שני ינעלו את המחזור ווסטהאם וסאות'המפטון, די קניו ינסה לעשות כרגיל הכל לבד ואולי גם יצליח. לפחות עד שדייויד ג'יימס יעשה את השטות הקבועה והחבר'ה מהפריפריה יגנבו לפחות נקודה מהלונדוניים. לדעתי, 1-1...

    זהו - שתהיה שבת שלום, ויאללה ג'יאנפראנקו!!!
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך הבא קירק...

    :)

    אני מניח שאתה יודע את זה, אבל טרי ונבלס הוא אדם מאוד לבבי והוא מאוד אהוב ע"י השחקנים... שממש משחקים בשבילו. במיוחד באקה, שבהנהגתו הפך להיות שחקן הרכב (תהרוג אותי למה).
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ארסנל- אסטון וילה-- ארסנל מקום 1 נגד הוילה שהם במקום ה-11 ארסנל באה מעודדת אחרי הניצחון המצויין על רומא בליגת האלופות, הוילה באים אחרי ניצחון יפה 4-1 על ווסטהאם אבל קשה לי להאמין שהם יצאו עם נקודות מהייבורי. (חסר לארסנל שלא ינצחו שמתי עליהם בווינר...)

    ברמינגהאם- טוטנהאם-- ברמינגהאם מקום 13 נגד טוטנהאם מקום 13. ברמינגהאם באה אחרי ניצחון חוץ על סנדרלנד וירצו להמשיך במומנטום אצלם בבית אבל מולם תעמוד טוטנהאם שבאה אחרי ניצחון על לידס. טוטנהאם פייבוריטית אבל לבירמינגהאם יש את הביתיות, יהיה משחק שקול.

    בלקבורן- פולהאם- - בלקבורן מקום 9 נגד פולהאם מקום 12 אבל רק נקודה אחת מפרידה ביניהם. בלקבורן באה אחרי הפסד מאכזב לצ'רלטון ופולהאם רוצה להמשיך את המומנטום אחרי ניצחון מצויין על פולהאם. 2 הקבוצות האלו מאוד כשרוניות שמקומם הוא למעלה יותר ממה שהם עכשיו, יהיה משחק מעניין.

    צ'לסי- סנדרלנד-- צ'לסי מקום 4 סנדרלנד מקום 17. צ'לסי יכולה להצטער על האיבוד 2 נקודות המחזור הקודם למזלה המובילות לא ברחו והיא מוכרחה להוציא 3 נקודות מול סנדרלנד שהפסידה בבית לברמינגהאם במחזור שעבר. אבל זה תלוי בצ'לסי אם היא תשחק כמו שהיא יודעת לסנדרלנד לא יעזור כלום.

    מנצסטר סיטי- בולטון- - הסיטי מקום 16 בולטון מקום 18. הסיטי נמצאת בתקופה לא טובה מאז הניצחון בדרבי חייבת לחזור לעצמה מול בולטון שהוציאה שתי תוצאות יפות בשבועיים האחרונים- ניצחון על לידס ותיקו מול צ'לסי.

    ווסט ברומיץ'- מידלסברו- - ווסט ברומיץ' מקום 19 מול הבורו שבמקום ה-6. ברומיץ' מקרטעים כבר תקופה ארוכה ואם הם ימשיכו כך מצבם יתדרדר והם חייבים לנצח את המשחק הבית הזה אבל מולם תעמוד הבורו שמצאו לעצמם מקום טוב למעלה והם פייבוריטים במשחק הזה.

    משחקי יום ראשון:

    ניוקאסל- אברטון-- ניוקאסל מקום 8 מארחת את אברטון מקום 3. ניוקאסל אחרי האכזבה בליגת האלופות ואחרי שספגה 9 שערים!! ב2 המשחקים האחרונים חייבת להתאפס אבל מולה תעמוד הלהיט של הליגה- אברטון שלא מפסיקה להפתיע ולהמשיך להיות בצמרת הגבוהה, מבחינתם השמים הם הגבול...

    לידס- צ'רלטון- - לידס מקום 14 מול צ'רלטון מקום 15 שתי קבוצות עם אותו מספר נקודות, לידס אכזבה אדירה בליגה לא מצליחה לשחזר את היכולת מהשנתיים האחרונות וזה סוג המשחקים שהיא חייבת להוציא את 3 הנקודות.

    ו................ ליברפול- מנצסטר יונייטד- - המשחק. ליברפול מקום 2 מנצסטר מקום 5. ליברפול לא ניצחה כבר 3 משחקי ליגה רצופים ואין כמו משחק שכזה לחזור לרצף הניצחון אבל מנצסטר לא פראיירים והיא יודעת שזאת ההזדמנות שלה להדבק שוב לחבורת הצמרת.

     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל- אסטון וילה: כמו כל הימור שלי עליהם 0-2 או 0-3

    ברמינגהאם- טוטנהאם:שימו לב לשיטה חדשה להימורים...בגלל שאם היה אפשרות הייתי שם או ניצחון לבירמינגהאם או לטוטנהאם אבל אין אפשרות אז אני שם תיקו.. 1-1 לדעתי..

    בלקבורן- פולהאם:משחק אמצע טבלה רגוע יחסית 2-3

    צ'לסי- סנדרלנד:0-2 צלסי קבוצה יותר טובה ואם לא יקרה משהו מיוחד היא תנצח משער אחד לפחות של זולה..

    מנצסטר סיטי- בולטון:1-2 בתקווה שהסיטי חוזרת לעצמה..וגם בולטון :twisted:


    ווסט ברומיץ'- מידלסברו:2-0 בורו יותר טובים..ברומיץ קבוצה חלשה שאין לה מה להציע..
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישששששששששששששש
    ברקו כבש
    2-0 לסיטי

    http://www.mcfc.co.uk/images/02_03/berkovic05.Xxx
     
  8. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל מוליכה 2-1 על הוילה פירס והנרי לארסנל היצלברגר לוילה
    ויליאם גאלאס מעלה את צ'לסי ליתרון 1-0 על סנדרלנד
    בלקבורן ופולהאם ב1-1 לפולהאם מרלה לבלקבורן יורק
    טוטנהאם ביתרון 1-0 על ברנינגהאם שערו של שרינגהאם
    ווסט ברומיץ והבורו ב0-0
    והכי חשוב 2-0 לסיטי על על בולטון במיין רואד את הראשון כבש האווי ואת השני אייל ברקוביץ בשערו הראשון העונה!
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ארסנל מנצחת את אסטון וילה 3-1. פירס ועוד 2 של הנרי, היצלפרגר כבש לוילה.

    ברמינגהאם ניצחה את טוטנהאם 1-0 משער של קנה.

    בלקבורן מנצחת 2-1 את פולהאם משערים של יורק ועצמי ברווט לפולהאם כבש מרלט.

    צ'לסי ניצחה את סנדרלנד 3-0 משערים של גאלאס, דסאיי והסלביינק.

    מנצסטר סיטי ניצחו את בולטון 2-0 משערים של הווי וברקוביץ'.

    וווסט ברומיץ' מנצחים את מידלסברו 1-0 משער של דיקיו.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רע..בול פגיעה במשחק בין טוטנהאם לבירמינגהאם..
    גם שאר המשחקים היו כמעט ניחוש נכון..שער פה שער שם והייתי צודק חוץ ממידלסברו..