המלצות ווינר ליום חמישי מאתר Iwinner.co.il

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏27/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    85. יובנטוס - רומא (+1)

    בהתחשב בכמה היבטים שונים - חיסורים של יובנטוס והמומנטום של רומא למשל, הסיכויים שהמשחק יסתיים בניצחון חוץ של רומא או לפחות ילך להארכה גבוהים יותר מאשר הסיכויים של יובנטוס לנצח את המשחק. תאמינו או לא, אבל מבט על 31 המשחקים של יובנטוס העונה בכל המסגרות יגלה לנו על מאזן עלוב של 13 נצחונות בלבד, הקושי שלה כקבוצה להכריע משחקים הוא גדול ובעיית החלוצים עדיין לא נפתרה - קווליארלה פצוע וייעדר תקופה ארוכה ולוקה טוני שהגיע החודש לחזק את הקבוצה נפצע בעצמו, אמאורי ו-יאקוינטה לא פוגעים ולא נמצאים בכושר ואלסנדרו דל פיירו הותיק כבר סובל מעומס משחקים. רומא הפסידה פעמיים בלבד ב-18 המשחקים האחרונים (כל המסגרות) ובדרך למעמד הזה חלפה על פני לאציו מהצמרת. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    77. אנדר/אובר נקודות (157) - מכבי תל אביב/רומא

    ממוצע שלי הוא 72 – 85, כלומר בול 157 נקודות ועדיין אם הייתי חייב לבחור, הייתי הולך על אובר כאן. מדוע? כי אני חושב שמכבי אם תזייף, אז יש יותר סיכוי שזה יהיה בהגנה, שם היא מתקשה מאד בחודש האחרון להראות את היכולת שלה מתחילת העונה.
    רומא מצד שני, מאד תתקשה בהתקפה, אבל אם יילך להם מהשלוש, אז גם הם יכולים להגיע בטעות ל75 נקודות.
    אם יש כאן מרווח טעות, אז הוא לכיוון האובר לדעתי.
    אובר 157 נקודות, ביטחון נמוך.

    75. ס. שחורציאניטיס (תל אביב) - ד. וושינגטון (רומא) (2+)

    לדעתי הליין היה אמור להיות הפוך. סופו הרבה יותר טוב מוושינגטון, אבל וושינגטון לאור הפציעות של רומא, יקבל המון דקות ויתרום, גם אם בלית ברירה. הוא הקלע המוביל של רומא ביורוליג עם 13.5 נקודות והיחיד אשר קולע בממוצע בדו ספרתי. לשם השוואה, סופו גם קולע בממוצע 13.5 נקודות ואז חוזרת השאלה, מדוע דריוס קיבל 2 נקודות לטובתו?
    וושינגטון +2, ביטחון בינוני- נמוך

    88. ניו יורק ניקס (+4) – מיאמי היט

    ניקס נתנו מחצית ראשונה נהדרת מול מיאמי במשחק הראשון בבית ולדעתי היום הם יצליחו לחבר שתי מחציות ולנצח.
    ניקס ניצחו את וושינגטון בניצחון שקטע להם רצף ארוך של הפסדים. ניקס זו קבוצה של ריצות וניצחון על וושינגטון אמור להוציא אותם לריצה של כמה ניצחונות. אבל זה לא רק זה.
    ווייד פצוע במיאמי, אך ישחק. בוש פצוע ולא ישחק היום. האסלם פצוע כבר מזמן ולא ישחק גם היום כמובן. זה משאיר את מיאמי מאד פגיעה בצבע, אפילו יותר מאשר בד"כ ואמארה אמור לחגוג בצבע ובענק היום. לה ברון לבדו ורבע ווייד זה מספיק על מנת לתת מלחמה לניקס, אבל אני בספק שזה יספיק לניצחון.
    ניקס +4, ביטחון בינוני- גבוה

    עוד הרבה המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il