המלצות ווינר ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏28/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר למצוא באתר
    http://iwinner.co.il

    70. מכבי חיפה - עירוני אשקלון‎ (+6) ‎
    משחק מס' 1 בסדרת הטוב מ-5 בפלייאוף על ההישרדות בליגת העל. חיפה סיימה את העונה במומנטום מצויין אחרי המינוי של גורקה למאמן, ניצחה באולמה את ראשל'צ, הביסה את ירושלים וניצחה גם את אותה אשקלון לפני חודש בדיוק 72:74. בסיבוב הראשון היתה זו דווקא אשקלון שניצחה בנשר 86:88 כשבסיבוב השני ניצחו הדרומיים באולמם 91:99. אשקלון סיימה את העונה עם טעם יחסית טוב אחרי שגררה את מכבי ת'א להארכה לפני שנוצחה 96:92 ולפני כן הביסה בחולון את הפועל 64:82 כך שנראה שהקבוצה מתחברת אחרי המינוי של אלי רבי למאמן. אנחנו חושבים שכמו במשחק האחרון בחיפה בין הקבוצות בליגה הסדירה גם הפעם אשקלון תקשה את החיים על חיפה, אולי לא תנצח אבל גם לא תפסיד ביותר מ-6 נק'. ההימור: 2. רמת בטחון: 7/10.

    73. הפועל ירושלים - מכבי אשדוד‎ (+8) ‎
    אשדוד הדהימה פעמיים העונה את ירושלים כשניצחה אותה 75:98 בסיבוב ה-2 באולמה ו-78:86 במלחה בסיבוב ה-3 במשחק שהתקיים לפני שבועיים. זאת אחרי שירושלים ניצחה במלחה בסיבוב ה-1 83:98. אשדוד היא הכבשה השחורה של הליגה וכמעט כל קבוצה קיוותה להימנע ממפגש איתה בפלייאוף. ירושלים, במיוחד בשעת לחץ, כבר הראתה העונה שהיא קורסת, בעוד לאשדודים יש בעיקר רק מה להרוויח. אנחנו לא חושבים שאשדוד תנצח בסדרה כולה אבל במשחק הראשון במלחה היא יכולה שוב לעשות צרות צרורות לקבוצה של קטש. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.

    77. בנפיקה ליסבון - בראגה
    בנפיקה עוברת עונה קשה בליגה ולמרות שהיא שנייה בטבלה בפער מבטיח מבראגה השלישית - היא כבר מזמן הרימה ידיים במאבק האליפות מול פורטו שחגגה זכייה לפני שבועיים, ורחוקה ממנה 19 נק'. הקבוצה ניצחה פעמיים בלבד ב-5 המשחקים האחרונים בליגה ופוגשת בדרבי הפורטוגלי את יריבתה לצמרת, בראגה (3) שכבר הבטיחה כרטיס לליגה האירופית גם בעונה הבאה. בראגה, שכמו בנפיקה הגיעה העונה לליגה האירופית מליגת האלופות, היא הפתעת העונה במפעל האירופי הזה, אחרי שעברה את ליברפול ואת דינמו קייב בשני הסיבובים הקודמים. הקבוצות נפגשו העונה כבר 3 פעמים - בליגה כל קבוצה ניצחה במגרשה (0:1 לבנפיקה ו-1:2 לבראגה) כאשר בגביע היתה זו בנפיקה שניצחה 0:2. בראגה כבר הוכיחה את עצמה העונה במשחקי החוץ באירופה כקבוצה הגנתית מעולה (0:0 בליברפול ו-1:1 בקייב) אז למה שלא תעשה זאת גם בבנפיקה במיוחד ביחס כה מפתה? ההימור: איקס. רמת בטחון: 6/10.

    81. פורטו - ויאריאל
    יש אומרים שזה אמור היה להיות הגמר האמיתי. פורטו, קבוצה ברמה של ליגת האלופות לכל דבר ועניין, דורסת העונה כל מה שנקרה בדרכה והבטיחה כבר מזמן את האליפות בפורטוגל. היא ניצחה בכל 5 משחקיה האחרונים בליגה ובשלושת הסיבובים האחרונים בליגה האירופית דילגה מעל סביליה (ניצחון 1:2 בחוץ והפסד 1:0 בבית), צסק'א מוסקבה (1:3 בסיכום 2 המשחקים) וספרטק מוסקבה (3:10! בסיכום 2 המשחקים, כולל 2:5 בחוץ). ויאריאל נאבקת בליגה הספרדית על מקום באירופה כש-5 משחקים לסיום העונה היא רביעית במקום ממנו הולכים למוקדמות הצ'מפיונס. היא לא יציבה בליגה לאחרונה, ניצחה פעמיים והפסידה 3 ב-5 המשחקים האחרונים. בליגה האירופית היא עברה משוכות קשות במיוחד כמו נאפולי (0:0 בחוץ ו-1:2 בבית), באייר לברקוזן (2:3 בחוץ ו-1:2 בבית) ואת טוונטה (1:5 בבית ו-1:3 בחוץ) ופוגשת את מי שצפויה לזכות העונה בגביע. צפוי משחק שקול אבל פורטו חזקה יותר במגרשה ואנחנו איתה. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.