המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏12/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    13. אתלטיק בילבאו - אספניול

    אספניול יכולה להביט בגאווה על המקום הרביעי אותו היא מאיישת טרם פתיחת המחזור ה-15 בליגה הספרדית הבכירה, אבל הקבוצה השנייה מברצלונה לוקחת 21 מתוך 28 הנקודות שלה במשחקי הבית וכשהיא יוצאת לסן-ממס, אחד האיצטדיונים הכי ביתיים בספרד, לא מחכים לה חיים קלים נגד אתלטיק בילבאו. אספניול לא נוצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים ובמשחק החוץ האחרון אפילו הדהימה את אתלטיקו מדריד בויסנטה-קלדרון, למרות הכל אני עדיין חושב שהביתיות של אתלטיק בילבאו תעשה את ההבדל הגדול במשחק הזה. אספניול גם תשחק ללא חאבי מארקז וראול באנה (מושעים), חאבי לופז, קורו, איבן דה לה פניה (פצועים). ההימור : 1.

    20. טוטנהאם - צ'לסי

    הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לצ'לסי הוא לא המשחק המרכזי של המחזור ה-17 בפרמייר-ליג (עוד מחכה לנו ארסנל נגד מ.יונייטד ביום שני), אבל בהחלט משחק חשוב מאוד לתמונת הצמרת בליגה האנגלית הבכירה. צ'לסי (30 נק') וטוטנהאם (26 נק') מאיישות את מקומות 4-5 בטבלה ערב המפגש בניהן בוויט-הארט-ליין, ניצחון של צ'לסי יעלה אותה לפחות זמנית עד המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל, שדרך אגב אם יסתיים בתיקו ישאיר את הבלוז בפסגה. בפעם האחרונה בה צ'לסי מצאה את עצמה בתקופה כל כך שחורה ולא ניצחה ארבעה משחקי ליגה ברצף היה זה ז'וזה מוריניו ששילם את המחיר, חלק מהספקולציות שהעלו לגבי היכולת הלא טובה של צ'לסי מדברות בעיקר על פיטוריו של עוזר המאמן וה"פה" של קרלו אנצ'לוטי, ריי ווילקינס, שמאז עזיבתו צ'לסי מתדרדרת. טוטנהאם לא נוצחה בכל המסגרות מאז תחילת נובמבר, אבל ללא ואן דר וארט (פצוע) היא גם לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים - טוונטה (ליגת אלופות) ובירמינגהאן (פרמייר-ליג), שניהם הסתיימו בתיקו. הבעייה הכי גדולה של הארי רדנאפ העונה, שבהחלט אפשר לאמר להגדיר את הקבוצה שלו כהצלחה עד עכשיו, היא שהקבוצה שלו לא מצליחה לתפקד ללא המנוע ההולנדי - רפאל ואן דר וארט (מלך השערים, הבישולים והכרטיסים של הקבוצה בליגה). אז ואן דר וארט לא ישחק גם מול צ'לסי, ובנוסף אליו ייעדרו גם ניקו קראנצ'ר, ג'רמיין ג'נאס ותומאס האדלסטון, כולם שחקנים שיכולים להשלים את מערך הקישור. צ'לסי ביחס 2.25 במשחקים שהם לא נגד אחת מהקבוצות הגדולות של אירופה תמיד משתלם, גם בחוץ ובדרבי כל כך קשה, גם עם הגב לקיר לצ'לסי יש את הכל היתרונות והאיכות כדי להכריע את המשחק. ההימור : 2.

    28. מיינץ - שאלקה 04

    את המחזור ה-16 ינעל המשחק בין מיינץ (מקום 4, 30 נקודות) לשאלקה 04 (מקום 15, 16 נקודות) באיצטדיון בראשוורג, מגרשה הביתי של מיינץ שתנסה לחזור למקום השני לאחר שהיריבות שלה בצמרת, האנובר 96 ובאייר לברקוזן, שתיהן ניצחו בשישי ושבת (בהתאמה) את משחקי הליגה שלהן וחלפו על פנייה בטבלה. למרות שמדובר במשחק בין שתי קבוצות מקצוות שונות בטבלה ומיינץ כבר בפער של 14 נק' משאלקה, כולנו מודעים לנסיבות וכבר הספקנו להכיר את העונה הכל כך משוגעת בבונדסליגה, בסופו של דבר שאלקה בטח לא נופלת ממיינץ מבחינת חומר השחקנים. בתוך 3 ימים בלבד שאלקה הוכיחה שההפסד המשפיל 0:5 לקייזרסלאוטרן במחזור ה-14 שהגיע דווקא בתקופה טובה היה בסך הכל מעידה חד פעמית, כשדיברתי על אותם שלושה ימים כמובן שהתכוונתי לניצחון הענק על ביירן מינכן בבית (0:2) ועל בנפיקה ליסבון (חוץ) שהביא לה את המקום ה-1 בשלב הבתים בליגת האלופות, באותם נצחונות היא הסתייעה בעזרה בלתי צפויה משערים שכבשו המגן האוודס והקשר חוראדו, שער אחד בכל אחד מהמשחקים לכל אחד מהם. אז שאלקה לא בדיוק מגיעה כאנדר-דוגית למשחק ומאזן הכוחות על כר הדשא יהיה דיי שווה, בניגוד לפערים הגדולים בטבלה ושאלקה תהיה יריב שווה לכל דבר. אז פעם נוספת ושבוע שני ברציפות שאני אנסה את מזלי על תיקו במשחק של מיינץ, שעדיין לא סיימה באחד כזה העונה (15 משחקי ליגה, 2 משחקי גביע - כולם הוכרעו) וההסתברות שזה יקרה במשחק של מיינץ, שדרך אגב סיימה את העונה שעברה עם הכי תוצאות תיקו בליגה, גבוהה מאוד. ההימור : X.


    39. בני יהודה ת''א - הפועל תל אביב

    "כל הכבוד על הקמפיין, אך צריך לעשות את הסוויץ'", אלו הן מיולתיו של מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לשחקניו טרם משחק הליגה נגד בני יהודה. ביום שלישי הפועל תל אביב סיימה את דרכה באירופה עם תיקו 2:2 מכובד נגד ליון בצרפת, לפני כן היא הביסה את הפועל פתח תקוה (5:1) בחוץ וניצחון שלה במפגש אקסים מרגש (פיני בלילי ודרור קשטן נגד הפועל ת''א) יעלה אותה זמנית למקום הראשון, לפחות עד הדרבי הצפוני בין מכבי חיפה ל-ק''ש ביום שני. במחזור האחרון בני יהודה נוצחה 0:2 ע''י מכבי תל אביב, הפסד שהגיע אחרי חמישה משחקי ליגה ללא הפסד ולמעשה כמעט כל ההפסדים של בני יהודה בליגה (ארבעה במספר), היו במשחקים נגד קבוצות מהצמרת (מכבי ת''א, מכבי חיפה, הפועל עכו). הפועל תל אביב תשחק ללא איתי שכטר אבל בתקופה האחרונה האדומים כבר למדו להסתדר גם בלעדיו, יהיה מעניין לראות כיצד בני יהודה ודרור קשטן יסתדרו ללא מי שכבש כמות נכבדת מכמות השערים שלה במהלך העונה - פדרו גלבאן (כבש 5 מתוך ה-12 של הכתומים). כמו שהתחלתי את ההמלצה, הפועל ת''א חייבת לעשות את הסוויץ' שבין אירופה לליגה וזה בדיוק הזמן שלה להתחיל בריצה מסויימת ולצבור רצף נצחונות בליגה. ההימור : 2.

    46. יובנטוס - לאציו

    במוקד המחזור ה-16 בסריי-א יעמוד המשחק שינעל אותו בין לאציו ליובנטוס שמדורגות במקומות 2-3 בטבלה ובפער של שלוש נקודות לטובתה של לאציו, פער שיובנטוס יכולה לסגור. יובנטוס ללא הפסד בכל המסגרות מאז ה-3:1 הביתי לפאלרמו איי שם בחודש ספטמבר, מאס חלפו 15 משחקים ויובנטוס פשוט בלתי ניתנת להכנעה. לאציו הוליכה את הליגה עד המחזור ה-10, אז היא נוצחה בדרבי ע''י רומא ולאחר מכן גם הגיע הפסד חוץ לצ'נזה, אבל מאז לאציו משחזרת את היכולת שאפיינה אותה בתחילת העונה ולא מפסידה ארבעה משחקים רצופים (ליגה) בהם היא גם מנצחת את נאפולי (0:2) ואינטר (1:3) במשחקי בית. פעם נוספת שיעמוד לרשות יובנטוס סגל כמעט מלא (אבל עדיין ללא בופון, מרטינז ואמאורי), לאציו תחסר את המגן הרומני סטפאן ראדו (מושעה) שפתח בכל 15 משחקי הליגה שלה העונה. יובנטוס בבית פייבוריטית נגד כל קבוצה בסריי-א, נגד לאציו זה לא יהיה קל, אבל היא צריכה לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות. ההימור : 1.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il