המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏19/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0

    13. קייבו (+1) - יובנטוס

    יובנטוס שיחקה בהרכב דיי חזק נגד מנצ'סטר סיטי (ליגה אירופית) ביום חמישי במשחק שהיה לה לפרוטוקול בלבד לאחר שכבר הודחה מהמפעל, היא כנראה תשלם על כך את המחיר ומי שלא יוכל לשחק ב-ורונה נגד קייבו יהיו אלסנדרו דל פיירו שסוחב פציעה מאותו משחק. הרשימה השחורה הזו יובנטוס שוב גודלת ומי שיצטרפו יהיו גם הקשרים קלאודיו מרקיסיו (פצוע) ופליפה מלו (מושעה), הם חוברים לבופון, אמאורי, מרטיז, דה צ'ליה ורינואדו שכבר מאיישים את הרשימה. בשבוע שעבר ניצחה יובנטוס את לאציו (בית) וחלפה מעלייה בטבלה למקום השני, כל מעידה שלה במשחק נגד קייבו עשויה לאבד לה את המקום הזה. קייבו (12) כבר הוכיחה לא פעם במהלך העונה שגם במשחקים נגד קבוצות צמרת היא לא נשברת - היא כבר הדהימה בנצחונות על נאפולי (חוץ) ואינטר (בית) ולקחה גם תוצאות תיקו מרומא, גנואה וסמפדוריה. יובנטוס כבר ללא הפסידה 17 משחקים רצופים בכל המסגרות, אני לא מאמין שזה יקרה במשחק נגד ה"חמורים המעופפים", אבל אני גם לא מגדיר את הסיכויים שלה לנצח כגבוהים במיוחד. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    29. הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה

    הפועל חיפה ממשיכה להפגין יכולת מאוד יציבה בליגה וקבוצתו של ניצן שירזי בהחלט יכולה להצהיר על פלייאוף עליון. הניצחון על אשדוד (בית, 0:2) בשבוע שעבר היה השני ברציפות אחרי ה-3:1 בסכנין שהיה לניצחון החוץ השלישי של הקבוצה בליגה. הפועל פתח תקוה חוזרת לשחזר את היכולת הרעה מפתיחת העונה ורק תיקו 1:1 בשבוע שעבר נגד האחרונה בטבלה, הפועל רמת גן, עצר לה רצף של שני הפסדים וזה כי גם יובל נעים מאבד שליטה על הקבוצה. פתח תקוה עדיין לא ניצחה העונה בבית, למעשה היא מארחת את המשחק באיצטדיון רמת גן, שם הפועל חיפה כבר ניצחה את היריבה העירונית של הפועל, 3:2 נגד מכבי פ''ת. גם העובדה שהפועל חיפה ניצחה ב-2 מתוך 3 הפעמים האחרונות בהם שיחקה בחוץ נגד הפועל פ''ת (ולא הפסידה) לא מאירה פנים לקבוצת התחתית. כשמביטים על הטבלה ורואים פערים של 15 נקודות הפרש ומומנטום הרבה יותר טוב של הפועל חיפה אפשר להבין שאת המשחק הזה היא עולה במטרה לנצח, לביתיות של פתח תקוה כבר אין אפקטיביות. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    43. סמפדוריה - גנואה

    הדרבי הגדול של העיר גנואה, כמעט כמו תמיד בשנים האחרונות, עשוי להיות צמוד מאוד וגם לאפיין את העובדה שהקבוצות נמצאות זו בסמוך לזו בחלק העליון של הסריי-א. סמפדוריה (8) לקחה שתי נקודות יותר מגנואה (10), שתיהן גם הפסידו בתוצאה זהה (0:1) במחזור האחרון - גנואה לנאפולי וסמפדוריה לברשיה במשחקי חוץ. גנואה כמובן מתפארת בכוכבים חדשים עבורים זה יהיה דרבי ראשון מסוגו - לוקה טוני, מיגל ולוסו וראפיניה למשל, סמפדוריה כמעט נטולת כוכבים ובהתקפה תלויה בעיקר בפאציני שלא תמיד מספק את הסחורה. בשנים האחרונות הופכת גנואה להיות הקבוצה החזקה בעיר, ולמרות שהפסידה את הדרבי האחרון לסמפדוריה, בכל השלושה שלפני כן היא יצאה עם יד על העליונה. אני מאמין שהדרבי הזה עשוי להיות צמוד מאוד ויתאפיין בעיקר במשחק ההגנות, האיכות שיש לגנואה והטכניקה בהתקפה יכולים להכריע את זה לטובתה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    49. מארסיי - ליון

    על משחק העונה בליגה הצרפתית אני בעיקר אכתוב ופחות אתן דעה, אם כי זה דיי ברור שבסטאד וולודרום האלופה מארסיי פייבוריטית גם נגד ליון. שתי הקבוצות כמובן מהוות חלק מהטופ-6 הצפוף מאוד בליגה הצרפתית, למרות שהן עדיין לא ברחו בליגה ונראות כיריבות שוות ליתר הקבוצות, תהיו בטוחים שלולא נטלו חלק בליגת האלופות הן כבר היו במקומות 1-2 ובפערים משמעותיים. המשחק שבעיקר זכור לנו בניהן אשתקד היה ה-5:5 המפורסם בסטאד דה ז'רלאן של ליון, בוולודרום ניצחה מארסיי 1:2 את המשחק בניהן. ליון תחסר בקישור את ג'רמי טולאלאן ובהגנה את כריס, לדידייה דשאן יש יותר כאב ראש לגבי ההרכב שיגבש. הוא יחסר את שחקני ההגנה הילטון (פצוע), דיאוורה (מושעה), אזפיליקואטה (פצוע) ואת הקשרים מביה (מושעה) ואדוארדו סיסה (פצוע). עם כל הכבוד להתקפה של ליון שכוללת את ה"טנק" (ליסנדרו לופז) ואת גומיס המהיר, למארסיי יש ארסנל חלוצים הרבה יותר איכותי (רמי, ז'יניאק, ברנדאו, לוצ'ו). ההימור : 1.

    המלצות ווינר נוספות בפורום של http://iwinner.co.il