המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7. מנצ'סטר יונייטד - ליברפול

    בבכורה של קני דלגליש, מאמנה החדש של ליברפול, הוא יפגוש את מנצ'סטר יונייטד באולד-טראפורד במסגרת הגביע האנגלי (FA Cup). מנצ'סטר יונייטד היא שיאנית הזכיות במפעל עם 11 גביעים בארון ועוד 7 סגנויות, ליברפול לא הרבה אחרייה עם 7 זכיות (האחרונה ב-2006) ו-6 סגנויות. שתי המאמנים לא יעלו את ההרכבים החזקים ויתנו צ'אנס גם לצעירים או כאלה שלא רואים הרבה דקות מהספסל, זה יקח זמן עד ש-דלגליש יצליח לבנות את המערך שלו בליברפול ונגד ה"שדים האדומים" באולד-טראפורד יהיה לו קשה מאוד בבכורה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    18. קטאניה - אינטר

    ביום חמישי ערך לאונרדו, מאמנה החדש של אינטר, את הבכורה שלו על הקווים של הקבוצה והוא יכול לסמן וי גדול - ניצחון 1:3 בסן-סירו על נאפולי (3) החזקה, שיתוף הפעולה בינו כמאמן לבין טיאגו מוטה הברזילאי (כבש צמד) הניב ניצחון מרשים ביותר. עם כל רשימת שחקני החיזוק שמועמדים לחזק את הנראזורי, הסגל נגד קטאניה עדיין יהיה אותו הסגל שפתח את העונה אבל לאונרדו לפחות יכול להנות מסגל כמעט מלא : סמואל אטו סיים לרצות עונש השעייה ארוך בליגה ויפתח בהרכב לצידו של מיליטו, גם שחקנים כמו מייקון, קיבו, לוסיו ומאריגה שהיו פצועים בלא מעט חלקים של העונה כבר מופיעים בודאות בהרכב. הקשר-כוכב ווסלי סניידר והשוער הבכיר חוליו סזאר עדיין פצועים ולא יוכלו לשחק. המוטיבציה והביטחון של שחקני אינטר, כמובן עם תוספת כח משמעותית מחזרתו של סמואל אטו לסגל, תהיה גדולה במשחק החוץ נגד קטאניה שייערך בסיציליה. קטאניה שייכת לחבורת התחתית אבל יש לה רק הפסד בית אחד העונה (ליובנטוס), במחזור האחרון היא נוצחה 2:4 ע''י רומא באולימפיקו ועדיין חסרה מספר שחקנים משמעותיים (איזקו, ביאג'יאנטי, פוטנצה, מורימוטו). ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    37. מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה

    מכבי חיפה כבר תקופה מסויימת שומרת על פער שתי הנקודות שיש לה בצמרת על פני הפועל תל אביב, אחרי 16 מחזורים קבוצתו של אלישע לוי מצליחה לקחה 37 נקודות (מתוך 48 אפשריות) ולמרות שהיא לא מציגה כדורגל איכותי או גדול לאורך כל העונה, שם המשחק הוא כנראה יציבות (או במקרה של לוזון - קיזוז נקודות). חמישה נצחונות רצופים יש למכבי חיפה בליגה, בארבעה מהם היא כבשה שלושה שערים, עוד ייאמר לזכות הירוקים כי ב-6 משחקי הליגה האחרונים הם הוציאו כדור אחד בלבד מהרשת. המסוחה הבאה של מכבי חיפה בליגה היא מכבי פתח תקוה של פרדי דוד, יריבה ראויה מאוד שלא מפחדת להסתכל לקבוצות הצמרת של ליגת העל בגובה העיניים. משולש התקפה קטלני (בן-חיים, גולן, דמארי - נמצא בספק גדול לחיפה) הופך את מכבי פתח תקוה לאיום גדול עבור כל קבוצות הצמרת, יש לה גם יציבות גדולה בקו אחורי מאוד מעובה וחזק ושחקני קישור איכותיים כדוגמת סבסטיאן סנסוני שמככב בעת האחרונה. בעונה שעברה מכבי חיפה ניצחה פעמיים את מכבי פתח תקוה בליגה בתוצאה זהה, 0:1 (בית/חוץ), יתרון נוסף שחיפה יכולה לשאוב ממנו כח זה העובדה שמכבי פתח תקוה שיחקה בחצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום רביעי של השבוע שחלף, המלבאסים אומנם זכו בכרטיס לגמר המפעל אבל בתום מאבק של 90 דקות מפרכות נגד מכבי תל אביב. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    41. ריאל מדריד - ויאריאל

    רגע מרגש ומשמעותי במיוחד עבור ז'וזה מוריניו וה"בלאנקוס" צפוי לקרות במשחק הצמרת נגד ויאריאל : הקשר הברזילאי קאקה צפוי לשחק בפעם הראשונה מאז ה-08/05/10 לעיני הקהל בסנטיאגו ברנבאו, הקשר שלא פתח את העונה שותף בשני המשחקים האחרונים של ריאל מדריד (נגד חטאפה בליגה ולבאנטה בגביע), אך שניהם היו במשחקי חוץ. ה"צוללת הצהובה", ויאריאל, היא הקבוצה שהכי קרובה לריאל מדריד וברצלונה בצמרת הספרדית - יש לה שמונה נקודות פחות מריאל מדריד ו-13 נקודות פחות מברצלונה אך חמש נקודות יותר מולנסיה שנמצאת מתחתייה. ריאל מדריד צפתה בברצלונה מנצחת ביום שבת את דפורטיבו לה קורוניה ומגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות, היא כמובן תהיה חייבת ניצחון על ויאריאל כדי להחזיר את הפער לשתי נקודות. ויאריאל חסרה פעם נוספת שלושה שחקנים שכל אחד מהם מהווה שחקן מפתח בכל עמדה על המגרש - נילמאר (מלך השערים, כבש 10) ייעדר בהתקפה, מרכוס סנה (קפטן) ייעדר ביקושר וקרלוס מרצ'נה (בלם) ייעדר בהגנה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    50. נאפולי - יובנטוס

    השפלה, במילה אחת ניתן לסכם את משחק הליגה האחרון של יובנטוס שנערך ביום חמישי בו היא הפסידה לראשונה אחרי 18 משחקים רצופים (כל הסגרות) ללא אחד כזה. ה"גברת הזקנה" הובסה 4:1 בביתה על ידי פארמה מהתחתית, באותו היום משהו לא טוב עבר גם על קליארי שנערצה אחרי ארבעה נצחונות עם הפסד 1:3 לאינטר בסן-סירו. כמו תמיד, המשחק שינעל את המחזור יהיה גם המעניין ביותר, נאפולי (3) ויובנטוס (5) יכולות לשנות במשחק בניהן את כל תמונת הצמרת (לפחות במקומות 2-5). לוקה טוני עשוי לערוך בכורה בהרכב של יובנטוס אחרי שהגיע אלייה מגנואה, מי שצפוי להחמיץ את המשחק הוא מלך השערים פאביו קווליארלה (9) כאשר גם החלוץ יאקוינטה (פצוע) והקשר פליפה מלו (מושעה) לא יטלו חלק במשחק. יובנטוס לא מרשימה בכלל העונה ואפילו ברצף של 18 משחקים ללא הפסד (כל המסגרות) היא סיימה 11 מתוכם בתיקו ! נאפולי בסגל מלא קבוצה הרבה יותר תוססת, עם יתרון הביתיות היא יכולה לנצח את יובנטוס אותה ניצחה פעמיים אשתקד בליגה (1:3 בבית ו-3:2 בחוץ). ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד שפע המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אהבתי את ההמלצות, מסכים עם כולן.