המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏16/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il

    15. ליברפול - אברטון

    אחרי שקני דלגליש כבר ערך 2 הופעות בכורה שונות (ולא כ''כ מוצלחות) על הקווים כמאמן ליברפול - הפסד חוץ למנצ'סטר יונייטד בגביע במשחקו הראשון כמאמן הקבוצה והפסד לבלקפול (חוץ) במשחקו הראשון בליגה, יעמוד שחקן העבר האגדי של האדומים בפעם הראשונה על הקווים באנפילד ותאמינו לי שהוא לא יכל לבקש משחק טוב יותר מהדרבי הגדול של העיר נגד אברטון כדי לגרום לשחקנים שלו להתאושש מרצף בן שלושה הפסדים ולהחזיר את הכבוד לקבוצה אחרי הפסד 0:2 לאברטון בדרבי הקודם בניהן העונה. קבוצתו של דיוויד מואיז מגיעה בכושר טוב לדרבי אחרי נצחונות גדולים 5:1 על סקאנת'ורפ (גביע) -1:2 על טוטנהאם (ליגה), המאמן הסקוטי עדיין חסר שני שחקני מפתח בשתי עמדות שונות על המגרש - הכוכב הגדול ומלך השערים טים קהאיל עדיין נמצא עם נבחרת אוסטרליה בגביע אסיה, הבלם פיל ג'אגיאלקה (פתח ב-19/21) עדיין סוחב פציעה וייעדר. גם ללא הקפטן סטיבן ג'רארד (מושעה) ליברפול חייבת לנצח את המשחק הזה ותהיו בטוחים שאיכות לא חסר לה בהרכב, יש לא מעט שחקנים שישלימו את טורס בהתקפה, בקישור ובהגנה כדי ליצור הרכב מספיק חזק שינצח את אברטון. קצת על הדרבי במספרים : אברטון תחפש דאבל ראשון על ליברפול (2 נצחונות ליגה בעונה) לראשונה מאז עונת 1984/85, 67 נצחונות לליברפול לעומת 52 של אברטון ב-173 משחקי דרבי בין הקבוצות, הפעם האחרונה שבה ליברפול הפסידה 10 משחקים בשלב כזה של העונה הייתה לפני 57 שנים - בסיומה של אותה העונה היא גם ירדה ליגה, ליברפול יכולה להיות מעודדת מהעובדה שהיא ניצחה 5 מתוך 6 משחקי הליגה האחרונים באנפילד, פרננדו טורס שכבש 63 שערים ב-99 משחקי ליגה עבור ליברפול עשוי לערוך את הופעתו ה-100 בפרמייר-ליג במדים האדומים, קני דלגליש כבש 5 שערים כשחקן נגד אברטון וכמאמן המאזן שלו נגד אברטון עומד על 11 נצחונות ב-20 משחקים, אברטון (יחד עם פולהאם ובירמינגהאם) צברה מאזן של 10 תוצאות תיקו - הכי הרבה בליגה, שני השחקנים המשמעותיים ביותר שייעדרו מהמשחק הם סטיבן ג'רארד (ליברפול, 4 שערים ו-4 בישולים) וטים קהאיל (אברטון, 9 שערים ו-3 בישולים). ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    19. איינטרכט פרנקפורט - האנובר 96

    אין ספק כי מדובר בשתי קבוצות מפתיעות מאוד העונה, עצם העובדה ששתיהן פותחות את הסיבוב השני כשהן בטופ-7 מדברת בעד עצמה : האנובר 96 מדורגת במקום ה-4 בטבלה עם מאזן של 31 נקודות (10/17 נצחונות, רק דורטמונד ומיינץ ניצחו יותר), איינטרכט פרנקפורט מדורגת במקום ה-7 בטבלה עם מאזן של 26 נקודות ובמחזור האחרון שלפני היציאה לפגרה היא הצליחה להמם את המוליכה דרוטמונד כשניצחה אותה בבית. האנובר 96 ניצחה את המשחק בניהן בסיבוב הקודם וגם הפעם אני רואה בה פייבוריטית מסיבה אחת פשוטה, התקפה. איינטרכט פרנקפורט נמצאת במקום שהיא הרבה בגלל עונה מדהימה של החלוץ היווני הותיק תאופניס גקאס שמוליך את טבלת כובשי השערים, הבעייה היא שברשימת הכובשים של הקבוצה אחרי ה-14 שכבש גקאס נמצאים עוד שלושה שחקנים בלבד שכבשו שני שערים כ''א ויותר מזה כנראה שאין לה מה להציע, לעומת האנובר שנהנית מעונה מדהימה של יא קונאן (9 שערים) מחוף השנהב, אבדלאוויה (4 שערים) הנורבגי, עוד שלושה שחקנים שכבשו שני שערים כ''א וזה מבלי להכליל ברשימה את מיקאל פורסל, יאן שלאדורף ו-דימרכוס ביזלי, שלושה כובשים פוטנציאליים כמעט בכל משחק. האנובר השיגה את אותה כמות הנצחונות בחוץ שאיינטרכט פרנקפורט השיגה בבית (4/8), היא גם צריכה להסתמך על העובדה שפרנקפורט חסרה שחקנים רבים בקו האחורי מה שיאפשר להתקפה הצבעונית שלה להגיע למספר גדול של הזדמנויות הבקעה : הבלמים מרקו רוס (פתח ב-16/17, שער אחד) ומייק פרנץ (פתח ב-13/17, בישול אחד) ייעדרו במרכז ההגנה, המגנים כריס (2 שערים, בישול) ואלכסנדר ואסוסקי (פתח בארבעת משחקי הליגה האחרונים) סוחבים אף הם פציעות ויחמיצו, גם בלם הרכש הסרבי ניקולה פטקוביץ' שבא מטום טומסק הרוסית עדיין לא בשל לשחק. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    23. טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד

    מנצ'סטר יונייטד פותחת את המחזור ה-24 (כשהיא שיחקה 20 משחקים עד כה) במקום הראשון בטבלה עם מאזן של 44 נקודות, המאזנים של השדים האדומים העונה מדהימים : אם נחבר מספר משחקים מסיומת העונה שעברה ואת כמות המשחקים שלה העונה נגלה כי מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה כבר 25 משחקים רצופים בפרמייר-ליג, העונה יש לה הפסד אחד ב-32 משחקים (כל המסגרות) ! מאזנים מדהימים זה נכון, אבל גם זה עשוי להגיע לידי סיום בשלב כזה או אחר. אולי תהיה זו דווקא טוטנהאם מבין כל הענקיות בצמרת שתצליח לעשות זאת, הקבוצה של הארי רדנאפ מדורגת במקום ה-4 בטבלה וכדי להוכיח שהיא מועמדת רצינית במאבק על מקומות 1-4 אין דבר טוב יותר מלנצח את היונייטד, גם רפאל ואן דר וארט יודע את זה וגם מאמן התרנגולים, הארי רדנאפ שאמר : "במקרה של הפסד הם בורחים ואם להיות מציאותיים הסיכויים לאליפות יהיו קלושים". טוטנהאם כבר הוכיחה את העוצמות שלה העונה כשסיימה ראשונה בבית שלה בליגה האלופות שכלל את אלופת אירופה אינטר (אותה ניצחה בבית), בליגה היא מבוססת חזק בצמרת וכבר ניצחה העונה את ארסנל וליברפול. ווין רוני נמצא בספק אצל מנצ'סטר יונייטד כמו גם השוער אדווין ואן דר סאר והקשר פול סקולס, מי שיעעדרו בודאות הם ג'י-סונג פארק (גביע אסיה) וג'ון אושיי (פצוע). אולי כדורגל טכני וחוליות קישור מרשימות כמו זו של טוטנהאם לא מרגשות את מנצ'סטר יונייטד, אבל כשמאמן כמו הארי רדנאפ מלכד את החבורה הזאת, עם שחקנים כמו ואן דר וארט וכמובן תמיכה מהקהל והרצון העז של טוטנהאם כקבוצה להוכיח את עצמה, הסיכויים של טוטנהאם להיות הראשונה שתנצח את מנצ'סטר בליגה לא רעים, אולי אפילו טובים יותר משל שאר היריבות בצמרת. ההימור : 1. רמת ביטחון : 2/10.

    41. מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה

    בשבוע שעבר חזרה מכבי נתניה לנצח בליגה ושוב הסתפקה ב-0:1 קטן בקופסא, הפעם זה היה נגד בני סכנין במשחק מאוד קריטי עבור המשך הדרך של הקבוצה, כובש השער היה ניר נחום (שהגיע מאשדוד העונה) והוא עשה זאת בדקה ה-23. זה היה הניצחון השני בלבד של מכבי נתניה ב-11 המשחקים האחרונים (כל המסגרות), בשניהם כפי שצויין היא ניצחה רק 0:1 ובשבעה מהם היא גם לא כבשה, בעיר היהלומים עובדים סביב השעון כדי להחתים חלוץ בחלון ההעברות. את סוף השבוע הקרוב היא בילתה בעיר הנמל אשדוד ותפגוש בקבוצה שנמצאת מקום אחד מעלייה בטבלה עם מאזן נקודות זהה - 23 כל אחת. אשדוד הובסה 0:3 בשבוע שעבר על ידי קרית שמונה (חוץ) אך ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה באיצטדיון ה-יא, מגרשה הביתי, בשניהם היא גם כבשה שלושה שערים. ברמת העיקרון אשדוד היא קבוצה מאוד לא צפויה, דוגמא מובהקת לכך אפשר להביא מהניצחון הענק על הפועל ת''א בבלומפילד (2:0) בסיבוב הראשון ובכך ששבוע לאחר מכן היא סיימה נגד נועלת הטבלה (הפועל ר''ג) רק בתיקו. לא רק מכבי נתניה חסרה את הבלם הבכיר, גם באשדוד עדיין מנסים להביא בלם ב-600 אלף שהם קיבלו תמורת מתן אוחיון שעזב לשרלרואה, עד המשחק נגד נתניה זה כנראה לא יקרה. המשחק הזה מאוד פתוח אבל אשדוד עדיפה יותר בעיקר בזכות הביתיות, יש לה גם הרכב שהבסיס שלו רץ כמה שנים ביחד ומנהיג מנוסה כמו משה אוחיון שהופך השנה לאחד הכוכבים הגדולים בליגה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    44. לצ'ה - מילאן

    המשחק של מילאן שתתארח בלצ'ה ינעל את המחזור ה-20 וחוץ מנאפולי (2) שכבר איבדה נקודות בתיקו הביתי נגד פיורנטינה בשבת, מילאן עוד תגלה מי משאר יריבות הצמרת שלה איבדה נקודות במשחקי יום ראשון בצהריים. תאמינו או לא, אבל מילאן ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת משחקי החוץ שלה נגד לצ'ה ב-12 השנים האחרונות, היא חייבת להתגבר על המאזן הזה, לשכוח את העבר ולהתמקד בתואר הסקודאטו שנראה כעת קרוב מתמיד. בשבוע שעבר לצ'ה הדהימה את הליגה כשניצחה את לאציו באולימפיקו וטיפסה למקום ה-18 (עדיין מתחת לקו האדום), בכל זאת מדובר באחת הקבוצות החלשות בליגה שכבר הפסידה 11 מתוך 19 משחקים, מילאן עם איברהימוביץ' חייבת להגדיל פערים בפסגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 7/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il