המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏13/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    11. רומא - לאציו

    הדרבי הגדול של רומא במסגרת המחזור ה-29 בסריי-א יעמוד בצל ההדחה המשפילה של רומא בשמינית גמר ליגת האלופות - הפסד 0:3 באוקראינה לשחטיור דונייצק לפני חמישה ימים ו-2:6 בסיכום שני המשחקים - זה יהיה הדרבי השלישי בניהן העונה, בשני הקודמים ניצחה רומא (ליגה, גביע). בדרבי הראשון של וינצ'נזו מונטלה כמאמן ולא כשחקן הוא יהנה מסגל כמעט מלא (למעט בריגי המושעה) ויהיה חייב לאסוף את השברים של שחקניו מליגת האלופות כדי לא רק להשאיר את הכבוד בצד של המועדון שלו אלא בכדי לצמצם פערים מלאציו שמדורגת רביעית בטבלה. זה דרבי ולדרבי חוקים משלו, רומא ולאציו שוות מאוד בכוחן וכל התפתחות בדרבי לא תיחשב להפתעה, אני אלך עם רומא שכבר לימדה אותנו כמה פעמים העונה שגם עם הגב לקיר היא יודעת לשחק טוב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    13. סטוק - ווסטהאם

    רק לפני שבוע נפגשו ווסהאם של אברהם גרנט וסטוק סיטי במסגרת הפרמייר-ליג, קבוצתו של המאמן הישראלי המשיכה במומנטום שלה וה-0:3 המרשים על סטוק (דמבה בה, מנואל קוסטה, היצלסברגר) היה ניצחונה השלישי ברציפות של ווסטהאם. ה"פטישים", שב-2006 הגיעו לגמר המפעל (עוד עם יוסי בניון) יחפשו הופעה שמינית בחצי-גמר הגביע האנגלי, סטוק תנסה לעבור את הסיבוב בו היא הודחה אשתקד ע''י צ'לסי. האורחת תשאב עידוד מהמאזן שלה ב-6 משחקי החוץ האחרונים נגד סטוק סיטי (4 נצחונות, תיקו, הפסד) ומהעובדה שהיריבה גם לא נמצאת בכושר טוב (נקודה אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים), ההתקפה של ווסטהאם השתדרג מאוד בתקופה האחרונה וגם רובין קין יחזור לסגל לאחר פציעה, אני מאמין שיהיה משחק מאוד שקול ו-ווסטהאם לא תפסיד בו. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    31. בני יהודה ת''א - מכבי נתניה

    מישהו עוד זוכר היכן חזר כל המומנטום והביטחון לשחקני מכבי נתניה? זה קרה ב-1 לפברואר אז הקבוצה מעיר היהלומים הביסה 1:4 את בני יהודה בגביע המדינה ומאז חלפו חמישה מחזורים בהם צוברת הקבוצה 11 נקודות מתוך 15 אפשריות שמציבות אותה בעמדת זינוק לפלייאוף עליון. בני יהודה ת''א השיגה בשבוע שעבר את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה, דבר שלא קרה לה המון זמן, דרור קשטן מוכיח שכמו בעבר גם בהווה הוא יודע ליצור עם הקבוצות שהוא מאמן המשכיות וחשוב מכך קבוצתו עולה למחזור ה-26 מהמקום ה-6 בטבלה. מכבי נתניה לא ניצחה את בני יהודה כבר שישה מפגשים רצופים בניהן בליגת העל (3 הפסדים, 3 תיקו), יהיה לה קשה מאוד לעצור את הדהירה של בני יהודה ולמרות שהלב רוצה מכבי נתניה - ההגיון אומר בני יהודה, גם בגלל הבית וגם בגלל יתרון האיכות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    44. פארמה - נאפולי

    פארמה ונאפולי ינעלו במשחק בניהן את המחזור ה-29 בסריי-א, למשחק הזה שתיהן מגיעות כשהן במשבר : בחמשת המשחקים האחרונים (3 ליגה, 2 ליגה אירופית) נאפולי ניצחה פעם אחת בלבד, הודחה מהליגה האירופית ע''י ויאריאל וגם איבדה את המקום השני בליגה לאינטר, פארמה לא ניצחה בשבעת משחקי הליגה האחרונים (4 תיקו, 3 הפסדים) והמרחק בינה לבין הקו האדום עומד על נקודה אחת בלבד. נאפולי מגיעה למשחק כשהיא חסרה כמעט את כל שחקני הקו האחורי שלה - המגן אנדראה דוסנה (פתח ב-23/28 משחקי ליגה, 4 בישולים) והבלם סלבאטורה ארוניקה (שותף ב-20/28 משחקי ליגה) מושעים, גם הבלמים הוגו קמפניארו (פתח ב-23/28 משחקי ליגה) ו-ג'יאנלוקה גראבה (פתח ב-12/28 משחקי ליגה) לא ישחקו בגלל פציעות, הקשר כריסטיאן מאגיו (2 שערים, 3 בישולים) לא ישחק גם כן. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.