המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏24/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר iwinner.co.il

    8. גלזגו ריינג'רס - סלטיק
    המפגש האחרון העונה בין שתי הגדולות של הכדורגל הסקוטי, כאשר הכחולים מגלזגו מוליכים את הטבלה בהפרש של נקודה מהירוקים-לבנים. בששת המפגשים העונה המאזן הוא 2:3 לסלטיק כאשר משחק אחד הסתיים בתיקו. המפגש האחרון היה לפני חודש בגביע ובו ניצחה ריינג'רס 1:2 לאחר הארכה. דווקא בשני המפגשים שהיו ב"אייברוקס", אצטדיונה של ריינג'רס, לא הצליחה המוליכה לנצח והיא נוצחה באחד 2:0 ובשני סיימה בתיקו 2:2. אנחנו חושבים שגם היום המפגש יסתיים ללא הכרעה. ההימור: X. רמת בטחון: 6/10.

    19. בולטון - ארסנל
    ארסנל ירדה אתמול למקום ה-3 אחרי נצחונה של צ'לסי על ווסטהאם ורחוקה כבר 9 נק' מהיונייטד שגם הם אספו אתמול 3 נקודות מול אברטון. הקבוצה של ונגר חייבת לנצח כדי לשמור לפחות על סיכוי תיאורטי לזכות בתואר אך הם עשו זאת רק פעם אחת ב-5 המשחקים האחרונים בהם סיימו 4 פעמים בתיקו. הוונדררס הובסו בשבוע שעבר במגרשם 5:0 בידי סטוק בגביע ולפני כן בליגה הביסו 0:3 את הקבוצה של גרנט. חוסר היציבות הזה לא מונע מהם עונה טובה מבחינתם ומקום 8 כרגע, רחוקים מדאגות תחתית או צמרת. אנחנו חושבים שארסנל תקטע כאן את רצף התיקו מול קבוצה לא יציבה. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.

    37. סביליה - ויאריאל
    סביליה בקרב אדיר עם אתלטיקו מדריד על המקום ה-6 שמעניק את הכרטיס האחרון לליגה האירופית. היא כרגע שביעית רק בשל הפרש שערים נחות ומארחת בקרב צמרת את ויאריאל, שקרובה להבטיח לפחות את המקום ה-4 וכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. המארחים הופתעו במחזור שעבר 1:0 בחטאפה ונחותים מהצהובים ניצחו בקושי 0:1 במגרשם את סראגוסה מהתחתית וקטעו בכך רצף של 2 הפסדים. ויאריאל גם בהכנות לחצי גמר הליגה האירופית השבוע ובהחלט תסתפק בתיקו. לסביליה המשחק חשוב הרבה יותר ואנחנו איתם. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    40. לוריין - ליל
    לוריין עם ניצחון ו-4 תיקו ב-5 המחזורים האחרונים שהעלו אותה למקום ה-7 אך ללא סיכוי ממשי להשיג כרטיס כלשהו לאירופה. ליל מוליכה את הטבלה בהפרש נקודה בלבד ממארסיי שתשחק ביום רביעי, והיא מאבדת קצת גובה לאחרונה אחרי שהשיגה רק נקודה ב-2 המחזורים האחרונים. לוריין השיגה 8 מ-11 הנצחונות שלה העונה בבית ואנחנו ניקח פה בזהירות הימור על הפתעה. ההימור: 1. רמת בטחון: 5/10.