המלצות ווינר ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏1/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות לכל משחקי היום אפשר לקרוא באתר
    http://iwinner.co.il

    4. ליברפול - ניוקאסל
    ליברפול שישית ועוד לא הרימה ידיים בקרב על המקום ה-5 שמעניק כרטיס לליגה האירופית. במקום זה ובמרחק של 3 נק' בלבד מהאדומים מדורגת טוטנהאם שנוצחה אתמול 2:1 בידי צ'לסי, וניצחון של ליברפול היום יעלה אותה למקום 5 בזכות הפרש שערים עדיף על פני ה'תרנגולים'. ליברפול ניצחה 3 מ-5 משחקיה האחרונים בעוד ניוקאסל בירידה אחרי תיקו ו-2 הפסדים ב-3 המשחקים האחרונים שדירדרו אותה למקום ה-12 והיא טרם הבטיחה תיאורטית את מקומה בליגה. אנחנו חושבים שבאנפילד היא תשאיר את הנקודות. ההימור: 1. רמת בטחון: 7/10.

    14. ארסנל - מנצ'סטר יונייטד
    לתותחנים סיכוי תיאורטי בלבד לזכות בתואר והם רחוקים 9 נק' ממנצ'סטר יונייטד המוליכה כשבקופה נותרו 12 נק'. הניצחון של צ'לסי השנייה בשבת פתח פער של 6 נק' בינה לבין ארסנל וניצחון של הקבוצה של ונגר הערב ישרת מאוד גם את הכחולים. ארסנל לא ניצחה ב-3 משחקיה האחרונים (הפסד ו-2 תיקו), בעוד מנצ'סטר נראתה נפלא באמצע השבוע בגרמניה בניצחון של שאלקה בצ'מפיונס. הפסד הערב יסכן גם את המקום ה-3 של ארסנל כאשר במקרה של ניצחון של מנצ'סטר סיטי מאוחר יותר היום בבית מול ווסטהאם, ייסגר הפער בינה לבין המקום ה-4 ל-2 נק' בלבד. הקבוצה של פרגוסון עם 4 נצחונות מ-5 המשחקים האחרונים ואנחנו חושבים שהערב הם ינחיתו מכת מוות סופית על חלומות האליפות של ארסנל. ההימור: 2. רמת בטחון: 6/10.

    25. ראסינג סנטאנדר - מאיורקה
    2 הפסדים רצופים הורידו את סנטאנדר למקום ה-16, רק 2 נק' מהקו האדום. הקבוצה של דודו אוואט ניצחה במחזור האחרון 0:2 במגרשה את חטאפה והתמקמה במקום ה-10, חמש נקודות מעל יריבתה. היא ניצחה רק 3 פעמים מתוך 12 בסה'כ העונה בחוץ בעוד המארחים ניצחו 6 מ-9 בבית. אנחנו ננסה לקחת פה תיקו הגיוני ביחס מצויין. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    49. אוסאסונה - ולנסיה
    קרב קצוות בין אוסאסונה ש-4 הפסדים רצופים הורידו אותה למקום ה-18 מתחת לקו האדום, לבין ולנסיה השלישית שרוצה להבטיח את המקום הזה כדי לקבל כרטיס ישיר לשלב הבתים בצ'מפיונס. הקבוצה הובסה במחזור האחרון במגרשה 6:3 ע'י ריאל מדריד, הפסד שקטע לה רצף של 3 נצחונות, ואנחנו חושבים שהיא תתאושש ממנו חלקית בלבד הערב בחוץ. ההימור: X. רמת בטחון: 5/10.

    57. לוקרן - גנק
    לוקרן שישית ואחרונה בפלייאוף האליפות ובכל 5 המשחקים שלה בפלייאוף זה לא ניצחה (3 הפסדים ו-2 תיקו). גנק, קבוצתו של אליניב ברדה, במקום ה-2 רק בגלל הפרש שערים נחות מזה של ליאז' הראשונה והיא מגיעה למשחק אחרי 2 נצחונות רצופים. לוקרן לא תהיה זאת שתעצור אותה בקרב על התואר. ההימור: 2. רמת בטחון: 7/10.