המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏1/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    36. יאנג בויז - שטוטגרט

    שטוטגרט עם מאזן מושלם של ארבע נצחונות בארבעת משחקייה בשלב הבתים כבר הבטיחה לעצמה מקום בשלב הבא, וגם את המקום ה-1. יאנג בויז נמצאת מיד אחרייה עם 6 נקודות, 3 יותר מחטאפה ואודנסה שנמצאות מתחתייה. המשמעות : משחק חסר חשיבות עבור שטוטגרט, משחק שיאנג בויז חייבת לנצח כיוון שבמחזור האחרון היא מתארחת בספרד אצל חטאפה. וכצפוי, בערך כמו ירידת היחסית הצפויה במשחק הזה, שטוטגרט שטובעת עמוק בצרות שלה בבונדסליגה כנראה כבר חולמת על המשחק הבא בליגה (הופנהיים) כשהיא עדיין בסיוטים מעוד הפסד ליגה בשבת האחרונה, שהיה לתשיעי בסך הכל (הכי הרבה הפסדים בבונדסליגה). מה שבטוח, הרכב מאוד צעיר של שטוטגרט יעלה על כר הדשא בשוויץ וכנראה ללא השחקנים המובילים מהתקופה האחרונה (מריצה, קאקאו, גבהארט, דלפייר, בולארוז, טאסקי, קלוצי). יאנג בויז דווקא נמצאת בתקופה טובה בליגה המקומית שם היא ללא הפסד מתחילת אוקטובר, כמעט חודשיים. ייאמר לזכות השוויצרים שבמשחקי הבית שלהם העונה במסגרות האירופאיות (מוק' ליגת האלופות, ליגה אירופית), היא ללא הפסד ומשיגה תוצאות מכובדות - נצחונות מול טוטנהאם, חטאפה ואודנסה, תיקו עם פנרבחצ'ה. ההימור : 1.

    37. סמפדוריה - איינדהובן

    מידי שנה נאבקת סמפדוריה בסריי-א על מנת לזכות באחד הכרטיסים לאירופה, וכשזה כבר קורה היא דיי מאכזבת - הודחה על ידי ורדר ברמן במוקדמות ליגת האלופות ו"נזרקה" לליגה האירופית שם היא משיגה תוצאות מאוד מאכזבות : 1:1 בהולנד מול איינדהובן, 0:1 דחוק על דברצן (בית), הפסד למטאליסט חארקיב באוקראינה ונקודה אחת הספיקה לה מול האוקראינים באיטליה. איינדהובן מדורגת ראשונה בבית עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, מעשית היא כבר בשלב הבא והראש נתון בליגה המקומית שם היא ללא ניצחון בשניים האחרונים ותבוסה 2:4 לנאק ברדה (חוץ) במחזור האחרון שסייעו לטוונטה (מדורגת שנייה) להשוות את מאזן הנקודות בין הקבוצות וכעת הצמרת בהולנד רותחת. אז לא משנה עד כמה סמפדוריה שיחקה השנה גרוע באירופה - עדיין נזקוף לזכותה את הנצחון על ורדר ברמן (בית) במוק' ליגת האלופות ותיקו מול איינדהובן בהולנד, בשני המשחקים הקשים שלה באירופה. איינדהובן בהרכב מאוד חסר ובעיקר ללא השוער אנדרס איסאקסון שנפצע בהפסד לברדה צריכה לחשוב בעיקר על הליגה, סמפדוריה יכולה להוכיח שניצחון מול איינדהובן ישכיח את כל המשחקים הלא טובים שלב עד כה בבתים וישמש לה קרש קפיצה לשלב הבא. ההימור : 1.

    40. מארסיי - ראן

    ניצחון 0:4 על מונפלייה ביום שבת, שהמשיך במומנטום המטורף של מארסיי, העלתה אותה בפעם הראשונה לפסגת הליגה בעונת 2010/11 ובמשחק ההשלמה מול ראן בסטאד-וולודרום יש לה כבר הזדמנות לפתוח פער של 3 נקודות מהמקום השני. מארסיי לא פתחה טוב את העונה בשני המפעלים העיקריים (ליגה, ליגת אלופות), אבל דידייה דשאן על הקווים חיבר את הפאזל בהתקפה (רמי וז'יניאק שהצטרפו ל-לוצ'ו וברנדאו), ומארסיי פשוט קטלנית, ה-1:7 מול ז'ילינה וה-3:0 מול ספרטק מוסקבה שהביטחו לה מקום בשמינית גמר ליגת האלופות מוכיחים זאת היטב. ראן הייתה מדורגת במקום ה-1 בלא מעט מחזורים העונה, אבל ניצחון אחד בחמשת משחקי הליגה האחרונים (בהם הפסידה שלושה) כבר זרק אותה מהטופ-4 של הליגה וההגנה היציבה שלה, שהיה גם לצד החזק של הקבוצה, מתפרק פעם אחר פעם במחזורים האחרונים. ההימור : 1.

    47. לך פוזנאן - יובנטוס

    בית A בליגה האירופית היה אמור, עם דגש גדול על ה"אמור", בשליטה מוחלטת של יובנטוס ומנצ'סטר סיטי, שתי מועמדות טבעיות ללכת עד הסוף במפעל. מבלי להתייחס לזלצבורג שכבר יצאה מהמירוץ, התמונה המתקבלת היא - לך פוזנאן 7 נק', מנצ'סטר סיטי, 7 נק', יובנטוס 4 נק' כאשר האלופה הפולנית מדורגת במקום הראשון בבית והבקעיה שלישיות לרשת של יובנטוס בטורינו (3:3) ולמנצ'סטר סיטי אותה הדהימה 1:3 בבית. כל תוצאה חוץ מניצחון של יובנטוס כנראה תסיים את דרכה במפעל, אבל מי יודע ? אולי זו הכוונה של דל נרי, לצאת מהמפעל המשני לליגת האלופות ולהוריד מהעומס של שחקניו להמשך המאבקים הצמודים בסריי-א. לך פוזנאן מצידה לא ראתה הרבה אירופה בקריירה שלה כמועדון ובטח שלא זכורה לה עונה מוצלחת שכזו, בה היא מביסה שורה של כוכבים (מנצ'סטר סיטי) בבית ומבקיעה שלושה פעמים מול יובנטוס באיטליה. ההימור : 1.

    51. רוזנבורג - באייר לברקוזן

    בתחילת החודש רוזנבורג זכתה באליפות נורבגיה בפעם השנייה ברציפות, זאת אומרת שמתאריך 7/11 היא לא קיימה שום משחק רשמי ותגיעה רעננה ומוכנה למשחק מול לברקוזן. עדיין, הסיכויים של רוזנבורג לעלות לשלב הבא מאוד נמוכים אם לא תאורטיים בלבד וגם ניצחון על לברקוזן עדיין יחייב אותה לנצח גם את אריס סלוניקי ביוון על מנת להתקדם במפעל. באייר לברקוזן יודעת שתיקו כנראה יספיק לה (במידה ואתלטיקו תנצח את אריס בבית), אבל זה עדיין לא מונע מהמאמן יופ היינקס לעלות את ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. מהמקום ה-3 בבונדסליגה ועם פערי איכות משמעותיים כמובן שלברקוזן פייבוריטית ותנסה לעשות לה את מה שאתלטיקו עשתה בנורבגיה (2:1). כמו במשחק של רוזנבורג נגד אתלטיקו גם פה צפוי משחק צמוד, נקודה במקרה הזה תספק מאוד את האורחת. ההימור : X.

    עוד שפע המלצות בפורום של http://iwinner.co.il