המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏15/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    34. דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי

    יום רביעי הוא יום של הכרעות בליגה האירופית, באחד מהמשחקים הישירים על מקום בשלב הבא תארח דינמו זאגרב (חייבת ניצחון) הקרואטית את פאוק סלוניקי (תיקו יספיק לה) במאבק על המקום השני בבית. ערב מחזור הנעילה של שלב הבתים במפעל מדורגת פאוק (8 נק') במקום השני, אחד לפני דינמו זאגרב (7 נק') שמוליכה את הליגה הקרואטית בפער של 5 נקודות. שתי הקבוצות דיי שוות ביחסי הכוחות ופאוק, שמדורגת שלישית בליגה היוונית (אחרי פנאתינייקוס ואולימפיאקוס), ניצחה בקושי 0:1 את דינמו זאגרב ביוון. למשחק הזה יש כמובן חשיבות גדולה עבור שתי הקבוצות, שתיהן שוות ביחסי הכוחות ולדינמו יש את את הרוח הגבית מהקהל ומהביתיות, נוסף על כך פאוק צפויה להחסיר מספר שחקנים (מוסלימוביץ', ויטולו, מלזאס, איביץ', זואלה) ודינמו מגיעה בראש שקט למשחק כשהיא מוליכה את הליגה המקומית בפערים דיי גדולים. ההימור : 1.

    39. ספרטה פראג - צסק''א מוסקבה

    שתי הקבוצות כבר הביטחו את מקומן בשלב הבא כשבדרך שתיהן חולפות על פני פאלרמו האיטלקית. צסק''א מוסקבה (15 נקודות) תסיים במקום הראשון בבית, ספרטה פראג (8 נקודות) תסיים במקום השני, כך יוצא שבאמת המשחק הזה לא ישנה כלום עבור שתיהן, שלא ישחקו משחק ליגה דיי הרבה זמן. צסק''א מוסקבה, ניצחה בכל חמשת משחקייה בשלב הבתים וניצחון בצ'כיה יתן לה מאזן מושלם בבתים, היא תיאלץ לעשות זאת ללא מספר שחקני מפתח (אקניפייב - שוער בכיר, הונדה ו-ואגנר לאב - שחקני התקפה חשובים) מול קבוצה שכבר מנוסה היטב במעמדים האלה, הרשימה בשלב הבתים וגם במשחק בניהן ברוסיה, בו צסק''א ניצחה 0:3, ספרטה פראג הייתה יריבה שווה עד המחצית ועשתה ליריבה חיים קשים. ההימור : 1. (חזקו ב-X).

    40. בני יהודה ת''א - הפועל תל אביב

    "כל הכבוד על הקמפיין, אך צריך לעשות את הסוויץ'", אלו הן מיולתיו של מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לשחקניו טרם משחק הליגה נגד בני יהודה. ביום שלישי הפועל תל אביב סיימה את דרכה באירופה עם תיקו 2:2 מכובד נגד ליון בצרפת, לפני כן היא הביסה את הפועל פתח תקוה (5:1) בחוץ וניצחון שלה במפגש אקסים מרגש (פיני בלילי ודרור קשטן נגד הפועל ת''א) יעלה אותה זמנית למקום הראשון, לפחות עד הדרבי הצפוני בין מכבי חיפה ל-ק''ש ביום שני. במחזור האחרון בני יהודה נוצחה 0:2 ע''י מכבי תל אביב, הפסד שהגיע אחרי חמישה משחקי ליגה ללא הפסד ולמעשה כמעט כל ההפסדים של בני יהודה בליגה (ארבעה במספר), היו במשחקים נגד קבוצות מהצמרת (מכבי ת''א, מכבי חיפה, הפועל עכו). הפועל תל אביב תשחק ללא איתי שכטר אבל בתקופה האחרונה האדומים כבר למדו להסתדר גם בלעדיו, יהיה מעניין לראות כיצד בני יהודה ודרור קשטן יסתדרו ללא מי שכבש כמות נכבדת מכמות השערים שלה במהלך העונה - פדרו גלבאן (כבש 5 מתוך ה-12 של הכתומים). כמו שהתחלתי את ההמלצה, הפועל ת''א חייבת לעשות את הסוויץ' שבין אירופה לליגה וזה בדיוק הזמן שלה להתחיל בריצה מסויימת ולצבור רצף נצחונות בליגה. ההימור : 2.

    51. סביליה - בורוסיה דורטמונד

    במוקד המחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית יעמוד המשחק בין סביליה לבורוסיה דורטמונד שייערך בספרד ויהיה קרב ישיר על הכרטיס השני לשלב הבא. מוליכה הבונדסליגה, בורוסיה דורטמונד, מגיעה למשחק ברצף של שבעה נצחונות (כל המסגרות) ומוליכה את הליגה הגרמנית (מהמרתקות באירופה) בפער של 11 נקודות מהמקום השני. קבוצתו של יורגן קלופ, המאמן האנרגטי שהצליח ללכד חבורת צעירים מלאה בפוטנציאל ולהוציא את כל הכישרון שלהם החוצה, חייבת לצאת עם ניצחון מאנדלוסיה כדי למצוא את עצמה בשלב הבא, ההרכב החזק ביותר יעלה במשחק הזה. סביליה מגיעה למשחק ברצף של חמישה הפסדים (4 ליגה, 1 ליגה אירופית), התדרדרה למקום התשיעי בליגה הספרדית וסובלת מבעיות רבות העונה. 3 מתוך 4 ההפסדים היו בבית (אלמריה, חטאפה, מאיורקה) ואני עדיין לא הושכח לה את ההפסד 4:3 ברמון סאנצ'ז פיחואן, איצטדיונה הביתי, לבראגה במוקדמות ליגת האלופות. סביליה מוכיחה פעם אחר פעם את חוסר היציבות שלה ואת העובדה שהיא לא יכולה להסתדר ללא מספר שחקנים שפצועים והיו השלד של הקבוצה בעונה שעברה (חסוס נאבאס, לואיס פביאנו, פדריקו פאזיו, איביצה דרגוטינוביץ'), נוסף על הכל היא גם מרבה להפסיד לעיני הקהל הביתי ומאבדת את עצמה ברגעי המכריעים. ההימור : 2.

    54. ליברפול - אוטרכט

    רוי הודג'סון יודע שגם במקרה של הפסד מפתיע, ליברפול תסיים במקום הראשון בבית. קמפיין לא מרשים בכלל של האדומים (9 נקודות, 2 נצחונות) מספיק להם למקום ראשון בבית שכולל את סטיוואה בוקרשט, נאפולי ואוטרכט. לא ברור מה המניע של הודג'סון לעלות הרכב חזק של ליברפול ועשוי לכלו בין היתר את ריינה, קאוט וטורס, אבל המאמן שהפסיד לניוקאסל ביום שבת (1:3) וראה איך קבוצתו נשארת רק במקום השתיעי בטבלה, יתן מנוחה לשחקנים שמובילים את הקבוצה בתקופה האחרונה (פול קונצ'סקי, דוויד נגוג - כבש ובישל בניצחון האחרון של הקבוצה) ועדיין לא יוכל לשתף את סטיבן ג'רארד הפצוע. אוטרכט עשתה חיים לא קלים גם לנאפולי במחזור האחרון ולקחה ממנה בתיקו 3:3 פרוע במשחק שבו היא כבר הוליכה 1:3 וזכינו לראות את החלוץ הצעיר שלה, ריקי ואן וולפסווינקל (11 שערי ליגה), מבקיע פעמיים באותו משחק. הכישרון הענק כבר מוגדר כיורשם של לא מעט חלוצי עבר הולנדים, ומבוקש על ידי קבוצות גדולות ברחבי אירופה. אני חושב שאוטרכט תנסה בעיקר להנות מהחוויה באנפילד ואולי גם להפתיע את האדומים במשחק האחרון שלהם באירופה, ליברפול בהרכב כמעט חזק אבל עדיין לא מספר שחקנים מובילים מוטרדת בעיקר מהבעיות בליגה ואני מטיל ספק גדול על היכולת שלה לנצח במשחק חסר חשיבות. ההימור : X.

    עוד הרבה המלצות כדורגל והמלצות יורוליג שיעלו בהמשך היום אפשר למצוא בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0