המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏5/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. הפועל קרית שמונה - בני יהודה ת''א

    חצי גמר גביע הטוטו הראשון בין הפועל קרית שמונה לבני יהודה ת''א ייערך בשעה 17:30 באיצטדיון רמת-גן, מיד לאחריו יעלו מכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב לשחק בחצי הגמר השני. הפועל קרית שמונה מדורגת במקום ה-4 בליגה עם 26 נקודות, ההפסד שלה לבני סכנין ביום שבת היה השלישי ברציפות בליגה (כולם בתוצאה זהה - 0:1). בני יהודה מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 18 נקודות, ביום שבת היא סיימה בתיקו 1:1 בחוץ נגד נועלת הטבלה, הפועל רמת גן. הקבוצות כבר פגשו זו את זו העונה במסגרת הליגה במשחק שנערך בקרית שמונה והסתיים בתיקו 2:2. שני המאמנים רואים חשיבות רבה, אבל שניהם קצת סובלים מחסרונם של שחקני מפתח : אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה, שני הכוכבים הגדולים של קרית שמונה, עדיין פצועים ולא יטלו חלק גם בחצי הגמר. דרור קשטן ייאלץ להעמיד הרכב ללא הבלם איבן גרידו והקשר חסן אבו זייד, גם פדרו גלבאן שנמצא בספק גדול צפוי לא לשחק. קרית שמונה ללא אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה לא פייבוריטית במשחק הזה, בדיוק כמו שהיא לא הייתה פייבוריטית נגד בני סכנין החלשה לה הפסידה ביום שבת. לבני יהודה יש יותר איכות בסגל, דרור קשטן צריך לנצל את זה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    6. מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה

    איזה רעידת אדמה קיבלנו בלילה שלפני המשחק של מכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקוה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. לפי התקשורת, הבעלים מיץ' גולדהאר, בשיחת טלפון החליט לפטר את הסמל אבי נמני ומיד לאחר מכן גם יוסי מזרחי יזם התפטרותו. יש יאמרו שזה רע בגלל האמונים של האוהדים ושל המועדון לנמני, יש יאמרו שזה טוב כי מיץ' גולדהאר החליט לתפוס יוזמה ובאמת להוכיח כי יש לו רצון עז להוביל את הקבוצה קדימה אם הוא יזם מהלך כזה. למכבי פתח תקוה של פרדי דוד זה לא משנה, המלאבסים ינסו לנצל את העובדה שמכבי תל אביב כעת עם צוות מקצועי מפורק לחלוטין. ניצן דמארי ועומר דמארי לא נכללו בסגל של פרדי דוד למשחק, כמו גם אלירן דנין ואסי משיח, מידע על ההרכב של מכבי ת''א מאוד קשה למצוא בשלב הזה. מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים בניהן, הפער בין הקבוצות עומד על ארבע נקודות בלבד ואת כל הברדק הזה שיש למכבי תל אביב כרגע, מכבי פתח תקוה צריכה לנצל. ההימור : 2. רמת ביטחון : 1/10.

    12. ארסנל - מנצ'סטר סיטי

    ה-3:0 שארסנל הנחילה למנצ'סטר סיטי לפני קצת פחות מחודשיים בסיטי אוף מנצ'סטר עוד מהדהד היטב לתכולים בראש, בנתיים קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני הכי קרובה למנצ'סטר יונייטד בפסגה ולשתיהן יש 41 נקודות אך למנצ'סטר סיטי יש שני משחקים יותר ממנצ'סטר יונייטד ומשחק יותר משלושת הקבוצות שנמצאות מתחתייה (ארסנל, טוטנהאם, צ'לסי). המשחק הזה בין ארסנל מנצ'סטר סיטי הוא יותר כדורגל יפה וטכני שפחות מאפיין את קרבות הצמרת בפרמייר-ליג, כאלה שבהן צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד החזקות והכוחניות נוטלות חלק. מנצ'סטר סיטי עם המון כוכבים ואילו ארסנל עם כדורגל התקפי וטכני מהיסוד פשוט אוהדות את הכדורגל היפה, אם כי ל"תותחנים" זה מסתדר הרבה יותר טוב בזכות מאמן ומסורת רבת שנים. ארסנל עומדת לא רע בכלל משחקי הצמרת שלה העונה ולמרות ההפסד למנצ'סטר יונייטד, היא יכולה לסמן וי על מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, להן היא הרשיתה שלישיות. אני בספק גדול לגבי היכולת של מנצ'סטר סיטי למצוא את הנקמה דווקא באמרויות, זה שתי קבוצות שפחות או יותר נראות כמעט אותו הדבר - רק שארסנל זו מכונה שרצה כבר כמה שנים ככה, ההבדל הזה הורגש היטב במשחק הקודם בניהן. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    20. ניוקאסל - ווסטהאם

    אלן פארדיו, מי שמונה למאמן ניוקאסל לפני כחודש בערך ואימן את ווסטהאם בתקופה שבה יוסי בניון שיחק אצלה, יכול להגדיר את ארבעת המשחקים הראשונים שלו על הקווים של ה"זברות" דיי מוצלחים - זה התחיל עם ניצחון גדול על ליברפול (1:3) בבכורה, המשיך עם שני הפסדים רצופים לטוטנהאם ומנצ'סטר סיטי (קבוצות טופ-5) ובמחזור האחרון היא חזרה לנצח, הפעם היא עשתה זאת נגד וויגאן בחוץ. ווסטהאם נמצאת בתקופה טובה, כנראה שהכריסמס הזה עשה רק טוב עימה. 7 נקודות מתוך 9 אפשריות לקחו השחקנים של גרנט בשלושת משחקי חג המולד כשבכל ניצחון או משחק טוב של ה"פטישים", נדמה כאילו גרנט שולף איזה ארנב חדש מהשרוול : בניצחון הענק על וולבס ביום שבת היה זה פרדי סירס שנהנה מבישול של טל בן-חיים (שיחק כמגן ימני) וכבש את השער השני שלמעשה סגר את המשחק נגד וולבס והוציא את ווסטהאם מהקו האדום בפעם הראשונה העונה. בעוד נצחונות העונה היו אלה ג'ונתן ספקטור ו-ויקטור אובינה (בניצחון על מנצ'סטר יונייטד בגביע), קרלטון קול שעשה זאת כמעט לבדו נגד פולהאם בחוץ (3:1) ופרדריק פיקיון ששומר על יציבות לאורך כל העונה. ניוקאסל תשחק ללא מלך השערים והשחקן הטוב ביותר שלה העונה, החלוץ הצעיר אנדי קארול (11 שערי ליגה) שסובל מפציעה, בלעדיו יהיה לה קשה מאוד להכריע את המשחק. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    29. אתלטיק בילבאו - ברצלונה

    אתלטיק בילבאו הבאסקית הייתה הקבוצה שהצליחה לעצור את הדהירה המטורפת של ברצלונה, היא סיימה נגדה בתיקו מאופס בקאמפ-נואו במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך ובכך עצרה למכונה הקטאלונית 10 נצחונות רצופים בכל המסגרות. מאז ברצלונה כבר הספיקה לפתוח את השנה החדשה עם ניצחון ביתי על לבאנטה (1:2) ששמר עלייה במקום הראשון בליגה, באותו משחק לא שותפו הבלמים ג'רארד פיקה (היה מושעה) וקרלוס פויול (היה פצוע), שניהם צפויים לחזור להרכב כמו גם ליונל מסי שלא שותף באותו משחק. גווארדיולה לא מתבייש להעלות את ההרכב החזק ביותר בסן-ממס, איצטדיון מאוד ביתי של אתלטיק המקומית. לבילבאו צפויה בעיה חמורה בקו האחורי - הבלמים אוסטריז ו-מיקל סן חוזה הורחקו במשחק הליגה האחרון בו הפסידה הקבוצה לדפורטיבו לה קורוניה, זה ישאיר את הקו האחורי של בילבאו כמעט ללא אופציות מאחר ופרננדו אמורביאטה ו-איטור אוריול פצועים כבר תקופה ארוכה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 9/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר להיום בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם כן המלצות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx