המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏12/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    33. ויאריאל - סביליה

    חגיגת רבעי גמר גביע המלך הספרדי תיצא לדרך ביום רביעי בערב (21:00, שעון ישראל) ובמשחק הראשון תארח ויאריאל את סביליה באיצטדיון האל-מדריגל למשחק הראשון מבין שניים שבו אחת מהן תזכה בכרטיס לחצי הגמר. ויאריאל (3) מסתמנת השנה כקבוצה הרבה יותר חזקה ויציבה מסביליה (10), כבר עשר נקודות מפרידות בין השתיים בטבלה, אך יש גם זווית מעניינת למשחק : למרות כל התנופה והתאוצה שצברה ויאריאל בשנים האחרונות, הפכה לקבוצת צמרת קבועה והשנה כבר לקחה את זה צעד אחד קדימה, עדיין אין לה תארים ! סביליה זכתה בלא מעט תארים (יחסית לקבוצה ברמתה) בשנות ה-2000, במקרה היא גם מחזיקה גביע המלך הנוכחית בו זכתה 5 פעמים והאחרונה שבהם כאמור אשתקד. למי שעוד לא זוכר היא גם זכתה בגביע אופ''א שנתיים ברציפות (2005/06, 2006/07), בסופר קאפ הספרדי (2007) ובסופר-קאפ האירופי (2006). אז מצד אחד ניתן להגדיר את סביליה כקבוצה הרבה יותר מנוסה במעמדים של תארים, מצד שני ויאריאל השנה בלתי ניתנת לעצירה והיא רמה אחת מעל כל היריבות שמשלימות את ברצלונה וריאל מדריד בצמרת (ולנסיה, אתלטיקו מדריד וסביליה עצמה). ויאריאל עדיין חסרה את מלך השערים נילמאר ואת הקפטן מרכוס סנה, גם סביליה תעלה ללא השוער הבכיר אנדרס פאלופ שנפצע במשחק הליגה האחרון וללא החלוץ לואיס פביאנו שכבש באותו משחק. אני חושב שבמשחק הזה המשמעות של העבר והתארים של סביליה יהיו פחות משמעותיים, הרעב של ויאריאל לתואר גדול מאוד. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    45. בלקפול - ליברפול

    קני דלגליש, מאמנה החדש של ליברפול, יערוך על הקווים של הקבוצה את הבכורה שלו בליגה אחרי שכבר הספיק לעמוד על הקווים גם במשחק הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד בשבת ולראות את קבוצתו מודחתעם הפסד 0:1 באולד-טראפורד. את הבכורה שלו בליגה יעשה דלגליש בעיר החוף בלקפול (מחוז לנקשייר) באיצטדיון שנקרא בלומפילד רואד. הפלא ופלא, אבל בלקפול וליברפול מדורגות זו בסמוך לזו בחלק התחתון של טבלת הפרמייר-ליג עם מאזן זהה של נקודות, 25 כ''א, ומשחק יותר לליברפול שהובסה 1:3 ע''י בלקבורן במשחק הליגה האחרון שלה ולא ניצחה כבר שישה משחקי חוץ ברצף (כל המסגרות). בלקפול של איאן הולוואי, מהמאמנים היותר צבעוניים שידעה הפרמייר-ליג, נחשבת לסוג של "סינדרלה" בליגה אבל מגיעה ברצף של שני הפסדים ומעמידה מאזן בית לא טוב בכלל - 2 נצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים, את מירב הנקודות שלה היא לוקחת דווקא בחוץ. ליברפול תשחק ללא הקפטן סטיבן ג'רארד שהורחק במשחק הגביע, בלקפול עדיין חסרה את החלוץ מרלון הארווד (5 שערים, בישול) את השוער הבכיר מתיו גילקס שפצוע כבר תקופה ממושכת ואולי גם את הקשר אליוט גראנדין שחתום על שלושה בישולים ונמצא בספק. גם ללא ג'רארד, בסגל של דלגליש יש לא מעט שחקנים משלימים (ואיכותיים) שיכולים לסחוף את הקבוצה לניצחון, ניצחון בשביל סמל בדמותו של דלגליש. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    48. אינטר - גנואה

    אינטר זכתה 6 פעמים בקופה-איטליה, שלושה פעמים מאז נכנסו לשנות ה-2000 והאחרונה שבהן כמובן אשתקד, עונת הטרבל המרשימה. עבור לאונרדו, מאמנה הברזילאי והטרי של אינטר, יהיה זה משחק שלישי על הקווים של הקבוצה ובנתיים זה נראה כשידוך מוצלח - ניצחון חוץ בקטאניה (2:1) וניצחון בית על נאפולי (1:3) היו התוצאות של אינטר מאז הוא מונה לתפקיד, מסכת הפציעות רק הולכת ומצטמצמת, ואפילו בנראזורי יודעים שהם חייבים להגיע כמה שיותר רחוק בגביע כי גם רצף של שתי נצחונות עדיין "תוקע" אותם במקום ה-7 ויהיה לה קשה מאוד במאבק על מקומות 1-4. גנואה היא בגדר אחת האכזבות הגדולות של העונה, השחרור של לוקה טוני בחלון ההעברות הנוכחי אחרי שה"כוכב" שיחק פחות מחצי עונה בקבוצה יכולה להעיד על כך, גם דווידה בלרדיני שהצליח עם מיניו לתפקיד המאמן בחודש נובמבר כבר לא מצליח להשתלט על הקבוצה שניצחה פעם אחת ב-6 משחקים הליגה האחרונים ולא כבשה שערים בחמישה מתוכם ! המחליף של לוקה טוני בהתקפה, מתיה דסטרו הצעיר, לא נכלל בסגל למשחק ומי שצפוי לפתוח בחוד ההתקפה הוא רודריגו פלאסיו ששיחק פעם אחת בלבד בחודשיים האחרונים. גם השוער הברזילאי אדוארדו לא ישחק (השחקן הטוב בקבוצה) וגם קלאדזה הותיק לא נכלל בסגל למשחק. אינטר נראית כקבוצה שוקקת חיים מחדש מאז לאונרדו מונה לתפקיד, ההצלחות בליגה מדברות בעד עצמן וגנואה לא אמורה להיות יריב משמעותי בדרך לרבע הגמר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    52. אנדר/אובר שערים (3.5) - ברצלונה/בטיס

    שלב שמינית הגמר היה במפעל הזה היה לאתגר הכי גדול של פפ גווארדיולה וברצלונה העונה, במשחק הראשון נגד אתלטיק בילבאו שנערך בבית היא סיימה איתה בתיקו מאופס ובמשחק השני שנערך בסן-ממס (מגרשה של בילבאו) הן נפרדו בתיקו 1:1, הכרעה על פי שער חוץ בלבד. בטיס כנראה תנסה את אותה שיטת משחק ותבוא בעיקר לסגור את המשחק, ביכולת שלה ועם איך שהיא מתפקדת העונה היא יכולה לעשות זאת לא פחות טוב מקבוצה גם בליגה הבכירה בספרד - היא נמצאת רמה אחת מעל שאר הקבוצות בליגת המשנה, בדרך לרבע הגמר היא עברה שתי קבוצות מהליגה הראשונה (סארגוסה, חטאפה). כנראה גם יהיו מספר שינויים בהרכב של ברצלונה, שחקנים כדוגמת אינייסטה צפויים לשבת על הספסל. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    עוד שפע המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il