המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏2/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    37. חטאפה - אתלטיקו מדריד

    המשחק בין חטאפה לאתלטיקו מדריד הוא דרבי קטן של העיר (חטאפה היא קבוצה שהוקמה בפרבר קטן בעיר), למשחק הזה כל אחת מהן מגיעה עם נטל של מומנטום רע מאוד - חטאפה ניצחה פעם אחת בעשרה המשחקים האחרונים ואילו אתלטיקו מדריד הצליחה לעצור בשני המחזורים האחרונים (4 נקודות מתוך 6 אפשריות) רצף של ארבעה הפסדים בליגה. שתי נקודות בלבד מפרידות בניהן בטבלה ואתלטיקו מדריד יודעת שהשאיפה למקומות 3-4 שמובילים לליגת האלופות היא בגדר חלום כרגע, אך אם היא תנצח בדרבי את חטאפה ובמחזור שלאחר מכן את ויאריאל בבית היא יכולה לפתוח מחדש במירוץ, הרבה מדברים על כך שחטאפה חזקה מאוד בבית אבל שוכחים באותה נשימה לציין ש-6 מתוך 13 משחקי הבית שלה בליגה הסתיימו בהפסד. אתלטיקו הרבה יותר איכותית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    42. מכבי חיפה - הפועל ירושלים (+2)

    "אנחנו יודעים איך המשחק נתחיל, אך לא כיצד ייגמר" מבהיר לופא קדוש, מאמנה הותיק של הפועל ירושלים (ליגה א') שמתמודדת על העלייה לליגה הלאומית ונותרה לקבוצה היחידה שלא משחקת בליגת העל ועוד נוטלת חלק בגביע המדינה. בדרך לשלב הזה הפועל ירושלים ניצחה 0:2 בבית את מכבי באר שבע (לאומית) והסיכויים שלה לצאת עם כרטיס לרבע הגמר מקרית אליעזר נמוכים מאוד. אבל בואו נבהיר את פשר ההימור (+2) : זאת אומרת שאם הפועל ירושלים לא מפסידה או אפילו מפסידה בגדול ההימור הוא 2 ביחס גבוה (2.60) יחסית להרכב ב' שאלישע לוי יעלה וללא המון שחקנים שייעדרו (קטן, דבאלשווילי, אזולאי, משומר), אם הפועל ירושלים מפסידה 0:2, 1:3 וכו.. ההימור הוא X ביחס 3.60 ואם מכבי חיפה מנצחת בהפרש של שלושה שערים או יותר ההימור הוא 1 ביחס נמוך מאוד, 1.70. אני אומר שהפועל ירושלים לא תעשה למכבי חיפה חיים קלים. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    44. ביירן מינכן - שאלקה 04

    ביירן מינכן היא שיאנית הזכיות בגביע הגרמני (DFB-Pokal) עם 15 גביעים בארון, האחרון שבהם מהעונה שעברה, היא מארחת את שאלקה 04 באליאנץ ארינה בשלב חצי גמר המפעל ועם יריבה נוחה יחסית שמחכה לה בגמר, דואיסבורג מליגת המשנה. אחרי המשחק נגד ביירן מחכה לשאלקה משחק חוץ בשטוטגרט במסגתר הליגה (שלושה ימים לאחר מכן) ומיד אחרי זה היא מארחת את את ולנסיה בגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס (בעוד כשבוע) לכן המאמן פלקיס מגאת מחליט לתת מנוחה לשחקני מפתח דוגמת הונטלאר (7 שערים, בישול) ו-אדו (2 שערים, 2 בישולים). לביירן מחכה משחק חוץ נגד האנובר בליגה בעוד שלושה ימים אך הגומלין שלה בצ'מפיונס נגד אינטר ייערך כמעט בעוד שבועיים (25 לחודש), לכן לואיס ואן חאל יכול להרשות לעצמו לעלות עם הרכב חזק שלעיני הקהל הביתי חייב לחלוף על פני שאלקה לגמר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    52. ולנסיה - ברצלונה

    את משחקי יום רביעי במחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית ינעל קרב הענקיות בין ולנסיה (3) לברצלונה (1) ויעמוד בצל חזרתו של דוויד ויה למסטאייה, האצטדיון בו גדל, במדים של אלופת ספרד. ולנסיה בהחלט יכולה להיות מרוצה מהמקומות אליהם היא מגיעה העונה בעידן שאחרי ה-דווידים (ויה, סילבה) - שמינית גמר ליגת האלופות ומקום שלישי במחזור ה-26 (מרחק 4 נק' מויאריאל), בקרב שתי הקבוצות כבר ניתן להרגיש את המתח מהגומלין שמצפה לכ''א מהן בעוד כשבוע בצ'מפיונס-ליג. ברצלונה לא מנצחת בשלושת הביקורים האחרונים שלה במסטאייה (2 תיקו והפסד) והערב היא תשחק ללא ויקטור ואלדז, קרלוס פויול ואולי גם בלי צ'אבי שנמצא בספק. לולנסיה יש רצון עז להוכיח את עצמה והיא מארחת את ברצלונה בתקופה שגם המכונה מוכיחה שהיא אנושית (ההפסד לארסנל, התיקו נגד גיחון), מה גם שאולי הפער הגדול של ברצלונה בפסגה יביא לשאננות מסויימת, דבר שעדיין לא קרה לקטאלונים בשנים האחרונות. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.