המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏16/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    2. צליה - אולימפיה לובליאנה

    צליה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם מאזן של 23 נקודות, שלוש נק' מנועלת הטבלה ושתי נקודות ממקבוצות 7-8 נטולי הסכנה, בתקופה האחרונה היא לא נראית כקבוצה תחתית והיא ללא הפסד כבר חמישה משחקים רצופים שבהם היא סופגת פעם אחת בלבד. אולימפיקה לובליאנה (4) לקחה בסך הכל חמש נקודות יותר מצליה וגם היא מגיעה בכושר טוב למשחק - שלושה נצחונות ושתי תוצאות תיקו, זה המאזן שלה בחמשת המחזורים האחרונים. לא מוצא כאן פייבוריטית ברורה לניצחון, בסך הכל 5 נקודות בניהן והביתיות עם צליה לכן היחס הנמוך על קבוצת החוץ לא כ''כ ברור לי, אנחנו נהמר על תיקו. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    11. צ'לסי - פ.צ. קופנהאגן

    איך שמשחק אחד יכול לשנות אווירה ומוראל של קבוצה - צ'לסי הייתה נראית רע מאוד לפני ה-2:0 על קופנהאגן בדנמרק אך מאז חלפו שני משחקי ליגה בהם היא מנצחת את מנצ'סטר יונייטד ובללקפול. מן העבר השני קופנהאגן יודעת שאת העונה האירופית הקסומה היא ככל הנראה תחתום בשמינית הגמר, שבוע אחרי ההפסד הביתי לצ'לסי היא גם נחלה הפסד ראשון בליגה (אחרי 20 מחזורים) ולסטמפורד-ברידג' היא יצאה ללא שני הבלמים הבכירים שלה, זדנק פוספך (מושעה) ו-סלבי אוטיסן (פצוע). קופנהאגן אולי יכלה בבתים על קבוצות דוגמת פנאתינייקוס או רובין קאזאן, ברמות האלה ונגד צ'לסי הפערים מורגשים היטב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    17. ריאל מדריד - ליון (+1)

    ריאל מדריד לא הצליחה לעבור את שלב שמינית גמר ב-6 השנים האחרונות, היא מעולם גם לא ניצחה את ליון (שבעה שחקי עבר בניהן) ובעונה שעברה הודחה על ידיה מהמפעל, יש עוד אוסף של נתונים מרתקים למשחק הזה כמו העובדה שליון לא ניצחה ארבעה משחקים רצופים במפעל והיא כן מופיעה בשמינית הגמר, מהדברים היותר מוזרים שקרו במפעל. אבל בשורה התחתונה, לליון אין הרבה מה למכור במשחק הזה (באסטוס, אותו אחד שכבש שלושער נגד הפועל ת''א, מושעה) והיא קבוצה דיי אפורה אם נשווה את ליון שהתרגלנו להכיר בתחילת שנות ה-2000, ריאל מדריד מקבלת בחזרה את רונאלדו אחרי פציעה, לעיני הקהל הביתי והרצון העז שלה לשבור את הנאחס סוף כל סוף, זה יכול להיגמר רע מאוד עבור הצרפתים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    20. אנדר/אובר שערים (1) - כ.רונאלדו (מדריד)

    ממאצ' אפ בין שני שחקני (בנזמה Vs לופז) ירדנו למאצ' אפ של שחקן אחד, או יותר נכון מכונת שערים. בשבוע החולף עברו לא מעט שמועות שרונאלדו לא ישחק נגד ליון בעקבות פציעה שגם השביתה אותו בשני המחזורים האחרונים בליגה, אבל מישהו באמת העז לחשוב שהוא יפספס משחק כזה שבעיני לא מעט מהאוהדים ייחשב כסוג של היסטוריה? 27 שערים ב-26 משחקי ליגה ותוספת נכבדה בליגת האלופות הופכים אותו לאליל החדש בברנבאו והוא כמו תמיד יהיה שם גם ברגעי המאני-טיים. אם הכל ילך לפי התכניות, ריאל תנצח 0:2 משערים של בנזמה ורונאלדו. בואו נחזיק אצבעות. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.