המלצות ווינר ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏20/4/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר <a></a>http://iwinner.co.il<a></a><a></a>!

    35. הפועל רעננה - הפועל קרית שמונה
    רעננה בתקופה לא נעימה בליגה ובשבת נוצחה 2:1 בלוד במחזור האחרון שלא מנע ממנה את הכניסה לפלייאוף העליון. הקבוצה של אייל לחמן תפגוש את קרית שמונה, הרביעית בליגת העל, אחרי שזו הופתעה גם היא 1:0 במחזור האחרון של הליגה ע"י בית"ר ירושלים. פערי הכוחות ברורים כאן ואנחנו לא חושבים שהמארחים יצליחו לעצור את הקבוצה של רן בן שמעון מלהגיע לחצי הגמר. ההימור: 2. רמת ביטחון: 7/10.

    37. מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
    נתניה בפיניש מצויין התמקמה בפלייאוף העליון אחרי 1:1 ביתי מול מכבי חיפה שהשלים 8 משחקים ללא הפסד בליגה. מהצד השני אשדוד בחצי עונה שני נוראי שדירדר אותה עד לסף הקו האדום לאחר הקיזוז עם תבוסה מחפירה 4:1 באשקלון במחזור האחרון ובקבוצה הביאו את המציל הכמעט קבוע - יוסי מזרחי שהחליף את ג'ון גרגורי שהתפטר. חילופי מאמנים בד"כ מביאים לשינוי אבל אנחנו בספק אם בזמן כה קצר מזרחי יספיק לשנות משהו, בטח כשהוא פוגש את אחת מהקבוצות החמות בליגה. ההימור: 1. רמת ביטחון: 6/10.

    43. הפועל חיפה - מכבי חיפה
    הפועל חיפה תנסה להתגבר על האכזבה מאיבוד המקום בפלייאוף העליון במחזור האחרון, כשתארח את זאת שאחראית לעניין - מכבי חיפה שלא הצליחה לנצח את נתניה וזיכתה את המארחים בכרטיס הנכסף. האדומים נראו לא רע בכלל במחזורים האחרונים בליגה וינסו בפעם השלישית העונה לנצח את היריבים הירוקים, שמצידם ספגו מכה קשה באותו תיקו 1:1 ומובילים כעת את הליגה בפער /של 2 נק' בלבד על הפועל ת'א אחרי הקיזוז. אנחנו צופים משחק צמוד עם הרבה אמוציות, שיתכן מאוד שלא יוכרע לאחר 90 דקות. ההימור: X. רמת ביטחון: 5/10.

    47. גנט - אנדרלכט
    גנט בה משחק שלומי ארבייטמן מיודעינו היא האכזבה הגדולה של הפלייאוף העליון בליגה הבלגית, לא רק שאת העונה הסדירה היא סיימה עם הפסד לאנדרלכט (2:3), בשלושת משחקי הפלייאוף היא עדיין ללא ניצחון ובמשחק האחרון נוצחה 3:1 ע''י סטאנדרד ליאז' בבית, בין לבין היא גם מודחת בשלב חצי גמר הגביע על ידי אותה סטאנדרד ליאז' עם הפסד חוץ 2:4 ובסך הכל 3:4 בסיכום שני המשחקים. אנדרלכט פתחה את הפלייאוף עם שני הפסדים (ליאז', ברוז') ובמשחק האחרון היא כבר הרשימה הרבה יותר עם ניצחון ביתי על גנק בתוצאה 0:2, כעת היא מדורגת ראשונה אך רחוקה שתי נקודות בלבד מירידה למקום השלישי. נתון אחד שבעיקר מושך את העין במשחק הזה הוא מפגשי העבר בין השניים, שימו לב : מאז ה-10/10/01 נפגשו הקבוצות 24 פעמים בכמה מסגרות שונות כאשר גנט רושמת ניצחון אחד בלבד! אנדרלכט ניצחה את גנט בשלושה משחקים בניהן העונה (2 ליגה, 1 גביע), אצל המארחת יש תחושה שאליפות לא תבוא העונה ויתרון האיכות עם אנדרלכט. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    48. גנק - קלאב ברוז'
    עם הגב לקיר, שני הפסדים רצופים ולא מעט סימני שאלה מדוע אליניב ברדה לא פתח במשחק הליגה האחרון מארחת גנק (מקום שני, 35 נקודות) את קלאב ברוז' (מקום רביעי, 32 נקודות) שלא הפסידה כבר תשעה מחזורים ברציפות. אז כנראה שהפעם ברדה, סגן מלך השערים של גנק עם 13 כיבושים, כן יעלה בהרכב אבל האם זה מה שיסייע לקבוצתו לקחת שלוש נקודות קריטיות נגד קלאב ברוז' בדרך אולי לכבוש את הפסגה? הביתיות תשחק פה תפקיד משמעותי לגנק שכבר ניצחה כמעט את כל קבוצות הצמרת בבית - לוקרן, ליאז', גנט ואת ברוז' עצמה בעונה הסדירה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    50. מילאן - פאלרמו
    הנתונים שמילאן צברה לאורך השנים בגביע האיטלקי (Coppa Italia) לא בדיוק יעודדו אותה ערב המשחק הראשון מבין שניים נגד פאלרמו בשלב חצי הגמר שייערך בסן-סירו : 25 פעמים הופיעה מילאן בשלב הזה ורק ב-12 מתוכם היא יצאה עם כרטיס לגמר שם היא הניפה בחמישה מקרים בלבד את הגביע, האחרון ב-2003. למרות הנתונים האלה, הכישלון של מילאן בליגת האלופות וגם רשימת הפצועים שכוללת את פאטו ועוד מספר שחקנים (איברהימוביץ' יוכל לשחק, ההשעייה תופסת רק בליגה) נראה כי השנה מילאן גדולה על יתר הקבוצות בסריי-א לפחות ברמה אחת, את הליגה היא מוליכה בפער של שש נקודות כאשר נותרו עוד חמישה מחזורים ואת פאלרמו היא חייבת לנצח כדי לצאת עם מקדמה לגומלין בסיציליה, בדרך אולי לדאבל אפשרי שיכתיר את העונה הזו כמוצלחת. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.

    52. טוטנהאם - ארסנל
    חוסר יציבות או אם תרצו חוסר ניסיון הייתה מילת מפתח שרדפה שתיים מהקבוצות הבכירות בלונדון, ארסנל וטוטנהאם, לאורך כל העונה : נפילה בשלבים המאחורים של משחקי הגביע האנגלי וגביע הליגה האנגלי וכמובן ההדחה המאכזבת של שתיהן בשלבי הנוק-אאוט של הצ'מפיונס, של ארסנל בשמינית ושל טוטנהאם ברבע, כל זאת למרות כדורגל התקפי משובח ובעיקר מהנה שהן הציגו בלא מעט משחקים העונה. את העונה אף אחת מהן לא תסיים עם תואר, לארסנל נותרו שישה משחקי ליגה בהם היא תנסה לשמור על המקום השני (הפער מצ'לסי עומד כעת על שתי נקודות) וליריבה מעבר לכביש נותרו שבעה משחקים בהם היא תנסה 'לחטוף' למנצ'סטר סיטי את המקום הרביעי שישלח את הארי רדנאפ ושחקניו לעוד ניסיון בליגת האלופות בשנה הבאה. זה יהיה המפגש הרביעי בניהן העונה - בשניים הקודמים בליגה טוטנהאם ניצחה (3:2 ו-1:2) ואילו בגביע הליגה ארסנל ניצחה 4:1 בוויט-הארט-ליין, מגרשה של טוטנהאם. אחרי עונה מתישה ומעייפת שתיהן מגיעות מאוכזבות לחודש האחרון, הרוטציה והעומק בסגל של ארסן ונגר ישמש תפקיד מפתח במשחק הזה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    56. צ'לסי - ברמינגהאם
    למרות שברגע האחרון איבד מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, את הבלם אלכס והקשר ראמירז (שניהם פצועים) זה עדיין לא אמור לעצור את הדהירה של צ'לסי בליגה - שבעה משחקים ללא הפסד בהם היא מלקטת 17 נקודות מתוך 21 אפשריות - בדרך אולי למקום השני בטבלה (תלוי בתוצאת המשחק בין ארסנל לטוטנהאם) כאשר היא מארחת את קבוצת התחתית בירמינגהאם שבעצמה תגיע למשחק ללא החלוצים ניקולה זיגיץ' שכבש חמישה שערים בליגה והניגרי אובפמי מרטינס. ההימור : 1. רמת ביטחון : 9/10.

    58. ברצלונה - ריאל מדריד
    משחק מספר 2 מתוך 4 בסדרת מפגשי הקלאסיקו בשבועיים הקרובים. זהו משחק גמר גביע המלך שייערך באיצטדיונה של ולנסיה, כשהקבוצות מגיעות אליו אחרי 1:1 במשחק הליגה בשבת בו שלטה שוב בארסה ברוב שלבי המשחק אך נכנעה לפנדל מעט מפוקפק. גווארדיולה כבר אמר שלא יעלה בהרכב החזק ביותר שלו לעומת מוריניו שינסה סוף סוף להוריד את הקוף מהגב במשחקים מול היריבה הגדולה. למרות זאת, גם הרכב פחות חזק של ברצלונה יכול להספיק מול ריאל וההתלבטות כאן היא בין ניצחון של פפ לעומת תיקו בסיום 90 דקות. אנחנו נלך עם העדיפות של ברצלונה, האמיצים מוזמנים לקחת תיקו. ההימור: 1. רמת ביטחון: 5/10.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/4/11