המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏11/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר להיום באתר http://iwinner.co.il

    3. מכבי אחי נצרת - עירוני ניר רמת השרון

    בשבוע שעבר עירוני ניר רמת השרון הביסה 0:4 את הפועל כפר סבא במה שהיה למשחק העונה וחזרה למקום הראשון בטבלה, אורן ניסים כבש צמד והעלה את מאזן הכיבושים שלו בליגה ל-13. רמה''ש שוב עולה למשחק כמוליכת הליגה הלאומית והפעם היא תתמודד בחוץ נגד מכבי אחי נצרת שהביסה 5:1 את בת ים (חוץ) במחזור האחרון ובהחלט יכלה להחשב כקבוצה פלייאוף עליון אם לא מינוס הנקודות שהוטל עלייה. עירוני ניר רמת השרון מחזיקה במאזן החוץ הטוב בליגה (8/10 נצחונות) ואחרי שקיבלה שוב את הביטחון של מקום 1 וניצחון כ''כ משכנע על הפועל כפ''ס בשבוע שעבר היא חייבת לעבור גם את מכבי אחי נצרת. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    10. אוגסבורג - דואיסבורג

    את מירב תשומת הלב בקרב הצמרת הזה בו אוגסבורג (2) תארח את דואיסבורג (4) יתפסו דווקא השחקנים שלא ישחקו בצד שתי הקבוצות שנאבקות על כרטיס לבונדסליגה : באוגסבורג ייעדרו החלוצים מיכאל טורק (מושעה) שחתום על 7 שערים ו-6 בישולים ותורסטן אוהרל (פצוע) שכבש 5 שערים ובישל 4 נוספים. דואיסבורג תשחק ללא מלך השערים האוסטרי סטפאן מאינהופר (מושעה) שכבש 7 שערים ובישל 2 נוספים, גם הקשר הסלובני גוראן סוקאלו (5 שערים) מושעה ואילו ספה ילמאז (שותף ב-20/21 משחקי ליגה, 3 שערים ובישול) סוחב פציעה. בסיבוב הקודם דואיסבורג ניצחה 0:1 בביתה, הבעייה היא שאת מירב הכוח שלה היא שואבת בעיקר במשחקי הבית (8/11 נצחונות) ובשני הביקורים האחרונים שלה באוגסבורג היא נוצחה ולא כבשה (0:2, 0:5). ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    11. אטאלנטה - סיינה

    קרב הענקיות בסריי-ב בין אטאלנטה המדורגת ראשונה עם 50 נקודות לבין סיינה המדורגת שלישית עם 48 נקודות שייערך בברגאמו (העיר בה משחקת אטאלנטה) יוציא לדרך את המחזור ה-26 והמארחת תחפש נקמה נגד היריבה מטוסקאנה שניצחה אותה 0:1 בסיבוב הקודם. אטאלנטה מעולם לא הפסידה לסיינה בבית ותקווה שזה לא יקרה לה דווקא במשחק כ''כ קריטי, שתי הקבוצות עוד שיחקו אשתקד בליגה הבכירה ואין וויכוח על העובדה ששתיהן מחזיקות בסגל השחקנים החזק ביותר בליגה. אטאלנטה צריכה לנצל את החולשה הגדולה של סיינה במשחקי החוץ, האורחת מעמידה מאזן חוץ חלש מאוד של 2 נצחונות בלבד לצד 7 תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, זה יהיה צמוד מאוד אבל הביתיות של אטאלנטה עשויה להכריע. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    14. גרנאדה - אלבסטה

    גרנאדה נמצאת בכושר מדהים לאחרונה, בשני המחזורים האחרונים היא לא עושה חשבון לקבוצות הצמרת - בשבוע שעבר מפתיעה 3:2 בחוץ את המוליכה ראיו וייקאנו ועוד שהיא חסרה את מלך השערים שלה ושלה הליגה אלכס גייחו (16 שערים) שהיה מושעה ורק שבוע לפני כן כבש צמד בניצחון הגדול 0:3 על ריאל בטיס (3) החזקה בבית. לגרנאדה יש כעת 37 נקודות שמציבות אותה במקום ה-5 בטבלה ועם חלומות גדולים להעפיל לליגה הבכירה, ביכולת הזו שהיא מציגה לאחרונה היא לא צריכה לגלות קושי גדול נגד אלבסטה (19) שנמצאת מתחת לקו האדום ומגיעה ברצף של ארבעה הפסדים. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.