המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏18/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המלצות הווינר להיום נמצאות באתר http://iwinner.co.il

    5. הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה

    הקבוצה מעיר היין, הפועל ראשון לציון, פתחה את העונה עם ציפיות וחלומות גדולים לסיים אותה עם כרטיס לליגת העל ביד, אבל איך אומרים - ציפיות יש רק בכריות וביכולת הישנונית הזו של ראשון שלא כבשה כבר במשך 520 דקות שער זכות בליגה, היא יכולה רק לשים את הראש על הכרית ולהמשיך לחלום. אם הפועל ראשון לא תנצח את הפועל רעננה (4) החזקה בבית היא עשויה להיזרק מהטופ-6, למשימה ככל הנראה יקראו גם דיוויד גומז (6 שערי ליגה) שהחלים אחרי פציעה ארוכה ויקבל מקום בהרכב וגם ינון ברדה (7 שערי ליגה, כולם במדי ב''ש) שבא ממכבי באר שבע, שניהם בהתקפה זה שילוב שחייב להניב גולים גם מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה, זו האגרסיבית של אייל לחמן. הפועל רעננה עדיין לא הפסידה בחוץ העונה אבל הפעם תעמוד במבחן הרבה יותר רציני, המשחק הזה הוא יותר ממשחק עונה עבור ראשון ואני אהמר עלייה, כי בסופו של דבר את הכישרון וההרכב החזק יש לה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    10. מינכן 1860 - אוגסבורג

    יכולת לא כ''כ טובה של אוגסבורג בתקופה האחרונה (2 נצחונות ב-6 משחקי הליגה האחרונים) גרמה לה לאבד את המקום הראשון ולהיות בפער של 2 נקודות בלבד מהמקום השישי, היא איבדה נקודות במשחקים מכריעים והעונה כבר נוצחה בביתה ע''י מינכן 1860. מינכן 1860 מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 30 נק', היא הפסידה לאוהה במחזור האחרון אבל עדיין נחשבת ליריב שווה לאוגסבורג במשחק ביתי, יש לה לא מעט שחקנים שידעו בונדסליגה בעבר הלא רחוק והמיקום שלה עשוי להטעות. אוגסבורג, יחד עם הרטה ברלין, מחזיקה במאזן החוץ הטוב בליגה (6 נצחונות, 2 תיקו, 3 הפסדים), אני בספק גדול אם זה יספיק לה לשלוש נקודות באליאנץ-ארינה בו משחקת מינכן 1860, מאידך גם יהיה מאוד קשה להכניע אותה. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    11. אז'קסיו - אביאן

    הליגה הצרפתית השנייה שוב חוזרת לשחק ביום שישי, בתקופה האחרונה המחזור היה משוחק ביום שבת. בקרב צמרת תתארח השנייה בטבלה, אביאן (39 נק'), אצל אז'קסיו (5) שלקחה ארבע נקודות פחות ממנה ואת משחקה האחרון שיחקה ביום שני וסיימה ב-2:2 עם מץ בחוץ. אביאן ניצחה את שאטורו (בית) במחזור האחרון אך לא ניצחה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה למרות שהיא נחשבת לקבוצת חוץ מאוד חזקה בליגה (5/11 נצחונות), מגרשה של אז'קסיו הוא מהביתיים בליגה (8/11 נצחונות, הפסד בודד) ויהיה לאביאן מאוד קשה לנצח שם אך אם היא שואפת לסיים במקומות 1-3 שמובילים לליגה הבכירה היא חייבת לנצח גם משחקים מהסוג הזה, אסור לשכוח שרק הביתיות הביאה את אז'קסיו לאן שהיא נמצאת כרגע ושהסיכויים שלה לעלות ליגה לא גבוהים במיוחד. ההימור : 2. רמת ביטחון : 2/10.

    20. נירנברג - איינטרכט פרנקפורט

    נירנברג היא ללא ספק הלהיט של הבונדסליגה בשבועות האחרונים, במחזור האחרון היא הביסה 4:1 את שטוטגרט בחוץ (אלמוג כהן בישל את אחד השערים) אחרי שכבר ניצחה את המבורג ולברקוזן במחזורים שלפני כן, איינטרכט פרנקפורט מן העבר השני היא לא אותה קבוצה של החצי הראשון של העונה ובחמשת המחזורים האחרונים היא לוקחת נקודה אחת בלבד, כלומר ארבעה הפסדים ותיקו, וכדרך אגב היא גם לא כובשת באף אחד מהמשחקים ! זה היה ברור שגקאס קשישא, עם כל הכבוד, לא יסחוב אותה על הגב לאורך זמן, פציעתו אל אמנטידיס פוגעת ברוטציה ההתקפחת וחליל אלטינטופ לא נראה כאחד שנותן מעצמו לקבוצה. אני ממשיך לתת את הקרדיט לנירנברג (בשבוע שעבר המלצתי שהיא תנצח את שטוטגרט בחוץ וביחס גבוה, כך קרה) ופעם נוספת מאחל הצלחה לאלמוג כהן הישראלי שעושה חיל בבונדסליגה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.