המלצות ווינר ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏11/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    8. הפועל הרצליה - עירוני ניר רמת השרון

    בשבוע שעבר ידעה עירוני ניר רמת השרון שפל חדש כשסיימה רק ב-1:1 ביתי נגד המדורגת אחרונה, אחווה עראבה, ועוד משער שוויון שלה בדקה ה-90, זה היה המשך ישיר ליכולת שלה מהחודש שעבר בו היא סיימה בתוצאות תיקו משחקים אחרים שעלתה אליהם כפייבוריטית ברורה (בני לוד, מכבי אחי נצרת). הפועל הרצליה היא הפתעת העונה, קבוצתו של בני טבק מגיעה ברצף של שלושה נצחונות ולמחזור ה-26 היא עולה מהמקום החמישי בטבלה עם הזדמנות לעלות זמנית למקום השלישי (במידה ותנצח), לרמת השרון היא הפסידה בכל ארבעה המפגשים האחרונים בניהן. הפועל הרצליה חסרת פחד ומגלה המון ביטחון נגד כל יריבה, לרמת השרון יש מספר חיסורים משמעותיים בניהם החלוץ אורן ניסים (13 שערי ליגה, החלוץ הבכיר), הקשרים זיו קבדה (מושעה), יצחק בן-סלומון (נפצע במשחק הליגה האחרון) ודרור הלוי (4 שערי ליגה). ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    24. פ.צ. קלן - האנובר 96

    האנובר 96 פשוט לוהטת, קבוצתו של מירקו סלומקה מדורגת במקום ה-3 בטבלה עם מאזן של 47 נקודות (פער של 4 נק' מהמקום הרביעי) ובחמשת המחזורים האחרונים היא לוקחת 13 נקודות מתוך 15 אפשריות, בשבוע שעבר היא מביסה את ביירן מינכן (1:3) בבית. פ.צ. קלן הייתה ברצף של ארבעה משחקים ללא הפסד עד המחזור האחרון בו היא פגשה בבורוסיה דורטמונד ונוצחה בחוץ ע''י מוליכת הטבלה, גם היא הפכה להיות מסוכנת בתקופה האחרונה - בעיקר במשחקי הבית ובזכות השילוב הפורח בין פודולסקי את נובאקוביץ'. עם קשר או בלי קשר ליכולת שלה העונה, האנובר 96 ניצחה 3 מתוך 5 הביקורים האחרונים שלה בקלן, אחרי 25 מחזורים שבהם היא כל כך מרשימה כבר אי אפשר שלא להמר עלייה ביחס כזה (2.55) נגד קבוצת תחתית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    27. ברשיה - אינטר

    ארבעה ימים לפני הגומלין נגד ביירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות (הפסד ביתי 1:0 במשחק הראשון) תנסה אינטר לצמצם פערים מהמוליכה מילאן, לפחות באופן זמני, כשהיא יוצאת למשחק חוץ קשה בברשיה שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה ובחודש האחרון מגלה בעיקר יכולת הקרבה ומצליחה לסיים בתוצאות תיקו באצטדיונים מאוד קשים (אודינזה, נאפולי). בליגה אינטר דורסת, תרתי משמע, כל מה שעומד מולה ויש לה כבר ארבעה נצחונות רצופים, בסגל כמעט מלא (ללא מיליטו, סמואל וקמביאסו) המומנטום חייבת להימשך במשחק החוץ נגד ברשיה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 6/10.

    29. ראן - מארסיי

    יריית הפתיחת של המחזור ה-27 בליגה הבכירה בצרפת יציב מצד אחד את ראן (2) ומצד שני את האלופה מארסיי (4), שתיים מתוך חמשת קבוצות שעדיין נאבקות על תואר האליפות. ראן מגיעה בכושר מדהים למשחק ויש לה חמישה נצחונות רצופים שבהם היא סופגת פעם אחת בלבד, היא קבוצת הבית הטובה בליגה (9/13 נצחונות, הפסד אחד) ומחזיקה בקו האחורי הטוב ביותר. אם יש יריבה שמסוגלת לשבור את כל המאזנים האלה זו מארסיי שניצחה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה אך בשבוע שעבר אכזבה רבים עם הפסד ל-ליל בסטאד-וולודרום (מגרשה הביתי). בעוד ארבעה ימים תשחק מארסיי נגד מנצ'סטר יונייטד בגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס (0:0 במשחק הראשון בצרפת), אני עדיין לא איבדתי אמון בקבוצה הזו שמחזיקה בסגל האיכותי ביותר בליגה, לעצור את ראן זה אמור להספיק אבל לקחת 3 נקודות אני כבר בספק. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.
     
  2. KamiKaza Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/11
    הודעות:
    2
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי ראן נמצאת בתקופה נפלאה ומארסיי לא תקח לה את זה כי הראש שלה בליגת האלופות.
    ניצחון דחוק לראן.

    הנובאר וקלן.
    לדעתי הנובאר תקח אותה למרות שהיא בחוץ.