המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏21/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    13. אביאן - ריימס

    רק ביום שישי האחרון כבשה אביאן, העולה החדשה, את פסגת הליגה השנייה בצרפתי כשסיימה בתיקו 1:1 נגד טרואה, נקודה שהספיקה לה למקום ראשון לאור העובדה שמשחקה של לה מאן נדחה. אותו תיקו במחזור האחרון עצר לאביאן רצף בן שלושה נצחונות בליגה ואם לאחר 18 מחזורים היא מדורגת במקום הראשון, לא מדובר במקריות. ריימס, שלקחה מחצית מהנקודות שאביאן השיגה (16 לעומת 32), הפסידה 3:1 לקלרמונט (בית) במחזור האחרון וצנחה למקום הלפני אחרון בטבלה, היא אחת משתי קבוצות בודדות שעדיין ללא ניצחון חוץ העונה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    15. אנז'ר - טור

    הצרות לא מפסיקות ליפול על טור, שלפרקים העונה הייתה מדורגת בפסגת הליגה ונחשבת לקבוצה הלוהטת. לא רק היא איבדה את המקום הראשון ובצדק לאור היכולת הנוראית שלה במשחקים האחרונים (3/4 הפסדים ללא ניצחון), היא גם הודחה מהגביע בצורה משפילה על ידי קבוצה מהליגה החמישית בצרפת ! כשדיברתי על הצרות של טור באותה נשימה אני אזכיר בעיקר את העובדה שהיא תשחק ללא שני החלוצים הבכירים שלה - אברהם גואיה גואיה (מלך שערי הליגה, 10) ואנדרה טיטי בואנגו (פתח ב-17/18, כבש 5). אנז'ר הפסידה ביום שבת לקלרמונט בחוץ ולמרות שהיא נמצאת מתחת לטור בטבלה, הביתיות עושה את ההבדל במשחקים האלה. טור ללא שני שחקני ההתקפה הטובים ביותר שלה, כבר לא אותה מגוונת וצבעונית שהיינו רגילים להכיר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    24. אוגסבורג - שאלקה 04

    שאלקה 04 נמצאת בתקופה טובה מאוד, קבוצתו של פליקס מגאת תהיה חלק מ-16 הגדולות של אירופה לאחר שהעפילה ראשונה מ"הבית הישראלי" שכלל את ליון, בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה היא מנצחת ולא סופגת, את שני משחקי החוץ האחרונים שלה (מיינץ בליגה, בנפיקה בצ'מפיונס) היא מנצחת. שאלקה תפסה חיבור מושלם וכמובן שההרכב החזק (עם ראול הונטלאר ומצלדר) יהיה זה שיפתח בשמינית גמר הגביע הגרמני נגד אוגסבורג בחוץף לאור העובדה שלא מחכה לשאלקה שום משחק עד ה-15 בינואר, מגאת מרשה לעצמו להשתמש בכלים החזקים בדרך אולי לרבע גמר ולחצי עונה מוצלחת, שנפתחה בצורה כושלת. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    26. לוריין - מונפלייה

    המשחק הראשון שיפתח את המחזור ה-19 והאחרון שלפני פגרת החורף ייערך בלוריין שתארח את מונפלייה. שתי הקבוצות מדורגות זו לזו במרכז הטבלה - לוריין (24 נק') במקום ה-12, מונפלייה (26 נק') במקום ה-10. במחזורים האחרונים לוריין שומרת על סטטוס קוו קבוע של הפסד בחוץ וניצחון בבית : זה התחיל בהפסד חוץ לסושו, המשיך עם ניצחון ביתי מרשים על ראן, תבוסה לליל בחוץ (3:6), ניצחון ביתי על לאנס והפסד לטולוז (חוץ) ביום שבת. מונפלייה לא ניצחה כבר ארבעה משחקים רצופים ולוקחת 2 נקודות מתוך 12 אפשריות, היא עדיין חסרה את הקשר מרקו אסטרדה (2 שערים, 4 בישולים) הצ'יליאני. לוריין צריכה לנצל את העובדה שהיא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה (6/9 נצחונות) ואת העובדה שקו ההתקפה שלה הרבה יותר איכותי מזה של מונפלייה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    27. ולנסיה - ויאריאל

    היום בערב יצא לדרך שמינית גמר הגביע הספרדי, גביע המלך אם תרצו, במוקד המשחקים שנערכים בשיטת בית/חוץ יעמוד כמובן המפגש בין העטלפים של ולנסיה לצוללת הצהובה, ויאריאל. בין שתי הקבוצות שנחשבות לצל של ריאל מדריד וברצלונה בליגה הבכירה בספרד, יש עבר ארוך של יריבות ולמרות שולנסיה ניצחה רק פעמיים את ויאריאל ב-12 המשחקים האחרונים בניהן בליגה, על מפגשים מהסוג הזה הקבוצה מעיר הנמל יכולה לסמן וי גדול - בעונת 2005/06 הן נפגשו באותו שלב של גביע המלך ו-ולנסיה ניצחה פעמיים בדרך לשלב הבא, כמה שנים קודם לכן (2004) הן נפגשו בחצי גמר גביע אופ''א, כיום הליגה האירופית, גם שם ולנסיה יצאה כשידה מונחת על העליונה בדרך לזכייה בגביע האירופי. בשנים האחרונות, למעשה בעיקר בשנה האחרונה, חלה תפנית מסויימת ואפילו שמונה זכיות של ולנסיה בגביע המלך (האחרונה שבהם ב-2008) לא משנות את העובדה שויאריאל פשוט טובה יותר והיא בעצמה עדיין לא התאימה צורת משחק חדש לאחר עידן ה"דווידים" - סילבה את ויה. כמו בכל משחק גביע גם כאן שתי המאמנים ישלבו בהרכב שחקני ספסל ושחקנים צעירים שיצברו דקות משחק לצידם של מספר שחקני הרכב (4-5 לכל היותר). שתי הקבוצות מאיישות את מקומות 3-4 בליגה הספרדית וגם עברו לשלב הבא בזירה האירופית, כל אחת איפה שהיא משתתפת (ולנסיה - ליגת האלופות, ויאריאל - ליגה אירופית), עומס המשחקים ישחק פה תפקיד משמעותי, אני מאמין שולנסיה במסטאייה יכולה לתת לעצמה מקדמה לגומלין שאל-מדריגל שייערך כבר בחודש ינואר. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד המלצות ווינר כולל למשחקי הכדורסל בהמשך היום בפורום של http://iwinner.co.il