המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏4/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    63. הפועל הרצליה - מכבי באר שבע

    חגיגת סיבוב ז' של גביע המדינה, הסיבוב שבו הסינדרלות מתחילות לקבל גוון וצבע, יצא לדרך היום (4/1/11) ובו יטלו 16 קבוצות מהליגה הלאומית ועוד 16 קבוצות מליגות נמוכות יותר, במוקד המשחקים יעמדו ארבעה מפגשים בין קבוצות מהליגה הלאומית. הפועל הרצליה (7) תארח את מכבי באר שבע (11), שתי הקבוצות הפסידו ביום שבת, היום הראשון של השנה החדשה : הפועל הרצליה הפסידה בחוץ להפועל נצרת עילית, גם מכבי ב''ש הפסידה בחוץ, למכבי אחי נצרת. מכבי באר שבע היא הקבוצה משסיימת העונה הכי הרבה משחקי ליגה בתיקו (7/16), זה דיי מוזר לגלות שבחמשת המשחקים האחרונים היא ללא תיקו. הפועל הרצליה פייבוריטית בגלל הביתיות וגם בגלל שכבר יש פערים רציניית בינה לבין הקבוצה מהנגב בטבלה, אני עדיין חושב שהתיקו המאופס בניהן העונה בליגה (בהרצליה) תהיה תוצאה שיותר תאפיין את המשחק הזה. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.

    64. בית''ר/שמשון ת''א - סקציה נס ציונה

    חגיגת סיבוב ז' של גביע המדינה, הסיבוב שבו הסינדרלות מתחילות לקבל גוון וצבע, יצא לדרך היום (4/1/11) ובו יטלו 16 קבוצות מהליגה הלאומית ועוד 16 קבוצות מליגות נמוכות יותר, במוקד המשחקים יעמדו ארבעה מפגשים בין קבוצות מהליגה הלאומית. סקציה נס ציונה מאוד רוצה לעבור לסיבוב הבא ולהצליח גם בגביע המדינה אחרי ההצלחה שלה בגביע הטוטו לאומית בו זכתה העונה עם ניצחון על עירוני רמת השרון בגמר, בליגה נס ציונה מדורגת במקום החמישי בטבלה וגם נחשבת למועמדת להעפיל לליגת העל בתום העונה. לפני קצת פחות מחודש נפגשו הקבוצות במסגרת הליגה הלאומית בנס ציונה שניצחה את המשחק (0:2), לבית''ר/שמשון ת''א בכלל מסתמן כי הולך קשה נגד ריבות מסביבתה, היא אפילו הובסה 5:2 ע''י הפועל ראשל''צ בבית. בית''ר/שמשון לא נמצאת הרחק מנס ציונה בטבלת הלאומית (8 נקודות בסה''כ) אבל ההבדל בניהן דיי ברור - נס ציונה קבוצת פלייאוף עליון, בית''ר/שמשון ת''א לא שווה יותר מפלייאוף מרכז טבלה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    69. בלקפול - בירמינגהאם

    ביום הראשון של השנה החדשה (שבת) הפסידה בלקפול למנצ'סטר סיטי בחוץ, היה זה הפסד ראשון לשחקניו של איאן הולוואי אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד כאשר בארבעת האחרונים היא לוקחת 10 נקודות מתוך 12 אפשריות וממשיכה לשמור על העונה היציבה והנהדרת שלה. ההפסד הביתי של בירמינגהאם בבית לארסנל באותו היום בו בלקפול הפסידה למנצ'סטר סיטי, הוריד אותה אל מתחת לקו האדום וכעת היא נמצאת במקום הלפני אחרון בין חבורת התחתית המאוד צפופה. קשה מאוד לדעת לאן המשחק הזה יתפתח : מצד אחד בירמינגהאם מחזיקה בסגל יותר איכותי ותמיד יש הרגשה שהיא בגדר פספוס העונה, בלקפול לקחה 6 נקודות יותר ממנה ויש לה משחק פחות אך היכולת שהיא מציגה בבית (2-2-2) ועדיין ללא מספר שחקנים חשובים - מלך השערים מרלון הארווד שעדיין פצוע ודיוויד קרניי שנמצא עם נבחרת אוסטרליה בגביע אסיה. ממליץ בחום להתרחק מהמשחק. ההימור : X. רמת ביטחון : 3/10.

    76. פולהאם - ווסט ברומיץ'

    פולהאם קצת חוזרת לעצמה בשני המחזורים האחרונים ולמרות הפסד 0:1 לטוטנהאם בדרבי הלונדוני שנערך ביום שבת היא עדיין עמדה לא רע בכלל כקבוצת תחתית נגד קבוצה מהצמרת, בהמשכיות ישירה לניצחון 2:0 על סטוק סיטי (חוץ) במחזור שקדם לו. הבשורות הטובות ממשיכות לזרום לכיוון ה"קוטג'רס" גם עם חזרתו הצפויה של החלוץ מוסא דמבלה למשחק הבית נגד ווסט ברומיץ', האופציות של פולהאם בהתקפה לא רעות בכלל ועם שחקנים כמו דמיאן דאף, דני מרפי, קלינט דמפסי, אנדי ג'ונסון ועכשיו גם דמבלה - היא כן צפויה להתחיל להכריע משחקים, מה שלא עשתה ב-% 50 ממשחקי הליגה שלה (10/20) שהסתיימו בתוצאת תיקו. ניצחון בקרייבן-קוג' עשוי להעלות את פולהאם אל מאל קו האדום ואולי אפילו היא תחלוף על פני ווסט ברומיץ', שלה כנראה נותרו רק זכרונות מפתיחת עונה חלומית שכללה נצחונות מרשימים על ארסנל ואברטון (חוץ), תיקו נגד מנצ'סטר יונייטד ואפילו ניצחון בגביע על מנצ'סטר סיטי. הבלם הרומני גבריאל תאמאס (פתח ב-18/20) ירצה עונש השעייה ויחסר פעם נוספת עבור ברומיץ' שמגיעה ברצף של ארבעה הפסדים, גם חברו למרכז ההגנה - פול שארנר האוסטרי נמצא בספק גדול בעקבות פציעה. אחד הנצחונות הגדולים של פולהאם בעשור האחרון היה באיצטדיון הזה נגד הקבוצה הזו - היא הביסה 1:6 את ווסט ברומיץ' בשנת 2006, הרבה מאוד השתנה מאז ועל תוצאה כזו היא יכולה רק לחלום, אבל ניצחון שלה בהחלט בא בחשבון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il