המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏18/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il

    13. מונפלייה - פאריס סן-ז'רמן

    עונה דיי ורודה יש לפאריס סן-ז'רמן תשחק במסגרת חצי גמר גביע הליגה הצרפתי, המפעל בו זכתה פעמיים (1995, 1998), נגד מונפלייה בחוץ בשיטה של משחק אחד. פאריס סן-ז'רמן מדורגת במקום ה-2 בליגה עם 34 נקודות, היא סיימה ראשונה בבית המוות בליגה האירופית (סביליה, דורטמונד) וכעת תנסה להעפיל על חשבון מונפלייה לגמר גביע כשבדרך היא כבר הדיחה את ליון (חוץ) בשמינית הגמר. מונפלייה מדורגת במקום ה-7 ויש לה ארבע נקודות פחות מ-פ.ס.ז', היא ניצחה 1:2 בבית את ואלנסיין ביום שבת ותגיע ללא מספר שחקנים למשחק : הבלם בנג'מין סטאמבולי (שותף ב-14/20 משחקי ליגה) והקשר הבוסני אמרי ספאחיץ' (פתח ב-16/20, שער אחד) מושעים, החלוץ הטוניסאי חסאן קאבזה (פתח ב-13/20, שני בישולים) והבלם הסרבי ננאד דיודיץ' (פתח ב-3 משחקי ליגה) סוחבים פציעות ולא נכללו בסגל. למרות יתרון הביתיות של מונפלייה והעובדה שהיא דבוקה לחבורת הצמרת, פאריס עדיין טובה ומנוסה יותר במעמדים האלה, העונה שלה נראית מבטיחה מאוד כרגע והיא כבר חלפה על פני ליון (בשמינית) בדרך לחצי הגמר. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    16. וולבס - דונקסטר

    מאחר שלא הושגה הכרעה בין וולבס לדונקסטר במשחק בניהן לפני עשרה ימים אותו דונקסטר אירחה, הביתיות עברה כעת לוולבס שתנסה לנצח כבר בתום 90 דקות. וולבס קצת "טובעת" בצרות בליגה והפסד למנצ'סטר סיטי ביום שבת הוריד אותה למקום הלפני אחרון בטבלה, ראוי לציין שבתקופה האחרונה היא רשמה לא מעט נצחונות ביתיים ואף השיגה נצחונות על ליברפול (חוץ) וצ'לסי (בית). דונקסטר מגיעה ממרכז הטבלה של הצ'מפיונשיפ, היא רחוקה מספיק כדי לא לחשוש מהקו האדום אך מספר הקבוצות שמפרידות בינה לבין הטופ-6 גדול מאוד. דונקסטר עדיין חסרה בהגנה את ווין תומאס, מוסטאפה דומבויה, שלטון מריטס (כולם שחקני הרכב) ובקישור את בריאן סטוק. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    18. קרדיף - סטוק

    קרדיף מהצ'מפיונשיפ עשתה חיים לא קלים לסטוק סיטי מהפרמייר-ליג במשחק הקודם בניהן בגביע וסיימה איתה בתיקו 1:1 כדי להעביר את ההכרעה אלייה הבית, מי מהן שתעבור את הסיבוב הזה, תפגוש את המנצחת בין וולבס לדונקסטר בסיבוב הרביעי. קרדיף היא אחת המועמדות הבכירות להעפיל בתום העונה לפרמייר-ליג, למרות שהיא בכושר לא כ''כ טוב בליגה (ניצחון אחד ב-4 משחקים) עדיין היא במקום ה-3 ויש לה סגל מהאיכותיים בליגה. סטוק היא כבר לא קבוצת תחתית בפרמייר-ליג והעונה היא השתדרגה לחלק העליון של הטבלה בזכות משחק התקפה פתוח ומשוחרר יותר, היא מנצחת גם בבית וגם בחוץ, לוקחת נקודות גם מקבוצות צמרת ונראית טוב מאוד העונה. המשחק הזה יכול להתפתח לכל כיוון ולא תהיה בו דומיננטית מובהקת, אני אתן את הכבוד לסטוק ואשלח את קרדיף להתרכז במאבקי העלייה בליגה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    20. נאפולי - בולוניה

    במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי, או אם תרצו הקופה איטליה, תארח נאפולי (3 זכיות, האחרונה ב-1986/77) את בולוניה בשיטה של משחק אחד. בליגה זה כמובן משחק קצוות לכל דבר, נאפולי במקום ה-2 ויש לה 15 נקודות יותר מבולוניה שנמצאת במקום ה-16, בגביע זה תמיד קצת שונה, כך למשל נאפולי צפויה לשחק ללא הכוכב הגדול שלה אדיסון קבאני שיקבל מנוחה. אבל לא רק נאפולי תיתן מנוחה לשחקנים, גם בולוניה לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית תיתן מנוחה לשחקני הרכב רבים, לפי הנאמר השחקן היחיד שצפוי לפתוח בהרכב נגד נאפולי ופתח גם בהרכב נגד אינטר במחזור האחרון הוא הבלם האוסטרי גיורגי גאריקס (אקס-נאפולי), כנראה גם ששחקני מפתח רבים כדוגמת מלך השערים מרקו די ואיו, השוער הבכיר אמיליאנו ויויאנו והבלם מיגל אנחל בריטוס שפתח בכל 20 משחקי הליגה לא ישחקו בכלל. נאפולי עוד צפויה להעלות הרכב דיי סביר עם האמשיק שלא שיחק במשחק הליגה האחרון בגלל שהיה מושעה, גם לבאצי ישחק בהתקפה ואפילו כריסטיאנו לוקארלי הותיק שהחלים מפציעה צפוי לקבל דקות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 9/10.

    22. סביליה - ויאריאל

    את הגומלין במשחקי רבעי גמר גביע המלך יוציא לדרך המשחק בין ויאריאל וסביליה שייערך בראמון סאנצ'ז פיחואן, מגרשה הביתי של סביליה. המשחק הראשון בניהן שנערך בויאריאל הסתיים בתיקו 3:3 מטורף אחרי שה"צוללת הצהובה", ויאריאל, כבר הוליכה 0:2 במהלך המשחק שבסופו יצאה סביליה עם מקדמה טובה לגומלין בבית. כנראה שגם למרות עונה כ''כ טובה ויציבה של ויאריאל לעומת עונה אפורה ומתסכלת בצד האנדלוסי של סביליה, היה זה הניסיון של סביליה במעמדים האלה לעומת חוסר הניסיון של ויאריאל שלא זכתה בתואר מעולם. סביליה היא כרגע מחזיקת גביע המלך, המפעל בו זכתה 5 פעמים בעבר, בשנות ה-2000 יש לה עוד מספר תארים מכובדים והבולט שבהם הוא זכייה שנתיים ברציפות בגביע אופ''א. עדיין לא ברור איזה משחקני המפתח שנעדרו משורות ויאריאל במשחקים האחרונים (נילמאר, סנטי קזורלה, מרכוס סנה, קרלוס מרצ'נה, אנחל לופז) יהיו כשירים למשחק הקריטי הזה, אם בכלל, סביליה מצידה עדיין חסרה את השוער הבכיר אנדראס פאלופ. אני עדיין רואה בויאריאל פייבוריטית ובמחזור האחרון שוב ראינו הוכחה לעונה חסרת היציבות של סביליה שהפסידה בבית לאספניול, סביליה כבר הפסידה לא מעט משחקי בית העונה (בליגה ובאירופה) ואני עדיין נותן את הקרדיט לויאריאל שחייבת ניצחון כדי להעפיל לסיבוב הבא, או תיקו 3:3 ומעלה, מה שחשוב הוא שהשאיפה שלה היא בעיקר לתקוף ולכבוש שערים. ההימור : 2. רמת ביטחון : 3/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il