המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏15/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il !

    7. אריס סלוניקי - מנצ'סטר סיטי

    מנצ'סטר סיטי, אחת הקבוצות העשירות בעולם, תיתן את יריית הפתיחה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית כשתתארח ביוון במשחק הראשון מבין שניים. מנצ'סטר סיטי מגיעה מאוכזבת מאוד אחרי ההפסד בדרבי ליונייטד ביום בשבת ותיאלץ להסתדר ללא הקשרים ניגל דה יונג וג'יימס מילנר, בשלב הבתים היא גילתה מעט חולשה במשחקי החוץ ואף סיימה אחד מהמשחקים בהפסד 1:3 ל-לך פוזנאן בפולין, אריס סלוניקי מן העבר השני הצליחה להעפיל מבית קשה יחסית שכלל את לברקוזן איתה סיימה בתיקו ביתי, את אתלטיקו מדריד אותה היא ניצחה ואת רוזנבורג. אריס גם תנסה לשמור על מאזן מדהים של 24 משחקי בית רצופים באירופה שהיא לא מפסידה. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.

    34. בירמינגהאם - ניוקאסל

    בזמן שניוקאסל (10) לא מנצחת כבר חמישה מחזורים רצופים, מאבדת המון נקודות, מאבדת את הברק שהיה לה בהתקפה (קארול עזב, נולאן לא פוגע, אמאובי ובן-ארפה פצועים) או בקיצור מתדרדרת לכיוון התחתית, בירמינגהאם (14) עושה בדיוק את הכיוון ההפוך והערב תוכל לעבור את ניוקאסל במידה ותנצח אותה, כל זה ועוד יהיה לבירמינגהאם משחק פחות. בשני משחקי הליגה האחרונים בירמינגהאם לוקחת 6/6 נקודות אותם היא חייבת בעיקר לניקולה זיגיץ' שכבש בשני המקרים את שער הניצחון, זה עוד מבלי לצפות מתפוקה של אובפמי מרטינס כבר בבכורה או מתפוקה של קמרון ג'רום שנמצא על הספסל. בירמינגהאם עושה חיים קשים העונה לכל קבוצה בבית, היא כבר ניצחה את צ'לסי בבית וגם לקחה נקודות ממנצ'סטר סיטי ויונייטד, טוטנהאם וליברפול. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    41. ולנסיה - שאלקה 04

    המפגש בין ולנסיה לשאלקה 04 הוא מהפחות מסקרנים בשלב שמינית הגמר, עצם העובדה שאחת מהן תשחק ברבע הגמר זו כבר סוג של הצלחה גדולה עבור כ''א מהן. זה כמובן יהיה גם משחק מרגש בפן האישי עבור ראול שחוזר לשחק על אדמת ספרד, אך אני לא בטוח לגבי הסיכויים של קבוצתו לחזור עם משהו מהמסטאייה או בכלל לסיים עם כרטיס ביד לרבע הגמר. ולנסיה מוכיחה פעם אחר פעם כי למרות שתם עידן ה-דוויד בקבוצה, ויה וסילבה, וחרף קשיים הכלכליים היא עדיין קבוצת צמרת לכל דבר ובשלב הבתים גם נתנה פייט ראוי למנצ'סטר יונייטד, בליגה הספרדית היא לוהטת ויש לה 7 נצחונות ב-8 המשחקים האחרונים (ללא הפסד) בדרך למקום השלישי בטבלה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 5/10.

    47. מילאן - טוטנהאם

    ליגת האלופות חוזרת, ובגדול, שלב שמינית הגמר יצא לדרך ביום שלישי בערב בו ייערכו שני המשחקים הראשונים ובבולט שבהם תארח מילאן, מוליכת הסריי-א, את טוטנהאם שסיימה בשלב הבתים מעל היריבה העירונית של מילאן, אינטר. מילאן תיאלץ להתמודד במשחק הזה מול העובדה שמאז הגמר הבלתי נשכח נגד ליברפול ב-2007 היא לא ניצחה בחמישה מפגשים עם קבוצות אנגליות, אחד קריטי שכזה ובעונה כ''כ טובה היא צריכה לנצח ובצורה משכנעת. עדיין לא ברור אם איזה הרכב הארי רדנאפ יעלה, רשימת החיסורים לא פוסחת על התרנגולים שיחסרו את גארת' בייל, לוקה מודריץ', תום האדלסטון, יונס קאבול, לדלי קינג (פצועים) ואת ג'רמיין ג'נאס (מושעה). אני אתן את הקרדיט לרוסונרי שמחזיקה בהתקפה בלתי נגמרת עם איברהימוביץ', פאטו, רוביניו (קסאנו ושאר שחקני הרכש לא יכולים לשחק), חוליית קישור מאוד חזקה וכמובן קו אחורי איטלקי ויציב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מי שחושב לשים על סיטי שיחשוב פעמיים. אריס לא הפסידה 40 שנה בבית באירופה (24 משחקים). וגם סיטי לדעתי תשמח להעביר את ההכרעה לגומלין.
    +1 לאריס ב 2.25 נשמע מעולה.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים. נשלח טופס בהשקעה בינונית עם אריס +1. ועוד טופס גיבוי השקעה נמוכה אריס (1+) -שיטי X.
     
  4. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אסף מה אתה אומר על ולנסיה? יש לי דאבל (מילאן ואריס בפלוס) ואני צריך עוד משחק להשלים את הטופס. לא משנה היחס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/2/11
  5. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית לא מבין את הפייבוריטיות של ולנסיה מול שאלקה. נכון, ולנסיה נהנית מעונה טובה בליגה לעומת שאלקה, אבל מגאת יודע להוציא תוצאה במשחקי חוץ ופערי הרמות בין הקבוצות האלו מזעריים, אם בכלל. לדעתי שאלקה לא מפסידה אבל עוד הימור שצד את עיני למשחק הזה הוא הימור אנדר שערים. בחמשת משחקי הליגה האחרונים של שאלקה נכבש לא יותר משער אחד. אין לי ספק שמגאת ישחק סופר זהיר גם במסטאיה וינסה להוציא תיקו לקראת הגומלין.