המלצות ווינר ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏15/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    26. איפסוויץ' - ווטפורד (+1)

    קשה לי מאוד להאמין שווטפורד תפסיד את המשחק הזה, דווקא כשהיא מגיעה בכושר טוב למשחק (8 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים) ויודעת שבמקרה של ניצחון היא בעמדת זינוק נהדרת לפלייאוף, ווטפורד לא נוצחה ע''י איפסוויץ' מ-2004, או ליתר דיוק ב-12 המפגשים האחרונים בניהן, היא גם קבוצת חוץ לא רע (המאזן : 6-5-6) ואילו איפסוויץ' הפסידה יותר משחקי בית (8) מאשר ניצחה (7). ההימור : 2. רמת ביטחון : 7/10.

    30. סקאנת'ורפ - פרסטון

    שום דבר כבר לא יציל את פרסטון העונה, למרות שיש לה שני משחקים פחות מרוב הקבוצות שנמצאות מעלייה בטבלה היא עדיין נועלת אותה וכבר עם 13 נקודות מתחת לקו האדום! סקאנת'ורפ (22) היא הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר להחלץ מהקו האדום, המרחק בינה לבין קריסטל פאלאס (21) עומד על ארבע נקודות ויש לה משחק פחות, זאת אומרת שניצחון הערב והמרחק צונח לנקודה אחת בלבד. למרות שסקאנת'ורפ נוצחה במשחק הבית האחרון שלה במשחקי הבית שלפני כן היא הציגה יכולת טובה, ניצחה קבוצות צמרת דוגמת נוטינגהאם פורסט ו-סוונסי, היא גם ניצחה את שפילד יונייטד ולקחה נקודה מדרבי קאונטי, הביתיות מתחילה לשחק תפקיד מכריע אצלה והיא צריכה לנצל אותו גם הערב. ההימור : 1. רמת ביטחון : 6/10.

    33. ביירן מינכן - אינטר

    ביירן מינכן מארחת את אינטר באליאנץ-ארינה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, את המשחק הראשון שנערך בסן-סירו הכריע מריו גומז לטובת הבווארים בדקה ה-90 ונתן לה מקדמה נאה לגומלין בגרמניה. אחרי הניצחון על אינטר הגיע לביירן מינכן רצף של שלושה הפסדים (2 ליגה, 1 גביע גרמני) וביום שבת האחרון היא התפוצצה, תרתי משמע, 0:6 על המבורג, אינטר מן העבר השני חזרה לאבד גובה במחזור האחרון כשסיימה רק ב-1:1 עם ברשיה בחוץ ושוב פספסה הזדמנות לצמצם פערים מהמוליכה מילאן. אני לא אתפלא אם המשחק הזה יסתיים באותו תסריט שבו הסתיים מפגש אחר בשמינית הגמר בו קבוצה מילאנזית אחרת נטלה חלק, הפסידה 1:0 בסן-סירו את המשחק הראשון סיימה בתיקו את הגומלין בלונדון מול טוטנהאם והודחה, אז יכול להיות שהזוכה במפעל תודח כבר בשמינית הגמר? כרגע זה נראה ככה. ההימור : X. רמת ביטחון : 5/10.

    40. מנצ'סטר יונייטד - מארסיי

    ה-0:0 במשחק הראשון בניהן שנערך בסטאד-וולודרום, מארסיי, משאיר את שתי הקבוצות במתח גדול לקראת הגומלין שייערך הערב באולד-טראפורד : את מנצ'סטר יונייטד מהחשש לספוג שער ואת מארסיי עם טיפה של תקווה לחולל סנסציה. מנצ'סטר יונייטד מגיעה בכושר לא טוב למשחק והפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה (צ'לסי, ליברפול), לפחות אחרי הניצחון ביום שבת על ארסנל ברבע גמר הגביע האנגלי גרר אחריו עוד בשורה טובה ובלתי צפויה - נאני עשוי לשחק הערב. הבשורה הזאת קצת פחות תשמח את מארסיי ודידייה דשאן שכבר הגיע לגמר המפעל כמאמן עם מונאקו ב-2003 (כן, הפתעה גדולה), הם לפחות מגיעים מרוצים למשחק אחרי ניצחון בקרב צמרת חשוב נגד ראן ביום שישי האחרון. מנצ'סטר תנסה להעפיל בפעם החמישית ברציפות לרבע-גמר המפעל, למארסיי זה קרה לאחרונה ב-1999/00, היתרון הוא של השדים האדומים בצורה ברורה. ההימור : 1. רמת ביטחון : 7/10.