המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏6/12/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    58. מכבי חיפה - הפועל עכו

    במשחק שהיה אמור להיערך ביום שבת ונדחה ליום שני בעקבות השריפה בכרמל תארח מכבי חיפה (מקום רביעי, 25 נקודות) את הפועל עכו (מקום שישי, 19 נקודות), הירוקים יקוו למעידה של קרית שמונה שתשחק בבאר שבע וניצחון על הפועל עכו יעלה אותם למקום הראשון בתום המחזור ה-13, או שלפחות תעפיל למקום השני בכל מקרה אם תנצח את עכו. במחזור האחרון הפסידה הפועל עכו בפעם השלישית בלבד העונה ובצורה דיי מאכזבת להפועל באר שבע בבית ובהמשך ישיר ליכולת הלא טובה גם בתיקו נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שלפני כן. מכבי חיפה לקחה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים, בפן המקצועי אלישע לוי עשוי להעלות בהרכב את אייל גולסה ועידן ורד. בהפועל עכו הכריזו במהלך השבוע כי הם באים לנצח בקרית אליעזר, ועם היכולות ההתקפיות שלה וחוסר היציבות של מכבי חיפה אני לא בטוח לגבי הסיכויים של מכבי לנצח את המשחק. אני עדיין אהמר על הירוקים כי בסך הכל כמובן שהם פייבוריטים בכל מצב ועוד בבית, אבל מעדיף להתרחק או לחזק בתיקו. ההימור : 1. (לאוהבי ההפתעות - X).

    59. הפועל באר שבע - הפועל קרית שמונה

    הפועל באר שבע של ניר קלינגר היא ללא ספק הקבוצה המפתיעה של חודש נובמבר בליגת העל, היא לקחה 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת משחקי הליגה שלה בחודש הזה, החותמת הסופית על ההצלחה הזו הייתה במחזור האחרון עם ניצחון גדול בעכו (3:2). אם הפועל באר שבע הייתה המפתיעה של חודש אחד בלבד במהלך העונה, אז אין ספק שקרית שמונה של רן בן שמעון היא המפתיעה הגדולה של העונה הזאת וניצחון שלה בוסרמיל יחזיר אותה לפסגת הליגה על חשבון הפועל תל אביב. במחזור האחרון קרית שמונה סיימה רק בתיקו מול מכבי פתח תקווה בבית (2:2) והצרות של הקבוצה מהצפון שתשחק בדרום צפויות להמשיך גם במשחק נגד באר שבע בו היא תשחק ללא מלך השערים וויאם עמאשה וללא הקשר וויליאם נג'ובו, שניהם שחקנים חשובים מאוד במערך. הניצחון על עכו, שנחשבת אולי לצל של קרית שמונה בליגה ולהפתעה מכובדת בפני עצמה, אולי היה רמז מקדם לקראת המשך המומנטום גם בבית מול קרית שמונה. ההימור : 1.

    . נאפולי - פאלרמו

    המשחק שינעל את המחזור ה-15 בסריי-א יפגיש בין הקבוצות שמדורגות 4-5 בטבלה, נאפולי (24 נק') תארח את פאלרמו (23 נק'). אין ספק שמדובר בשתיים מהקבוצות היותר התקפיות בליגה הזו, לכל אחת מהן יש שחקנים מאוד טכניים ויצרתיים בהתקפה, בעיקר דרום-אמריקאים - קבאני ולבאצי בצד של נאפולי, חבייאר פאסטורה אצל הנשרים מסיציליה. שתי הקבוצות גם שיחקו ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית - פאלרמו הודחה מהמפעל עם תיקו ביתי מול ספרטה פראג, נאפולי סיימה ב-3:3 מול אוטרכט (חוץ) ויודעת שניצחון שלה במחזור האחרון מול סטיוואה בוקרשט (בית) יעלה אותה על חשבון הרומנים לשלב הבא, בנתיים מחכה לה משחק ליגה מהקשים ביותר. למעט התיקו מול ספרטה פראג באירופה, פאלרמו מגיעה בכושר נהדר למשחק, היא ניצחה בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה בעוד נאפולי מגיעה לאחר הפסד לאודינזה (1:3) בשבוע שעבר. מבחינת המשחקים שלהן מול הקבוצות הגדולות, או ליתר דיוק איך כל אחת מהן מתפקדת במבחנים האמיתיים בליגה : פאלרמו מביסה 1:3 את רומא (בית) ויובנטוס (חוץ), אבל מפסידה בתוצאה זהה למילאן בסן-סירו ו-2:1 לאינטר בבית. נאפולי מפסידה למילאן (בית) ולאציו (חוץ), אבל מצליחה לנצח את רומא (0:2) בבית. אף אחת מהן לא ניצחה את השנייה בחוץ מעולם, גם הפעם הסטטוס קוו הזה עשוי להישמר ופאלרמו שתשחק ללא אחד הכוכבים הגדולים שלה, ארמין באצ'ינוביץ' (מושעה), תעמוד מול יריבה יותר איכותית אם מסתכלים על המבט הכולל של ההרכב, נאפולי גם מחזיקה ביתרון הביתיות. ההימור : 1.

    69. דפורטיבו לה קורוניה - הרקולס

    את מקומות 13-14 בטבלת הליגה הספרדית הבכירה מאיישות דפורטיבו לה קורוניה והרקולס שתיפגשנה בריאזור למשחק שינעל את המחזור ה-14, נקודה אחת יותר שלקחה הרקולס יותר מלה קורוניה מחזיקה אותה מעלייה בטבלה. במחזור האחרון הפסידה דפורטיבו לה קורוניה לראסינג סנטאנדר בחוץ, הפסד שקטע לה רצף בן שישה משחקים ללא אחד כזה (כל המסגרות) והוריד לה המון מהמוטיבציה שהייתה לה בארבעת משחקי הליגה שלפני כן (10 נקודות מתוך 12 אפשריות). הרקולס שמרה על הסטטוס קוו שלה - להפסיד בחוץ ולנצח בבית, במחזור האחרון היא ניצחה את לבאנטה (1:3) ובעיקר נהנתה פעם נוספת מהשילוב בין ואלדז לטרזגה בהתקפה שכבשו יחדיו 13 מתוך 14 שערי הליגה של הקבוצה (את השער הנוסף כבש דרנטה). דפורטיבו לה קורוניה תשחק פעם נוספת ללא מספר שחקנים בסגל שלה, הבולטים שבהם הם שחקנים שאמורים להוביל את ההתקפה (אנדרס גוארדדו, ריקי) והרשימה הזו כוללת גם את מיצ'ל, אנטוניו תומאס, זה קסטרו ו-ג'וסה. ההימור : X.

    72. ליברפול - אסטון וילה

    תיקו 1:1 של ליברפול ברומניה מול סטיוואה בוקרשט (חמישי) בשליש הרכב, הספיק לה כדי להבטיח את המקום ה-1 בבית בו היא משחקת בליגה האירופית וכעת תרכז קבוצתו של רוי הוג'סון את מירב המאמצים בפרמייר-ליג, לנסות ולטפס לצמרת. אין ספק שמדובר בשתי קבוצות שמאוד מאכזבות העונה ולאחר 15 מחזורים שתיהן ממוקמות בחלקו התחתון של הטבלה, אסטון וילה ממש בסמוך לקו האדום אבל ליברפול יכולה לעלות עד למקום השמיני בטבלה עם ניצחון באנפילד על קבוצתו החסרה מאוד של ז'ראר הוויה. הבעייה העיקרית של אסטון וילה העונה היא בעיקר מצבה ארוכה של פצועים ונעדרים מידי שבוע, בשלושת המשחקים האחרונים בהם היא נוצחה (2 ליגה, 1 גביע) היא כבר לא יכלה לעמוד בקצב של היריבות שלה עם הרכב כל כך צעיר וחסר ניסיון. נייג'ל ריו-קוקר, סטיליאן פטרוב, אמיל הסקי, אלברייטון, סטיב סידוול עדיין פצועים ולא ישחקו גם באנפילד, מי שיצטרף אליהם הוא אשלי יאנג (מושעה, שחקן מפתח) כאשר באייה ו-בנאן (שחקני הרכב בקו האחורי) נמצאים בספק גדול. ליברפול לא יכולה לפספס את ההזדמנות הזו שניתנה לה במשחק ביתי נוח מאוד כדי לחזור לחלק העליון של הטבלה, לקראת משחקי הכריסמס החשובים. ההימור : 1.

    עוד המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il