המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏17/1/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    55. הפועל נצרת עילית - עירוני ניר רמת השרון

    עירוני ניר רמת השרון מוליכה את הליגה בבטחה אחרי 17 מחזורים ועדיין ללא הפסד העונה (12 נצחונות, 5 תוצאות תיקו), הפער שלה בצמרת עומד כעת על נקודה אחרי שכפ''ס ניצחה בשבת ומול נצרת עילית בחוץ היא תחפש שלוש נקודות כדי להחזיר את הפער לארבע נקודות. כבר חמישה משחקי ליגה רצופים שקבוצתו של מומי זפרן מנצחת וכרגע זה לא נראה כי יש מי שיעצור אותה בדרך לליגת העל מהמקום ה-1. תהיה גם יריבה במשחק, הפועל נצרת עילית מדורגת במקום הלפני אחרון ולפני קצת פחות מחודש ירדממאזן הקבוצה שהלכה לפירוק 9 נקודות כעונש, מיד לאחר מכן הגיע גם הפסד ביתי משפיל לאחוה עראבה והיה נדמה שהיא כבר בדרך הבטוחה לליגת הארצית אבל לפתע חלה תפנית ולמשחק הבית נגד רמה''ש היא מגיעה במומנטום מעניין - נצחונות על הפועל הרצליה (בית) ובת-ים (חוץ) נתנו לקבוצה חיים מחדש, פתאום המשחק נגד רמה''ש לא נראה בגדר בלתי אפשרי. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.

    67. הפועל תל אביב - הפועל עכו

    הבשורה הגדולה והמאושרת שמקבלת הפועל תל אביב אחרי סוף השבוע האחרון היא כמובן התיקו 2:2 בקרית אליעזר בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, אובדן נקודות של מכבי חיפה שעשוי להעלות את הפועל תל אביב למקום הראשון אם תנצח בשני בערב את הפועל עכו בבלומפילד. מאז משחקה האחרון של הפועל תל אביב בליגת האלופות, קבוצתו של אלי גוטמן מנצחת את כל ארבעת משחקי הליגה שלאחר מכן ויחס השערים הוא מדהים (0-12), אין ספק כי האדומים עשו את הסוויץ' שבין אירופה לליגה בצורה חד משמעית. הפועל עכו חזרה למסלול הנצחונות בשבוע שעבר עם 0:3 משכנע על הפועל פתח תקוה בבית, אבל דווקא למשחק הגדול בבלומפילד יש למאמן אלי כהן לא מעט צרות - הקשר איברהים עבדול ראזק והחלוץ אובודו אוקוצ'ה שוחררו מהקבוצה, הבלם בן בניימין (פתח ב-17/17) יצא לאוקראינה לחפש לעצמו קבוצה, החלוץ ג'אקו ערפאת (7 שערי ליגה) עדיין סוחב פציעה ולא ישחק, הבלם איציק כהן נמצא בספק גדול. בפעם האחרונה שהפועל עכו ביקרה בבלומפילד היא כבשה שלושה שערים אבל הוציאה חמישה כדורים מהרשת, הפועל תל אביב בידיעה שהיא יכולה לסיים את המחזור במקום ה-1 לא תעשה טעויות. ההימור : 1. רמת ביטחון : 8/10.

    72. אוברהאוסן - הרטה ברלין

    במשחק קצוות במסגרת המחזור ה-18 בבונדסליגה השנייה תשחקנה הרטה ברלין (3) שתנסה להחזיר לעצמה את המקום השני ולהצמד לאוגסבורג בפסגה ואוברהאוסן (15) שרק רוצה לשמור על פערים סבירים מהקו האדום. הרטה ברלין, הקבוצה עם הסגל החזק בליגה והמועמדת הבכירה לסיים במקום ה-1, חוזרת מהפגרה כשהיא בראש שקט אחרי שסיימה בתיקו נגד המוליכה אוגסבורג (חוץ) וניצחה את אוהה (עוד יריבה בצמרת) בבית, המשחקים האלה הגיעו אחרי רצף מפתיע של 4 הפסדים ב-5 משחקי הליגה שלפני כן. לאוברהאוסן יש ניצחון אחד ב-11 משחקי הליגה האחרונים, 8 מתוכם היא מפסידה וב-8 מתוכם היא גם לא כובשת, יש לה את ההתקפה החלשה בליגה (אחרי נועלת הטבלה בילפלד) ותחשבו מה הסיכוי שהיא תכבוש נגד קבוצת ההגנה הטובה בליגה ? פערי הרמות גדולים מאוד והרטה ברלין תחזור עם המון מרץ מהפגרה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 7/10.

    76. קרוטונה - רג'ינה

    רג'ינה כבר הייתה במקום ה-3 עד לפני פחות מחודש וחצי והייתה מועמדת לחזור במהרה לסריי-א, ניצחון אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים (4 הפסדים) כבר "זרקו" אותה מהטופ-6 ואת המחזור ה-22 היא תקווה לחתום עם ניצחון שיתן לה את המקום ה-5 בטבלה ובעיקר המון אוויר לנשימה. מאזן החוץ של רג'ינה (6/10 הפסדים) לא מבשר לה טובות, בואו נאמר שגם התוצאות האחרונות היו מאוד מאכזבות - היא הפסידה לאלבינולפה (17) ואסקולי (20) וסיימה רק בתיקו נגד ססואולו (15), כולם קבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה. קרוטונה (12) כבר קרובה מאוד לרג'ינה ויש לה בסך הכל חמש נקודות פחות ממנה, העונה היא כבר ניצחה כבר מהטופ-6 בבית (וארזה, ליבורנו) וגם סיימה עם רג'ינה בתיקו (חוץ) בסיבוב הקודם. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    78. אתלטיקו מדריד - מאיורקה

    המשחק שינעל את המחזור ה-19 בליגה הבכירה בספרד יפגיש בין אתלטיקו מדריד ומאיורקה, צמודות זו לזו במקומות 7-8 בטבלה עם מאזן נקודות זהה (27 כ''א), ייערך בויסנטה קלדרון (מגרשה הביתי של א.מדריד). בואו נאמר שכרגע זה נראה כאילו הסיכויים של אתלטיקו מדריד לסיים באחד המקומות שיעניקו לה כרטיס (או הזדמנות) לליגת האלופות קלושים מאוד, אפילו זהים לאלה של מאיורקה. קבוצתו של דודו אוואט חוזרת לנצח בשני המחזורים האחרונים ועושה זאת בגדול - 1:4 ו-0:3 על אלמריה והרקולס (בהתאמה) בבית, שתי נצחונות שבאו אחרי רצף כואב בן שלושה הפסדים. מאיורקה כבר לקחה העונה נקודות מקבוצות ובאיצטדיונים שאתלטיקו רק הייתה חולמת - תוצאות תיקו נגד ריאל מדריד (בית) וברצלונה (חוץ), היא גם ניצחה את ולנסיה וסביליה (חוץ). אתלטיקו מדריד מגיעה בכושר לא טוב, כמעט בנוהל, היא נוצחה 1:3 ע''י ריאל מדריד במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך (חמישי) והפסידה 1:4 להרקולס (חוץ) במשחק הליגה האחרון, אני עוד זוכר לה הפסדים ביתיים מביכים העונה לאספניול (ליגה) ואריס סלוניקי (ליגה אירופית), ושואל את עצמי למה יחס כ''כ גבוה מציעים על מאיורקה - קבוצה שמסתכלת לכל יריבה בגובה העיניים. ההימור : 2. רמת ביטחון : 1/10.

    עוד הרבה המלצות ווינר בפורום של http://iwinner.co.il